quote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef venomsnake het volgende:
Roma-ManUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef venomsnake het volgende:
Roma-ManUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Des te leuker is de return, als Manchester thuis moet winnen. Tja, maargoed ik ben een neutrale toeschouwer bij die wedstrijd.quote:
goed gezienquote:Op woensdag 4 april 2007 22:07 schreef mcyodogg het volgende:
Zag ik nou een nr 10 op dat blad
Dat zou Cole betekenen
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:16 schreef mcyodogg het volgende:
Staande ovatie voor Cole neem ik aan
Kijk je niet ofzo?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:16 schreef mcyodogg het volgende:
Staande ovatie voor Cole neem ik aan
Ik zei het voordat dat in beeld wasquote:
Doe maar een nulnulletjequote:Op woensdag 4 april 2007 22:24 schreef golfer het volgende:
Valencia valt me 100% mee, qua spel en spelers die ze hebben.
Mooie technische spelers.
Kan nog erg leuk worden bij de return.
In Mestalla kan het flink spoken.quote:
A. Cole, Terry, J. Cole, Lampard, Wright-Phillips.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:35 schreef tong80 het volgende:
'Engelsen hebben een leeuwenhart'
Hoeveel Engelsen deden er mee ?
Is ook zo mooi aan Valencia, veel eigen opleiding daarquote:Op woensdag 4 april 2007 22:35 schreef tong80 het volgende:
'Engelsen hebben een leeuwenhart'
Hoeveel Engelsen deden er mee ?
Hoezo? Leidt Valencia dan Engelsen op?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Is ook zo mooi aan Valencia, veel eigen opleiding daar.
Ze hoefden ook niet hequote:Op woensdag 4 april 2007 22:41 schreef mcyodogg het volgende:
Tweede helft was Valencia nergens. Nou zullen ze in Mestella wel wat meer laten zien, maar het geeft hoop.
Henry was een lachertje bij Juventus. Bergkamp was een lachertje bij Inter.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Schevchenko is lachtertje zeg tegenwoordig omg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |