Dat krijgen we hopelijk morgen met het AZ van Louisquote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat je denkt daar zit een idee achter. Dit is veel geren zonder besef
hmmquote:Op woensdag 4 april 2007 21:32 schreef mcyodogg het volgende:
Zonde man. Wedstrijd onder controle, maar wat doe je tegen zo'n goal?
Dat moet dan maar de honderdste come back van het seizoen worden.
Waarom ik hoop dat Valencia eruit vliegt? Nou de reden heb ik al gezegt, maar ik heb een hekel als Spaanse clubs ver komen(irriteer me aan hun arrogantie). En ja ik zie hun altijd als een ''angstgegner''quote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik..
Maar jij zegt "ik hoop dat Valencia er uit vliegt, want het is een stugge ploeg om van te winnen".
Daardoor dacht ik dat je nu voor een van de overige clubs was nu Arsenal er uit ligt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
Die weet van goede voetballers een briljant team te maken. Helas gaven ze hem in Barcelona niet de kansquote:Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat krijgen we hopelijk morgen met het AZ van Louis.
Sorry ik doe mijn bestquote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef One_conundrum het volgende:
Lekkere wedstrijd, maar wat een dramatisch commentaar...
Er is twijfels over de kwaliteiten van de commentator.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:33 schreef DarkShine het volgende:
Trouwens, het commentaar van de nos is weer om te huilen!
Eerste periode heeft Louis het prima gedaan, tweede keer kon hij beter thuis blijven. Louis is een bouwcoach, en die moet je tijd gunnen inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die weet van goede voetballers een briljant team te maken. Helas gaven ze hem in Barcelona niet de kans
Whehe ja. Ging ie het nog herhalen ook.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er is twijfels over de kwaliteiten van de commentator.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn voorspelling van de einduitslag
Chelsea - Valencia 1 - 3
'29 Silva 0 - 1
'63 Villa 0 - 2
'65 Ballack 1 - 2
'88 Vicente 1 - 3
Het was anders maarjaquote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef Kadoc het volgende:
"Er was twijfels over hem.. er is twijfels over hem."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |