Zie vorige topic.quote:
quote:
Het was leuk joh.quote:Op zondag 1 april 2007 14:40 schreef Geerd het volgende:
waar is de meet dan??
Bazziek was eerder, die zag ik al elders posten.quote:
Ja ik kom net uit de MF meet, ben er maar vantussen gegaan vanwege een mee rijdende bal gehaktquote:Op zondag 1 april 2007 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie vorige topic.![]()
[..]
[..]
Het was leuk joh.![]()
[afbeelding]
Haha, kunnen die Bossche Bollen nou nog steeds niet rijdenquote:Op zondag 1 april 2007 15:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja ik kom net uit de MF meet, ben er maar vantussen gegaan vanwege een mee rijdende bal gehakt![]()
Die bal gehakt zei dat Ik te agressief reed en zijn vriendin daar zenuwachtig van werdquote:Op zondag 1 april 2007 15:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Haha, kunnen die Bossche Bollen nou nog steeds niet rijden [afbeelding]
huilies daroquote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Gawaine het volgende:
Die bal gehakt zei dat Ik te agressief reed en zijn vriendin daar zenuwachtig van werd![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die bal gehakt zei dat Ik te agressief reed en zijn vriendin daar zenuwachtig van werd![]()
Moraalridders ftwquote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
We deden de eerste stop bij de pyramide van austelitz komt ie naar me toe,zegt ie jij moet je rijstijl aan passen, ikke; neequote:
hij zo van;quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
We deden de eerste stop bij de pyramide van austelitz komt ie naar me toe,zegt ie jij moet je rijstijl aan passen, ikke; nee![]()
![]()
Gelijk maar de eerste afslag rechts genomenquote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef hicham het volgende:
[..]
hij zo van; [afbeelding]
jij zo van;![]()
[afbeelding]
hij zo van;quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Gawaine het volgende:
We deden de eerste stop bij de pyramide van austelitz komt ie naar me toe,zegt ie jij moet je rijstijl aan passen, ikke; nee![]()
![]()
Damn zeg.. niet te gegeloven. Je bent toch geen 17 meer.quote:Op zondag 1 april 2007 15:38 schreef Gawaine het volgende:
Gelijk maar de eerste afslag rechts genomen![]()
Op de motor welquote:Op zondag 1 april 2007 15:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn zeg.. niet te gegeloven. Je bent toch geen 17 meer.![]()
Tevens.![]()
![]()
![]()
Gossie.... dan gaat vriendinnetje op een andere plaats in de groep rijden o.i.d.quote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Gawaine het volgende:
quote:
DeditisgeengrapnewskoolZmeetingquote:
Nee joh, gewoon met het bollen topicquote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
DeditisgeengrapnewskoolZmeeting
loc.: Onze lieve vrouwetoren, Amersfoort.
aanvang: 11 uur
Ofzeuw
Die TNus ofzo of wat?quote:Op zondag 1 april 2007 15:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
No shit.. eindelijk nieuwe aanwas, heb je dit.![]()
Gaat het niet over Mercy en Raus danquote:Op zondag 1 april 2007 15:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
No shit.. eindelijk nieuwe aanwas, heb je dit.![]()
De sensor is vorige week goed geplaatstquote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zeg 1 ding Gawaine: Zandvoort!![]()
Heb je dus je vermogen weer terug boven de 7.500 7000 Rpm? Of was het zelfs nog zonder.![]()
Nee er was een stelletje bij wat nog nooit mee geweest was.quote:Op zondag 1 april 2007 15:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Gaat het niet over Mercy en Raus dan![]()
Volgens mij is Gawaine aan het 1-aprillen met ons
Watvoormotorenredenzedan?quote:Op zondag 1 april 2007 15:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee er was een stelletje bij wat nog nooit mee geweest was.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:52 schreef hicham het volgende:
Gaat het niet over Mercy en Raus dan![]()
Volgens mij is Gawaine aan het 1-aprillen met ons
Mja, ben al een hele tijd niet meer op MF te vinden dus ik roep ook maar watquote:Op zondag 1 april 2007 15:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee er was een stelletje bij wat nog nooit mee geweest was.
Zo te horen Hondaquote:
quote:Toseland wins race one
James Toseland dominated the first World Superbike race of the day to take an emotional win in front of his home fans at Donington Park.
quote:Op zondag 1 april 2007 16:01 schreef Gawaine het volgende:
Zei een Fazer en hij een rode Honda.... VFR of zoiets![]()
.........damn....... en jullie kenden elkaar al van het bowlen toch.quote:Op zondag 1 april 2007 16:01 schreef Gawaine het volgende:
Zij (Ster) een Fazer en d'r vriend een rode Honda.... VFR of zoiets![]()
Zij viel wel meequote:Op zondag 1 april 2007 16:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
.........damn....... en jullie kenden elkaar al van het bowlen toch.![]()
Zij lijkt me ook niet de handigste met een motorfiets.
Maar zou ze het zelf ook zo vinden. Of was het die vriend.
Check het bollen topique deze week voor meer spannend nieuws..
We gaan er even uit voor de reclame.![]()
![]()
Maar best wel kut zo'n middag Gawaine.![]()
Hij komt ook amper op MF.quote:
Tering, gewoon vanaf 26 februari niet meer op MF geweest!quote:Op zondag 1 april 2007 15:58 schreef hicham het volgende:
Mja, ben al een hele tijd niet meer op MF te vinden dus ik roep ook maar wat![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 16:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, gewoon vanaf 26 februari niet meer op MF geweest! [afbeelding]
Ben je met TLR gasten mee geweest?quote:Op zondag 1 april 2007 16:16 schreef worldpimber het volgende:
Is die gast met die CBR van raus ook mee geweest? Want ik spotte wel een groepe lelijke rijders () op de A2 richting omgeving St. Oedenrode zegmaar.
Fokking snel jij.quote:
I couldn't take it anymorequote:Op zondag 1 april 2007 16:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, gewoon vanaf 26 februari niet meer op MF geweest!
Nee die gast was er niet bijquote:Op zondag 1 april 2007 16:16 schreef worldpimber het volgende:
Is die gast met die CBR van raus ook mee geweest? Want ik spotte wel een groepe lelijke rijders () op de A2 richting omgeving St. Oedenrode zegmaar.
Je bent zo al een wandelende 1 april grap.quote:Op zondag 1 april 2007 16:21 schreef worldpimber het volgende:
Kut, wel een gemiste kans om een meet te organiseren en vervolgens niet op komen te dagen.
Ach ja.... mannetje draafde misschien iets te snel door voor vriendinnetje. It happens.quote:Op zondag 1 april 2007 16:29 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens @ Gawaine ... waarom moest manlief het per se weer voor mevrouwtje doorgeven![]()
Ook weer zo'n bekend verhaal, geen eigen initiatief
![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
Toch nog even een verslagje en pics graag!![]()
![]()
Nou ja... je hebt toch op 2 wielen gereden?quote:Op zondag 1 april 2007 16:33 schreef worldpimber het volgende:"Doorlopen a.u.b., hier valt niets te zien."
Neh, maar niks relevants voor FokMC gedaan.
Damn.. onbetaalbare smileys vandaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft -XX- zich nog met een alibi afgemeld bij iemand?![]()
Lolllquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
Nou ja... je hebt toch op 2 wielen gereden?
quote:Op zondag 1 april 2007 17:08 schreef -XX- het volgende:
wtfk ging net een rondje draaien en toen schraapte ik langs de grond!!
![]()
Je kan echt alleen recht door de bocht met die xs!![]()
mini Filmpje met soundMwuahaaaaaaa!
quote:Op zondag 1 april 2007 17:08 schreef -XX- het volgende:
wtfk ging net een rondje draaien en toen schraapte ik langs de grond!!
![]()
Je kan echt alleen recht door de bocht met die xs!![]()
mini Filmpje met soundMwuahaaaaaaa!
Een 1 april mug.quote:Op zondag 1 april 2007 17:10 schreef -XX- het volgende:
O my goodddnesss!!
Er zit zo'n beest op mijn plafond!![]()
!!!!!!!!!!![]()
Begint het nu al...quote:Op zondag 1 april 2007 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
hooooooooi
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelijk gereden vandaag![]()
![]()
in mn uppie helaas.. mn vent had een besloten rit van zn motorclub, maarrrrrr was ook wel heerlijk zo... kon beetje leren kleine weggetjes op de kaart te lezen enzo... fout rijden zonder dat iemand er last van had enzo....![]()
wegen.quote:Op zondag 1 april 2007 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
hooooooooi
![]()
in mn uppie helaas.. mn vent had een besloten rit van zn motorclub, maarrrrrr was ook wel heerlijk zo... kon beetje leren kleine weggetjes op de kaart te lezen enzo... fout rijden zonder dat iemand er last van had enzo....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaaaaaj![]()
Sowieso schrijf je zo.
Besloten rit, was danou weer, via MF?quote:Op zondag 1 april 2007 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
hooooooooi
![]()
In zinsverband vind ik dat nog het minst erg. Zo we daar al op letten.quote:Op zondag 1 april 2007 17:15 schreef -XX- het volgende:
wegen.
Alleen voor de mannen. Georganiseerd door een ervaringsdeskundige zoals Gawaine.quote:Op zondag 1 april 2007 17:16 schreef worldpimber het volgende:
Besloten rit, was danou weer, via MF? [afbeelding] In gemeenschap van goederen toch ...?
quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
.. even oefenen voor de Ardennen volgende week
Heeel leuk.quote:Op zondag 1 april 2007 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
zitten in een huisje van kennissen van mn oudersdie verhuren een huisje, voor heul weinig geld
zitten daar een midweekje![]()
Viccie?quote:Op zondag 1 april 2007 17:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heeel leuk.![]()
Ik lees net weer over een gestolen motor vannacht in Den Haag.
Maar ook de motor van Viccie is gestolen in maart zie ik.![]()
Das idd kut ja, iemand die mijn motor nog wil stelen?quote:Op zondag 1 april 2007 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
De motor van Viccie is (helaas) weer teruggevonden.... in een berging in een van de flats in de buurt...
hij hoopte dat hij dit keer weg zou blijven... krijgt meer van de verzekering alsie gestolen is...
quote:
Hang een briefje op in de moskee.quote:Op zondag 1 april 2007 17:42 schreef worldpimber het volgende:
Das idd kut ja, iemand die mijn motor nog wil stelen?
Damn! Zo zondequote:Op zondag 1 april 2007 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een bekende mod van Motor Forum.. kwam hier ook wel eens een enkele keer langs.![]()
[afbeelding]
Nu gaat'er lid worden van het stuntteamquote:Op zondag 1 april 2007 17:43 schreef -XX- het volgende:
Damn! Zo zonde![]()
Wat zal ik moordneigingen krijgen als ik zo'n motor had en hij was op een ochtend weg!![]()
Ding op tijd verkocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, wat dan, wat dan!quote:Op zondag 1 april 2007 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
die Cat mooi?hihiihihihi
ding heeft >100.000 gelopen, is al heel vaak mishandeld... en hij heeft al lang geen sopje gezien![]()
-XX-... het is dat je hem niet kent
Sjah.. maar z'n geld heeft ie er nu min of meer uit, dus niet zeurenquote:Op zondag 1 april 2007 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
die Cat mooi?hihiihihihi
ding heeft >100.000 gelopen, is al heel vaak mishandeld... en hij heeft al lang geen sopje gezien![]()
-XX-... het is dat je hem niet kent
quote:Op zondag 1 april 2007 17:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nu gaat'er lid worden van het stuntteam, er is alleen nog een streetfighter van te maken.
![]()
[..]
Ding op tijd verkocht.![]()
![]()
Lekte olie door de carterpan -> nieuwe pan.
Accu defect -> nieuwe accu --> nieuwe dynamo.
.. rijdt op de snelweg.. gaskabel breekt ineens af.
-> nieuwe gaskabel.
Gaat sleutelen, boutje draait door in de cylinderkop.
-> verkopen dat pechding.
Zo gaar ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaskabel afbreken op de snelwegWooot
Sowieso schrijf je zo.
Tja.. hij kende Rib-i ook niet met zijn 6 in 1 wonderapparaat.quote:Op zondag 1 april 2007 17:53 schreef -XX- het volgende:
Zo gaar ook!![]()
Gaskabel afbreken op de snelwegWooot
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag een nieuw stukje gereedschap gebruikt
Was nodig ook, de vorige eigenaar heeft waarschijnlijk met slaolie of iets de koppeling en remkabel gesmeerd.
Eerst met ontvetter het kabelhuis schoongemaakt, daarna met 6-in-1 opnieuw ingespoten. Het remt en koppelt als nieuw
En het volgende is onmogelijk
[..]
Je spuit zowat het hele ding onder, de afdichting is gewoon..... Er is niet echt een afdichting
oei een scoop preview van de OP, wat een exclusiviteitquote:Op zondag 1 april 2007 16:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij komt ook amper op MF.![]()
Nou ben benieuwd of jullie het nog bijleggen. Volwassen praten toch gewoon?![]()
.
Glimpje van de nieuwe OP.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 april 2007 18:12 schreef Snelwagen het volgende:
oei een scoop preview van de OP, wat een exclusiviteit![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Uitgerekend door Mr Streetfighter/One Punch Mickey [afbeelding][afbeelding]uitgesteld. [afbeelding]
was het nou links of rechtsquote:Op zondag 1 april 2007 15:38 schreef Gawaine het volgende:
Gelijk maar de eerste afslag rechts genomen![]()
seatpipes zijn zo 1999quote:Op zondag 1 april 2007 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
Uitgerekend door Mr Streetfighter/One Punch Mickey [afbeelding][afbeelding]uitgesteld. [afbeelding]
quote:
quote:Viccie
De blonde vamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, jouw broekje spant niet extra aan bij zo'n foto.quote:![]()
![]()
![]()
Zeker na het studeren is het goed om wat stress af te laten.[/Makster]
quote:Op zondag 1 april 2007 18:42 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, jouw broekje spant niet extra aan bij zo'n foto.![]()
![]()
![]()
Zeker na het studeren is het goed om wat stress af te laten.[/Makster]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |