Idd......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:10 schreef ikookhier het volgende:
Ik ga zo voor het eerst snowboarden![]()
,Weet nog niet of ik morgen kan meeten
![]()
Spaarnwoudenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:10 schreef ikookhier het volgende:
![]()
Dit is wel een beetje m'n verwachtingquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:25 schreef ikookhier het volgende:
Dit is wel een beetje m'n verwachting![]()
Weet jij wie wat is?quote:
Watte.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:05 schreef Makster het volgende:
Damn, weer lekker aan het werk
Dag 6, uur nummer 60 komt er aan![]()
Laatste keer dus heh![]()
Dat wordt zware spierpijn de komende dagenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:10 schreef ikookhier het volgende:
![]()
De uitlaat van de onderste heeft wel wat weg van de Z1000quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Watte.![]()
![]()
Er zijn al nieuwe uitlaten voor de Triumph Tiger 1050.![]()
[afbeelding]
Standaard uitvoering ..vanaf de verkeerde kant genomen.![]()
![]()
[afbeelding]
Idd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:22 schreef koffiekoekje het volgende:
De uitlaat van de onderste heeft wel wat weg van de Z1000
Eehzquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
OoPeJeMmm .. deze site bedoelde ik van de week http://members.chello.nl/g.marchi/index.htm [afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eehz![]()
volgens mij stopt ie er voorlopig mee
![]()
Continuous fagging here and there.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:53 schreef worldpimber het volgende:
Lekkere beat om op te jumpen(
)
Maar waar heb ik dat aan te danken?
![]()
Is je fiets een oud barrel/brik?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
*speelbal tussen 2 partijen die vechten om de Aprilia*Eigen schuld.
![]()
Even een stukje fietsen.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat wordt zware spierpijn de komende dagen![]()
Bij deze, nog niet gefeliciteerdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ghehe idd, helemaal blauwe reet
![]()
morgen jarig![]()
HEAO-BEquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:34 schreef Geerd het volgende:
Waar studeer je voor?
Nee, want?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest ff het huis uit..weg van de ellende.![]()
Ondertussen ruim een uur WP op bezoek gehad.
Nee niet deze.![]()
En deze ook niet.![]()
........... maar deze.![]()
Zonder masker dan, overduidelijk het langharig tuig de broer van Alexxxx ..
..maar dan nog lang haar, en op klompen.Kan ook niet anders als je jezelf Gearheadchoppers noemt.
![]()
Ja, bij de eerste blik twijfel je wel even of je iemand binnen moet laten, en je na overhandiging van je spullen niet een pistool tussen je ribben krijgt... Maar al snel bleek het een toffe gast, en grote verhalenverteller.
![]()
Hij heeft een eigen bedrijf in metaal en aluminium. Last alles wat los en vast zit.![]()
Verder is hij eerste monteur in een Europees opererend dragrace team. Met V-twins uiteraard.![]()
En hij gaat regelmatig naar Amerika, de Harley in een zeecontainer (kost 800 euro, en huren kost daar 1.250 per week) , en gaan met die handel. 2 jaar geleden zo het 100 jarig bestaan van Harley davidson gevierd tussen de Angels. Binnenkort gaat hij even drie maanden werken ergens in the states.![]()
Gave vent.![]()
Goed van betalen.![]()
Jij wordt ook steeds vrijpostiger.quote:
Ik heb AB. Hoefde er weinig voor te doen. BE is met aanhanger toch?quote:
Je vervalt in herhaling over die Raptor.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:06 schreef Makster het volgende:
HAAATS
HEerlijk geredenMet 105 km over Gorinchem gegaan, echt het wordt steeds relaxder allemaal. Zo blij dat ik de raptor niet verkocht heb
quote:Pole Position for Troy Bayliss
Troy Bayliss played the weather game better than anybody else to claim provisional pole position for this weekend’s World Superbike Championship races at Donington Park in England.
With rain plaguing the day's running, world champion Bayliss made sure he was on track at exactly the right time, setting the pace in 1:32.333 before a second shower prevented anybody else from beating his time.
That allowed the Ducati rider to celebrate his 38th birthday at the top of the timesheets - 0.484 seconds ahead of the Motor Italia Yamaha of his countryman Troy Corser - who recovered from a crash at Craner Curves in practice.
Spaniard Ruben Xaus produced the lap of the session on his year-old Sterilgada Ducati just before the heavens opened to claim third spot ahead of championship leader James Toseland's Ten Kate Honda.
An impressive fifth was Frenchman Regis Laconi on his PSG-1 Kawasaki with Karl Muggeridge next up on his Alto Evolution on his first day back in the seat since dislocating his ankle at Phillip Island.
Yukio Kagayama was seventh fastest on his Alstare Suzuki but was then knocked out when he crashed heavily - his second big accident in as many race weekends - with Noriyuki Haga next up on the second Motor Italia Yamaha.
Max Biaggi was ninth quickest on the second Alstare bike with Roberto Rolfo completing the top ten for Ten Kate Honda.
British competitors Dean Ellison and Aaron Zanotti were 20th and 22nd on their Pedercini Ducati and SMT Yamaha.
Damn nice, alleen geen Twinquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Watte.![]()
![]()
Er zijn al nieuwe uitlaten voor de Triumph Tiger 1050.![]()
[afbeelding]
Standaard uitvoering ..vanaf de verkeerde kant genomen.![]()
![]()
[afbeelding]
Krijgen morgen eters op beoek ( 10 manquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:06 schreef Worldbeater het volgende:
Je vervalt in herhaling over die Raptor.![]()
Kunnen we morgenmiddag niet eens even kijken of je daar echt lekker van bil gaat?![]()
![]()
Hun pakken en motoren matchen altijd zo mooiquote:
Driecylinder..onderin koppel en vette klappen, bovenin toerenbeuken en huilen.quote:
*Ziet het letterlijk voor zich*quote:Krijgen morgen eters op beoek ( 10 man![]()
![]()
) dus ben heel de dag aan het koken. Tapas is het onderwerp, ik word het lijdend voorwerp ben ik bang
![]()
No doubt.quote:Maar beter ben ik goed duidelijk over de Raptor, twijfel = failure![]()
De helm is dan weer minder.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:19 schreef Makster het volgende:
Hun pakken en motoren matchen altijd zo mooi![]()
LOL en nu in het Nederlandsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
HEAO-BEgelukkig laatste jaar
![]()
Moeilijk.quote:
quote:In de huidige maatschappij volgen de ontwikkelingen elkaar steeds sneller op. Gelukkig verlies je als HEAO Bedrijfseconoom niet snel het overzicht. Je bent namelijk het financiële brein van een organisatie. Je ontwikkelt en beoordeelt financiële stukken voor het bedrijf en rapporteert de bevindingen aan het management. Op basis van je input nemen zij belangrijke beslissingen voor investeringen op de korte én lange termijn. Kortom, de financiële gezondheid van het bedrijf ligt (deels) in jouw handen!
Een bedrijfseconoom heeft veel verantwoordelijkheden. Zo houd je de geldstromen in de gaten, onderhoud je contacten met bankiers en financiers, stel je budgetten vast en bewaak je deze. Je maakt financiële analyses en geeft op grond daarvan adviezen. Ook ben je verantwoordelijk voor het financiële jaarverslag. Een dag uit het leven van een bedrijfseconoom kan heel verschillende verhalen opleveren. Je moet zelf aanvoelen welke functie het beste bij jou past. Denk bijvoorbeeld aan specifieke financieel-economische functies als beleggingsadviseur of bedrijfseconomisch medewerker. Of aan functies waarbij het accent ligt op informatieverzorgende taken, zoals medewerker of hoofd financiële administratie of informatieanalist. Maar je kunt er ook voor kiezen om financieel-economische en informatieverzorgende taken te combineren, bijvoorbeeld in een functie als financieel manager of assistent-accountant.
Eén ding is duidelijk. Met je diploma HEAO BE kun je werkelijk overal terechtkomen.
Tja 3 cylinder, ik weet het niet hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Driecylinder..onderin koppel en vette klappen, bovenin toerenbeuken en huilen.![]()
![]()
Zei ik al iets over de inhoud van niet minder dan 1.050 cc?![]()
[..]
*Ziet het letterlijk voor zich*![]()
[..]
No doubt.![]()
Failure is only a problem when you are not trying at all to change the future.![]()
[..]
De helm is dan weer minder.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |