is die vraag dan niet meer in dit topic [Lesbeau] #106 - Wat zeggen de kaarten? op zijn plaats ?quote:Op maandag 2 april 2007 15:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's waarschijnlijk de derde pot in het liedje?
Daar kom ik niet!quote:Op maandag 2 april 2007 15:36 schreef Stroekie het volgende:
is die vraag dan niet meer in dit topic [Lesbeau] #106 - Wat zeggen de kaarten? op zijn plaats ?
Op de werkvloerquote:
En dat terwijl jij hier toch graag anderen mensen wijst op het feit dat FOK een stuk groter is dan alleen maar posten in het H topicquote:
Pijnlijk...quote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
*kruisje sla*
Ja maar érgens moet je natuurlijk een grens leggen!quote:Op maandag 2 april 2007 15:59 schreef Stroekie het volgende:
En dat terwijl jij hier toch graag anderen mensen wijst op het feit dat FOK een stuk groter is dan alleen maar posten in het H topic![]()
Diverser dan die van mij, dus: ja.quote:Op maandag 2 april 2007 16:10 schreef DennisMoore het volgende:
Ja maar érgens moet je natuurlijk een grens leggen!.
'k Heb 14 fora uit m'n Active Topics verwijderd.
Maar m'n history is wel voldoende divers, dacht ik..
goede tipquote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb wel laatst m'n 50.000e post gemist..
Da's nog twee weken.quote:Op maandag 2 april 2007 16:31 schreef Stroekie het volgende:
goede tip![]()
want ik zit er nog 105 van 15.000 af
Ja ja, dat was vannacht ofzo.. hij doet het allang weerquote:Op maandag 2 april 2007 00:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[afbeelding]
http://www.vlarp.nl/etc/fok_h.php doet het niet!.
Leaves one thinking...quote:Op maandag 2 april 2007 19:39 schreef Sunjammer het volgende:
Het topic doet het ook niet.
Ik dacht Elvis.quote:Op maandag 2 april 2007 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, ik weet wel wat jullie denken! Jullie denken: Gerard is Gerard.
Maar bij ons in Aadorp, waar hij vandaan komt, heeft hij een hele slechte naam!
Ik dacht Hans ofzo, Hans, eh... Rudi....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |