Dat zei ze ook dat het haar laatste dag zou zijn, maar ze heeft wel vaker met dingen gedreigdquote:Op maandag 2 april 2007 10:21 schreef itsme het volgende:
Ik vind dat lieke nu doet alsof ze een kleuter is. Dat soort dingen, negeren deed ik ook toen ik een tienertje was.
Ga dan lekker naar huis.
Dat was gisteren al duidelijk ja. Hoe ze het ook doet, ze wordt afgebrand.quote:Op maandag 2 april 2007 10:23 schreef 2live het volgende:
lieke doet het nooit goed; als ze met huub verder gaat is ze mediageil enz.
en nu ze boos is op huub, en dan vinden mensen haar kinderachtig....![]()
Over dat wakker maken van Sylvia door Lieke... gaat nergens over... Sylvia flipte toen gewoon omdat ze Lieke niet moet.quote:Op maandag 2 april 2007 10:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar dit over gaat trouwens
Ik geef haar groots gelijk hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 10:23 schreef 2live het volgende:
lieke doet het nooit goed; als ze met huub verder gaat is ze mediageil enz.
en nu ze boos is op huub, en dan vinden mensen haar kinderachtig....![]()
en 'het gevoel' van syl word ik schijtziek van.quote:Op maandag 2 april 2007 10:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was gisteren al duidelijk ja. Hoe ze het ook doet, ze wordt afgebrand.
klopt helemaalquote:Op maandag 2 april 2007 10:27 schreef De_Moester het volgende:
hmz...lieke zegt: ik gebruik dit niet om in de picture te komen, er wordt onwijs negatief over me gepraat. Of het nu negatief/positief is...je bent in de picture Lieke
Precies, touché Syl!quote:Op maandag 2 april 2007 10:26 schreef Clank het volgende:
Lieke: Waarom zou ik dan achter 'een Huub' aangaan. (over in de picture komen)
Sylvia: 'Een Huub' dat bedoel ik.
Dat is een logisch gevolg als de een wel en de ander niet zo nodig dit gesprek wil voerenquote:Op maandag 2 april 2007 10:27 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia kijkt Lieke nauwelijks aan... Lieke wel Sylvia de hele tijd.
Sylvia is ook niet helemaal neutraal in deze situatie denk ik.quote:Op maandag 2 april 2007 10:28 schreef Clank het volgende:
Sylvia heeft het helemaal bij het goede eind!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |