quote:Op woensdag 4 april 2007 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
zeker goede goal, die chelsea fans er achter klapte ook voorzichtig er voor
Afwerking helaas wat minder.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:21 schreef jorienvdherik het volgende:
aanname van drogba was mooi zeg
Voor wie ben je dan? Jij clubhoer.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Valencia is namelijk een heel stugge ploeg om van te winnen
Dit wordt nog een leuk wedstrijd in het Mestellaquote:Op woensdag 4 april 2007 21:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ze vieren nu al feest die lui van Valencia![]()
Ajax en Arsenal, maar dat staat nu even buiten kijf. Ik geniet van het vak voetbal algemeen, zo simpel is het nou eenmaal. Maar ik heb de laatste weken aardig wat wedstrijden gezien van Valencia en het is gewoon een hele sterke team, met name de voorste linie is levensgevaarlijk. Villa bijvoorbeeldquote:
Ja, dat begrijp ik..quote:Op woensdag 4 april 2007 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ajax en Arsenal, maar dat staat nu even buiten kijf. Ik geniet van het vak voetbal algemeen, zo simpel is het nou eenmaal. Maar ik heb de laatste weken aardig wat wedstrijden gezien van Valencia en het is gewoon een hele sterke team, met name de voorste linie is levensgevaarlijk. Villa bijvoorbeeld![]()
Lekkere pot inderdaad. Maar ik verlang soms ook naar het mooie voetbal van Ajax in 95. Dat je denkt daar zit een idee achter. Dit is veel geren zonder besefquote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef golfer het volgende:
Wat een tempo trouwens als je het vergelijkt met het schaakvoetbal van gisteren.
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef Kadoc het volgende:
"Er was twijfels over hem.. er is twijfels over hem."
Dat krijgen we hopelijk morgen met het AZ van Louisquote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat je denkt daar zit een idee achter. Dit is veel geren zonder besef
hmmquote:Op woensdag 4 april 2007 21:32 schreef mcyodogg het volgende:
Zonde man. Wedstrijd onder controle, maar wat doe je tegen zo'n goal?
Dat moet dan maar de honderdste come back van het seizoen worden.
Waarom ik hoop dat Valencia eruit vliegt? Nou de reden heb ik al gezegt, maar ik heb een hekel als Spaanse clubs ver komen(irriteer me aan hun arrogantie). En ja ik zie hun altijd als een ''angstgegner''quote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik..
Maar jij zegt "ik hoop dat Valencia er uit vliegt, want het is een stugge ploeg om van te winnen".
Daardoor dacht ik dat je nu voor een van de overige clubs was nu Arsenal er uit ligt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
Die weet van goede voetballers een briljant team te maken. Helas gaven ze hem in Barcelona niet de kansquote:Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat krijgen we hopelijk morgen met het AZ van Louis.
Sorry ik doe mijn bestquote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef One_conundrum het volgende:
Lekkere wedstrijd, maar wat een dramatisch commentaar...
Er is twijfels over de kwaliteiten van de commentator.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:33 schreef DarkShine het volgende:
Trouwens, het commentaar van de nos is weer om te huilen!
Eerste periode heeft Louis het prima gedaan, tweede keer kon hij beter thuis blijven. Louis is een bouwcoach, en die moet je tijd gunnen inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die weet van goede voetballers een briljant team te maken. Helas gaven ze hem in Barcelona niet de kans
Whehe ja. Ging ie het nog herhalen ook.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er is twijfels over de kwaliteiten van de commentator.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn voorspelling van de einduitslag
Chelsea - Valencia 1 - 3
'29 Silva 0 - 1
'63 Villa 0 - 2
'65 Ballack 1 - 2
'88 Vicente 1 - 3
Het was anders maarjaquote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef Kadoc het volgende:
"Er was twijfels over hem.. er is twijfels over hem."
De League Cup.... Goed hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 21:52 schreef mcyodogg het volgende:
Niets gewonnen?
Meneer heeft niet opgelet
De rest moet nog verdeeld worden. Maar zeg dan niet dat Chelsea nog niets gewonnen heeft dit seizoen.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Een Wapenaartje van Canizares.
Valencia kan aardig voetballen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
De commentator: Voetballend is Valencia beter
Dat heeft hij dan zeker niet gebaseerd op deze wedstrijd?
geloof je het zelf?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:57 schreef mcyodogg het volgende:
Gewoon een tackle. Niks terugspeelbal
Hou toch op zeg, hij glijdt hem gewoon opzettelijk naar zijn doelman.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:57 schreef mcyodogg het volgende:
Gewoon een tackle. Niks terugspeelbal
Bihj Zlatan heb je dat zeker niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:57 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Krijg altijd jeuk als ik die verongelijkte, arrogante kop zie.
Ik vroeg het me alleen af, want die heeft ook een verongelijke arrogante kop. Ik vroeg me af wat de doorslag geeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Dan heb je Eto'o zeker niet gezien. Die gaat al janken als hij eens niet in de basis staat.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef Corksterr het volgende:
Drogba is een geweldige speler, alleen zijn arrogantie maakt me misselijk.
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:04 schreef venomsnake het volgende:
Roma-ManUBleeehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |