Wat een heerlijke dag om buiten te zitten en de glycolyse, kreb cyclus en nog veel meer onzin wat in die mito plaats vindt te leren....quote:Op maandag 2 april 2007 12:04 schreef Singa het volgende:
Wat een heerlijke dag om de hele tijd binnen te zitten...
Jouw oude usericon staat nog in de OPquote:Op zondag 1 april 2007 22:38 schreef Repeat het volgende:
gekkenhuis!
ja en mwahquote:Op maandag 2 april 2007 13:49 schreef crossover het volgende:
Was deze centraal?
[..]
Jouw oude usericon staat nog in de OP
Ik hoop dat ik dan mag antwoorden, neuroloog of iets in die trandquote:Op maandag 2 april 2007 19:57 schreef Wuder het volgende:
Het blijft maar gaan met deze topics.. wat kregen we strax als het Deel 156 is? Even kijken wie daadwerkelijk geworden is wat tie wilde worden?
Lijkt me koelquote:Op maandag 2 april 2007 19:57 schreef Wuder het volgende:
Het blijft maar gaan met deze topics.. wat kregen we strax als het Deel 156 is? Even kijken wie daadwerkelijk geworden is wat tie wilde worden?
wachten, wachten, wachten. Dacht ik zomaar te kunnen beginnen, blijken we eerst 4 weken voorbereiding te hebben, dan 3 weken vakantie, dan weer 2 weken voorbereiding, en DAN pas coschappen. Niet dat die voorbereidingen niet nodig zijn, maar heb nu dus 3 weken onvoorzien vakantiequote:Op maandag 2 april 2007 20:45 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Lijkt me koel.
Atm zit ik te typmiepen op KNO. Kheb nu ongeveer het hele ziekenhuis gezien, en chirurgie en KNO zijn niet mijn ding. Wel koel om zo een beetje meer afdelingen te leren kennen.
Co's beginnen over 2 maanden
Ralphie, hoe gaat het met jouw coschappen?
Damn, denk ik even mooie verhalen te krijgen..quote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef ralfie het volgende:
[..]
wachten, wachten, wachten. Dacht ik zomaar te kunnen beginnen, blijken we eerst 4 weken voorbereiding te hebben, dan 3 weken vakantie, dan weer 2 weken voorbereiding, en DAN pas coschappen. Niet dat die voorbereidingen niet nodig zijn, maar heb nu dus 3 weken onvoorzien vakantie![]()
Over ruim een maand begin ik dus op de algemene interne In het pittoreske s HertogenboschCant wait
vertelquote:Op maandag 2 april 2007 22:30 schreef gohan16 het volgende:
ik mag misschien al in september al coschappen lopen (beginjaar 2005)
Utrecht ofzo? Daar beginnen ze toch in de 3e al met co's?quote:Op maandag 2 april 2007 22:30 schreef gohan16 het volgende:
Nog 1,5 weekquote:Op maandag 2 april 2007 22:30 schreef gohan16 het volgende:
hangt af van coschap, universiteit en ziekenhuis. Coschap algemene interne in Nijmegen bijv varieert van 1-2 weekenddiensten en 2-6 avonddiensten (in 2 mnd). Verder gewoon dagen van 8-8:30 tot 16-17:30 ofzoquote:Op donderdag 5 april 2007 12:40 schreef Singa het volgende:
Co-schappen als sociale leven zeker...
Maar wat voor tijden maak je eigelijk als co-ass.? Heb je vaak 's avonds/'s nachts? Weekend?
Congres vindt plaats in Utrechtquote:Staat 2 juni 2007 al in je agenda? Zo niet, doe dat dan snel, we hebben namelijk een geweldig programma voor je in petto! De dag begint om 09.30 uur en duurt tot 17.00 uur, met daarna een borrel met live muziek!
Onderwerpen die aan bod zullen komen zijn o.a.:
• Kindertraumatologie
• Gecompliceerde fracturen
• Prehospitale fase
• Brandwonden
• Schotverwondingen
• Traumatologie bij defensie
• Osteosynthesetechnieken
• Chemische wapens
• Groeistoornissen na trauma
• Kindermishandeling
• Posttraumatische stress
Maar ook:
• Time- en stressmanagement
• Solliciteren
• Basisarts, en dan?
De kaartverkoop start eind april. Het is ook mogelijk om via internet kaartjes te kopen.
Dus schrijf 2 juni 2007 vast in je agenda en hou ons in de gaten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |