FOK!forum / Sport Algemeen / [F1] 2007 Petronas Malaysian Grand Prix
WESTzondag 1 april 2007 @ 21:02


Welkom in Maleisie voor ronde 2 van het wereldkampioenschap Formule 1 2007. Op 18 maart werd het Formule 1 seizoen geopend door Kimi Raikkonen. Hij won de Grote Prijs van Australie in Melbourne. Hoe de kaarten er nu voor staan is nog gissen, we zullen het vanaf 6 april zien als de motoren na de test van afgelopen week ook in Maleisie weer worden gestart.
Voor de uitslagen en statistieken van deze race kijk je natuurlijk op FOK!sport



Het Sepang-circuit komt van de hand van Hermann Tilke, die het circuit eind jaren '90 ontwierp. Het circuit is voornamelijk zwaar voor de banden en de remmen. Al sinds de eerste race in 1999 luidt de slogan: "The hottest race on earth". En dit wordt ieder jaar weer waargemaakt, gezien de hoge temperaturen en luchtvochtigheidsgraad.

Het circuit heeft een lengte van 5,543 kilometer. In totaal moeten de coureurs 56 ronden afleggen, wat de totale afstand op 310,408 kilometer brengt. Het is een hypermodern circuit met twee lange rechte stukken, die parallel aan elkaar lopen. De snelheden kunnen oplopen tot ruim boven de driehonderd kilometer per uur. Door de extreme warmte zijn de teams genoodzaakt grotere gaten of extra gaten in het bodywork te maken voor de koeling. Ook in de strategie wordt vaak rekening gehouden met de tropische temperaturen. Een van de bijkomstigheden van het circuit is, dat het op een steenworp afstand ligt van de Internationale luchthaven van Kuala Lumpur, waar men de weerdiensten goed in de gaten kan houden.


















De eerste pole-position in Maleisie komt op de naam van Michael Schumacher. Net herstelt van zijn beenbreuk weet hij zich als beste te kwalificeren. In de race helpt hij Eddie Irvine, die nog om de titel strijd, aan de overwinning. Door problemen met de barge-boards worden beide Ferrari-coureurs echter gediskwalificeerd. Hakkinen wordt tot kampioen uitgeroepen. In hoger beroep worden de Ferrari's echter goedgekeurd waardoor Hakkinen zijn feestje nog even moet uitstellen.

In 2000 blijkt hoe het kan regenen in Maleisie. Door een plotselinge hoosbui wordt het een heuse regenrace. Beide Ferari-coureurs glijden van de baan, maar in de regen blijkt Ferrari oppermachtig. Schumacher wint de race met overmacht, na en knappe inhaalrace. Jos Verstappen weet te imponeren in zijn Arrows. Rondenlang weet hij de veel snellere McLaren van Mika Hakkinen achter zich te houden in een rechtstreeks gevecht. Desondanks eindigt hij net buiten de punten, op de zevende plaats.

In 2001 is het wederom Ferrari dat overwint in het warme Maleisie. In 2002 wordt de zegereeks van de Italianen echter doorbroken door Ralf Schumacher. Dankzij een botsing van Michael Schumacher weet "het broertje van" de race op zijn naam te schrijven.

In 2003 laat Renault zien dat het op weg is naar de top. Beide Renault-coureurs staan op de eerste startrij na de kwalificatie. In de race is het echter Kimi Raikkonen die aan het langste eind trekt. Hij weet zijn eerste race ooit te winnen. Schumacher is betrokken bij een botsing in de eerste ronde, moet de pit in voor reparaties en krijgt vervolgens een drive through penalty. Na een inhaalrace weet hij alsnog als zesde te eindigen.

In 2004 is het wederom Michael Schumacher die de race weet te winnen. Met een vrij afwijkende driestops-strategie, die door meerdere teams werd gevolgd, weet hij voor Juan Pablo Montoya te eindigen. Schumacher rijdt een sterke race op de duidelijk mindere Bridgestone-banden. In 2005 is het Fernando Alonso die de race weet te winnen. Renault blijkt oppermachtig en Fisichella heeft problemen met de afstelling van zijn bolide. De overwinning voor Alonso komt nimmer in gevaar. Opvallend was dat zowel Jenson Button als Anthony Davidson hun Honda bolide in de tweede ronde aan de kant moeten zetten. Beiden met een rokende motor.

Winnaars op Sepang
1999 Eddie Irvine (Ferrari)
2000 Michael Schumacher (Ferrari)
2001 Michael Schumacher (Ferrari)
2002 Ralf Schumacher (Williams-BMW)
2003 Kimi Räikkonen (McLaren-Mercedes)
2004 Michael Schumacher (Ferrari)
2005 Fernando Alonso (Renault)
2006 Giancarlo Fisichella (Renault)



Giancarlo Fisichella pakt de pole position voor de Grand Prix van Maleisie. In bloedhete omstandigheden rijdt Button naar de tweede startplaats. Beide Ferrari's hebben hun motor gewisseld en starten vanaf plaatsen 14 en 21.

Alonso start vanaf de zevende plaats, maar rijdt in de eerste ronde naar de derde positie. Raikkönen crasht al snel na de start, na een incident met Christian Klien. De Williamsen van Rosberg en Webber komen ook niet ver: ze lazen allebei hun motor op. Terwijl Fisichella onbedreigd de hele race aan de leiding rijdt, weet daarachter Massa zijn teamgenoot in te halen door een betere pitstopstrategie. Schumacher moet genoegen nemen met een zesde plaats. Fisichella wint, Alonso volgt hem op ruim vier seconden.















Vrijdag 6 april 2007

04:00 - 05:30 vrije training 1
08:00 - 09:30 vrije training 2

Zaterdag 7 april 2007

05:00 - 06:00 vrije training 3
08:00 - 09:00 Kwalificatie training

Zondag 8 april 2007

09:00 - Petronas Malaysian Grand Prix (56 laps)



Zaterdag 7 april

07.30-09.10 uur RTL GP: Formule 1 - Maleisie
13.30-15.10 uur RTL GP: Formule 1 - Maleisie hh

Zondag 8 april

07.45-11.30 uur RTL GP: Formule 1 - Maleisie
12.45-16.30 uur RTL GP: Formule 1 - Maleisie hh
22.20-23.10 uur RTL GP Magazine samenvatting Maleisie



Het weer in Kuala Lumpur


Zin om over F1 te chatten? kom dan gewoon naar het irc-kanaal #f1

Zie de IRC FAQ voor meer informatie.

deze preview wordt u mede mogelijk gemaakt door Sanger & WEST

De OP is hier te vinden!

[ Bericht 2% gewijzigd door WEST op 01-04-2007 21:12:23 ]
TimoBassozondag 1 april 2007 @ 21:20
Go BMW
Tackleberryzondag 1 april 2007 @ 21:34
Dat wordt een leuk weekend...
Sidekickzondag 1 april 2007 @ 21:53
Coole OP. En gelukkig een redelijke tijd om het live te zien. Kan ik ook via de laptop de livetiming weer volgen.
ElmarOzondag 1 april 2007 @ 22:05
Mooie OP weer. En deze tijd is inderdaad een stuk beter dan die 4 uur 's ochtends van Australië.
WESTzondag 1 april 2007 @ 22:46
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:05 schreef ElmarO het volgende:
Mooie OP weer. En deze tijd is inderdaad een stuk beter dan die 4 uur 's ochtends van Australië.
ik heb juist liever 4 uur smorgens dan 9 uur

want de kans op verslapen is nu wel wat groter
Sallyzondag 1 april 2007 @ 22:51
Perfecte OP!!!

zBuszondag 1 april 2007 @ 23:39
Lees net dat tomas Enge ernstige crash heeft gemaakt in de ALMS...
http://www.f1-live.com/f1(...)l/070401123239.shtml
Automatic_Rockmaandag 2 april 2007 @ 04:21
Ik hoop dat Button weer op het podium komt
Maar als ik realistisch ben...
admiraal_anaalmaandag 2 april 2007 @ 04:31
Ik hoop dat spyker de race uitrijdt
appelsientjemaandag 2 april 2007 @ 08:04
Nou ben benieuwd wat deze race gaat brengen.. of ferrari nog steeds zo snel is..
ben benieuwd!
Kuukskemaandag 2 april 2007 @ 08:12
Ohja dit weekend weer. 07:45 ga ik wel halen op zondag.
Bruce117maandag 2 april 2007 @ 08:36
West, Mooie OP. Goed bezig
sangermaandag 2 april 2007 @ 08:42
Mooie OP WEST

Mooie tijd en leuke race in het verschiet!
Atreidezmaandag 2 april 2007 @ 09:01
Omdat Spyker de test op Sepang heeft laten lopen krijgen de racecoureurs ook vrijdag alle tracktime (ipv een testcoureur).

http://www.f1-live.com/f1(...)l/070401100827.shtml

Mooi topic btw
SimtekF1maandag 2 april 2007 @ 09:20
tvp
sangermaandag 2 april 2007 @ 09:23
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:01 schreef Atreidez het volgende:
Omdat Spyker de test op Sepang heeft laten lopen krijgen de racecoureurs ook vrijdag alle tracktime (ipv een testcoureur).

http://www.f1-live.com/f1(...)l/070401100827.shtml

Mooi topic btw
Dat was al enige tijd bekend
Atreidezmaandag 2 april 2007 @ 09:35
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:23 schreef sanger het volgende:
Dat was al enige tijd bekend
Waarom stond t dan niet in dit topic
ArcticBlizzardmaandag 2 april 2007 @ 09:36
Even duimen dat kimi zijn motor niet hoeft te verwisselen
dndiekmaandag 2 april 2007 @ 09:38
Hup Renault

en een pluim voor de OP
TJDoornbosmaandag 2 april 2007 @ 10:02
Honda komt naar voren..........tot plek 5 denk ik
keplermaandag 2 april 2007 @ 10:05
het is weer bijna zover

mooie OP inderdaad
HPoimaandag 2 april 2007 @ 10:07
Schumacher!
sangermaandag 2 april 2007 @ 10:12
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:35 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Waarom stond t dan niet in dit topic
Omdat het hier al staat

Spyker: geen vrijdagscoureurs in Maleisië
TJDoornbosmaandag 2 april 2007 @ 10:21
Sang en west goeie OP
Xebbermaandag 2 april 2007 @ 10:50
Mooie OP weer!
Giemmaandag 2 april 2007 @ 10:56
Zal wel weer lekker warm zijn, maar eens kijken welke motoren het allemaal volhouden, en welke niet natuurlijk, hopelijk nog een paar mooie knallers.
ElmarOmaandag 2 april 2007 @ 11:08
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:46 schreef WEST het volgende:

[..]

ik heb juist liever 4 uur smorgens dan 9 uur

want de kans op verslapen is nu wel wat groter
Ik heb bij 4 uur juist een vergrote kans op verslapen/in slaap vallen. Dus voor mij is 9 uur een betere tijd. Maar goed, ik hoop op een leuke race met een overwinning voor Kimi en een tweede plaats voor Massa.
sangermaandag 2 april 2007 @ 11:09
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:50 schreef Xebber het volgende:
Mooi weer!
sangermaandag 2 april 2007 @ 11:10
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:08 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik heb bij 4 uur juist een vergrote kans op verslapen/in slaap vallen. Dus voor mij is 9 uur een betere tijd. Maar goed, ik hoop op een leuke race met een overwinning voor Kimi en een tweede plaats voor Massa.
Om 4 uur kom ik meestal net uit de kroeg, nu zal ik dus eerst naar bed moeten. Of ik moet net als afgelopen weekend de laatste trein missen
Automatic_Rockmaandag 2 april 2007 @ 11:19
En we krijgen deze race een witte groef in de zachte banden
Ik vond het ook de best oplossing. Het is duidelijk zichtbaar, en niet echt lelijk.
sangermaandag 2 april 2007 @ 11:25
Ik vond hem in de buitenste groef nog net iets mooier, maar kan me indenken dat ze een middelste groef nemen....
jorienvdherikmaandag 2 april 2007 @ 12:03
Ik ga zeker live kijken, gewoon vroeg opstaan. niet in de middenacht
sasquatschmaandag 2 april 2007 @ 12:55
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
En we krijgen deze race een witte groef in de zachte banden
Ik vond het ook de best oplossing. Het is duidelijk zichtbaar, en niet echt lelijk.
Alleen maar van voren. Vanaf de zijkant zie je nog steeds niets.

(en TVP)
Automatic_Rockmaandag 2 april 2007 @ 17:47
quote:
Op maandag 2 april 2007 12:55 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Alleen maar van voren. Vanaf de zijkant zie je nog steeds niets.

(en TVP)
Hoe vaak zie jij op tv een auto haaks op de zijkant??
en dan ook nog op gelijke hoogte met de auto
sangermaandag 2 april 2007 @ 18:30
Ja indd, meestal kijk je toch van een beetje schuinboven.

Beste oplossing op korte termijn in mijn ogen
Tackleberrymaandag 2 april 2007 @ 19:55
Lijkt me een goede oplossing, het moet wel heel raar lopen wil je die streep niet zien.
mrienmaandag 2 april 2007 @ 20:19
7:45 is inderdaad betere tijd om te gaan kijken..
Vorige keer was 4 uur toch wel weer even zwaar uiteindelijk maar gewoon beneden gaan zitten, als ik in bed was blijven kijken was ik denk ik wel in slaap gevallen

Wel weer zin in de grand prix, ben benieuwd!
WESTmaandag 2 april 2007 @ 22:32
ik zuip eerst de hele avond tot een uurtje of 1 daarna stop ik en was ik zo fit voor de GP van australie

als ik nu zuip tot 1 uur en daarna ga slapen wordt ik never nooit op tijd wakker.
jorienvdherikmaandag 2 april 2007 @ 23:42
hmm 9 uur ned tijd begint pas de echte race dus, mwah kijk voorbeschouwing wel
sangerdinsdag 3 april 2007 @ 07:34
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:32 schreef WEST het volgende:
ik zuip eerst de hele avond tot een uurtje of 1 daarna stop ik en was ik zo fit voor de GP van australie

als ik nu zuip tot 1 uur en daarna ga slapen wordt ik never nooit op tijd wakker.
Dan moet je langer doorzuipen
TJDoornbosdinsdag 3 april 2007 @ 08:50
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 07:34 schreef sanger het volgende:

[..]

Dan moet je langer doorzuipen
Ik ondersteun dat plan!!
jorienvdherikdinsdag 3 april 2007 @ 09:41
hehe F1 kijken en daarna gelijk door naar de kuip
TJDoornbosdinsdag 3 april 2007 @ 09:46
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe F1 kijken en daarna gelijk door naar de kuip
een dag kan niet mooier
sangerdinsdag 3 april 2007 @ 09:51
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:46 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

een dag kan niet mooier
Wat is er in de Kuip dan?
jorienvdherikdinsdag 3 april 2007 @ 09:52
bier
sangerdinsdag 3 april 2007 @ 09:53
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:52 schreef jorienvdherik het volgende:
bier
En daar het mee op neem ik aan
ElmarOdinsdag 3 april 2007 @ 10:16
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe F1 kijken en daarna gelijk door naar de kuip
Ik ook al.
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:51 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat is er in de Kuip dan?
Voetbal van FC Groningen dan
TJDoornbosdinsdag 3 april 2007 @ 10:32
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:16 schreef ElmarO het volgende:
Voetbal van FC Groningen dan
Als Koeman blijft falen wel maar laten we hopen op een mooie race en winst voor Feyenoord
sangerdinsdag 3 april 2007 @ 10:57
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:32 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Als Koeman blijft falen wel maar laten we hopen op een mooie race en winst voor Feyenoord
PSV ging in de racerij, niet Feyenoord
WESTdinsdag 3 april 2007 @ 19:26
tegen wie loop f'noord nu weer een nederlaag op
TJDoornbosdinsdag 3 april 2007 @ 23:14
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:57 schreef sanger het volgende:

[..]

PSV ging in de racerij, niet Feyenoord
K heb echt ooit wagens van Feyenoord gezien...maar nu is er geen geld meer voor gok ik!!
jorienvdherikdinsdag 3 april 2007 @ 23:17
die psv car is mooi
sasquatschwoensdag 4 april 2007 @ 16:00
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:14 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

K heb echt ooit wagens van Feyenoord gezien...maar nu is er geen geld meer voor gok ik!!
Dat was voor de Premier 1 Grand Prix, waar Feijenoord in zou uitkomen. Is alleen nooit van de grond gekomen. Net zoals nu de Superleague niet van de grond zal komen, denk ik.
Tackleberrywoensdag 4 april 2007 @ 19:10
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:14 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

K heb echt ooit wagens van Feyenoord gezien...maar nu is er geen geld meer voor gok ik!!
Het kost PSV niets, ze doen niet actief mee... Ze vangen alleen maar geld omdat 'men' gebruik maakt van het merk PSV.
WESTwoensdag 4 april 2007 @ 19:22
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:10 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Het kost PSV niets, ze doen niet actief mee... Ze vangen alleen maar geld omdat 'men' gebruik maakt van het merk PSV.
nou dan moet ajax er ook maar instappen

maar gaan we nu ontopic
sangerwoensdag 4 april 2007 @ 19:36
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:10 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Het kost PSV niets, ze doen niet actief mee... Ze vangen alleen maar geld omdat 'men' gebruik maakt van het merk PSV.
Dat las ik indd ook, maar heeft het " merk" PSV wereldwijd wel genoeg exposure??
Automatic_Rockwoensdag 4 april 2007 @ 19:58
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:36 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat las ik indd ook, maar heeft het " merk" PSV wereldwijd wel genoeg exposure??
In Brazilië kennen ze PSV iig, weet ik uit eigen ervaring

Maar he, dit topic ging toch over de Petronas Malaysian Grand Prix??!
sootywoensdag 4 april 2007 @ 20:07
quote:
Op maandag 2 april 2007 04:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik hoop dat Button weer op het podium komt
Maar als ik realistisch ben...
Gunnen doe ik 't hem zeker maar realistisch gezien is een zesde plaats (na Ferrari, McLaren, Heidfeld) het beste wat hij eruit kan halen.
appelsientjedonderdag 5 april 2007 @ 08:23
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:58 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

In Brazilië kennen ze PSV iig, weet ik uit eigen ervaring
Australië ook
quote:
Maar he, dit topic ging toch over de Petronas Malaysian Grand Prix??!
Maar idd..
ben erg benieuwd wat Spyker doet.. ik verwacht er eerlijk gezegd niks van
sangerdonderdag 5 april 2007 @ 08:52
quote:
Op donderdag 5 april 2007 08:23 schreef appelsientje het volgende:


ben erg benieuwd wat Spyker doet.. ik verwacht er eerlijk gezegd niks van
Ik ook niet, dan kan het alleen maar meevallen
Atreidezdonderdag 5 april 2007 @ 09:01
Laten we idd wat Spyker betreft realistisch zijn.. Als ze op minder dan 2 ronden achterstand finishen doen ze t erg goed (lang circuit he).
vosssdonderdag 5 april 2007 @ 09:02
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:36 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Even duimen dat kimi zijn motor niet hoeft te verwisselen
Wellicht kan hij hem beter wisselen dan halverwege alsnog opblazen
sangerdonderdag 5 april 2007 @ 09:14
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:02 schreef vosss het volgende:

[..]

Wellicht kan hij hem beter wisselen dan halverwege alsnog opblazen
sangerdonderdag 5 april 2007 @ 09:21
quote:
Ferrari zonder upgrades naar Maleisië
[04 april - 17:11]


Felipe Massa heeft wat hoop doen opleven bij de concurrenten van Ferrari ter voorbereiding op de Grand Prix van Maleisië door te onthullen dat zijn Italiaanse renstal in Sepang aan de start zal verschijnen met een ongewijzigde wagen.

Meer dan twee weken geleden kon Kimi Räikkönen, de teamgenoot van de Braziliaan, de Australische Grand Prix op dominante wijze winnen. Maar in tegenstelling tot McLaren, verklaarde Massa vandaag dat de F2007 komend weekend niet over nieuwe onderdelen zal beschikken.

"Vanuit dit oogpunt zullen we naar Sepang gaan met hetzelfde pakket, dus ons prestatieniveau kan niet verbeteren," vertelde Massa.

De Braziliaan bevestigde wel dat de testsessie op het circuit te Kuala Lumpur zorgde voor een betere voorbereiding op de komende race.

"Aan de andere kant hebben we nu meer met de wagen kunnen rijden waardoor we de werking ervan veel beter begrijpen, en dat is heel belangrijk," aldus Massa.

De 25-jarige piloot ontkent, wat hij beschrijft als 'mediaspeculatie', de gedachte dat Ferrari lijkt af te stevenen op een dominante titel.

"De competitie is heel sterk dus het zal heel moeilijk worden," zei hij, "maar als men kijkt naar wat we gedaan hebben in Australië en ook tijdens de afgelopen testweek, ziet het er heel goed uit."
Bron

Ik maak ieruit op dat Ferrari ook de bodemplaat niet heeft aangepast.
Automatic_Rockdonderdag 5 april 2007 @ 10:46
Hmm, Ferrari is dus niet bang voor de vernieuwde Spyker...
sasquatschdonderdag 5 april 2007 @ 10:51
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:07 schreef sooty het volgende:

[..]

Gunnen doe ik 't hem zeker maar realistisch gezien is een zesde plaats (na Ferrari, McLaren, Heidfeld) het beste wat hij eruit kan halen.
Moet die wel eerst in een SA stappen, want die doen het beter dan de Honda's zelf.
sangerdonderdag 5 april 2007 @ 10:52
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Moet die wel eerst in een SA stappen, want die doen het beter dan de Honda's zelf.
TJDoornbosdonderdag 5 april 2007 @ 11:07
Ferrari komt al niet door de keuring, want ik begrijp net als Sanger dat ze nog een "illegale" bodemplaat gaan gebruiken!!
HPoidonderdag 5 april 2007 @ 11:16
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Ferrari komt al niet door de keuring, want ik begrijp net als Sanger dat ze nog een "illegale" bodemplaat gaan gebruiken!!
sangerdonderdag 5 april 2007 @ 11:56
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Ferrari komt al niet door de keuring, want ik begrijp net als Sanger dat ze nog een "illegale" bodemplaat gaan gebruiken!!
Slecht nieuws voor jou

De keuring is al geweest, ik heb er zelfs al foto's van gezien.

in mijn ogen betekent dat gewoon dat de vermoedens van Ron Dennis mbt Ferrari iig niet juist waren.
TimoBassodonderdag 5 april 2007 @ 12:21
Zou Kimi deze tattoo al langer hebben?

Het is me nog nooit opgevallen
ElmarOdonderdag 5 april 2007 @ 12:22
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef TimoBasso het volgende:
Zou Kimi deze tattoo al langer hebben?
[afbeelding]
Het is me nog nooit opgevallen
Die viel mij ook al op. Kan me niet herinneren dat hij deze al eerder had.
Kleffe_Dopdonderdag 5 april 2007 @ 12:23
Kimi en tattoos?

ist geen opplakplaatje wat bij de kauwgom zat?
TimoBassodonderdag 5 april 2007 @ 12:25
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:22 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Die viel mij ook al op. Kan me niet herinneren dat hij deze al eerder had.
Het is dus een upgrade van deze

*misschien in een zatte bui laten zetten
sangerdonderdag 5 april 2007 @ 12:25
Ik wist dat dit ging gebeuren

Spyker dient protest in tegen STR
Kleffe_Dopdonderdag 5 april 2007 @ 12:31
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

*misschien in een zatte bui laten zetten
Die kans is vrij reeël bij Kimi.
ElmarOdonderdag 5 april 2007 @ 12:32
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Het is dus een upgrade van deze
[afbeelding]
*misschien in een zatte bui laten zetten
Ik vind dat zonnetje leuker, maar dat komt omdat die niet zo opvalt.
Atreidezdonderdag 5 april 2007 @ 13:23
Typisch gevalletje van een ongewenste tattoo verwijderen door er een grotere overheen te zetten
sangerdonderdag 5 april 2007 @ 13:35
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:23 schreef Atreidez het volgende:
Typisch gevalletje van een ongewenste tattoo verwijderen door er een grotere overheen te zetten
Of hij kon nu de tattoo betalen die hij wilde
MIster911donderdag 5 april 2007 @ 13:52
http://www.youtube.com/watch?v=Rwl2jrIuHS8

Hamilton met 4 spiegels om op te letten of ie zijn motor niet opblaast
quote:
“McLaren displayed 4 [rear view] strengthened mirrors, not because Lewis Hamilton the new colored Formula 1 star needed a better view. This way, however, he would soon notice the smoke that signaled the failure of the Mercedes engine that the engineers are pushing to [find] the limit.”

“The reference time is however Hamilton’s whose performance was the best of the day”
TheGHunterdonderdag 5 april 2007 @ 13:56
Een lachende Kimi
SimtekF1donderdag 5 april 2007 @ 13:58
Heeft iemand al foto's van de geupgrade Spyker?
MIster911donderdag 5 april 2007 @ 15:50
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:58 schreef SimtekF1 het volgende:
Heeft iemand al foto's van de geupgrade Spyker?
Ja zeker ..

Spooky4udonderdag 5 april 2007 @ 15:55

tvp
Automatic_Rockdonderdag 5 april 2007 @ 15:59
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:50 schreef MIster911 het volgende:

[..]

Ja zeker ..

[afbeelding]
Met sneeuwschuiver??!
sangerdonderdag 5 april 2007 @ 16:00
Automatic_Rockdonderdag 5 april 2007 @ 16:04
Wat die Gascoyne toch allemaal uitvind in de windtunnel he!
sangerdonderdag 5 april 2007 @ 16:07
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat die Gascoyne toch allemaal uitvind in de windtunnel he!
Windtunnel of grindtunnel
MavRickdonderdag 5 april 2007 @ 20:36
Die sneeuw/grindschuiver...

Al hoop ik wel dat ze het goed doen natuurlijk

Welke zender gaan we kijken?

Ik ga voor Sporza!!
jorienvdherikdonderdag 5 april 2007 @ 21:26
Zin in komend weekend
WESTdonderdag 5 april 2007 @ 21:32
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Zin in komend weekend
anders ik wel...., nog 1 dagje werken en dan langweekend met weinig slaap maar die haal ik 2e paasdag wel in.
boriszdonderdag 5 april 2007 @ 21:34
zeer mooie op
Walter_Sobchakdonderdag 5 april 2007 @ 21:45
Dag lieverds

Erg mooie OP, West
jorienvdherikdonderdag 5 april 2007 @ 21:45
Lekker 7.45 voorbeschouwing kijken. ben benieuwd of daarvoor nog meer autorace is, zoals vorige keer
-CRASH-donderdag 5 april 2007 @ 22:01
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:50 schreef MIster911 het volgende:

[..]

Ja zeker ..

[afbeelding]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Albers versus F-16



Spyker F1-coureur Christijan Albers heeft op vrijdag 20 april een bijzondere ontmoeting
met een F-16 van de Koninklijke Luchtmacht, zo kan GPUpdate.net exclusief onthullen.
De precieze locatie van het evenement, dat de naam Full Throttle 07 zal dragen,
wordt angstvallig geheim gehouden door de betrokken partijen,
maar het bijzondere gebeuren zal ergens in het zuiden van het land plaatsvinden.

Geheim...laat me niet lachen...... de stunt zal gebeuren op vliegbasis Volkel
Walter_Sobchakdonderdag 5 april 2007 @ 22:27
Ik ben er ontzettend trots op dat Spyker F1 samen met de Koninklijke Luchtmacht dit speciale evenement op poten zet. Samen delen zij een rijke geschiedenis. Ik kijk enorm uit naar het evenement. Het wordt ongetwijfeld een fantastische en spannende dag."

Wat een standaard PR-gelul, Chrisje. Zit je snoertje nu overigens wel goed voor de race..?
Tackleberrydonderdag 5 april 2007 @ 22:42
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ben er ontzettend trots op dat Spyker F1 samen met de Koninklijke Luchtmacht dit speciale evenement op poten zet. Samen delen zij een rijke geschiedenis. Ik kijk enorm uit naar het evenement. Het wordt ongetwijfeld een fantastische en spannende dag."

Wat een standaard PR-gelul, Chrisje. Zit je snoertje nu overigens wel goed voor de race..?
Denk je dat hij dit zelf heeft verzonnen dan?
Last_Samuraivrijdag 6 april 2007 @ 02:18
is STR nu al officieel uit de Grand Prix gezet?
sangervrijdag 6 april 2007 @ 08:11
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 02:18 schreef Last_Samurai het volgende:
is STR nu al officieel uit de Grand Prix gezet?
Nog niets over gevonden
Automatic_Rockvrijdag 6 april 2007 @ 09:23

Stewards wijzen protest Spyker af
sangervrijdag 6 april 2007 @ 09:32
Jammer, maar was te verwachten.
SimtekF1vrijdag 6 april 2007 @ 09:33
Wat doet Albers het weer slecht in de training zeg damn.
HPoivrijdag 6 april 2007 @ 09:34
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:33 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat doet Albers het weer slecht in de training zeg damn.
Lekke band.
Automatic_Rockvrijdag 6 april 2007 @ 09:35
Nou, nu kan ik m'n manager eens gaan wijzigen.... Ik zal maar niet zo eigenwijs zijn om iets van m'n favoriete team (Honda) te kopen
ElmarOvrijdag 6 april 2007 @ 09:35
Uitslag van de tweede vrije training:

Spooky4uvrijdag 6 april 2007 @ 09:36
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:34 schreef HPoi het volgende:

[..]

Lekke band.
Het is wat anders... Hij rijdt vanaf het begin al achter de feiten aan.
ElmarOvrijdag 6 april 2007 @ 09:36
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, nu kan ik m'n manager eens gaan wijzigen.... Ik zal maar niet zo eigenwijs zijn om iets van m'n favoriete team (Honda) te kopen
Inderdaad. Sato staat gewoon voor de beide Honda's. En Barrichello is helemaal treurig. Hij heeft mazzel dat Albers nog mee doet.
sangervrijdag 6 april 2007 @ 09:45
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:33 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat doet Albers het weer slecht in de training zeg damn.
Hetzelfde als in Australie.

Vraag me af of hij nu nog rijdt in de T-car van Australie of weer in zijn eigen bolide.
Kleffe_Dopvrijdag 6 april 2007 @ 09:47
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:35 schreef ElmarO het volgende:
Uitslag van de tweede vrije training:

[afbeelding]
hmmm zou Williams weer zo ver terugzakken in de kwali zoals in Australië?
Ze staan er nu iig weer netjes bij.
sangervrijdag 6 april 2007 @ 09:52
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:34 schreef HPoi het volgende:

[..]

Lekke band.
Die kreeg hij pas 10 minuten voor het einde. Hij is wederom het hele weekend buitensporig veel langzamer dan Sutil. Je kunt mij niet wijsmaken dat dit verschil door de rijder komt.
sangervrijdag 6 april 2007 @ 09:53
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

hmmm zou Williams weer zo ver terugzakken in de kwali zoals in Australië?
Ze staan er nu iig weer netjes bij.
In Australie hadden ze problemen met het opwarmen van de banden tijdens korte runs. Als ze dat hebben weten op te lossen dan is de kans dat dat niet gebeurt.
Automatic_Rockvrijdag 6 april 2007 @ 09:57
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

hmmm zou Williams weer zo ver terugzakken in de kwali zoals in Australië?
Ze staan er nu iig weer netjes bij.
Ja, daar zat ik ook mee. Heb uiteindelijk besloten om toch maar geen Williams voor m'n manager te nemen..
TJDoornbosvrijdag 6 april 2007 @ 10:03
Button wissel goddomme met Sato van plek.

CA moet toch maar in wagen 20 klimmen zo te zien
Automatic_Rockvrijdag 6 april 2007 @ 10:11
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Button wissel goddomme met Sato van plek.

CA moet toch maar in wagen 20 klimmen zo te zien

deze?
Spooky4uvrijdag 6 april 2007 @ 10:12
die heeft wel zijn reserve banden bij
sangervrijdag 6 april 2007 @ 10:13
Automatic_Rockvrijdag 6 april 2007 @ 10:16
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:12 schreef Spooky4u het volgende:
die heeft wel zijn reserve banden bij
Precies mijn punt!
En daarbij, hij zal vast wel een stereo installatie hebben, dus geen gedoe meer met snoertjes van oortjes. En zelfs al beland je even naast de baan dan komt deze auto er vast wel weer uit
sangervrijdag 6 april 2007 @ 10:17
Hij heeft iig meer bodemvrijheid
Automatic_Rockvrijdag 6 april 2007 @ 10:19
En het sponsoren aantal zit ook wel goed
Spooky4uvrijdag 6 april 2007 @ 10:22
En hij heeft de harde compound banden bij, ik zie geen streep namelijk
Spooky4uvrijdag 6 april 2007 @ 10:23
ik ben trouwens ook benieuwd hoe snel er Golfjes GTI's gaan rijden met een sleuf wit geverfd.
sangervrijdag 6 april 2007 @ 10:25
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
En het sponsoren aantal zit ook wel goed


Alleen de livery is ietwat afwijkend
GP500vrijdag 6 april 2007 @ 10:35
Hoe zit het nu eigenlijk dit jaar met het terugzetten als je iets wisselt, hoe wat en waar.
Motor en transmissie.

Niet in de manager dus.
Spooky4uvrijdag 6 april 2007 @ 10:36
hetzelfde als verleden jaar, gewoon 10 plaatsen terug
Automatic_Rockvrijdag 6 april 2007 @ 10:37
Hetzelfde als vorig jaar toch??
TJDoornbosvrijdag 6 april 2007 @ 10:40
Dus Kimi gaat of uitvallen of zn motor vervangen voor de race (gok ik hoor)
sangervrijdag 6 april 2007 @ 10:47
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Dus Kimi gaat of uitvallen of zn motor vervangen voor de race (gok ik hoor)
Zodra ze het vermoeden hebben dat het blok niet 100% is wordt hij vervangen
ElmarOvrijdag 6 april 2007 @ 11:14
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Zodra ze het vermoeden hebben dat het blok niet 100% is wordt hij vervangen
Daar ziet het voorlopig niet naar uit.
quote:
Motorwissel Raikkonen onwaarschijnlijk

Het team van Ferrari is niet van plan om de motor van Kimi Raikkonen te wisselen. Na de Grand Prix van Australië ontstonden er zorgen bij het team, doordat er een waterlek was opgetreden in de krachtbron van de Fin, maar een straf van tien plaatsen op de grid lijkt er dus niet in te zitten voor Kimi.

"We houden de huidige motor. Er is geen reden om hem te veranderen", zei Raikkonen. "Dat is de situatie van dit moment."

Volgens teambaas Jean Todt zijn de geruchten over de motor van zijn coureur zwaar overtrokken. "Het begon allemaal met speculatie. Het klopt dat Kimi een probleempje had in de laatste ronden, waarbij hij wat water verloor. Heel weinig water. We hebben het onderzocht en er was niks dat erop wees dat we de motor moesten vervangen."
Bron
sangervrijdag 6 april 2007 @ 11:27
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:14 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Daar ziet het voorlopig niet naar uit.
[..]

Bron
Gelukkig maar !
keplervrijdag 6 april 2007 @ 11:43
gaat niet zo goed met Albers... heeft tie al gezegd waarom het zo slecht ging?
sangervrijdag 6 april 2007 @ 11:47
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:43 schreef kepler het volgende:
gaat niet zo goed met Albers... heeft tie al gezegd waarom het zo slecht ging?
Kan nog niets vinden nu......
Spooky4uvrijdag 6 april 2007 @ 12:04
http://www.rtl.nl/(/sport(...)hristijan_albers.xml

Balans van de auto dus
Spooky4uvrijdag 6 april 2007 @ 12:04
dubbel
MIster911vrijdag 6 april 2007 @ 12:11
quote:
Adrian Sutil, 19de

"Ten eerste was het heel moeilijk om de baan te leren kennen, daar we helemaal geen data hadden om mee te beginnen. Het was heel moeilijk om de juiste balans te vinden, maar tegen het einde konden wij toch redelijke rondetijden op de klokken zetten. In de tweede oefensessie ging het al een stuk beter.”

"We hebben de set-up en de prestatie met de hardere banden verfijnd, wat ons een hele seconde opleverde. Bij mijn laatste run liet ik zachte banden monteren, maar helaas zwaaiden de stewards met gele vlaggen in mijn snelste ronde waardoor ik drie tienden verloren had. Maar ik had nog altijd een hele mooi tijd op de klokken gezet met slechts 2,6 seconden achterstand, maar ik denk dat wij morgen nog kunnen verbeteren waardoor we enkele wagens achter ons kunnen zetten.”
Die Sutil kent de baan niet eens en reed ook nog met de harde band, Sutil rijd Albers er dit jaar vierkant uit.
sangervrijdag 6 april 2007 @ 12:44
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:11 schreef MIster911 het volgende:

[..]

Die Sutil kent de baan niet eens en reed ook nog met de harde band, Sutil rijd Albers er dit jaar vierkant uit.
Tja, als de bolide onwillig is....

Hij kon geen balans vinden, geen set up. Daar had hij in Australie ook al last van. Daar lukte het met de T-car wel, dus lijkt mij dat er met zijn bolide iets mis is.

Overigens heeft Albers niet eens op zachte banden gereden.
keplervrijdag 6 april 2007 @ 13:06
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:44 schreef sanger het volgende:

[..]

Tja, als de bolide onwillig is....

Hij kon geen balans vinden, geen set up. Daar had hij in Australie ook al last van. Daar lukte het met de T-car wel, dus lijkt mij dat er met zijn bolide iets mis is.

Overigens heeft Albers niet eens op zachte banden gereden.
ik vind het een beetje vreemd verhaal hoor. Al tweemaal niet de goede balans kunnen vinden...
Ook wel mooi vond ik de opmerking van de laatste GP: Dat tie zoveel moeite had met het vinden van een goede afstelling omdat ze zo weinig getest hadden. Alsof die Sutil daar geen last van had? Terwijl hij dus wel betere tijden reed

Ik hoop van harte dat er echt iets mis is met de auto van Albers. Als dat niet zo is dan is dit zeker weten zijn laatste seizoen. Als je elke training op 1 seconde (of meer) gereden wordt door je teamgenootje...
TJDoornbosvrijdag 6 april 2007 @ 13:09
CA moet de TCar maar gaan gebruiken voortaan (of een step)
sangervrijdag 6 april 2007 @ 13:19
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:06 schreef kepler het volgende:

[..]

ik vind het een beetje vreemd verhaal hoor. Al tweemaal niet de goede balans kunnen vinden...
Ook wel mooi vond ik de opmerking van de laatste GP: Dat tie zoveel moeite had met het vinden van een goede afstelling omdat ze zo weinig getest hadden. Alsof die Sutil daar geen last van had? Terwijl hij dus wel betere tijden reed

Ik hoop van harte dat er echt iets mis is met de auto van Albers. Als dat niet zo is dan is dit zeker weten zijn laatste seizoen. Als je elke training op 1 seconde (of meer) gereden wordt door je teamgenootje...
In Australie is overigens door het team bevestigd dat de problemen van Albers niet aan hem lagen...wat voor set-up er ook werd geprobeerd de wagen reageerde telkens niet zoals het hoorde.

Ik verwacht eerlijk gezegd dat dit ook nu opgaat. Albers is niet gek. Vorig seizoen was er ook zoiets, klaagde hij ook dat de bolide niet werkte zoals normaal en zoals het hoorde. Bleek achteraf ook dat hij gelijk had.
HPoivrijdag 6 april 2007 @ 13:19
ze hadden sowieso die kutwagen uit AUS moeten weggooien.
sangervrijdag 6 april 2007 @ 13:40
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:19 schreef HPoi het volgende:
ze hadden sowieso die kutwagen uit AUS moeten weggooien.


Dat zou wel een oplossing zijn denk ik.
Automatic_Rockvrijdag 6 april 2007 @ 14:06
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:19 schreef HPoi het volgende:
ze hadden sowieso die kutwagen uit AUS moeten weggooien.
Ze hadden gewoon een Ferrari moeten klonen!
HPoivrijdag 6 april 2007 @ 14:07
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:40 schreef sanger het volgende:

[..]



Dat zou wel een oplossing zijn denk ik.
Ferrari had dat wel gedaan iig.
MIster911vrijdag 6 april 2007 @ 14:08
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:06 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ze hadden gewoon een Ferrari moeten klonen!
keplervrijdag 6 april 2007 @ 14:11
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:19 schreef sanger het volgende:

[..]

In Australie is overigens door het team bevestigd dat de problemen van Albers niet aan hem lagen...wat voor set-up er ook werd geprobeerd de wagen reageerde telkens niet zoals het hoorde.

Ik verwacht eerlijk gezegd dat dit ook nu opgaat. Albers is niet gek. Vorig seizoen was er ook zoiets, klaagde hij ook dat de bolide niet werkte zoals normaal en zoals het hoorde. Bleek achteraf ook dat hij gelijk had.
Albers is zeker niet gek, maar het valt wel op dat het nu gewoon weer gebeurt Dan loopt gewoon het team te klooien... Hoe je het ook bekijkt, heel positief is het niet voor Albers
sangervrijdag 6 april 2007 @ 14:22
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:07 schreef HPoi het volgende:

[..]

Ferrari had dat wel gedaan iig.
Ook niet, die hadden hem in de fabriek helemaal onderzocht om de fout op te sporen.
sangervrijdag 6 april 2007 @ 14:23
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:11 schreef kepler het volgende:

[..]

Albers is zeker niet gek, maar het valt wel op dat het nu gewoon weer gebeurt Dan loopt gewoon het team te klooien... Hoe je het ook bekijkt, heel positief is het niet voor Albers
Ach, echt negatief is het ook niet denk ik.Uit het verschil blijkt overduidelijk dat het niet het verschil in coureur kan zijn. Daarvoor is het simpelweg te groot.

Of het team loopt te klooien? Denk het ook niet. Daar zorgt Gascoyne wel voor. Maar misschien dat het team niets aan de wagen heeft kunnen vinden en van mening is dat hij het gewoon moet doen. Net als vorig seizoen bij Midland gebeurde.
HPoivrijdag 6 april 2007 @ 14:27
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:22 schreef sanger het volgende:

[..]

Ook niet, die hadden hem in de fabriek helemaal onderzocht om de fout op te sporen.
Om daarna weg te gooien. Is gewoon fabricagefout waarschijnlijk.
krielevrijdag 6 april 2007 @ 14:37
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:06 schreef kepler het volgende:

[..]

ik vind het een beetje vreemd verhaal hoor. Al tweemaal niet de goede balans kunnen vinden...
Ook wel mooi vond ik de opmerking van de laatste GP: Dat tie zoveel moeite had met het vinden van een goede afstelling omdat ze zo weinig getest hadden. Alsof die Sutil daar geen last van had? Terwijl hij dus wel betere tijden reed

Ik hoop van harte dat er echt iets mis is met de auto van Albers. Als dat niet zo is dan is dit zeker weten zijn laatste seizoen. Als je elke training op 1 seconde (of meer) gereden wordt door je teamgenootje...
Je kan de goede afstelling wellicht een keer niet vinden, maar dan mag er nog niet zoveel verschil met je teammaat zijn. Dit is echt teveel.
sangervrijdag 6 april 2007 @ 14:44
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:37 schreef kriele het volgende:

[..]

Je kan de goede afstelling wellicht een keer niet vinden, maar dan mag er nog niet zoveel verschil met je teammaat zijn. Dit is echt teveel.
Oftewel, is het een rijdersprobleem of probleem aan de bolide?
krielevrijdag 6 april 2007 @ 14:46
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:44 schreef sanger het volgende:

[..]

Oftewel, is het een rijdersprobleem of probleem aan de bolide?
Een test zou dat aan het licht hebben gebracht.
TJDoornbosvrijdag 6 april 2007 @ 14:46
Denk dat ze de normale wagen van Chris gewoon net als ferrari zou doen, nakijken op elk schroefje enzo. En daarna wegdonderen want volgens mij klopt er 0,0 van dat ding
sangervrijdag 6 april 2007 @ 14:50
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:46 schreef kriele het volgende:

[..]

Een test zou dat aan het licht hebben gebracht.
Je bedoeld Albers en Sutil van bolide ruilen?
Automatic_Rockvrijdag 6 april 2007 @ 14:53
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:50 schreef sanger het volgende:

[..]

Je bedoeld Albers en Sutil van bolide ruilen?
Dat had Rosset wel eens gedaan geloof ik toen hij constant langzamer was dan Verstappen. Na het ruilen van auto was hij nog steeds langzamer...
Na dat seizoen hebben we nooit meer iets van Rosset gehoord...

Gewoon even iets om in gedachte te houden voor Christiaan A....
sangervrijdag 6 april 2007 @ 14:55
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:53 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Dat had Rosset wel eens gedaan geloof ik toen hij constant langzamer was dan Verstappen. Na het ruilen van auto was hij nog steeds langzamer...
Na dat seizoen hebben we nooit meer iets van Rosset gehoord...

Gewoon even iets om in gedachte te houden voor Christiaan A....
Mocht dat zo zijn is Sutil indd een groot talent, en CA een minder goede coureur dan tot nog toe werd aangenomen door mij

Ik ben eigenlijk wel voor zo een ruilactie
krielevrijdag 6 april 2007 @ 14:59
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:50 schreef sanger het volgende:

[..]

Je bedoeld Albers en Sutil van bolide ruilen?
Als het grote verschil er ook in een test was geweest, hadden ze dat wellicht gedaan ja. Albers is geen wereldkampioen in spe, maar het verschil kan niet zo groot zijn.
MIster911vrijdag 6 april 2007 @ 15:01
Dat lijkt me niets, Sutil voelt zich lekker in zijn kar en als albers zijn kar niet in orde weet te krijgen is dat zijn probleem.
Een T-Car staat er niet voor niets, Albers hoort ervaren genoeg te zijn om een juiste set-up te vinden. Andersom zou nog normaal zijn (bijv. dat voorbeeld met rosset)

[ Bericht 1% gewijzigd door MIster911 op 06-04-2007 15:14:35 ]
sangervrijdag 6 april 2007 @ 15:10
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 15:01 schreef MIster911 het volgende:
Dat lijkt me niets, Sutil voelt zich lekker in zijn kar en als albers zijn kar niet in orde weet te krijgen is dat zijn probleem. Een T-Car staat er niet voor niets, Albers hoort ervaren genoeg te zijn om een juiste set-up te vinden. Anders om zou nog normaal zijn (bijv. dat voorbeeld met rosset)
Maar het is knap lastig een bolide in orde te krijgen als je met iedere set-up hetzelfde resultaat krijgt (zoals in Australie). Enige manier om erachter te komen of het aan het chassis ligt of de coureur is ze van plaats laten wisselen.

Ik verwacht Albers morgen overigens ook in de T-car
Walter_Sobchakvrijdag 6 april 2007 @ 15:25
Vooruit, de klapband van Albers.

Zo'n 120 Mb groot. De file dan: niet de band.
SimtekF1vrijdag 6 april 2007 @ 15:26
1 ding is zeker, er moet echt wat aan gedaan worden.
Ik kan me haast niet voorstellen dat het aan Albers ligt eigenlijk.
Hij kan natuurlijk wel een keer langzamer zijn dan Sutil maar de verschillen zijn nu veel te groot.
sangervrijdag 6 april 2007 @ 15:46
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 15:26 schreef SimtekF1 het volgende:
1 ding is zeker, er moet echt wat aan gedaan worden.
Ik kan me haast niet voorstellen dat het aan Albers ligt eigenlijk.
Hij kan natuurlijk wel een keer langzamer zijn dan Sutil maar de verschillen zijn nu veel te groot.
en dan niet alleen tijdens 1 training, maar continue al twee weekenden lang.
jorienvdherikvrijdag 6 april 2007 @ 15:47
Het programma

07:15
RTL Autowereld

07:45
RTL GP: Formule 1 - Maleisië

11:30 einde

MIster911vrijdag 6 april 2007 @ 15:51
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Het programma

07:15
RTL Autowereld

07:45
RTL GP: Formule 1 - Maleisië

11:30 einde

Of Zondag
08.45 Canvas - Reclamevrij

Maar ik ben inmiddels te gehecht aan dat commentaar van olav mol, hoe slecht het ook is.
Kuukskevrijdag 6 april 2007 @ 17:08
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Het programma

07:45
RTL GP: Formule 1 - Maleisië

11:30 einde

Dat wordt met het paasontbijt op de bank zitten.
TJDoornbosvrijdag 6 april 2007 @ 18:42
Pasen was dat??
jorienvdherikvrijdag 6 april 2007 @ 19:00
vrijheid
GP500vrijdag 6 april 2007 @ 19:14
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Pasen was dat??
speciaal voor jou.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paasfeest
WESTvrijdag 6 april 2007 @ 20:18
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Pasen was dat??
lang weekend


albers ging weer kut die kan het na dit seizoen wel shaken
jorienvdherikvrijdag 6 april 2007 @ 20:45
Wie gaat morgen de kwalificatie kijken @ 07.30 ?

Ik wel
WESTvrijdag 6 april 2007 @ 20:46
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie gaat morgen de kwalificatie kijken @ 07.30 ?

Ik wel
ik, want ik moet direct daarna weg.

betekend wel geen kroeg vanavond voor mij.
jorienvdherikvrijdag 6 april 2007 @ 20:55
07:00
RTL Autowereld
Waarschuw mij voor dit programma Voeg toe aan je persoonlijke tv-gids
07:30
RTL GP: Formule 1 - Maleisië

WESTvrijdag 6 april 2007 @ 21:07
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
07:00
RTL Autowereld
Waarschuw mij voor dit programma Voeg toe aan je persoonlijke tv-gids
07:30
RTL GP: Formule 1 - Maleisië

stap ik dus 7:55 me bed uit
SimtekF1vrijdag 6 april 2007 @ 21:51
7:55?
MIster911vrijdag 6 april 2007 @ 22:03
Je kunt beter om 8:20 beginnen met kijken, de uitslag van de 1e heat is nu al duidelijk.
Tackleberryvrijdag 6 april 2007 @ 22:33
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie gaat morgen de kwalificatie kijken @ 07.30 ?

Ik wel
Natuurlijk kijk ik live...
Atreidezvrijdag 6 april 2007 @ 22:38
Mijn pda weatherforcast geeft al vanaf vanmorgen aan dat t morgen begint met regenen en t daar voor dinsdag niet mee ophoudt, m.a.w. dus.. kans op een bui
jorienvdherikvrijdag 6 april 2007 @ 22:42
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:51 schreef SimtekF1 het volgende:
7:55?
ja raar

niet te hopen dat rtl autowereld zondag het zelfde is als morgen...
Kleffe_Dopvrijdag 6 april 2007 @ 23:19
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:53 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Dat had Rosset wel eens gedaan geloof ik toen hij constant langzamer was dan Verstappen. Na het ruilen van auto was hij nog steeds langzamer...
Na dat seizoen hebben we nooit meer iets van Rosset gehoord...
Euh.. jawel hoor.. Rosset begon in 1997 het seizoen met Lola (we weten allemaal hoe dat afliep). En in 1998 stond hij gewoon weer aan de start in een Tyrrell in het stoeltje van... jawel.. onze Jos

al moet daar wel bij worden gezegd dat dat alles te maken had met '$' en niks met rijderskwaliteiten.
keplervrijdag 6 april 2007 @ 23:27
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:44 schreef sanger het volgende:

[..]

Oftewel, is het een rijdersprobleem of probleem aan de bolide?
beide oorzaken zijn gewoon heel slordig. Als het een rijdersprobleem is dan is Albers gewoon echt te traag vergeleken met zn teamgenoot. Als het de bolide is dan loopt het team te kutten, want het is al de 2e GP dat dit gebeurt.
WESTvrijdag 6 april 2007 @ 23:48
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:51 schreef SimtekF1 het volgende:
7:55?
8 uur begint de kwali.., voor die voorbeschouwing blijf ik gewoon liggen hoor
SimtekF1zaterdag 7 april 2007 @ 00:11
Oow is er eerst voorbeschouwing.
Wacht, dan zet ik m'n wekker ook ff een half uurtje later.
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 00:20
Taktische Voertuigen Posting

Tackleberryzaterdag 7 april 2007 @ 00:22
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Oow is er eerst voorbeschouwing.
Wacht, dan zet ik m'n wekker ook ff een half uurtje later.
Goed idee
sangerzaterdag 7 april 2007 @ 01:30
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:27 schreef kepler het volgende:

[..]

beide oorzaken zijn gewoon heel slordig. Als het een rijdersprobleem is dan is Albers gewoon echt te traag vergeleken met zn teamgenoot. Als het de bolide is dan loopt het team te kutten, want het is al de 2e GP dat dit gebeurt.
Mee eens
sangerzaterdag 7 april 2007 @ 01:30
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Euh.. jawel hoor.. Rosset begon in 1997 het seizoen met Lola (we weten allemaal hoe dat afliep). En in 1998 stond hij gewoon weer aan de start in een Tyrrell in het stoeltje van... jawel.. onze Jos

al moet daar wel bij worden gezegd dat dat alles te maken had met '$' en niks met rijderskwaliteiten.
Heette hij niet Tosser?
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 01:34
Alleen na de qualificatie Monaco '97
Last_Samuraizaterdag 7 april 2007 @ 04:02
is er nog een free practice live stream??
Automatic_Rockzaterdag 7 april 2007 @ 04:04
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Euh.. jawel hoor.. Rosset begon in 1997 het seizoen met Lola (we weten allemaal hoe dat afliep). En in 1998 stond hij gewoon weer aan de start in een Tyrrell in het stoeltje van... jawel.. onze Jos

al moet daar wel bij worden gezegd dat dat alles te maken had met '$' en niks met rijderskwaliteiten.
Ja, je hebt gelijk zie ik http://www.4mula1.ro/history/driver/Ricardo_Rosset
Nu je Lola zegt kan ik me dat ook nog herinneren, maar dat hij nog voor Tyrell gereden heeft weet ik echt niet meer
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 07:04
Ben nu al op. dat autowereld dacht misschien races. maar gaat over beurs in geneve. morgen blijf ik daar niet naar kijken. morgen alleen voorbeschouwing
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 07:16
Zullen er belspelletjes zijn tijdens de voorbeschouwing op de kwalificatie
Automatic_Rockzaterdag 7 april 2007 @ 07:20
Vast wel
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 07:21
Hoe was dat vorige keer ? Kwalificatie niet gezien
Automatic_Rockzaterdag 7 april 2007 @ 07:22
Uhmm, ik had het opgenomen. Dus als er belspelletjes waren dan heb ik vast meteen doorgespoeld
Automatic_Rockzaterdag 7 april 2007 @ 07:23
Albers trouwens weer laatste in de vrije training van vanochtend.
Twee-tiende achter Sutil..
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 07:23
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 07:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Uhmm, ik had het opgenomen. Dus als er belspelletjes waren dan heb ik vast meteen doorgespoeld
Doe je goed. Maar dus vanaf 7.30 een halfuur voorbeschouwing. en dan gelijk de kwali
Automatic_Rockzaterdag 7 april 2007 @ 08:05
Die Spyker van Albers ligt nu een stuk beter op de weg dan in Australië
appelsientjezaterdag 7 april 2007 @ 08:05
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 07:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Albers trouwens weer laatste in de vrije training van vanochtend.
Twee-tiende achter Sutil..
Hij komt dichterbij
ElmarOzaterdag 7 april 2007 @ 08:17
Barrichello.
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 08:18
Wat houd de kwalificatie tegenwoordig in ?

Je hebt 4 stukken. wat betekend dat rode bij sommige rijders nu ?
Automatic_Rockzaterdag 7 april 2007 @ 08:18
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:17 schreef ElmarO het volgende:
Barrichello.
Ja, een erg trieste bedoening
ElmarOzaterdag 7 april 2007 @ 08:20
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:18 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ja, een erg trieste bedoening
Eén troost. Renault deed het in Q1 ook bagger.
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 08:21
en rtl is weer terug
Sallyzaterdag 7 april 2007 @ 08:21
Ik ben er wel, maar toch ook weer niet...

*en waar is sanger?????*
Kleffe_Dopzaterdag 7 april 2007 @ 08:23
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:17 schreef ElmarO het volgende:
Barrichello.
Wurz zet anders ook (wederom) een wanprestatie van formaat neer.
tenzij daar meer aan de hand was natuurlijk...

Dat moet je niet te vaak doen bij Sir Frank denk ik.
Automatic_Rockzaterdag 7 april 2007 @ 08:24
Ja, ik miste Sanger ook al!!
Hij zal wel erg zat onder een tafel liggen
ElmarOzaterdag 7 april 2007 @ 08:25
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Wurz zet anders ook (wederom) een wanprestatie van formaat neer.
tenzij daar meer aan de hand was natuurlijk...

Dat moet je niet te vaak doen bij Sir Frank denk ik.
Wurz inderdaad ook niet echt sterk, nee. Toch ook een behoorlijke tegenvaller.
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 08:30
waarom is die albers zo tevreden ?
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 08:33
Hup AZ
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 08:33
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:33 schreef Stereotomy het volgende:
Hup AZ
Ah, verkeerde sport.
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 08:34
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat houd de kwalificatie tegenwoordig in ?

Je hebt 4 stukken. wat betekend dat rode bij sommige rijders nu ?
Kleffe_Dopzaterdag 7 april 2007 @ 08:34
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:25 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Wurz inderdaad ook niet echt sterk, nee. Toch ook een behoorlijke tegenvaller.
Let maar op... straks komt Frank met Kartikeyan aanzetten ipv Wurz
TJDoornboszaterdag 7 april 2007 @ 08:34
Button wil je me skates lenen wellicht is dat sneller

Sanger is uithuilen met de andere CA-fans

Chris heeft wel Adrian te pakken dat is positief!!
ElmarOzaterdag 7 april 2007 @ 08:35
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Let maar op... straks komt Frank met Kartikeyan aanzetten ipv Wurz
Dat zou een enorme verbetering zijn.
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 08:36
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:34 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Die mogen niet meedoen met het volgende deel van de qualificatie als de stand zo blijft aan het huidige deel van de qualificatie.
appelsientjezaterdag 7 april 2007 @ 08:36
Waar is wurz ?? eruit
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 08:38
Fisichella
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 08:38
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:36 schreef appelsientje het volgende:
Waar is wurz ?? eruit
20

Fisi

Kovaleinen

ING
ElmarOzaterdag 7 april 2007 @ 08:38
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:36 schreef appelsientje het volgende:
Waar is wurz ?? eruit
Yup. En Renault nu ook.
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 08:38
dag renault
Kleffe_Dopzaterdag 7 april 2007 @ 08:39
Bij ING zitten ze ook te janken nu
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 08:39
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:36 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Die mogen niet meedoen met het volgende deel van de qualificatie als de stand zo blijft aan het huidige deel van de qualificatie.
wat is daar zo leuk aan rij je in begin Q1 de snelste tijd, telt die niet mee voor de poll
_Administr8or_zaterdag 7 april 2007 @ 08:40
Renault
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 08:40
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:39 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

wat is daar zo leuk aan rij je in begin Q1 de snelste tijd, telt die niet mee voor de poll
Nu heb je eigenlijk 3 mini-wedstrijdjes. Anders zou je een uur lang een grote wedstrijd hebben waar de eerste 50 minuten geen fuck gebeurt.
ElmarOzaterdag 7 april 2007 @ 08:40
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij ING zitten ze ook te janken nu
En bij Renault zeiden ze nog dat ze geen B-specificatie nodig hadden. Zouden ze toch maar eens moeten heroverwegen. Dadelijk worden ze nog ingehaald door Honda.
Arceezaterdag 7 april 2007 @ 08:40
Renault.

Honda.

Waren waren er zo weinig op de baan nog net?
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 08:41
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:40 schreef Arcee het volgende:
Waren waren er zo weinig op de baan nog net?
Ja, ze moesten naar de pits om het reclameblok niet te missen.
TJDoornboszaterdag 7 april 2007 @ 08:41
Goddomme Jens eruit

Fisico moet zo door gaan dan kan die met Rubens naar het F1 pensioen toe end vant jaar!!
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 08:42
Hysterische vrouwen die urine lekken

In hemelsnaam, wie proberen ze te bereiken met een reclame op dit tijdstip
appelsientjezaterdag 7 april 2007 @ 08:43
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

20

Fisi

Kovaleinen

ING
20... dammm daar gaan mijn punten..
Maar renault... wat slecht
Kleffe_Dopzaterdag 7 april 2007 @ 08:43
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Goddomme Jens eruit

Fisico moet zo door gaan dan kan die met Rubens naar het F1 pensioen toe end vant jaar!!
nah.. als Rubens zo doorgaat haalt 'ie het einde niet eens.
Christian Klien ziet gniffelend achter de tv denk ik
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 08:44
ow lol ze gaan echt starten ook ofzo
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 08:44
Die terugslag bij Renault is hetzelfde als bij Benetton van 1996
Arceezaterdag 7 april 2007 @ 08:45
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:44 schreef Stereotomy het volgende:
Die terugslag bij Renault is hetzelfde als bij Benetton van 1996
Kregen die toen ook andere banden?
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 08:47
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:45 schreef Arcee het volgende:

[..]

Kregen die toen ook andere banden?
Olav lult maar wat
Arceezaterdag 7 april 2007 @ 08:48
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:47 schreef Stereotomy het volgende:
Olav lult maar wat
Kalf dan?
ElmarOzaterdag 7 april 2007 @ 08:48
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:45 schreef Arcee het volgende:

[..]

Kregen die toen ook andere banden?
Renault heeft toen ze in het verleden ook al een eigen team hadden ook al een terugslag gekregen. Toen raakten ze ook Michelin kwijt. Dus zo raar is het niet wat Olav zegt.
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 08:50
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Kalf dan?
?
Arceezaterdag 7 april 2007 @ 08:50
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:48 schreef ElmarO het volgende:
Renault heeft toen ze in het verleden ook al een eigen team hadden ook al een terugslag gekregen. Toen raakten ze ook Michelin kwijt. Dus zo raar is het niet wat Olav zegt.
Klonk aannemelijk idd.

Maar Kalf zei 't toch?
ElmarOzaterdag 7 april 2007 @ 08:51
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:50 schreef Arcee het volgende:

[..]
Maar Kalf zei 't toch?
Ook goed.
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 08:53
Maleisie vind ik in GP4 ook leuk om te rijden moet ik toegeven
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 09:00
Kubica
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 09:01
Wow Massa
ElmarOzaterdag 7 april 2007 @ 09:01
Felipe
_Administr8or_zaterdag 7 april 2007 @ 09:01
Massa
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 09:01
Massa
Bruce117zaterdag 7 april 2007 @ 09:02
Massa
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 09:02
Goed van Rosberg zeg
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 09:03
Nog 22 uur
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 09:04
Eindelijk een goeie manageruitslag
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 09:04
*zet TV uit en kruipt weer in bed
Arceezaterdag 7 april 2007 @ 09:04
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:02 schreef Stereotomy het volgende:
Goed van Rosberg zeg
Ja, in tegenstelling tot Wurz.

Massa.
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 09:05
vond albers maar kut
ElmarOzaterdag 7 april 2007 @ 09:06
En de uitslag van de kwalificatie:

keplerzaterdag 7 april 2007 @ 09:08
netjes van Albers, eindelijk het lek boven. Mag ook wel
leroytjezaterdag 7 april 2007 @ 09:08
Woei ik heb Heidfeld en Rosberg in men manager
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 09:10
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:08 schreef kepler het volgende:
netjes van Albers, eindelijk het lek boven. Mag ook wel
sarcasme ?
keplerzaterdag 7 april 2007 @ 09:12
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:10 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

sarcasme ?
nee. De hele tijd istie 1 tot 1.5 seconden langzamer dan Sutil, en nu istie sneller. Dat is een flinke sprong voortwaarts
WESTzaterdag 7 april 2007 @ 09:23
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog 22 uur
wat nog 22 uur?

nog 23 uur en 36 minuten hoor
WESTzaterdag 7 april 2007 @ 09:23
maar mooie tijd enne Massa jongen ga nou niet zwaaien
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 09:23
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:23 schreef WEST het volgende:

[..]

wat nog 22 uur?

nog 23 uur en 36 minuten hoor
stond op rtl gp site
Sallyzaterdag 7 april 2007 @ 09:24
Hey: sanger heeft de uitslag gepost... dus hij is er wel...


Wat een deceptie voor Renault!
WESTzaterdag 7 april 2007 @ 09:25


heeft button een nieuwe vriendin?
WESTzaterdag 7 april 2007 @ 09:27
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:23 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

stond op rtl gp site
dan zullen die wel de voorbeschouwing mee bedoelen vermoed ik. Want de race begint om 9 uur.
Stereotomyzaterdag 7 april 2007 @ 09:33


Heidfeld
TJDoornboszaterdag 7 april 2007 @ 09:44
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:25 schreef WEST het volgende:
[afbeelding]

heeft button een nieuwe vriendin?
Alleen al om zn keuze voor vrouwen ben ik fan van JB
TJDoornboszaterdag 7 april 2007 @ 09:45
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:24 schreef Sally het volgende:
Hey: sanger heeft de uitslag gepost... dus hij is er wel...


Wat een deceptie voor Renault!
Ik zeg Nelsinho prepare to race a couple of races in 2007

Opbokken met Fisico!!!
leroytjezaterdag 7 april 2007 @ 09:46
Woei ik heb 73 puntjes voor de Kwali
appelsientjezaterdag 7 april 2007 @ 09:52
ff kijken ... wat was ook weer de url omdat te bekijken (misschien moet ik er eens een bookmark van maken )
TJDoornboszaterdag 7 april 2007 @ 09:53
Ik dacht hem gebookmarkt te hebben maar helaas..........blond hé
Sallyzaterdag 7 april 2007 @ 10:01
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:52 schreef appelsientje het volgende:
ff kijken ... wat was ook weer de url omdat te bekijken (misschien moet ik er eens een bookmark van maken )
Het is deze: http://www.5gtt.com/f1manager/ maar daar zit nu iets anders achter... Zo lijkt het....
ElmarOzaterdag 7 april 2007 @ 10:04
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:52 schreef appelsientje het volgende:
ff kijken ... wat was ook weer de url omdat te bekijken (misschien moet ik er eens een bookmark van maken )
http://www.wizards.nu/fokf1calc.php



Ik heb zelf 83 punten.
leroytjezaterdag 7 april 2007 @ 10:07
Wat is je team dan , als je 83 punten hebt
ElmarOzaterdag 7 april 2007 @ 10:10
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:07 schreef leroytje het volgende:
Wat is je team dan , als je 83 punten hebt
Davidson, Sato
McLaren-chassis
Honda (SA)
leroytjezaterdag 7 april 2007 @ 10:22
Ah ja, dat McLaren Chassis doet et em he
ElmarOzaterdag 7 april 2007 @ 10:29
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:36 schreef appelsientje het volgende:
Waar is wurz ?? eruit
Om hier nog even op terug te komen. Ik las dat Wurz last had van problemen met de versnellingsbak. Dus dat verklaart denk ik zijn tegenvallende 20ste positie.
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:22 schreef leroytje het volgende:
Ah ja, dat McLaren Chassis doet et em he
Nogal. En nu doorsparen voor een betere coureur. Rosberg bijvoorbeeld.
leroytjezaterdag 7 april 2007 @ 10:33
he rosberg heb ik
WESTzaterdag 7 april 2007 @ 10:51
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:04 schreef ElmarO het volgende:

[..]

http://www.wizards.nu/fokf1calc.php



Ik heb zelf 83 punten.
ik heb 75 punten, ik heb na australie nog niks aangepast.., omdat ik eerst wou doorsparen voor een goede coureur
TJDoornboszaterdag 7 april 2007 @ 10:52
k heb Nick en Takku met al die andere jappen troep en sta op 58 puntjes dus ik zeg gas erop bij Nick (podium) en Sato naar de top 10 toe en Ant in zn kielzog mee
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 10:59
dat rtl gp werkt voor geen meter geloof ik
appelsientjezaterdag 7 april 2007 @ 11:52
61 punten.. dat is opzich redelijk... jammer van Wurz.. maar heb goede hoop op hem
appelsientjezaterdag 7 april 2007 @ 11:53
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:04 schreef ElmarO het volgende:

[..]

http://www.wizards.nu/fokf1calc.php



Ik heb zelf 83 punten.
bedankt
Tirionzaterdag 7 april 2007 @ 11:56
Webber en Sato voor Renault en Honda.

59 punten... hopelijk kan ik snel wat goede aankopen doen anders wordt het helemaal niks meer. Het blijft toch gokken voor de eerste race.
Arceezaterdag 7 april 2007 @ 11:56
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 11:52 schreef appelsientje het volgende:
61 punten.. dat is opzich redelijk...
Same here.
Automatic_Rockzaterdag 7 april 2007 @ 12:09
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 11:56 schreef Arcee het volgende:

[..]

Same here.
Ik ook
Arceezaterdag 7 april 2007 @ 12:13
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ook
Wij hebben hetzelfde team, zie ik.
Tackleberryzaterdag 7 april 2007 @ 12:14
Ach, ik ben vergeten om nog verdere aanpassingen te doen gisteren.... Dit wordt een geweldig slecht seizoen voor de f1manager...
ElmarOzaterdag 7 april 2007 @ 12:32
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:51 schreef WEST het volgende:

[..]

ik heb 75 punten, ik heb na australie nog niks aangepast.., omdat ik eerst wou doorsparen voor een goede coureur
Zat eerst nog te twijfelen om het te doen, maar ik gokte er op dat Sato de transferkosten wel goed kon maken ten opzichte van Sutil.
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:09 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik ook
Je hebt nu natuurlijk ook het betere Honda-chassis.
appelsientjezaterdag 7 april 2007 @ 12:44
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:09 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik ook
hebben we toevallig hetzelfde team ?
ElmarOzaterdag 7 april 2007 @ 12:53
quote:
Engine penalty for Coulthard, Barrichello

Rubens Barrichello and David Coulthard will be penalised in tomorrow's Malaysian Grand Prix after using different engines for qualifying.

Barrichello was forced to switch to the spare Honda before qualifying, and his team did not have time to move the engine from his racing car to the second machine, meaning he will get a ten-place grid penalty.

Red Bull Racing's Coulthard will also start from the back of the grid after his team replaced the Renault engine before today's grid-deciding session.

Barrichello had qualified in 19th position, with Coulthard sixth places ahead.
Bron
Kleffe_Dopzaterdag 7 april 2007 @ 13:07
En ik zat aan het begin van het seizoen te twijfelen tussen Wurz en Rosberg voor m'n manager.
Afgaande op het beroerde 2e deel van het seizoen dat Rosberg reed in 2006 voor Williams, heb ik toch maar voor Wurz gekozen.

Dat heeft me nu al fuckin' veel punten gekost.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kleffe_Dop op 07-04-2007 13:35:26 ]
Kleffe_Dopzaterdag 7 april 2007 @ 13:09
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:04 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, in tegenstelling tot Wurz.
Volgens F1racing kon Wurz er eigenlijk weinig aan doen, versnellingsbak problemen tijdens de kwali...
appelsientjezaterdag 7 april 2007 @ 13:11
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En ik zat aan het begin van het seizoen te twijfelen tussen Wurz en Rosberg voor m'n manager.
Afgaande op het beroerde 2e deel van het seizoen dat Rosberg reed in 2006 voor Williams, heb ik toch maar voor Wurz gekozen.

Dat heeft me nu al fuckin' veel punten al gekost.
Ik heb ze allebei....
wel jammer had veel verwacht van Wurz, misschien morgen in de race.
Automatic_Rockzaterdag 7 april 2007 @ 13:20
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:44 schreef appelsientje het volgende:

[..]

hebben we toevallig hetzelfde team ?
Nee dat niet.
Ik heb Hamilton, Sato en de rest van SA
SimtekF1zaterdag 7 april 2007 @ 13:22
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En ik zat aan het begin van het seizoen te twijfelen tussen Wurz en Rosberg voor m'n manager.
Afgaande op het beroerde 2e deel van het seizoen dat Rosberg reed in 2006 voor Williams, heb ik toch maar voor Wurz gekozen.

Dat heeft me nu al fuckin' veel punten al gekost.
Ja hier dus precies hetzelfde.
Klote Wurz.
TJDoornboszaterdag 7 april 2007 @ 13:46
Rubens en DC pakken dus weer minpunten ...........hoe kan het anders he
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 13:47
Dat circuit is wel erg mooi

Zat het te spelen in Moto GP 06 voor de xbox 360

En beetje zoeken op rondetijden van Moto GP op dit cicruit. Scheelt 30 seconden ongeveer met de F1
Automatic_Rockzaterdag 7 april 2007 @ 14:08
30 seconden langzamer of sneller??
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 14:09
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
30 seconden langzamer of sneller??
F1 is sneller
Tirionzaterdag 7 april 2007 @ 14:28
Lap Records

Formula 1
J.P. Montoya - BMW Williams
1:38.049 (2002)

MotoGP
M. Biaggi - Yamaha
2:04.925 (2002)

http://www.malaysiangp.com.my/

--

Maar dit lijkt me een beetje outdated eerlijk gezegd.
jorienvdherikzaterdag 7 april 2007 @ 14:32
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 14:28 schreef Tirion het volgende:
Lap Records

Formula 1
J.P. Montoya - BMW Williams
1:38.049 (2002)

MotoGP
M. Biaggi - Yamaha
2:04.925 (2002)

http://www.malaysiangp.com.my/

--

Maar dit lijkt me een beetje outdated eerlijk gezegd.
Vorig jaar was Capirossi de snelste met 2.02.127

Vorig jaar met de F1 grandprix was Alonso de snelste met 1.34.803
leroytjezaterdag 7 april 2007 @ 14:39
En vol

[F1] 2007 Petronas Malaysian Grand Prix #2