Zie vorige topic.quote:
quote:
Het was leuk joh.quote:Op zondag 1 april 2007 14:40 schreef Geerd het volgende:
waar is de meet dan??
Bazziek was eerder, die zag ik al elders posten.quote:
Ja ik kom net uit de MF meet, ben er maar vantussen gegaan vanwege een mee rijdende bal gehaktquote:Op zondag 1 april 2007 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie vorige topic.![]()
[..]
[..]
Het was leuk joh.![]()
[afbeelding]
Haha, kunnen die Bossche Bollen nou nog steeds niet rijdenquote:Op zondag 1 april 2007 15:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja ik kom net uit de MF meet, ben er maar vantussen gegaan vanwege een mee rijdende bal gehakt![]()
Die bal gehakt zei dat Ik te agressief reed en zijn vriendin daar zenuwachtig van werdquote:Op zondag 1 april 2007 15:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Haha, kunnen die Bossche Bollen nou nog steeds niet rijden [afbeelding]
huilies daroquote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Gawaine het volgende:
Die bal gehakt zei dat Ik te agressief reed en zijn vriendin daar zenuwachtig van werd![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die bal gehakt zei dat Ik te agressief reed en zijn vriendin daar zenuwachtig van werd![]()
Moraalridders ftwquote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
We deden de eerste stop bij de pyramide van austelitz komt ie naar me toe,zegt ie jij moet je rijstijl aan passen, ikke; neequote:
hij zo van;quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
We deden de eerste stop bij de pyramide van austelitz komt ie naar me toe,zegt ie jij moet je rijstijl aan passen, ikke; nee![]()
![]()
Gelijk maar de eerste afslag rechts genomenquote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef hicham het volgende:
[..]
hij zo van; [afbeelding]
jij zo van;![]()
[afbeelding]
hij zo van;quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Gawaine het volgende:
We deden de eerste stop bij de pyramide van austelitz komt ie naar me toe,zegt ie jij moet je rijstijl aan passen, ikke; nee![]()
![]()
Damn zeg.. niet te gegeloven. Je bent toch geen 17 meer.quote:Op zondag 1 april 2007 15:38 schreef Gawaine het volgende:
Gelijk maar de eerste afslag rechts genomen![]()
Op de motor welquote:Op zondag 1 april 2007 15:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn zeg.. niet te gegeloven. Je bent toch geen 17 meer.![]()
Tevens.![]()
![]()
![]()
Gossie.... dan gaat vriendinnetje op een andere plaats in de groep rijden o.i.d.quote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Gawaine het volgende:
quote:
DeditisgeengrapnewskoolZmeetingquote:
Nee joh, gewoon met het bollen topicquote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
DeditisgeengrapnewskoolZmeeting
loc.: Onze lieve vrouwetoren, Amersfoort.
aanvang: 11 uur
Ofzeuw
Die TNus ofzo of wat?quote:Op zondag 1 april 2007 15:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
No shit.. eindelijk nieuwe aanwas, heb je dit.![]()
Gaat het niet over Mercy en Raus danquote:Op zondag 1 april 2007 15:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
No shit.. eindelijk nieuwe aanwas, heb je dit.![]()
De sensor is vorige week goed geplaatstquote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zeg 1 ding Gawaine: Zandvoort!![]()
Heb je dus je vermogen weer terug boven de 7.500 7000 Rpm? Of was het zelfs nog zonder.![]()
Nee er was een stelletje bij wat nog nooit mee geweest was.quote:Op zondag 1 april 2007 15:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Gaat het niet over Mercy en Raus dan![]()
Volgens mij is Gawaine aan het 1-aprillen met ons
Watvoormotorenredenzedan?quote:Op zondag 1 april 2007 15:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee er was een stelletje bij wat nog nooit mee geweest was.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:52 schreef hicham het volgende:
Gaat het niet over Mercy en Raus dan![]()
Volgens mij is Gawaine aan het 1-aprillen met ons
Mja, ben al een hele tijd niet meer op MF te vinden dus ik roep ook maar watquote:Op zondag 1 april 2007 15:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee er was een stelletje bij wat nog nooit mee geweest was.
Zo te horen Hondaquote:
quote:Toseland wins race one
James Toseland dominated the first World Superbike race of the day to take an emotional win in front of his home fans at Donington Park.
quote:Op zondag 1 april 2007 16:01 schreef Gawaine het volgende:
Zei een Fazer en hij een rode Honda.... VFR of zoiets![]()
.........damn....... en jullie kenden elkaar al van het bowlen toch.quote:Op zondag 1 april 2007 16:01 schreef Gawaine het volgende:
Zij (Ster) een Fazer en d'r vriend een rode Honda.... VFR of zoiets![]()
Zij viel wel meequote:Op zondag 1 april 2007 16:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
.........damn....... en jullie kenden elkaar al van het bowlen toch.![]()
Zij lijkt me ook niet de handigste met een motorfiets.
Maar zou ze het zelf ook zo vinden. Of was het die vriend.
Check het bollen topique deze week voor meer spannend nieuws..
We gaan er even uit voor de reclame.![]()
![]()
Maar best wel kut zo'n middag Gawaine.![]()
Hij komt ook amper op MF.quote:
Tering, gewoon vanaf 26 februari niet meer op MF geweest!quote:Op zondag 1 april 2007 15:58 schreef hicham het volgende:
Mja, ben al een hele tijd niet meer op MF te vinden dus ik roep ook maar wat![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 16:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, gewoon vanaf 26 februari niet meer op MF geweest! [afbeelding]
Ben je met TLR gasten mee geweest?quote:Op zondag 1 april 2007 16:16 schreef worldpimber het volgende:
Is die gast met die CBR van raus ook mee geweest? Want ik spotte wel een groepe lelijke rijders () op de A2 richting omgeving St. Oedenrode zegmaar.
Fokking snel jij.quote:
I couldn't take it anymorequote:Op zondag 1 april 2007 16:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, gewoon vanaf 26 februari niet meer op MF geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |