die had ik dus nietquote:
alvast gefeliciteerd... zal het morgen wel vergetenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ghehe idd, helemaal blauwe reet
![]()
morgen jarig![]()
Wie had het over uppie:?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:58 schreef Worldbeater het volgende:
Anders ga ik misschien wel even in mijn uppie naar klaverblad *censuur*.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihiSowieso schrijf je zo.
Remlicht en knipperlicht in 1quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
tjek dis aut
[afbeelding]
pakketje binnen
Waar besteld ??quote:Op zondag 1 april 2007 10:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wil je een 1 apr reactie of...
1 APRILquote:Op zondag 1 april 2007 10:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wil je een 1 apr reactie of...
bestellen@cleartaillights.nl ofzoietsquote:Op zondag 1 april 2007 10:02 schreef ikookhier het volgende:
Waar besteld ??
Zelfde als deez http://www.whitelights.nl/quote:Op zondag 1 april 2007 10:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bestellen@cleartaillights.nl ofzoietsheb nog 5 euro vd prijs kunnen afdingen
daar staan ze ook jaquote:Op zondag 1 april 2007 10:12 schreef ikookhier het volgende:
Zelfde als deez http://www.whitelights.nl/
Oke!quote:Op zondag 1 april 2007 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar staan ze ook jawel wat duurder tho'
Met rijlessen?quote:Op zondag 1 april 2007 00:39 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, stond veel te veel SBS6 op deze pagina maar ben dankzij god dus niet gespot
Wat kostte het voor jouquote:Op zondag 1 april 2007 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar staan ze ook jawel wat duurder tho'
1 aprilquote:Op zondag 1 april 2007 10:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat kostte het voor jou?
Ik heb ook zo'n unit er in laten zetten na het coatenHad ik dat maar meteen gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Dat was vast een 1 april grapquote:Op zondag 1 april 2007 10:28 schreef worldpimber het volgende:?
Die grap van Rietvaerder, dat z'n bike gestolen was![]()
![]()
89 -/- 5,62%quote:Op zondag 1 april 2007 10:24 schreef worldpimber het volgende:
Wat kostte het voor jou?
Ik heb ook zo'n unit er in laten zetten na het coatenHad ik dat maar meteen gedaan
quote:Op zondag 1 april 2007 10:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
89 -/- 5,62%![]()
dus nu heb je zo een unit en doe je em weg
quote:Op zondag 1 april 2007 12:33 schreef Rib-i het volgende:
Er is mij ingefluisterd dat de Flitsdienst dit weekend overuren maakt
Hou er dus nog meer rekening mee
Eerst die prachtige bocht verkennen voordat je erdoor wil knallen
Gisteren heb ik ze rond Tilburg regelmatig gezien, dus ik weet niet.....quote:Op zondag 1 april 2007 12:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ik ze gisteren niet tegen gekomen ben
Jah kheb het gister ook gezienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef worldpimber het volgende:
Ff niet bijgelezen, maar straks bij Wegmisbruikers prutsert die met de motor pia gaat voor skotoe () en vervolgens op z'n snufferd gaat
Be there @ SBS6 [afbeelding] [afbeelding]
Jajaquote:Op zondag 1 april 2007 12:56 schreef Rib-i het volgende:
Ohja er is iemand jarig vandaag toch
Feli
Snelwagen
Jepquote:Op zondag 1 april 2007 12:58 schreef Geerd het volgende:
Is der een meet ??
Dankjequote:
Eerst was de vraagprijs rond de 2.000 euro.quote:De advertentie waarop u een bod heeft geplaatst is gewijzigd door de adverteerder. Onderaan dit bericht vindt u een kopie van de advertentie en het hoogste bod.
Bekijk de advertentie door op de onderstaande link te klikken.
http://motor-brommer.mark(...)prijs-deze-week.html
Huh maar je hebt tog al een thriumph?quote:Op zondag 1 april 2007 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eerst was de vraagprijs rond de 2.000 euro.![]()
SW feli.Nu ff douchen bijlezen.
![]()
Laat maar.. die halve pagina.quote:
Net ook gehoord op de radio, ze bleven maar voorlezen met alle flitswaarschuwingen.quote:Op zondag 1 april 2007 12:33 schreef Rib-i het volgende:
Er is mij ingefluisterd dat de Flitsdienst dit weekend overuren maakt
Hou er dus nog meer rekening mee
Eerst die prachtige bocht verkennen voordat je erdoor wil knallen
De Daytona heeft betere schokbrekers, dus een iets strakkere wegligging.quote:Op zondag 1 april 2007 13:17 schreef Snelwagen het volgende:
Huh maar je hebt tog al een thriumph?
16:00 Amsterdam CSquote:Op zondag 1 april 2007 14:40 schreef Geerd het volgende:
waar is de meet dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |