Zie vorige topic.quote:
quote:
Het was leuk joh.quote:Op zondag 1 april 2007 14:40 schreef Geerd het volgende:
waar is de meet dan??
Bazziek was eerder, die zag ik al elders posten.quote:
Ja ik kom net uit de MF meet, ben er maar vantussen gegaan vanwege een mee rijdende bal gehaktquote:Op zondag 1 april 2007 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie vorige topic.![]()
[..]
[..]
Het was leuk joh.![]()
[afbeelding]
Haha, kunnen die Bossche Bollen nou nog steeds niet rijdenquote:Op zondag 1 april 2007 15:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja ik kom net uit de MF meet, ben er maar vantussen gegaan vanwege een mee rijdende bal gehakt![]()
Die bal gehakt zei dat Ik te agressief reed en zijn vriendin daar zenuwachtig van werdquote:Op zondag 1 april 2007 15:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Haha, kunnen die Bossche Bollen nou nog steeds niet rijden [afbeelding]
huilies daroquote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Gawaine het volgende:
Die bal gehakt zei dat Ik te agressief reed en zijn vriendin daar zenuwachtig van werd![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die bal gehakt zei dat Ik te agressief reed en zijn vriendin daar zenuwachtig van werd![]()
Moraalridders ftwquote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
We deden de eerste stop bij de pyramide van austelitz komt ie naar me toe,zegt ie jij moet je rijstijl aan passen, ikke; neequote:
hij zo van;quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
We deden de eerste stop bij de pyramide van austelitz komt ie naar me toe,zegt ie jij moet je rijstijl aan passen, ikke; nee![]()
![]()
Gelijk maar de eerste afslag rechts genomenquote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef hicham het volgende:
[..]
hij zo van; [afbeelding]
jij zo van;![]()
[afbeelding]
hij zo van;quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Gawaine het volgende:
We deden de eerste stop bij de pyramide van austelitz komt ie naar me toe,zegt ie jij moet je rijstijl aan passen, ikke; nee![]()
![]()
Damn zeg.. niet te gegeloven. Je bent toch geen 17 meer.quote:Op zondag 1 april 2007 15:38 schreef Gawaine het volgende:
Gelijk maar de eerste afslag rechts genomen![]()
Op de motor welquote:Op zondag 1 april 2007 15:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn zeg.. niet te gegeloven. Je bent toch geen 17 meer.![]()
Tevens.![]()
![]()
![]()
Gossie.... dan gaat vriendinnetje op een andere plaats in de groep rijden o.i.d.quote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Gawaine het volgende:
quote:
DeditisgeengrapnewskoolZmeetingquote:
Nee joh, gewoon met het bollen topicquote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
DeditisgeengrapnewskoolZmeeting
loc.: Onze lieve vrouwetoren, Amersfoort.
aanvang: 11 uur
Ofzeuw
Die TNus ofzo of wat?quote:Op zondag 1 april 2007 15:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
No shit.. eindelijk nieuwe aanwas, heb je dit.![]()
Gaat het niet over Mercy en Raus danquote:Op zondag 1 april 2007 15:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
No shit.. eindelijk nieuwe aanwas, heb je dit.![]()
De sensor is vorige week goed geplaatstquote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zeg 1 ding Gawaine: Zandvoort!![]()
Heb je dus je vermogen weer terug boven de 7.500 7000 Rpm? Of was het zelfs nog zonder.![]()
Nee er was een stelletje bij wat nog nooit mee geweest was.quote:Op zondag 1 april 2007 15:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Gaat het niet over Mercy en Raus dan![]()
Volgens mij is Gawaine aan het 1-aprillen met ons
Watvoormotorenredenzedan?quote:Op zondag 1 april 2007 15:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee er was een stelletje bij wat nog nooit mee geweest was.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:52 schreef hicham het volgende:
Gaat het niet over Mercy en Raus dan![]()
Volgens mij is Gawaine aan het 1-aprillen met ons
Mja, ben al een hele tijd niet meer op MF te vinden dus ik roep ook maar watquote:Op zondag 1 april 2007 15:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee er was een stelletje bij wat nog nooit mee geweest was.
Zo te horen Hondaquote:
quote:Toseland wins race one
James Toseland dominated the first World Superbike race of the day to take an emotional win in front of his home fans at Donington Park.
quote:Op zondag 1 april 2007 16:01 schreef Gawaine het volgende:
Zei een Fazer en hij een rode Honda.... VFR of zoiets![]()
.........damn....... en jullie kenden elkaar al van het bowlen toch.quote:Op zondag 1 april 2007 16:01 schreef Gawaine het volgende:
Zij (Ster) een Fazer en d'r vriend een rode Honda.... VFR of zoiets![]()
Zij viel wel meequote:Op zondag 1 april 2007 16:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
.........damn....... en jullie kenden elkaar al van het bowlen toch.![]()
Zij lijkt me ook niet de handigste met een motorfiets.
Maar zou ze het zelf ook zo vinden. Of was het die vriend.
Check het bollen topique deze week voor meer spannend nieuws..
We gaan er even uit voor de reclame.![]()
![]()
Maar best wel kut zo'n middag Gawaine.![]()
Hij komt ook amper op MF.quote:
Tering, gewoon vanaf 26 februari niet meer op MF geweest!quote:Op zondag 1 april 2007 15:58 schreef hicham het volgende:
Mja, ben al een hele tijd niet meer op MF te vinden dus ik roep ook maar wat![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 16:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, gewoon vanaf 26 februari niet meer op MF geweest! [afbeelding]
Ben je met TLR gasten mee geweest?quote:Op zondag 1 april 2007 16:16 schreef worldpimber het volgende:
Is die gast met die CBR van raus ook mee geweest? Want ik spotte wel een groepe lelijke rijders () op de A2 richting omgeving St. Oedenrode zegmaar.
Fokking snel jij.quote:
I couldn't take it anymorequote:Op zondag 1 april 2007 16:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, gewoon vanaf 26 februari niet meer op MF geweest!
Nee die gast was er niet bijquote:Op zondag 1 april 2007 16:16 schreef worldpimber het volgende:
Is die gast met die CBR van raus ook mee geweest? Want ik spotte wel een groepe lelijke rijders () op de A2 richting omgeving St. Oedenrode zegmaar.
Je bent zo al een wandelende 1 april grap.quote:Op zondag 1 april 2007 16:21 schreef worldpimber het volgende:
Kut, wel een gemiste kans om een meet te organiseren en vervolgens niet op komen te dagen.
Ach ja.... mannetje draafde misschien iets te snel door voor vriendinnetje. It happens.quote:Op zondag 1 april 2007 16:29 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens @ Gawaine ... waarom moest manlief het per se weer voor mevrouwtje doorgeven![]()
Ook weer zo'n bekend verhaal, geen eigen initiatief
![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
Toch nog even een verslagje en pics graag!![]()
![]()
Nou ja... je hebt toch op 2 wielen gereden?quote:Op zondag 1 april 2007 16:33 schreef worldpimber het volgende:"Doorlopen a.u.b., hier valt niets te zien."
Neh, maar niks relevants voor FokMC gedaan.
Damn.. onbetaalbare smileys vandaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft -XX- zich nog met een alibi afgemeld bij iemand?![]()
Lolllquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
Nou ja... je hebt toch op 2 wielen gereden?
quote:Op zondag 1 april 2007 17:08 schreef -XX- het volgende:
wtfk ging net een rondje draaien en toen schraapte ik langs de grond!!
![]()
Je kan echt alleen recht door de bocht met die xs!![]()
mini Filmpje met soundMwuahaaaaaaa!
quote:Op zondag 1 april 2007 17:08 schreef -XX- het volgende:
wtfk ging net een rondje draaien en toen schraapte ik langs de grond!!
![]()
Je kan echt alleen recht door de bocht met die xs!![]()
mini Filmpje met soundMwuahaaaaaaa!
Een 1 april mug.quote:Op zondag 1 april 2007 17:10 schreef -XX- het volgende:
O my goodddnesss!!
Er zit zo'n beest op mijn plafond!![]()
!!!!!!!!!!![]()
Begint het nu al...quote:Op zondag 1 april 2007 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
hooooooooi
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelijk gereden vandaag![]()
![]()
in mn uppie helaas.. mn vent had een besloten rit van zn motorclub, maarrrrrr was ook wel heerlijk zo... kon beetje leren kleine weggetjes op de kaart te lezen enzo... fout rijden zonder dat iemand er last van had enzo....![]()
wegen.quote:Op zondag 1 april 2007 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
hooooooooi
![]()
in mn uppie helaas.. mn vent had een besloten rit van zn motorclub, maarrrrrr was ook wel heerlijk zo... kon beetje leren kleine weggetjes op de kaart te lezen enzo... fout rijden zonder dat iemand er last van had enzo....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaaaaaj![]()
Sowieso schrijf je zo.
Besloten rit, was danou weer, via MF?quote:Op zondag 1 april 2007 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
hooooooooi
![]()
In zinsverband vind ik dat nog het minst erg. Zo we daar al op letten.quote:Op zondag 1 april 2007 17:15 schreef -XX- het volgende:
wegen.
Alleen voor de mannen. Georganiseerd door een ervaringsdeskundige zoals Gawaine.quote:Op zondag 1 april 2007 17:16 schreef worldpimber het volgende:
Besloten rit, was danou weer, via MF? [afbeelding] In gemeenschap van goederen toch ...?
quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
.. even oefenen voor de Ardennen volgende week
Heeel leuk.quote:Op zondag 1 april 2007 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
zitten in een huisje van kennissen van mn oudersdie verhuren een huisje, voor heul weinig geld
zitten daar een midweekje![]()
Viccie?quote:Op zondag 1 april 2007 17:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heeel leuk.![]()
Ik lees net weer over een gestolen motor vannacht in Den Haag.
Maar ook de motor van Viccie is gestolen in maart zie ik.![]()
Das idd kut ja, iemand die mijn motor nog wil stelen?quote:Op zondag 1 april 2007 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
De motor van Viccie is (helaas) weer teruggevonden.... in een berging in een van de flats in de buurt...
hij hoopte dat hij dit keer weg zou blijven... krijgt meer van de verzekering alsie gestolen is...
quote:
Hang een briefje op in de moskee.quote:Op zondag 1 april 2007 17:42 schreef worldpimber het volgende:
Das idd kut ja, iemand die mijn motor nog wil stelen?
Damn! Zo zondequote:Op zondag 1 april 2007 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een bekende mod van Motor Forum.. kwam hier ook wel eens een enkele keer langs.![]()
[afbeelding]
Nu gaat'er lid worden van het stuntteamquote:Op zondag 1 april 2007 17:43 schreef -XX- het volgende:
Damn! Zo zonde![]()
Wat zal ik moordneigingen krijgen als ik zo'n motor had en hij was op een ochtend weg!![]()
Ding op tijd verkocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, wat dan, wat dan!quote:Op zondag 1 april 2007 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
die Cat mooi?hihiihihihi
ding heeft >100.000 gelopen, is al heel vaak mishandeld... en hij heeft al lang geen sopje gezien![]()
-XX-... het is dat je hem niet kent
Sjah.. maar z'n geld heeft ie er nu min of meer uit, dus niet zeurenquote:Op zondag 1 april 2007 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
die Cat mooi?hihiihihihi
ding heeft >100.000 gelopen, is al heel vaak mishandeld... en hij heeft al lang geen sopje gezien![]()
-XX-... het is dat je hem niet kent
quote:Op zondag 1 april 2007 17:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nu gaat'er lid worden van het stuntteam, er is alleen nog een streetfighter van te maken.
![]()
[..]
Ding op tijd verkocht.![]()
![]()
Lekte olie door de carterpan -> nieuwe pan.
Accu defect -> nieuwe accu --> nieuwe dynamo.
.. rijdt op de snelweg.. gaskabel breekt ineens af.
-> nieuwe gaskabel.
Gaat sleutelen, boutje draait door in de cylinderkop.
-> verkopen dat pechding.
Zo gaar ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaskabel afbreken op de snelwegWooot
Sowieso schrijf je zo.
Tja.. hij kende Rib-i ook niet met zijn 6 in 1 wonderapparaat.quote:Op zondag 1 april 2007 17:53 schreef -XX- het volgende:
Zo gaar ook!![]()
Gaskabel afbreken op de snelwegWooot
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag een nieuw stukje gereedschap gebruikt
Was nodig ook, de vorige eigenaar heeft waarschijnlijk met slaolie of iets de koppeling en remkabel gesmeerd.
Eerst met ontvetter het kabelhuis schoongemaakt, daarna met 6-in-1 opnieuw ingespoten. Het remt en koppelt als nieuw
En het volgende is onmogelijk
[..]
Je spuit zowat het hele ding onder, de afdichting is gewoon..... Er is niet echt een afdichting
oei een scoop preview van de OP, wat een exclusiviteitquote:Op zondag 1 april 2007 16:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij komt ook amper op MF.![]()
Nou ben benieuwd of jullie het nog bijleggen. Volwassen praten toch gewoon?![]()
.
Glimpje van de nieuwe OP.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 april 2007 18:12 schreef Snelwagen het volgende:
oei een scoop preview van de OP, wat een exclusiviteit![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Uitgerekend door Mr Streetfighter/One Punch Mickey [afbeelding][afbeelding]uitgesteld. [afbeelding]
was het nou links of rechtsquote:Op zondag 1 april 2007 15:38 schreef Gawaine het volgende:
Gelijk maar de eerste afslag rechts genomen![]()
seatpipes zijn zo 1999quote:Op zondag 1 april 2007 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
Uitgerekend door Mr Streetfighter/One Punch Mickey [afbeelding][afbeelding]uitgesteld. [afbeelding]
quote:
quote:Viccie
De blonde vamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, jouw broekje spant niet extra aan bij zo'n foto.quote:![]()
![]()
![]()
Zeker na het studeren is het goed om wat stress af te laten.[/Makster]
quote:Op zondag 1 april 2007 18:42 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, jouw broekje spant niet extra aan bij zo'n foto.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:kenker heezit een islam. centrum vlak naast me en heeft dit weekend bazaar [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
dan neem je toch niet goed info op als normaal gesproken[afbeelding]
Lekker opvallende post van jou op MF.. om 16.28.quote:
[..]
[..]Ze heeft grijze harenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zondag 1 april 2007 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
Lekker opvallende post van jou op MF.. om 16.28.![]()
![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 19:08 schreef -XX- het volgende:
Volgens mij is een kneedown helemaal niet moeilijk!
Ik denk dat het me de eerste keer al lukt op een beetje degelijke motor die ver genoeg kan gaan..![]()
Eh, hoeveel geld heb ej voor een motor over?quote:Op zondag 1 april 2007 19:08 schreef -XX- het volgende:
Ik denk dat het me de eerste keer al lukt op een beetje degelijke motor die ver genoeg kan gaan..![]()
1 APRILquote:
kneedown, elbowdown, fulldown is allemaal een eitjequote:Op zondag 1 april 2007 19:08 schreef -XX- het volgende:
Elbow downquote:Op zondag 1 april 2007 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kneedown, elbowdown, fulldown is allemaal een eitje![]()
clone van XXquote:Op zondag 1 april 2007 19:21 schreef kratjuh het volgende:
is Fulldown niet gewoon een ander woord voor op je muil gaan?
Waar heb je het overquote:Op zondag 1 april 2007 19:21 schreef kratjuh het volgende:
Dat is wel heel platquote:Op zondag 1 april 2007 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
clone van XX![]()
@ XX: platgaan
[afbeelding]
Rechts, van de Pyramide vandaan rijdend rechts de naar de A12quote:Op zondag 1 april 2007 18:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was het nou links of rechts
[..]
seatpipes zijn zo 1999![]()
![]()
Dat dacht ik dus ook!quote:Op zondag 1 april 2007 19:21 schreef kratjuh het volgende:
Waar heb je het over jongen?quote:Op zondag 1 april 2007 19:21 schreef kratjuh het volgende:
Opstapdag de 2de?quote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is wel heel platdie gaat wel onderuit denk???
![]()
Ook proberen hoor
met opstapdag de 2de !!!kijken of ik bazzie kan pwnen op het circuit!
![]()
Post dan in het BB topic ...quote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef Gawaine het volgende:
Rechts, van de Pyramide vandaan rijdend rechts de naar de A12![]()
wat denk jequote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef -XX- het volgende:
Dat is wel heel platdie gaat wel onderuit denk???
![]()
Netjesquote:Op zondag 1 april 2007 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik had vandaag bijna een knleedown overigens![]()
maargoed, bijna is niet hlemaal...ik was goed bezig vandaag!
ook weer 10,4cm van je teruggroeiende schaamranden afgeredenquote:Op zondag 1 april 2007 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik had vandaag bijna een knleedown overigens![]()
maargoed, bijna is niet hlemaal...ik was goed bezig vandaag!
quote:Op zondag 1 april 2007 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook weer 10,4cm van je teruggroeiende schaamranden afgereden![]()
![]()
?
![]()
dus ze kenneh én niet rijden én het verschil niet tussen L&Rquote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef Gawaine het volgende:
Rechts, van de Pyramide vandaan rijdend rechts de naar de A12![]()
Dan ben ik wss al 19quote:Op zondag 1 april 2007 19:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan ga je ook toch nog wel???
Is nog wel een endje weg...maar toch!![]()
Dat mag dan gerust nog welquote:
Het is Lars niet.quote:Op zondag 1 april 2007 19:09 schreef worldpimber het volgende:Neh, als ik het op jouw manier had gedaan had ik er nog een leuk onthullend, beledigend en verradend verhaaltje bij gedaan
quote:Op zondag 1 april 2007 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is Lars niet. [afbeelding]
En toen wachte ik het goede moment af. Nog kans tot reageren. Vond ik dan.![]()
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 20:20 schreef Worldbeater het volgende:
Added pic.![]()
Familie van Phatzak langs de lijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 april![]()
Sowieso schrijf je zo.
Wie snapt die grap (edit niet)?quote:
Waar is de gele vlag voor dan?quote:
Dat er iemand gevallen isquote:Op zondag 1 april 2007 20:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie snapt die grap?
[..]
Waar is de gele vlag voor dan?![]()
![]()
Oh ja .. ik ben er niet.![]()
Ow, droog grapje van jou.quote:Op zondag 1 april 2007 20:30 schreef -XX- het volgende:
Dat er iemand gevallen is
Tenminste was bij fietscross wel zo![]()
Stond zo'n beetje bij iedere bocht een baco..
![]()
![]()
Owja, ik ook
quote:
Naast je motor gaan hangen, je stepjes hoger plaatsen en een betere houding aannemenquote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef Geerd het volgende:
Hoe kan ik nou ooit een kneedown maken als ik mijn voetsteun aan de grondrij maar me knie nog minstens weet ik veel hoeveel cm nog moet?
En ik kan me knie ook niet echt 90 graden buigen zegmaar.
Hoe kun je nog platter dan?
andere motor kopenquote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef Geerd het volgende:
Hoe kan ik nou ooit een kneedown maken als ik mijn voetsteun aan de grondrij maar me knie nog minstens weet ik veel hoeveel cm nog moet?
quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
andere motor kopenvoordat je jezelf onderuit lepelt en je een fulldown doet
Ik nietquote:Op zondag 1 april 2007 21:34 schreef Justice_Strike het volgende:
gratis gsx-rsloopmotor zeker
. Wie heeft er met dit weer nog lekker zitten toeren overigens?
quote:Op zondag 1 april 2007 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:
Oke dan dan ga ik het niet meer proberenquote:Op zondag 1 april 2007 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij niet gedroeckt hebbenquote:
ook nietquote:Wie heeft er met dit weer nog lekker zitten toeren overigens?
quote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef Rib-i het volgende:
Lekker zeg, na het eten bij moeders' op de bank in slaap gevallen
Ik kan het voelen trillen aan me voet zegmaar als die over het wegdek schraapt.quote:
beter koop je een motor met meer grondspelingquote:Op zondag 1 april 2007 21:42 schreef Geerd het volgende:
Ik kan het voelen trillen aan me voet zegmaar als die over het wegdek schraapt.
quote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef Rib-i het volgende:
Lekker zeg, na het eten bij moeders' op de bank in slaap gevallen
Als je schraapt betekend dat er iets aan het slijten is en moet je het kunnen zienquote:Op zondag 1 april 2007 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik kan het voelen trillen aan me voet zegmaar als die over het wegdek schraapt.
Ja klopt zitten van die nippels aan zegmaar aan de voetsteunen die beginnen aardig te slijtenquote:Op zondag 1 april 2007 21:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je schraapt betekend dat er iets aan het slijten is en moet je het kunnen zien
Maar beter koop je een ZX-6R
Dat is toch zoquote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zeg maar slijtboutjesquote:Op zondag 1 april 2007 22:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja klopt zitten van die nippels aan zegmaar aan de voetsteunen die beginnen aardig te slijten![]()
de nippelslijterquote:Op zondag 1 april 2007 22:00 schreef Geerd het volgende:
Ja klopt zitten van die nippels aan zegmaar aan de voetsteunen die beginnen aardig te slijten![]()
Khoop dat ik op zon machien de 20ste ook nog ff mag rijdenquote:Op zondag 1 april 2007 20:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vet gedaan!
Wel lange kinnebak
[afbeelding]![]()
Zoekt in de OPquote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef Geerd het volgende:
Wie weet en wellicht is enigzins een beetje dubbel.quote:Op zondag 1 april 2007 20:37 schreef worldpimber het volgende:
Wie weet hoeveel underground je wellicht mist vanwege je losse tong![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brings back memories.. dat had iemand in zijn ondertitel in 2004 .. steppenslijter dan.quote:![]()
En, heb je haar telefoonnummer weten te ontfutselen?quote:Op zondag 1 april 2007 23:06 schreef Gawaine het volgende:
Toen ik vanmiddag wedstrijdje met mezelf aan het doen waslag er een vrouwtje in de berm
![]()
(bij het rode kruisje) Ze was tijdens het uitkomen van de bocht in een gat in de weg terecht gekomen![]()
[afbeelding]
Je kankah ..quote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
Wie weet en wellicht is enigzins een beetje dubbel.![]()
En heb je haar, zoals het een echte heer betaamd, een beurt gegevenquote:Op zondag 1 april 2007 23:06 schreef Gawaine het volgende:
Toen ik vanmiddag wedstrijdje met mezelf aan het doen waslag er een vrouwtje in de berm
![]()
(bij het rode kruisje) Ze was tijdens het uitkomen van de bocht in een gat in de weg terecht gekomen![]()
[afbeelding]
Ik zie het inderdaad net boven het kruisje. De techniek staat voor niets.quote:Op zondag 1 april 2007 23:06 schreef Gawaine het volgende:
![]()
[afbeelding]
Rommelige quote zo.quote:[large]Semi-XXL rit / Bergsche Maas & Brabant / 3e Challenge[/large]
De datum voor deze rit is geheel democratisch middels de poll vastgesteld op;
[[url="http://members.chello.nl/jven/m-f/spacer.gif"]afbeelding[/url]] :] [[url="http://members.chello.nl/jven/m-f/spacer.gif"]afbeelding[/url]][large]zondag 15 april '07[/large][[url="http://members.chello.nl/jven/m-f/spacer.gif"]afbeelding[/url]] :]
[[url="http://members.chello.nl/jven/m-f/spacer.gif"]afbeelding[/url]][[url="http://members.chello.nl/jven/m-f/spacer.gif"]afbeelding[/url]]* "tenzij" er noodweer wordt afgekondigd *
Startpunt en tijd
Verzamelen vanaf 9.00 uur bij McDonalds Dordrecht
langs de A16, afrit 20 's-Gravendeel
klokslag 9.30 uur gaan we rijden !
graag met volle tank vertrekken, tankstation is bij het vertrekpunt aanwezig.
Voor de Brabant MF'ers;
deze dienen uiterlijk 9.45 uur bij Wegrestaurant de Gouden Leeuw vertrekklaar te staan. Voor jullie geldt, tanken Esso A16 en dan via A17 en 1e afslag moerdijk weer terug naar het wegrestaurant. Omdat de route daar toch langs loopt, is dat wel zo handig als verzamelpunt! Zeer waarschijnlijk zullen we rond 18.00 uurpas retourneren bij ons vertrekpunt.
De tocht
De Route is nog even een verrassing (ook deels voor mij). Er is wel bekend dat er 3 tussenstops zijn, dat er bij de 2de tussenstop een gelegenheid is om te tanken en dat we daar extra lang pauzeren zodat we een lunch kunnen nuttigen
beide uiteraard op eigen kosten
![]()
De totale rit afstand is ongeveer 345 km en daar gaan we zo'n 7.40 uur over doen, exclusief stops. Verder willen we nog niet veel over de route prijsgeven, u mag zich laten verrassen door het voor deze gelegenheid speciaal opgerichte R'dam inc. comité...![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zie het inderdaad net boven het kruisje. De techniek staat voor niets.
Wat een bewogen dag..quote:Op zondag 1 april 2007 23:11 schreef Rib-i het volgende:
Volgende week bij opsporing verzocht:
[afbeelding]
Ik heb geen flikker gedaanquote:
De gemiddelde snelheidquote:Op zondag 1 april 2007 23:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, en welk gedeelte trekt je nou eigenlijk.?
quote:Op zondag 1 april 2007 23:16 schreef Rib-i het volgende:
geen flikker gedaanVanmiddag 2 uurtjes op de motor gezeten en verder eten slapen eten
Te laat komen, want 9.30 is wel erg vroeg op zondagochtend.quote:Op zondag 1 april 2007 23:16 schreef worldpimber het volgende:
Ok, en welk gedeelte trekt je nou eigenlijk.?
ik heb niks met bermtoeristenquote:Op zondag 1 april 2007 23:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En, heb je haar d'r telefoonnummer weten te ontfutselen?
Wie is daquote:Op zondag 1 april 2007 23:11 schreef Rib-i het volgende:
Volgende week bij opsporing verzocht:
[afbeelding]
Eej mijn motor ziet er mooier uitquote:Op zondag 1 april 2007 23:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moet je volgende week naar Opsporing verzocht kijken
Het was een mannenzondag, vrouw + kind waren thuisquote:Op zondag 1 april 2007 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Het is heel wat, bij mams op visite, en met zijn drieen op de GS moeten.
Het is dan wel een grote motor.. maar toch.![]()
Argh.. gewoon in de buurt zijn, maar niet langs komen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:29 schreef Rib-i het volgende:
Het was een mannenzondag, vrouw + kind waren thuis
Mijn plan was om na een afspraak naar Scheveningen te rijden om daar eens wat frisse lucht in te nemen en na een paar sigaretten weer huiswaarts te gaan
In de buurtquote:Op zondag 1 april 2007 23:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Argh.. gewoon in de buurt zijn, maar niet langs komen.(
![]()
)
Ik heb dinsdag op het Scheveningse strand hardgelopen.![]()
Zou niet weten wie er met geel plakband rond wil rijdenquote:Op zondag 1 april 2007 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie moest er achterop?![]()
Lijkt me niet goed voor het duokapje..![]()
Nam aan dat je dan al in de buurt van Scheveningen was.quote:
-XX- moment heeft.quote:Op zondag 1 april 2007 23:34 schreef Gawaine het volgende:
Zou niet weten wie er met geel plakband rond wil rijden![]()
zis is ze mijne![]()
[afbeelding]
Van wie was de andere danquote:Op zondag 1 april 2007 23:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zou niet weten wie er met geel plakband rond wil rijden![]()
zis is ze mijne![]()
[afbeelding]
Ohjaquote:Op zondag 1 april 2007 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nam aan dat je dan al in de buurt van Scheveningen was.![]()
Woont mijn vriendin.. op een steenworp afstand.![]()
Ik dacht ook dat het Gawaine wasquote:Op zondag 1 april 2007 23:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zal wel ooit een verkeerde hebben opgeslagen in de veronderstelling dat jij het was
Ik vertrouwde je.quote:Op zondag 1 april 2007 23:47 schreef Rib-i het volgende:
Ik zal wel ooit een verkeerde hebben opgeslagen in de veronderstelling dat jij het was
Dolletjesquote:Op maandag 2 april 2007 00:28 schreef Worldbeater het volgende:
Deze dan maar... ¤9.95.![]()
De keuze is reuze.![]()
![]()
Dus ik bestel extra, kunnen we de verzendkosten delen!quote:
Tevens motorolie en vorkolie besteld.quote:LIMIT Zwart-Blauw
Sporthandschoen
Rundsleder
Palm en keerzijde in zacht ongevoerd kleurvast leder
Lederstretch aan duim
TEMPERFOAM en Carbonleder versteviging op kneukels
Versterkt met klinknagels en Kevlar op zijkant
Dubbel leder op vingers
Velcro aan pols en opslag
Air-Vent verluchtingen op de vingers
¤ 37,99
i.p.v. ¤ 69,01
Incl. BTW
Posticon.quote:Op maandag 2 april 2007 01:48 schreef worldpimber het volgende:
lapo
quote:
En nu even een half uurtje hardlopen.quote:Bergsche Maas & Brabant
Startpunt en tijd
Verzamelen vanaf 9.00 uur bij McDonalds Dordrecht
langs de A16, afrit 20 's-Gravendeel
klokslag 9.30 uur gaan we rijden !
Graag met volle tank vertrekken, tankstation is bij het vertrekpunt aanwezig.
Voor de Brabant MF'ers
Deze dienen uiterlijk 9.45 uur bij Wegrestaurant de Gouden Leeuw vertrekklaar te staan. Voor jullie geldt, tanken Esso A16 en dan via A17 en 1e afslag moerdijk weer terug naar het wegrestaurant. Omdat de route daar toch langs loopt, is dat wel zo handig als verzamelpunt! Zeer waarschijnlijk zullen we rond 18.00 uur pas retourneren bij ons vertrekpunt.
De tocht
De Route is nog even een verrassing (ook deels voor mij ). Er is wel bekend dat er 3 tussenstops zijn, dat er bij de 2de tussenstop een gelegenheid is om te tanken en dat we daar extra lang pauzeren zodat we een lunch kunnen nuttigen beide uiteraard op eigen kosten.
De totale rit afstand is ongeveer 345 km en daar gaan we zo'n 7.40 uur over doen, exclusief stops. Verder willen we nog niet veel over de route prijsgeven, u mag zich laten verrassen.
Meer info en sfeerpiccies.
Vast wel - alleen de planning daarvoor rond krijgen kan af en toe wat lastiger zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 09:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen tijd voor meetings dit jaar?![]()
[..]
Dan heb je mooi tijd om ff bij te slapenquote:Op maandag 2 april 2007 10:44 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, net om 8 uur op school voor een examen van 3 minuten en nu pas weer om 12 uur les.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 10:26 schreef bvvt het volgende:
Vast wel - alleen de planning daarvoor rond krijgen kan af en toe wat lastiger zijn.
Cool.quote:Ze heeft inmiddels wel een eigen helm en jas aangeschaft.
Maar dat was alleen neem ik aan.quote:Zaterdag ook van Nijmegen naar Leiden per motor. Lekker dijkjes en zo gedaan.
Misschien maakt dat deel uit van de opleiding, omgaan met teleurstellingen en onzekere factoren.quote:Op maandag 2 april 2007 10:44 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, net om 8 uur op school voor een examen van 3 minuten en nu pas weer om 12 uur les.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 11:00 schreef koffiekoekje het volgende:
Goede middag
Je hebt een prijs verdiend, neem maar plaats. Pak ik het verlengsnoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2007 11:10 schreef bvvt het volgende:
Nou, De paashaas komt ECHT niet dit jaar.
[afbeelding]
Net een speciaal contact met 2 wandelende dames. Chaggie totdat ik goedemorgen zei.
Hoe enthousiasti..............![]()
![]()
Sommigen hebben weinig nodig.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 02-04-2007 11:25:45 ]
quote:Op maandag 2 april 2007 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt een prijs verdiend, neem maar plaats. Pak ik het verlengsnoer.![]()
Kijk, dat is nog eens een compact accesoire.quote:
Ze was met de trein - en dan met de bus naar mij toe - o nee, de bussen reden niet vanwege en staking in nijmegen -quote:Op maandag 2 april 2007 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Het is ook gelijk alles of niets.![]()
[..]
Cool.![]()
[..]
Maar dat was alleen neem ik aan.(anders blijft er een auto staan
)
[..]
Had een druk computer loos weekendquote:Op maandag 2 april 2007 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens een compact accesoire.![]()
Dat ze daar vroeger een hele stoel voor moesten maken.![]()
Goed weekend gehad verder? Je was een beetje stil.![]()
Straks om 13.00 de tweede ronde in het WSBK op Eurosport 2.![]()
[afbeelding]
Wie gaan er allemaal kijken?![]()
![]()
Ah, ze had er nog wat voor over ook.quote:Op maandag 2 april 2007 11:26 schreef bvvt het volgende:
Ze was met de trein - en dan met de bus naar mij toe - o nee, de bussen reden niet vanwege en staking in nijmegen -
is maar 15 min. wandelen naar mij toe. - dus geen auto achtergebleven.
Iedereen een geslaagd weekend.quote:Op maandag 2 april 2007 11:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Had een druk computer loos weekend![]()
Een verjaarag, visite, benzine op maken![]()
Al met al een geslaagd weekend
Moet ik hier nog serieus op reageren?quote:hoi,is handel,kom kijken wij worden wel eens.
Y. Ozdon
quote:Op maandag 2 april 2007 11:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, ze had er nog wat voor over ook.![]()
![]()
[..]
Iedereen een geslaagd weekend.![]()
![]()
Zelfs Gawaine.![]()
[afbeelding]
[..]
Moet ik hier nog serieus op reageren?![]()
Schiedam is maar 10 kilometer.![]()
Liever een bike van een liefhebber, dan eentje met een onbekend verleden.
En handelaren............![]()
Login@12.00quote:Geachte Mr. Bart,
Uw bestelling is succesvol verwerkt en wordt zo vlug mogelijk geleverd.
De laatste handschoenen zie ik online. Nu uitverkocht.quote:Artikelstatus
Artikel Prijs Status
Held LIMIT Zwart-Blauw ¤ 37.99 Magazijn wissel
Procycle 4-takt 100% synthetische olie SAE 10W-50 ¤ 39.91 Gereserveerd
Procycle Vorkolie SAE10W-20 ¤ 8.91 Gereserveerd
* : Uw kredietkaart wordt pas gedebiteerd na het versturen van uw bestelling. Het door u verschuldige bedrag werd wel door u kredietinstelling gereserveerd voor ons.
http://www.rad.eu/nl/c/p/12811-procycle-olie-opvangbak-10-l.htmquote:Op maandag 2 april 2007 12:03 schreef Worldbeater het volgende:
Snelle jongens bij Rad.![]()
E-mail 7.00
[..]
Login@12.00
[..]
Straks weer even inloggen of het al verzonden is.![]()
![]()
http://www.rad.eu/nl/
Inderdaad aardig geil.quote:Op maandag 2 april 2007 12:12 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.rad.eu/nl/c/p/12811-procycle-olie-opvangbak-10-l.htm
fap fap fap fap
Die is vele malen handiger dan de semi wasbak die ik heb gebruiktquote:Op maandag 2 april 2007 12:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
http://www.rad.eu/nl/c/p/12811-procycle-olie-opvangbak-10-l.htm
fap fap fap fap
Ik gebruik oude doka bakken uit de fotografie. Of gewoon een wasteiltje. Of een aardappelbak.quote:Op maandag 2 april 2007 12:21 schreef bvvt het volgende:
Die is vele malen handiger dan de semi wasbak die ik heb gebruikt
quote:Op maandag 2 april 2007 12:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik gebruik oude doka bakken uit de fotografie. Of gewoon een wasteiltje. Of een aardappelbak.
Hangt er vanaf of ik 1 van de opties zin heb om schoon te maken.Gooi ze vaak de tuin in.
Je hoeft em niet van binnen te wassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Wat stond er
![]()
Maar het wordt wel een vieze boel.quote:Op maandag 2 april 2007 13:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Je hoeft em niet van binnen te wassen![]()
Een scheldtirade tegen Kofferrek.quote:Wat stond er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens het sluiten van een topic over motoruitlaten die hij onder een auto wil monteren.
Staat hier ook een draadje over op PTA.![]()
Ook een leuke posthisterie.99% is een foto posten in nieuwe user topics.
![]()
Ja ik heb niets te doen. Of eigenlijk wel, maar geen zin.![]()
Bij Eurosport naar de verkeerde dag zitten kijken.. is er nu vollybal.[/fag]
![]()
[ Bericht 21% gewijzigd door Worldbeater op 02-04-2007 13:36:19 ]
quote:Hallo,
ik zag op marktplaats dat 'iemand' met de naam worldbeater een bod heeft gedaan op een triumph daytona 1000.
Op marktplaats kun je die persoon niet benaderen, maar na even zoeken vond ik jouw profiel op het triumph forum.
Ik hoop dat ik in jou de juiste bieder heb gevonden.
Ik wil je alleen even laten weten dat de betreffende motor meer dan 100.000 km heeft gelopen!!
quote:Op maandag 2 april 2007 13:42 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of hij wil de motor voor zichzelf.quote:
Ruimde lekker op.. geen zin om verder met klein spul verder te handelen. Het is zo goed betaalt.quote:k heb gister ook een mito aangeschaft.
d'r komt een usd voorvork in en een enkelzijdige achterbrug uit een aprilia.
blokje word ook een aprilia, een 650cctje met 5 kleppen
zal wel ff passen en meten worden maar ik denk dat ik het wel klaar krijg
hier en daar een steuntje bij in frame lassen.
ik heb d'r ook een zooi mito spullen bij gekregen waar ik niks mee doe
wat olie tankjes, 2 kabelbomen, 3 cdi's, een caterhelft (koppelingskant), een koppelings deksel, een koppeling.
dus als er iemand belang bij heeft..........spullen zijn netjes en bruikbaar (troep flikker ik weg)
Part 2 brings up a lot.quote:
quote:Het ligt eraan waar je naar wilt kijken.
Het is mijn oude motor, weggegaan naar een opkoper voor 500 euro.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 14:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Part 2 brings up a lot.![]()
[..]
Gaat em niet worden heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/info in motortopique]
Weinig zin in gezeur.quote:![]()
![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 15:19 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi carbon doosje gehad van vriendinnetje.....![]()
[afbeelding]
Is het een creme voor op mijn gezicht! [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat spul kost 50 euro in de winkel.![]()
Zelf heeft ze een "serum" voor op haar gezicht genomen van 310 euro.Voor 5 ml.
![]()
Het zit dan wel in een gouden ampul, en van de ingredienten in het serum maakt echt goud ook deel.![]()
[afbeelding]
Bovendien doe je er heel lang mee, want je hebt slechts 1 druppel per dag "nodig".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/info in motortopique]![]()
[..]
Weinig zin in gezeur.![]()
![]()
Niet gebruiken!!!!!
Er zit anti-Rides is
![]()
Lees hier meer.quote:Op maandag 2 april 2007 15:23 schreef koffiekoekje het volgende:Niet gebruiken!!!!!
Er zit anti-Rides is
quote:Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lees hier meer.![]()
[afbeelding]
Ik ga eens even lunchen, en wat dingen voorbereiden.![]()
![]()
Aha...quote:
quote:Te Koop
Yamaha yzf750r uit 1993 met een 1000cc blok (ongeveer 150pk) uit een fzr.
Hij heeft 34000km gelopen en heeft een mono zitje (sp kont).
Verder heeft hij een hoge devil uitlaat,stalen remleiding voor,zwart kuipruitje,enkele koplamp voor en een gepolijst frame,subframe en achterbrug.
Kan hem zo ruilen dus.quote:Wat mij betreft kan je de Yamaha op komen halen,tenminste als je hem zo wilt ruilen.
Mijn motor heeft wel last van de exup tik maar kan geen kwaad verder.
Hij moet ook nog even een klein beurtje hebben (zou ik zelf doen maar heb gewoon geen tijd) en hij zal na het seizoen een nieuwe achterband moeten hebben.
Maar als je hem voor het circuit wil dan gaat het zeker wel. Laat het maar weten.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 15:19 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi carbon doosje gehad van vriendinnetje.....![]()
[afbeelding]
Is het een creme voor op mijn gezicht! [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier vier keer zo groot afgebeeld.....
En dat spul kost 50 euro in de winkel.![]()
Zelf heeft ze een "serum" voor op haar gezicht genomen van 310 euro.Voor 5 ml.
![]()
Het zit dan wel in een gouden ampul, en van de ingredienten in het serum maakt echt goud ook deel.![]()
[afbeelding]
Bovendien doe je er heel lang mee, want je hebt slechts 1 druppel per dag "nodig".
Het verkapte "ik heb een rijke vriendin" postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/info in motortopique]![]()
[..]
Weinig zin in gezeur.![]()
![]()
![]()
Middag allemaal
Ook allemaal zo gelukkig?![]()
zon
Hele dag op school bijna in de zon gezeten aangezien er vet veel lesuren uitvielen
!
Sowieso schrijf je zo.
Wooot ga je die bike inruilen voor je huidigequote:Op maandag 2 april 2007 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aha..... grappig filmpje, even opgeslagen om in het weekend te laten zien.
![]()
Verder niet echt schokkende stunts. "ongelooflijk" .. ja ..![]()
![]()
![]()
.. dat die ene zonder bescherming / blote armen rijdt.![]()
Door don't?
![]()
[..]
[..]
Kan hem zo ruilen dus.![]()
![]()
Lees het later wel...............
Zie de spoiler.quote:Op maandag 2 april 2007 17:19 schreef -XX- het volgende:
Het verkapte "ik heb een rijke vriendin" post![]()
quote:Middag allemaal
Ook allemaal zo gelukkig?![]()
zon
Hele dag op school bijna in de zon gezeten aangezien er vet veel lesuren uitvielen
!
Ik weet het nog niet. Jij stemt blijkbaar voor.quote:Op maandag 2 april 2007 17:20 schreef -XX- het volgende:
Wooot ga je die bike inruilen voor je huidige?
Een ss! NohhhVet te pwnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer verder hier.![]()
Van hoeveel verschillende motoren zijn al die onderdelen op deze compilatie fiets?quote:Op maandag 2 april 2007 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Door don't?
![]()
[..]
[..]
![]()
Wees duidelijkquote:Op maandag 2 april 2007 17:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Van hoeveel verschillende motoren zijn al die onderdelen op deze compilatie fiets?
* Stemt...quote:Op maandag 2 april 2007 18:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wees duidelijk, is dat een stem voor of een stem tegen?
![]()
Het is een YZF750 met een FZR1000 motorblok, en het kontje van een YZF750SP.
Ik hoop dat dit alles ja........![]()
En weer weg.![]()
![]()
Doquote:Op maandag 2 april 2007 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Door don't?
![]()
[..]
[..]
![]()
best nicequote:
1 april!!!111quote:Op maandag 2 april 2007 19:37 schreef -XX- het volgende:
Waarom zou je die niet snel kwijt krijgen dan ?
HAHAHHA 1 april ook Hequote:
don't --> zie toevoegingquote:
*einde toevoeging
bedankt voor uw aandacht
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Hej hallo, stel je even voor voordat je hier komt postenquote:Op maandag 2 april 2007 19:43 schreef BazzieK het volgende:
Kenker schapenneukmocro en breezersletje even dimmen nu, word er gek van.![]()
't werkt ook nogquote:Op maandag 2 april 2007 19:43 schreef BazzieK het volgende:
+1 voorspelbaarquote:Op maandag 2 april 2007 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Hej hallo, stel je even voor voordat je hier komt posten
biologische katoen.quote:Op maandag 2 april 2007 19:43 schreef BazzieK het volgende:
Gewoon ff als maroks onder elkaar heh, waar de fuck komen kundo's vandaanquote:
+ natte ogen.quote:
Volgens mij uit Project Gotham Racing op de Xbox ooit?quote:Op maandag 2 april 2007 20:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Gewoon ff als maroks onder elkaar heh, waar de fuck komen kundo's vandaan![]()
![]()
Gespot!quote:Op maandag 2 april 2007 20:07 schreef BazzieK het volgende:
http://www.soyouwannabeapopstar.nl/uitzendingen/03Bekijk de zaterdag show en spot de Bazzie
![]()
Nee ik zit serieus in het publiekquote:Op maandag 2 april 2007 20:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Gespot!
De in ruig zwart leer geklede 'praatjesmaker' zong het moeilijke nummer Two Princes van Spin Doctors![]()
Die heb jij geintroduceerd toch?quote:Op maandag 2 april 2007 20:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Gewoon ff als maroks onder elkaar heh, waar de fuck komen kundo's vandaan![]()
![]()
Die filmpjes! ik kan ze niet openen!quote:Op maandag 2 april 2007 20:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mjeh achja niet mijn soort programma maar wel een ervaring rijker
die was ooit net zo rood als die ducquote:Op maandag 2 april 2007 20:14 schreef -XX- het volgende:
Deze gsf!!!
![]()
[afbeelding]
Hoe durven ze die te kleden!![]()
Je hebt een beige/grijs overhemd aan?quote:Op maandag 2 april 2007 20:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mjeh achja niet mijn soort programma maar wel een ervaring rijker
Lichtblauwquote:Op maandag 2 april 2007 20:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hebt een beige/grijs overhemd aan?
Geen idee, ff kijken. Heb 1x de kop van het manwijf naast me gezien dat ik de rest van de tijd niet meer naar rechts durfde te kijkenquote:Op maandag 2 april 2007 20:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rechts naast iemand met zo'n lelijke longsleeve onder een rood overhemd toch?
Hehhe, ik 100 keer heen en weer spoelen kom je pontificaal in beeld (op het beginquote:Op maandag 2 april 2007 20:26 schreef BazzieK het volgende:
Geen idee, ff kijken. Heb 1x de kop van het manwijf naast me gezien dat ik de rest van de tijd niet meer naar rechts durfde te kijken
Even gekeken en du hast rechtquote:Op maandag 2 april 2007 20:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rechts naast iemand met zo'n lelijke longsleeve onder een rood overhemd toch?
Iddquote:Op maandag 2 april 2007 20:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hehhe, ik 100 keer heen en weer spoelen kom je pontificaal in beeld (op het begin)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |