Oh jij nu hier ookquote:Op maandag 2 april 2007 00:29 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Loading... en niks .... ?
http://www.theartofcamouflage.com/index2.htmlquote:Op maandag 2 april 2007 00:29 schreef Cahir het volgende:
The art of Camouflage klinkt als een dochtersonderneming van de Wibra..
Hey newb je staat in de TTquote:Op maandag 2 april 2007 00:29 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Loading... en niks .... ?
Geloof me je zal op een verwijfde homo vallen.quote:
Als dat zo is houden me vrienden me wel tegenquote:Op maandag 2 april 2007 00:33 schreef sammienl het volgende:
[..]
Geloof me je zal op een verwijfde homo vallen.
In het begin was ik ook zo kortzichtig en ben dat af en toe nog steeds. Maar je moet verder kijken dan dat.
waar slaat dit nou weer op!!!quote:Op maandag 2 april 2007 00:33 schreef sammienl het volgende:
[..]
Geloof me je zal op een verwijfde homo vallen.
In het begin was ik ook zo kortzichtig en ben dat af en toe nog steeds. Maar je moet verder kijken dan dat.
Waarom zouden ze? Wacht maar af, zodra je op iemand valt waarvan de vrouwelijke trekjes de overhand neemt, zal je anders op kijken.quote:Op maandag 2 april 2007 00:34 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als dat zo is houden me vrienden me wel tegen![]()
Ja moesten wij hier niet het goede voorbeeld geven en het topic tijdelijk aan de jeugd overlaten ?quote:Op maandag 2 april 2007 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar slaat dit nou weer op!!!
ook verwijfde homo's kunnen hele lieve mensen zijn
en goed relatie materiaal
ik snap trouwens niet waarom ik hier nog op in ga
Je begrijpt me verkeerd. Natuurlijk zijn het lieve mensen. Ik had het over dat het geen ene bal uitmaakt. Sommigen kunnen heel wezen, ook al neemt hun vrouwelijke kant de overhand.quote:Op maandag 2 april 2007 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar slaat dit nou weer op!!!
ook verwijfde homo's kunnen hele lieve mensen zijn
en goed relatie materiaal
ik snap trouwens niet waarom ik hier nog op in ga
learing the hard wayquote:Op maandag 2 april 2007 00:37 schreef Cahir het volgende:
nee bedankt, ik loopt niet graag met een jongen over straat die wappert en iedere keer "oh my gosh" zegt
Dit topic..quote:Op maandag 2 april 2007 00:41 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
[..]
Welke topic trouwens?Newbs he
buitenlanders kunnen ook heel aardig zijnquote:Op maandag 2 april 2007 00:39 schreef sammienl het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Natuurlijk zijn het lieve mensen. Ik had het over dat het geen ene bal uitmaakt. Sommigen kunnen heel wezen, ook al neemt hun vrouwelijke kant de overhand.
Haha. Wapperend door het leven gaan kan ook heel mooi wezen. Maar het komt wel goed met je, op een dag zal je inzien dat gewoon jezelf wezen en niet meer schamen dat je over wat vrouwelijke trekjes beschikt helemaal niet zo erg zoals het op het eerste gezicht leek.quote:Op maandag 2 april 2007 00:37 schreef Cahir het volgende:
nee bedankt, ik loopt niet graag met een jongen over straat die wappert en iedere keer "oh my gosh" zegt
gewoon zeggen dat je al een vader, ook en opa hebtquote:Op maandag 2 april 2007 00:42 schreef Cahir het volgende:
ik begeef me maar niet meer in gay chatsna mijn leeftijd te hebben verkondigd krijg ik een hoop "oude" mannen achter me aan
Volgens mij is hier sprake van miscommunicatie. Ik kwam juist op voor verwijfde homo's.quote:Op maandag 2 april 2007 00:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
buitenlanders kunnen ook heel aardig zijn
ook al veraad hun huidskleur de afkomst
Duitsers kunnen ook gastvrij zijn ook al waren ze fout in de oorlog
Christenen zijn erg vredelievend ook al slachten ze miljoenen af ter wille van hun geloof
Mensen blijven monsters ook al zijn het zoogdieren
FO
dan ga je er toch niet op in? zoals je eerder al aangafquote:Op maandag 2 april 2007 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is wel weer genoeg voor vanavond, ik dacht dat ik dit voor de gezelligheid en ontspanning, maar op het moment werkt het niet echt geloof ik
Welterusten en ik heb nog steeds een lege mondquote:Op maandag 2 april 2007 00:42 schreef Stroekie het volgende:
Vechten jullie dat samen even uit, maar ruimen jullie naderhand wel de bloedsporen op?
Goeden nacht allemaal![]()
Kijk maar uit voor die newbiequote:Op maandag 2 april 2007 00:45 schreef sammienl het volgende:
[..]
Welterusten en ik heb nog steeds een lege mond![]()
Het is juist sexy. Het moet geen boswandeling wezen natuurlijkquote:Op maandag 2 april 2007 00:44 schreef Cahir het volgende:
welke idioot haalt het nou in zijn hoofd om zijn hoofdhaar, snorhaar, borsthaar, allerei andere soorten haar te scheren en dan nou net zijn schaamhaar niet
voor iemand die zich er zo tegen verzet wapper je toch wel erg met die pompom's darlingquote:Op maandag 2 april 2007 00:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
dan ga je er toch niet op in? zoals je eerder al aangaf![]()
het zijn maar smilies manquote:Op maandag 2 april 2007 00:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
voor iemand die zich er zo tegen verzet wapper je toch wel erg met die pompom's darling
ja ik kan net als jij ook een VALSE NICHT zijn
goede nacht
sorry Sam ik begreep je idd verkeerd
Miauwquote:Op maandag 2 april 2007 00:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
het zijn maar smilies man
wat moet ik verder van een valste nicht voorstellen, kattengekrab?
Kijk eens in de spiegelquote:[b]Op maandag 2 april 2007 00:48 schreef
wat moet ik verder van een valste nicht voorstellen, kattengekrab?
neuqe?quote:Op maandag 2 april 2007 00:51 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegelJa flauw he, die van jou was beter.
Cahir schatten wij op 12.quote:Op maandag 2 april 2007 00:53 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
[..]
Oke ik 22 jij al legaal om te trouwen? Want eerder doe ik dat nie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |