quote:Op woensdag 4 april 2007 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
zeker goede goal, die chelsea fans er achter klapte ook voorzichtig er voor
Afwerking helaas wat minder.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:21 schreef jorienvdherik het volgende:
aanname van drogba was mooi zeg
Voor wie ben je dan? Jij clubhoer.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Valencia is namelijk een heel stugge ploeg om van te winnen
Dit wordt nog een leuk wedstrijd in het Mestellaquote:Op woensdag 4 april 2007 21:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ze vieren nu al feest die lui van Valencia![]()
Ajax en Arsenal, maar dat staat nu even buiten kijf. Ik geniet van het vak voetbal algemeen, zo simpel is het nou eenmaal. Maar ik heb de laatste weken aardig wat wedstrijden gezien van Valencia en het is gewoon een hele sterke team, met name de voorste linie is levensgevaarlijk. Villa bijvoorbeeldquote:
Ja, dat begrijp ik..quote:Op woensdag 4 april 2007 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ajax en Arsenal, maar dat staat nu even buiten kijf. Ik geniet van het vak voetbal algemeen, zo simpel is het nou eenmaal. Maar ik heb de laatste weken aardig wat wedstrijden gezien van Valencia en het is gewoon een hele sterke team, met name de voorste linie is levensgevaarlijk. Villa bijvoorbeeld![]()
Lekkere pot inderdaad. Maar ik verlang soms ook naar het mooie voetbal van Ajax in 95. Dat je denkt daar zit een idee achter. Dit is veel geren zonder besefquote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef golfer het volgende:
Wat een tempo trouwens als je het vergelijkt met het schaakvoetbal van gisteren.
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef Kadoc het volgende:
"Er was twijfels over hem.. er is twijfels over hem."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |