De League Cup.... Goed hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 21:52 schreef mcyodogg het volgende:
Niets gewonnen?
Meneer heeft niet opgelet
De rest moet nog verdeeld worden. Maar zeg dan niet dat Chelsea nog niets gewonnen heeft dit seizoen.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Een Wapenaartje van Canizares.
Valencia kan aardig voetballen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
De commentator: Voetballend is Valencia beter
Dat heeft hij dan zeker niet gebaseerd op deze wedstrijd?
geloof je het zelf?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:57 schreef mcyodogg het volgende:
Gewoon een tackle. Niks terugspeelbal
Hou toch op zeg, hij glijdt hem gewoon opzettelijk naar zijn doelman.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:57 schreef mcyodogg het volgende:
Gewoon een tackle. Niks terugspeelbal
Bihj Zlatan heb je dat zeker niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:57 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Krijg altijd jeuk als ik die verongelijkte, arrogante kop zie.
Ik vroeg het me alleen af, want die heeft ook een verongelijke arrogante kop. Ik vroeg me af wat de doorslag geeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Dan heb je Eto'o zeker niet gezien. Die gaat al janken als hij eens niet in de basis staat.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef Corksterr het volgende:
Drogba is een geweldige speler, alleen zijn arrogantie maakt me misselijk.
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:04 schreef venomsnake het volgende:
Roma-ManUBleeehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef venomsnake het volgende:
Roma-ManUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef venomsnake het volgende:
Roma-ManUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Des te leuker is de return, als Manchester thuis moet winnen. Tja, maargoed ik ben een neutrale toeschouwer bij die wedstrijd.quote:
goed gezienquote:Op woensdag 4 april 2007 22:07 schreef mcyodogg het volgende:
Zag ik nou een nr 10 op dat blad
Dat zou Cole betekenen
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:16 schreef mcyodogg het volgende:
Staande ovatie voor Cole neem ik aan
Kijk je niet ofzo?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:16 schreef mcyodogg het volgende:
Staande ovatie voor Cole neem ik aan
Ik zei het voordat dat in beeld wasquote:
Doe maar een nulnulletjequote:Op woensdag 4 april 2007 22:24 schreef golfer het volgende:
Valencia valt me 100% mee, qua spel en spelers die ze hebben.
Mooie technische spelers.
Kan nog erg leuk worden bij de return.
In Mestalla kan het flink spoken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |