da's flink kut !!!quote:Op maandag 2 april 2007 13:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou....
mijn stage/werk is ook al weer beeindigt...
ik wil er niet veel over kwijt, alleen dat ik me erg kwetsbaar en verdrietig voel op het moment
kennelijk past een persoon als ik niet in de normale wereld
*bakkie troost neerzet*quote:Op maandag 2 april 2007 13:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou....
mijn stage/werk is ook al weer beeindigt...
ik wil er niet veel over kwijt, alleen dat ik me erg kwetsbaar en verdrietig voel op het moment
kennelijk past een persoon als ik niet in de normale wereld
Wie z'n eigen gebit (voor het grootste deel) wil behouden, bedoel jequote:
"Tot over een jaar maar weer,quote:maar ik hoop dat ik op 12 april toch alweer na 15 minuten door Jan uitgeleide wordt gedaan
en in dat kwartier weten ze dan ook nog altijd een tandsteen verwijder aktie te proppenquote:Op maandag 2 april 2007 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie z'n eigen gebit (voor het grootste deel) wil behouden, bedoel je.
'Mooi' is nog weer een ander verhaal...
[..]
"Tot over een jaar maar weer,."
Goed weer om te vrij te zijn idd... Het leven is goedquote:Op maandag 2 april 2007 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig schijnt de zon.
geniet er vandaag nog volop van, want morgen is dit prachtige voorjaarsweer alweer voorbijquote:Op maandag 2 april 2007 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig schijnt de zon.
Wat voor hond?quote:Op maandag 2 april 2007 14:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Goed weer om te vrij te zijn idd... Het leven is goed
2 uurtjes sportschool, met de hond naar het bos, lunch op het dakterras, straks even terrasje op de korenmarkt...
Ik geloof het pas als ik het ziequote:Op maandag 2 april 2007 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geniet er vandaag nog volop van, want morgen is dit prachtige voorjaarsweer alweer voorbij
Helaas werk ik binnen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig schijnt de zon.
Nee hoor, gewoon gaan zitten in de ontvangstruimte van Mevr Lenie is ook voldoendequote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, om zo'n beest te zien, moet je wel wat lopen.
Daar heb ik 't hart niet voor.quote:Op maandag 2 april 2007 14:41 schreef Stroekie het volgende:
Nee hoor, gewoon gaan zitten in de ontvangstruimte van Mevr Lenie is ook voldoende![]()
ik dacht dat die beesten stonken, maar toen we anderhand in de auto terugkwamen bleek het nog veel erger te kunnenquote:Op maandag 2 april 2007 14:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar heb ik 't hart niet voor..
Gawd, yet another terrible pun...
Waar komt die Marie dan ineens vandaan?quote:Op maandag 2 april 2007 15:05 schreef DennisMoore het volgende:
Als... hiér een pot met bónen staat, en dáár een pot met brié
dan... láát ik brie en bónen staan en dáns ik met Marié!
Ja ik had het over Lenie en nie over Mariequote:Op maandag 2 april 2007 15:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waar komt die Marie dan ineens vandaan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |