is die vraag dan niet meer in dit topic [Lesbeau] #106 - Wat zeggen de kaarten? op zijn plaats ?quote:Op maandag 2 april 2007 15:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's waarschijnlijk de derde pot in het liedje?
Daar kom ik niet!quote:Op maandag 2 april 2007 15:36 schreef Stroekie het volgende:
is die vraag dan niet meer in dit topic [Lesbeau] #106 - Wat zeggen de kaarten? op zijn plaats ?
Op de werkvloerquote:
En dat terwijl jij hier toch graag anderen mensen wijst op het feit dat FOK een stuk groter is dan alleen maar posten in het H topicquote:
Pijnlijk...quote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
*kruisje sla*
Ja maar érgens moet je natuurlijk een grens leggen!quote:Op maandag 2 april 2007 15:59 schreef Stroekie het volgende:
En dat terwijl jij hier toch graag anderen mensen wijst op het feit dat FOK een stuk groter is dan alleen maar posten in het H topic![]()
Diverser dan die van mij, dus: ja.quote:Op maandag 2 april 2007 16:10 schreef DennisMoore het volgende:
Ja maar érgens moet je natuurlijk een grens leggen!.
'k Heb 14 fora uit m'n Active Topics verwijderd.
Maar m'n history is wel voldoende divers, dacht ik..
goede tipquote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb wel laatst m'n 50.000e post gemist..
Da's nog twee weken.quote:Op maandag 2 april 2007 16:31 schreef Stroekie het volgende:
goede tip![]()
want ik zit er nog 105 van 15.000 af
Ja ja, dat was vannacht ofzo.. hij doet het allang weerquote:Op maandag 2 april 2007 00:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[afbeelding]
http://www.vlarp.nl/etc/fok_h.php doet het niet!.
Leaves one thinking...quote:Op maandag 2 april 2007 19:39 schreef Sunjammer het volgende:
Het topic doet het ook niet.
Ik dacht Elvis.quote:Op maandag 2 april 2007 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, ik weet wel wat jullie denken! Jullie denken: Gerard is Gerard.
Maar bij ons in Aadorp, waar hij vandaan komt, heeft hij een hele slechte naam!
Ik dacht Hans ofzo, Hans, eh... Rudi....
Barbaar. Dat is cultureel erfgoed!quote:Op maandag 2 april 2007 20:11 schreef Sunjammer het volgende:
Waarom krijg ik daar toch enigszins jeuk van in de erogene gedoogzone's?
I don't wanna know.quote:Op maandag 2 april 2007 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Barbaar. Dat is cultureel erfgoed!
Cosmic Gate - The Drums.mp3quote:Op maandag 2 april 2007 20:23 schreef Sunjammer het volgende:
Maar als jij het wel kan waarderen... Dat mag. 't Is een vrij land.
Vroegâh was alles beter hčh?quote:Op maandag 2 april 2007 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
En dat dan op een donkere rokerige dansvloer vol stroboscoopgebeuren!
Dat waren fijne Bölke-tijden...
Of je had een folder gehaald op heathrowquote:Op maandag 2 april 2007 21:50 schreef Andyvie het volgende:
Dus nu heb ik een hele mooie metrokaart van Londen zodat ik in ieder geval weet hoe ik bij het hotel moet komen volgende week vrijdag
Hij staat ook in de kamer naast ons.. maar 't is zo'n oud barrel dat nog stamt uit de tijd dat je voor een print eerst 5 minuten moet voorverwarmen..quote:Op maandag 2 april 2007 22:23 schreef DennisMoore het volgende:
Gelukkig staat er in de kamer naast mij een kleurenlaserprinter..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |