quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Da Liks deed nog een wheelie en poging tot stoppie op de 25 Kw motor GS van Roderick.![]()
[..]
met die van mij welquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Heb jij slechte ervaringen met een gs dan?
dubbel dus... 1x voor de gs en 1x vanwege de 25kw... waar 25kw op een gs weer erger is als op een andere motorquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is twee meter lang, en in een clubje wordt je niet echt voor vol aangezien.
rijd wel aardig hoor... maar is zeker op 25kw gewoon veeel te traag....quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef -XX- het volgende:
Waarom zou je voor vol aangezien moeten worden, Kan het alleen maar meevallen wat er onder die helm vandaan komt.![]()
Gaat toch niet om het posen
maar lekker rijden
Dus een gs rijdt niet lekker! NOOoOh![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm,... wat is de topsnelheid dan? ..quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
rijd wel aardig hoor... maar is zeker op 25kw gewoon veeel te traag....![]()
je kan er iig wel lekker mee op de motor afremmen
thnx en Welcome Backquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:28 schreef stinkie het volgende:
Jullie hebben een leuke OP tegenwoordig
Ik stel bij deze voor dat je gewoon een aantal proefritjes moet gaan maken. Bij de dealer of waar dan ook. Iedereen kan wel zaggen wat je moet doen, maar je zult er toch zelf achter moeten komen wat jezelf het beste vindt...quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef -XX- het volgende:
Waarom zou je voor vol aangezien moeten worden, Kan het alleen maar meevallen wat er onder die helm vandaan komt.![]()
maar lekker rijden
![]()
![]()
![]()
meestal, onder normale omstandigheden zo'n 140.... wat dus resulteerd in op de snelweg meestal gewoon volgas rijden, wat ik met een nieuwe motor toch wel zal moeten gaan aflerenquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hmmm,... wat is de topsnelheid dan? ..
Yeahhh helemaal waar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik stel bij deze voor dat je gewoon een aantal proefritjes moet gaan maken. Bij de dealer of waar dan ook. Iedereen kan wel zaggen wat je moet doen, maar je zult er toch zelf achter moeten komen wat jezelf het beste vindt...
Trekt niet snel op ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
meestal, onder normale omstandigheden zo'n 140.... wat dus resulteerd in op de snelweg meestal gewoon volgas rijden, wat ik met een nieuwe motor toch wel zal moeten gaan afleren![]()
maar het is ook de acceleratie die gewoon een heel stuk minder is...
in vergelijking met andere motoren niet nee...quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Trekt niet snel op ?
Topsnelheid vind ik zelf niet echt belangrijk op de wegen hier in NL...
![]()
Yeahhh!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
in vergelijking met andere motoren niet nee...
maar gewoon proefritjes maken idden dan gewoon kopen wat jij het prettigste vind
O ja, das ook wel handigquote:
quote:
Howard is beter.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:06 schreef -XX- het volgende:![]()
Hij is goed in van die hele mini rondjes draaien op het achterwiel![]()
![]()
Daar kom je nog wel achter.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:43 schreef -XX- het volgende:
Topsnelheid vind ik zelf niet echt belangrijk op de wegen hier in NL...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check hier de verschillen en overeenkomsten met de Virus........
Of eigenlijk deze.quote:2008 Bimota Tesi 3D Update
The eagerly awaited Tesi 3D Concept, first introduced at the 2006 EICMA Motorcycle Show in Milan, Italy, is the standard-bearer for Bimota's cutting-edge technology of emotion. The Tesi 3D, like all Bimota motorcycles, embodies all of the character and DNA of a small company that knows how to think big. Bimota is fully committed to the pursuit of excellence and the continuous refinement of their already state-of-the-art technologies.
Concentrating on innovative technical solutions, the Tesi 3D has been developed entirely by Bimota in-house staff at the Factory in Rimini, Italy. The team dedicated to this exciting new project has been headed by Andrea Acquaviva. Working with him are Eleonora Tagliaventi, Ing. Danilo Donates, Enrico Borghesan, David Comandini, Gianni Piccone, Carl Iezzoni, and Luca Loris, who is at the same time responsible for all product development at the Bimota Factory.
Dressed in the traditional color-scheme of white, red, and gold, the motorcycle is propelled by a Ducati 1079cc engine.
While featuring the original Hub-Steering developed by Bimota, the Tesi 3D Concept boasts several new developments and refinements: The front and rear swing utilize a trellis structure similar to the rear swing of our DB5 and DB6 series' models. Also the front suspension has been radically redesigned and now uses a pull-rod mechanism with the hydraulic suspension located low beside the engine. Carbon body-parts and cowling, forged alloy wheels, and radial disc brakes are further features of the new Tesi 3D. The frame consists of light alloy.
The TESI 3D is equipped with a Ducati 1100 DS engine with a displacement of 1079cc, controlled by a state-of-the-art electronic system developed by Bimota. This exclusive system boosts power-output to 95 hp, and torque to 10,5 kgm at 5000rpm, while satisfying the high emission standards imposed by Euro-3.
Another characterizing element of the Tesi 3D is its dashboard, providing the rider with a wide variety of important information during the ride and after: oil temperature, air temperature, and injection settings, to mention a few. Moreover a survey system records essential data during every turn, up to the recent 20 turns.
The body of the Tesi 3D is completely manufactured from carbon fibre, the wheels from forged aluminium. In combination with the exclusive frame-plates and other features of the Tesi 3D, this model once again carries forward Bimota's uncompromising dedication to design determined by function - Technology of Emotion in its purest form
The first Tesi 3D limited production models are currently expected at Dealerships worldwide in early May of this year.(het "oude" 2007 model..)
[ Bericht 1% gewijzigd door Worldbeater op 29-03-2007 13:29:14 ]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Howard is beter.![]()
[..]
Daar kom je nog wel achter.
Howie heb ik alleen zien optreden, niet zien stunten !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check hier de verschillen en overeenkomsten met de Virus........![]()
[..]
Of eigenlijk deze.(het "oude" 2007 model..)
[afbeelding]![]()
Damn, ook zo mooi die motor
Sowieso schrijf je zo.
Sorry dat ik jouw OP waardige invulling heb overgenomen......quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
*Schrapt item in de OP waardige backup*![]()
![]()
[afbeelding]
En nu weer verder sleutelen aan de Appie onderdelen, krijg de achterbrug niet zo makkelijk los.![]()
Heb wel de in en uitgaande demping van de voorvork kunnen verhogen. Dat leek helemaal nergens op.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Howard is beter.![]()
[..]
Daar kom je nog wel achter.
Damn, is idd exact dezelfde motorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check hier de verschillen en overeenkomsten met de Virus........![]()
[..]
Of eigenlijk deze.(het "oude" 2007 model..)
[afbeelding]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Geloof me, zo werkt het echt nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef -XX- het volgende:
maar lekker rijden
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Das opzich best een bepalende factor jah![]()
Persdag @ autorai was leuk![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik stel bij deze voor dat je gewoon een aantal proefritjes moet gaan maken. Bij de dealer of waar dan ook. Iedereen kan wel zaggen wat je moet doen, maar je zult er toch zelf achter moeten komen wat jezelf het beste vindt...
neerzetten is niet rijdenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:29 schreef worldpimber het volgende:Ik ga hem ergens ter consignatie zetten
Uh uh uh, eerst de nieuwe bike kopen eh.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neerzetten is niet rijdenmaar idd, die niet waagt&wint enzo
Alleen Bimota er op geplakt.. de ontwikkelaars zijn Vyrus, met de Bimota (eerste) Tesi als inspiratiebron.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:52 schreef bvvt het volgende:
Damn, is idd exact dezelfde motor
Overblijfsel na al dat kabaal van gisteren............................quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:11 schreef worldpimber het volgende:
Ook leuk dat je me posthistory nagaat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
poserquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:21 schreef worldpimber het volgende:
maar ik deed het voor de marokkanen die op zo'n moment in het bushokje staan, wordt hun dagje ook weer priceles.
al een idee watquote:Dus sjeh, denk toch wel een andere. Gewoon poserbikey.
waar komt dat hoogte verschil vandaan op de bovenste foto?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
Schattig [fag! /wp] voorvorkje zo ingeveerd.....![]()
[afbeelding]
Duidelijk een andere constructie dan de Triumph voorvork. Rechts een pen, links niet.
En ik zag geen losse veren erin.![]()
Meende dat de ene kant de ingaande, en de andere de uitgaande demping verzorgt.![]()
[afbeelding]
Beetje olie erin deed wel wonderen.Gelijk niet meer zo brommerslapjes.
Liev [fag! /wp] framepje.![]()
[afbeelding]
En de stoere achterbrug, eindelijk los. Alleen een klein stukje zit nog aan het frame.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:31 schreef Snelwagen het volgende:
Blijkt het om een brieft te gaan waar aparte postzegels opzaten![]()
Deze hoort daarbij:quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
.. als je Phatzak typt met zoeken staat deze bovenaan. <insert regenjas smiley>
Dit gedeelte gaat even langs mij heenquote:Ik moest immers zoeken waarom je nou ging overgeven van wat giswerk.![]()
Ehehe, alleen daarom zou je gewoon de basis van een wheelie moeten leren. Van mij hoeft het ook niet meer echt op balanspunt.. wil dat wel uiteindelijk kunnen uiteraard. Maar stoplicht + bushokje ==quote:
Das in principe serieus ook wel een phatte bike. Geen idee wat die eigenlijk doen voor een mooi bouwjaar.quote:al een idee watZX12R ofzo
ps. een gs500 valt niet onder de categorie potjes en/of dekseltjesquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Yeahhh helemaal waar.![]()
Op ieder verschillend potje past een ander dekseltje zeg maar![]()
posen is een essentieel onderdeel van motorrijdenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:55 schreef worldpimber het volgende:
Ehehe, alleen daarom zou je gewoon de basis van een wheelie moeten leren. Van mij hoeft het ook niet meer echt op balanspunt.. wil dat wel uiteindelijk kunnen uiteraard. Maar stoplicht + bushokje == [afbeelding]
hij is dik jahquote:Das in principe serieus ook wel een phatte bike. Geen idee wat die eigenlijk doen voor een mooi bouwjaar.
Alleen heeft dat ding ook wel weer van die dagen dat je hem lelijk vind![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geloof me, zo werkt het echt niet![]()
Maar misschien moet je in het GS topic ff peilen, want niet iedereen denkt er zo over kennelijk. Van die gare studenten die te weinig werken en toch mee willen doen met de "grote jongens"Op hun minibikies
![]()
Neequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En jij hebt niet lekker kunne schijte![]()
Cker weten, als er een sportmachine mooi is voor 25Kw dan is het wel de zxr400quote:
tjek deze dikke vorkquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
Schattig [fag! /wp] voorvorkje zo ingeveerd.....![]()
Pardon?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:06 schreef Worldbeater het volgende:
(de ZXR'ren uit die jaren tonen daarentegen enorm gedateerd)
quote:
Weetje wat nou het sneue isquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:45 schreef BazzieK het volgende:
Vanochtend met pepperspray ingespoten. Ik had de mazzel dat he busje bijna op was en de druk niet geweldig waardoor eerst mijn linkeroor, mond, rechteroor en voorhoofd werd geraakt voordat ie mijn ogen raakt. Afijn vervolgens 20 minuten het gevoel gehad alsof mijn ogen en huid uit en van mijn hoofd branden ondanks dat er koud water op stond. Daarna nog een uurtje of wat na staan fikken.
Daarna lekker gaan douchen waarna alle losse peperdeeltjes wederom in mijn ogen en oren spoelden waardoor ik de geweldige sensatie weer opnieuw mocht beleven. Daarna was ik helemaal op voor de dag wat natuurlijk geweldig was aangezien we de volgende 4 uur sport hadden. Afijn, na 4 uur dood, bezweet en nat en plakkerig van de oefenpepperspray eindelijk naar huis waar ik na een haastige maaltijd weer naar Jiu Jitsu mocht.
Bij Jiu Jitsu lekker afgebeuld. Kenkerhard op mijn vinger getrapt door een of andere chinees waardoor ik em nu niet meer kan bewegen. Net wezen douchen en wonder boven wonder zat er nog pepper in mijn haar waardoor mijn ogen nu weer lekker branden.
En morgen weer om half 7 op.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahhahaha simultaanquote:
Heb nog een busje liggen rooie dus ff dimmequote:Op donderdag 29 maart 2007 21:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Weetje wat nou het sneue isJe kiest er zelf voor
Ze hadden die shit in je reet moeten spuitenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:45 schreef BazzieK het volgende:
Vanochtend met pepperspray ingespoten. Ik had de mazzel dat he busje bijna op was en de druk niet geweldig waardoor eerst mijn linkeroor, mond, rechteroor en voorhoofd werd geraakt voordat ie mijn ogen raakt. Afijn vervolgens 20 minuten het gevoel gehad alsof mijn ogen en huid uit en van mijn hoofd branden ondanks dat er koud water op stond. Daarna nog een uurtje of wat na staan fikken.
Daarna lekker gaan douchen waarna alle losse peperdeeltjes wederom in mijn ogen en oren spoelden waardoor ik de geweldige sensatie weer opnieuw mocht beleven. Daarna was ik helemaal op voor de dag wat natuurlijk geweldig was aangezien we de volgende 4 uur sport hadden. Afijn, na 4 uur dood, bezweet en nat en plakkerig van de oefenpepperspray eindelijk naar huis waar ik na een haastige maaltijd weer naar Jiu Jitsu mocht.
Bij Jiu Jitsu lekker afgebeuld. Kenkerhard op mijn vinger getrapt door een of andere chinees waardoor ik em nu niet meer kan bewegen. Net wezen douchen en wonder boven wonder zat er nog pepper in mijn haar waardoor mijn ogen nu weer lekker branden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk je dat het erger is dan tijger balsam op je eikel smerenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb nog een busje liggen rooie dus ff dimme![]()
![]()
Boeiend, ik ga gewoon in privetijd schrijven als een of andere lul me irriteert in het verkeerquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:05 schreef Makster het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/163570
![]()
![]()
Geen ideequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Denk je dat het erger is dan tijger balsam op je eikel smerenIk kan je verzekeren dat dat ook niet al te best is
![]()
Nee, voetbal en ontwetendheid. Ff de spieren los maken met tijgerbalsem. Dan er achter komen dat je als enige in de kleedkamer zit en de wedstrijd gaat beginnen. Dan nog ff snel pissen en niet je klauwen wassen. En dan gaan rennen en zweten en dan na 15 minuten om een wissel vragen om je zaakie onder de douche te hangen. Maar kijkbuis kinderen, geloof mij, EERST ZEEP GEBRUIKEN, dan pas met water afspoelen, anders word het nog ergerquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen ideeMaar er is dus blijkbaar een of andere hitte eenheid meet systeem gedoe genaamd HSU oid. Tabasco is 5000 HSU en pepperspray 500.000 HSU, heet genoeg dus
Maarre ben je blond geboren en door de tijgerbalsem rood geschoten en zo gebleven?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee, voetbal en ontwetendheid. Ff de spieren los maken met tijgerbalsem. Dan er achter komen dat je als enige in de kleedkamer zit en de wedstrijd gaat beginnen. Dan nog ff snel pissen en niet je klauwen wassen. En dan gaan rennen en zweten en dan na 15 minuten om een wissel vragen om je zaakie onder de douche te hangen. Maar kijkbuis kinderen, geloof mij, EERST ZEEP GEBRUIKEN, dan pas met water afspoelen, anders word het nog erger![]()
![]()
Nee, voetbal en ontwetendheid. Ff de spieren los maken met tijgerbalsem. Dan er achter komen dat je als enige in de kleedkamer zit en de wedstrijd gaat beginnen. Dan nog ff snel pissen en niet je klauwen wassen. En dan gaan rennen en zweten en dan na 15 minuten om een wissel vragen om je zaakie onder de douche te hangen. Maar kijkbuis kinderen, geloof mij, EERST ZEEP GEBRUIKEN, dan pas met water afspoelen, anders word het nog erger![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:45 schreef BazzieK het volgende:
Vanochtend met pepperspray ingespoten.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Nee, voetbal en ontwetendheid.
[..]
anders word het nog erger![]()
![]()
Je spuit zowat het hele ding onder, de afdichting is gewoon..... Er is niet echt een afdichtingquote:
OIL INJECTOR
Met dit nuttige accessoire kun je heel eenvoudig, zonder geknoei en razendsnel de kabels oliën. De olie wordt uit de spuitbus, onder druk door de hele kabel gespoten. Voor kabels met Tefloninlet uitsluitend onze speciale teflonspray gebruiken ( Bestelnr: 10004991 Geschikt voor alle kabels, ook zonder teflon!)
quote:
Hehe.. leuk verhaal van de fabrikant/verkoper voor zo'n eenvoudig stukje gereedschap.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag een nieuw stukje gereedschap gebruikt
quote:Olie + filter vervangen, oude filter was verkeerd gemonteerd waardoor het filter geen nut had![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:22 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Een keer iets gelezen over het verlengen van je voorvork, in dit geval is het een ingekorte cross vork.![]()
Wel eens gezien........ daar niet van. Een Vmax MF'er in Rotterdam heeft daar zijn hobby van gemaakt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:dikke vorreken zijn de shit
gaat trouwens goed met je sales topique
zonde dat ie weggaat
Niet mijn stijl, een man een man, een woord een woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb gisteravond in bed nog overlegd met een externe adviseuze.
Ik moest doen wat voor mij het beste was.......![]()
![]()
Die geinteresseerde voor de vork heeft al 2x gemaild. Toffe gozer.![]()
En die van het plastic vroeg gisteravond al of hij het hele spulletje ineens kon kopen.
Dus die krijg wel degelijk eerste prio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Suzuki rijders zijn meer van het "posen en laten zien dat je bij de grootste hoort".![]()
Honda is het grootste merk. Kawa en Soes opgetelt.......![]()
En ik verkoop het ook liever in 1 geheel, want de kans dat iemand nog iets heeft aan de achterbrug is vrij klein.quote:hoef ik niet over na te denken. verkocht!
ik zou het vandaag nog op kunnen halen
quote:Als dit voor jou ook redelijk is, heb je de tweede keuze wanneer dat niet doorgaat.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
Fopo.![]()
![]()
Koffiekoekje is weer eens de trage starter vandaag, die na 10.30 niet meer van Fok! te slaan is.![]()
En wtf doet Rib-i tegenwoordig?![]()
Pimber slaapt nog.![]()
Zal ik die maar wakker sms'en..........![]()
Die Bazziek is echt pittigquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:45 schreef BazzieK het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:06 schreef Worldbeater het volgende:
En die Kwakkies's zien er voor dat geld nog goed uit, en behoorlijk sportief in de ogen van een beginner.![]()
(de ZXR'ren uit die jaren tonen daarentegen enorm gedateerd)
Uh.. troost je (of juist nietquote:
Tegen die tijd dat jij normaal wakker wordt heb ik er al een halve dag op zitten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
Pimber slaapt nog.![]()
Zal ik die maar wakker sms'en..........![]()
Maar ik zal je morgenochtend wel even wakker SMS'enquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
Zal ik die maar wakker sms'en..........
What happend.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Mijn bro heeft zijn SM weer terugna 5 weken.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:04 schreef worldpimber het volgende:
Tegen die tijd dat jij normaal wakker wordt heb ik er al een halve dag op zitten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:10 schreef worldpimber het volgende:
Maar ik zal je morgenochtend wel even wakker SMS'en [afbeelding] Oh nee... geluid uit ws. [afbeelding]
Heb zaterdagavond wel mijn werkgever wakker gesmst. Of eigenlijk was het zondagochtend.![]()
Hoongelach is uw deel ..quote:
Maar staat je geluid nu altijd uit, of ben je zo een lapzwans die z'n telefoon 's nachts uit doet? (wegens niet storen tijdens vriendinnelijke bezigheden ...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
Heb zaterdagavond wel mijn werkgever wakker gesmst. Of eigenlijk was het zondagochtend.![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:18 schreef worldpimber het volgende:
Hoongelach is uw deel ..Maargoed, het gaat me echt niet om het geheim houden of het verrassing effect, ik wil gewoon rustig kijken.
![]()
De weinige nachtrust wil ik er zeker van zijn dat ik niet gestoord wordt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:19 schreef worldpimber het volgende:
Maar staat je geluid nu altijd uit, of ben je zo een lapzwans die z'n telefoon 's nachts uit doet? (wegens niet storen tijdens vriendinnelijke bezigheden ...)
Goed dat je het zegt over die link, hebben ze toch wat gedaan aan die gespoilerde linksquote:
idd. Niet altijd handig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:22 schreef worldpimber het volgende:
Goed dat je het zegt over die link, hebben ze toch wat gedaan aan die gespoilerde links
Is juist leuk. Het kan snel gaan.quote:Maar Triumph ...![]()
Geen zin om motoren te testen, duurt te lang.
![]()
Ik dacht dat dit de voorkeur was van bro.quote:Eerst deze nieuwe bike, daarna BMW R1200 GS Adventure (8ste)
n44bsquote:
Soulbrothersquote:Ik dacht dat dit de voorkeur was van bro.![]()
quote:
quote:Als Triumph specialist organiseren wij al weer voor de vierde keer een circuitdag voor TRIUMPH-rijders. Dit jaar is de datum vastgesteld op
17 juli 2007, we rijden dan van 13:00-17:00 uur.
De deelnemers worden ingedeeld in twee groepen, een rustige groep voor mensen die nog weinig of geen circuit ervaring hebben en een snellere groep voor ervaren circuitrijders. Op het inschrijfformulier kun je aangeven in welke groep je wilt rijden, iedere groep rijdt 6 sessies op de baan.
Heb je nog nooit op een circuit gereden? Geen enkel probleem, onze Marshalls zullen met alle plezier een aantal rustige ronden voorrijden om samen de baan te verkennen. Als je (nog) niet mee wilt rijden kun je natuurlijk ook komen kijken, er is altijd een leuke sfeer met zoveel Triumph rijders bij elkaar.
Het is overigens absoluut niet de bedoeling om er een wedstrijd van te maken, het gaat erom dat iedereen een heerlijke middag kan sturen op het circuit en dat iedereen om vijf uur weer onbeschadigd naar huis gaat. Het inschrijfgeld voor deze middag bedraagt 100 euro. We nemen maximaal 60 deelnemers aan.
Ben je geïnteresseerd? Stuur dan het inschrijfformulier zo snel mogelijk naar ons terug, en je kunt het formulier downloaden vanaf onze site www.katmotoren.nl
Website: www.katmotoren.nl
Vanaf 15.00 kan ik weg uit Hoogvliet.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:31 schreef worldpimber het volgende:
n44bs![]()
Maar na mijn slopende ZX-6R zoektocht waarbij ik nog zo dom was om ook oude motoren in het vizier te nemen terwijl geen van de FokMC'ers me vertelde dat '96 ZX-6R KANKERLELIJK zijn sjah... dan hou je daar wel trauma's aan over![]()
Maar bovenal was jouw advies gewoon gaan voor die banaan. Met een aanhangwagen naar Duitsland en gewoon meenemen die handel. Zien we later wel weer wat voor miskoop we hebben gedaanMejeh, dit alles gaat en staat met de hoeveelheid financiele middelen die je hebt. Dan zijn keuzes gemakkelijker te maken.
Dus ik sluit niet uit dat er nog vele zullen volgen![]()
![]()
Soulbrothers [afbeelding]
Je klemt het op de slang en dan kan je smeren, ik zal het wel een keertje laten zien als je in Dongen bentquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:44 schreef bvvt het volgende:
En wat doet dat blauw met oranje ding nu precies?
schoonmaken of de kabel klemmen?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hehe.. leuk verhaal van de fabrikant/verkoper voor zo'n eenvoudig stukje gereedschap.
Maar het werkt dus wel .... heb er meerdere malen naar gekeken, maar ik vond het zo'n raar ding om te zien..
De volgende meet doe jij even al onze kabels smeren.![]()
Ben ook een geoliede kabel fetisjist.![]()
Dit betreffende filter had Front op het filterhuis staan, en dan andersom gemonteerdquote:
Mattties helpenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
Fopo.![]()
![]()
Koffiekoekje is weer eens de trage starter vandaag, die na 10.30 niet meer van Fok! te slaan is.![]()
En wtf doet Rib-i tegenwoordig?![]()
Dongenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:39 schreef Rib-i het volgende:
Je klemt het op de slang en dan kan je smeren, ik zal het wel een keertje laten zien als je in Dongen bent
Geil.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:41 schreef Rib-i het volgende:
Kom maar een keertje of ik rij naar jou, kunnen we de Triumph van lekker strak glijdende koordjes voorzien
Matties die carbs synchroniseren?quote:
Met je andere hand gaan rukken. Trainen dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:51 schreef Roderick2085 het volgende:is er trouwens iets dat ik makkelijk kan doen om mijn koppeling (hendel) wat soepeler te laten gaan
iedere keer dat ik ga rijden krijg ik last van mijn hand![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:46 schreef Worldbeater het volgende:
Shit.. die Gearhead maakt het wel erg lastig
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:31 schreef worldpimber het volgende:
Maar na mijn slopende ZX-6R zoektocht
Ik ben wat technische kennis op aan het doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Matties die carbs synchroniseren?![]()
Smerenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:51 schreef Roderick2085 het volgende:is er trouwens iets dat ik makkelijk kan doen om mijn koppeling (hendel) wat soepeler te laten gaan
iedere keer dat ik ga rijden krijg ik last van mijn hand![]()
daar was ik al een beetje bang voorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met je andere hand gaan rukken. Trainen dus.![]()
dat is dus niet echt een optie vanaf hierquote:Of rij even langs [afbeelding].
ja, maar mijn gereedschap is dus momenteel een beetje beperkt tot een multi-tool en een enkele schroevendraaierquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Smeren![]()
Dat dingetje kopen wa tik ergens heb gepostzoek het nog even op
Dit ding bestellenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar was ik al een beetje bang voormoet over een paar weken ook nog ff m'n remleiding laten ontluchten, misschien dan gelijk ff vragen
[..]
dat is dus niet echt een optie vanaf hierals ik in nederland was geweest had ik het waarschijnlijk gedaan
aan de andere kant had ik dan wat meer gereedschap en mijn wph, had ik misschien zelf nog wat kunnen kloten
Ontluchtren: slangetje van 1 euro op je nippel en sleuteltje 8 voor het open/dicht draaien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:04 schreef Roderick2085 het volgende:
daar was ik al een beetje bang voormoet over een paar weken ook nog ff m'n remleiding laten ontluchten, misschien dan gelijk ff vragen
I am aware of that.quote:dat is dus niet echt een optie vanaf hierals ik in nederland was geweest had ik het waarschijnlijk gedaan
![]()
Wat 6 in 1? Motozoomfreak.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:06 schreef Rib-i het volgende:
Dit ding bestellen
http://www.motozoom.nl/webshop/meerinfo.cfm?bestelnummer=10037007&CFID=5629858&CFTOKEN=42688064&jsessionid=2c30681181175252508269
En 6-in-1
quote:joep: waardeloos ding
quote:
Toen ik op invoeren klikte dacht ik nog.... misschien dat ik de rest van t verhaal er ook maar bij moet zetten voor de duidelijkheidquote:
Zou je wel denken, ook gezien het feit dat de nieuwe modellen wel verstevigd zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:24 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Maar eigenlijk moeten ze dus een terugroepactie doen met het ding.![]()
Gave motor trouwens.![]()
Nee, mijn zus woont daarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dongenben je verhuist.........
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
daarom dus een 180er ipv een 170dit is een 250
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zou je wel denken, ook gezien het feit dat de nieuwe modellen wel verstevigd zijn
Wat heeft Rib-i daar mee te maken?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:40 schreef bvvt het volgende:
Nee, mijn zus woont daar
quote:TRIUMPH DAYTONA 1000
ZEEER APARTE MOTOR JAPPP KILLER .
4 CILINDER
NIEUWE BANDEN , NIEUWE REMBLOKKEN , NIEUWE VOORVORK KEERRINGEN.ENZ.
KMST: 40.000
PERFECT LOPENDE MOTOR
quote:Bedankt voor het uitbrengen van een bod op een advertentie op Marktplaats.nl.
Wel een oud model zo te zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
![]()
Heb ook een mailtje verstuurd onder Patrick281 met de vraag van ruilen met bijbetaling.![]()
Iets teveel van t goede. Zit die uitlaat er trouwens voor de sier op? (zie cilinder rechtsvoor).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
daarom dus een 180er ipv een 170dit is een 250
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een nieuwe voorvelgquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
![]()
Heb ook een mailtje verstuurd onder Patrick281 met de vraag van ruilen met bijbetaling.![]()
Mooi ding manquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
![]()
Gaan we weer zo'n anekdote krijgen ..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
De trident is inderdaad een stuk tijdlozer dan de Daytona.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:35 schreef bvvt het volgende:
Wel een oud model zo te zien.
Je huidige lijkt mij moderner - of vergis ik mij hierin?
Ahhhh, je gaat voor een volledige kuip ipv naked
Inderdaad, vraag mij af wat er mee gebeurt is.. en tjek de uitlaat.quote:
Ik voel me bekeken door jullie. Nu snap ik wat WP voelde.quote:
Lekker afkraken dat ding.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:48 schreef worldpimber het volgende:
Gaan we weer zo'n anekdote krijgen ..![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:48 schreef Rib-i het volgende:
@BazzieK
Als je vanavond langs wil komen moet je even bellen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker afkraken dat ding.![]()
![]()
Ik mailde over de trident zoiets als.. met deze kilometerstand heeft het drijfstanglager niet lang meer te leven.
Dus de marktwaarde js is al duidelijk overboden........![]()
Kom hem maar voor minder halen was gelijk de reactie.
Hij dacht dat ik er blijkbaar verstand van had.
Moest daarna wel vragen hoe je olie peilt, en het zadel er af gaat.....![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:41 schreef Rib-i het volgende:
Het woord van 2007 voor de Koffiekoekje bro's [afbeelding]
Terugroepactie
[afbeelding]
Zo goed als waar gebeurdquote:
Ze gaan denk ik lootjes trekkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:47 schreef worldpimber het volgende:
Ik ben getagged door de "SLB-GANG", zat een klein stickertje op m'n kuipruitje![]()
Waar weet ik niet ... maar als iemand kan achterhalen welke gang ik moet rapen, gaarne melden
edit:
[afbeelding]
3% van de SLB gang
Welke kleuter hebben ze overvallenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ze gaan denk ik lootjes trekken![]()
[afbeelding]
Ze hebben een hele peuter speelzaal geplunderdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Welke kleuter hebben ze overvallen
[afbeelding]
Of misleiden ze zo de politie [afbeelding]
2 Actieve bezoekersquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:52 schreef worldpimber het volgende:
http://www.constantenwil.nl/default.asp?id=1&mnu=1![]()
WTFquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:52 schreef worldpimber het volgende:
http://www.constantenwil.nl/default.asp?id=1&mnu=1![]()
Ik zal et ff checkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
2 Actieve bezoekers
Maar ehh... gevonden via kantklossen of linedansen
Ahaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
2 Actieve bezoekers
Achquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ach
Pimber heeft op mijn site de link naar de site van mijn ouders gevonden
Ahhhhhhh!!! ik wordt getrackedquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:29 schreef bvvt het volgende:
Maare - pimber.......
Waarin wil je les gaan volgen?
Bloemschikken?
Kantklossen?
En mijn neefje is wel een toekomstig motorrijder hoor - daar zorgen mijn zwager en ik wel voor.
En koffie koekje wilt graag naar de buurt barbeknoei zo te zien
En geen van 2 volgt de link in mijn profiel maar zoeken via google om op mijn website uit te komen.
Hmmmmmmm
quote:
Humm... die moet ik ook maar es van mijn motor af halenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:49 schreef bvvt het volgende:
Trouwens - dat de sites zo traag zijn komt door de "brakke" ASP code.
Ik zocht naar de CV van Berry zodat ik zelf niet iets hoefde te verzinnen. Via google ja ..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:14 schreef koffiekoekje het volgende:
2 Actieve bezoekers
Ik snap sowieso niet waarom je altijd met een servertje aan huis of zoals nu colocated werkt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:49 schreef bvvt het volgende:
Trouwens - dat de sites zo traag zijn komt door de "brakke" ASP code.
sowiesoquote:
je weet, dijkjes zijn de shitquote:Trouwens, motorrijden is echt een crime. Wordt gek van al die stoplichten en files, ook al kan je er vaak ook wel omheen![]()
Neeh, circuit en stanna is de enige shitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je weet, dijkjes zijn de shit
Was pimber die achter mijn PC zatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ga dan als je zo nodig mmoeeddmmoedmoeedmoeed
Die lijpe mocro flavor! [/ali B]quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Was pimber die achter mijn PC zatMaar evenwel heb ik idd gepobt
sjeh, ging ff over OB-weg dacht ik tenminstequote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:14 schreef hicham het volgende:
Neeh, circuit en stanna is de enige shit
Dijkjes zijn onbetrouwbaar of vol met andere weggebruikers
Maar als ze dat niet zijn, dan is het idd vette shit
pobbepobbepobbequote:Was pimber die achter mijn PC zatMaar evenwel heb ik idd gepobt
Stanna is toch ook OB-wegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjeh, ging ff over OB-weg dacht ik tenminste
Volgens mij is Ninja 500R de Amerikaanse benaming voor de GPZ 500quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:37 schreef -XX- het volgende:
Wat is het verschil tussen een kawasaki ninja 500R, of een gpz 500 ?![]()
Of is het gewoon dezelfde met een andere benaming![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Garpige sitequote:
Vergeet je tok nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:08 schreef Roderick2085 het volgende:
afgelopen dinsdag eerste rugbytraining gedaan, word ik net gebeld of ik morgen mee wil spelen
![]()
dat kan nog leuk worden![]()
Wat is er niet duidelijk aan:quote:Ik heb overlegd en besloten de spullen niet over te nemen. Ik denk dat ik er
voorlopig financieel niet aan toe kom om een racer op te bouwen. Dus ik laat
de rest van de onderdelen gaan.
Ik kom zondag dus het kuipwerk ophalen. Bedankt voor je geduld in ieder
geval.
Ik denk dat hij de smilley niet snaptquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
Damn......... dilemma.......
[..]
Wat is er niet duidelijk aan:
Ik verkoop het liever in ene keer.. die andere wilde het vandaag al halen, maar ik geef jou de eerste keuze.![]()
![]()
![]()
![]()
Pwned by gayness twijfelaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
Damn......... dilemma.......![]()
[..]
Ik verkoop het liever in ene keer.. die andere wilde het vandaag al halen, maar ik geef jou de eerste keuze.![]()
![]()
![]()
![]()
"Het liever" deel is er niet duidelijk aanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
Damn......... dilemma.......![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Gekke specsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:35 schreef Rib-i het volgende:
Vanavond nog op een Hyosung gereden
[afbeelding]
Best leuk, 25 Kw en nog geen 4000 Eurie nieuw
Power: 27.49 HP (20.1 kW)) @ 10250 RPM
Hier staat alles trouwens
Het is ook alleen voor <25Kw bedoeldquote:
Jahquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is ook alleen voor <25Kw bedoeld
De specs kloppen niet, er staat dubbele schijfrem voor, er zit toch echt maar een enkele remschijf op
Hij is wel klaar voor een upgrade naar een tweede schijfquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Jah![]()
1
schijf staat echt zo pauper, lord whyyyyyy![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij is wel klaar voor een upgrade naar een tweede schijf
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:45 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik denk dat hij de smilley niet snapt
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:13 schreef Makster het volgende:
"Het liever" deel is er niet duidelijk aan![]()
zeg dan gewoon dat je het alleen in een keer verkoopt
Zachte heelmeesters maken diepe wonden.quote:
Of komt dit op hetzelfde neer........quote:Ik wil je niet pushen, maar die andere wilde het vandaag al ophalen.
Maar ik wilde jou de eerste keuze geven......
Ik wacht nog wel even tot vanavond, kan jij even overleggen.
Hahaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Jah![]()
1
schijf staat echt zo pauper, lord whyyyyyy![]()
Morgenmiddag meetenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 08:15 schreef ikookhier het volgende:
Goede morgen![]()
Lekker meet weer! en morgen helemaal.![]()
Maar we alleen meeten als het lekker fris is zal het er wel niet van komen...![]()
Idd......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:10 schreef ikookhier het volgende:
Ik ga zo voor het eerst snowboarden![]()
,Weet nog niet of ik morgen kan meeten
![]()
Spaarnwoudenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:10 schreef ikookhier het volgende:
![]()
Dit is wel een beetje m'n verwachtingquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:25 schreef ikookhier het volgende:
Dit is wel een beetje m'n verwachting![]()
Weet jij wie wat is?quote:
Watte.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:05 schreef Makster het volgende:
Damn, weer lekker aan het werk
Dag 6, uur nummer 60 komt er aan![]()
Laatste keer dus heh![]()
Dat wordt zware spierpijn de komende dagenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:10 schreef ikookhier het volgende:
![]()
De uitlaat van de onderste heeft wel wat weg van de Z1000quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Watte.![]()
![]()
Er zijn al nieuwe uitlaten voor de Triumph Tiger 1050.![]()
[afbeelding]
Standaard uitvoering ..vanaf de verkeerde kant genomen.![]()
![]()
[afbeelding]
Idd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:22 schreef koffiekoekje het volgende:
De uitlaat van de onderste heeft wel wat weg van de Z1000
Eehzquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
OoPeJeMmm .. deze site bedoelde ik van de week http://members.chello.nl/g.marchi/index.htm [afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eehz![]()
volgens mij stopt ie er voorlopig mee
![]()
Continuous fagging here and there.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:53 schreef worldpimber het volgende:
Lekkere beat om op te jumpen(
)
Maar waar heb ik dat aan te danken?
![]()
Is je fiets een oud barrel/brik?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
*speelbal tussen 2 partijen die vechten om de Aprilia*Eigen schuld.
![]()
Even een stukje fietsen.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat wordt zware spierpijn de komende dagen![]()
Bij deze, nog niet gefeliciteerdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ghehe idd, helemaal blauwe reet
![]()
morgen jarig![]()
HEAO-BEquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:34 schreef Geerd het volgende:
Waar studeer je voor?
Nee, want?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest ff het huis uit..weg van de ellende.![]()
Ondertussen ruim een uur WP op bezoek gehad.
Nee niet deze.![]()
En deze ook niet.![]()
........... maar deze.![]()
Zonder masker dan, overduidelijk het langharig tuig de broer van Alexxxx ..
..maar dan nog lang haar, en op klompen.Kan ook niet anders als je jezelf Gearheadchoppers noemt.
![]()
Ja, bij de eerste blik twijfel je wel even of je iemand binnen moet laten, en je na overhandiging van je spullen niet een pistool tussen je ribben krijgt... Maar al snel bleek het een toffe gast, en grote verhalenverteller.
![]()
Hij heeft een eigen bedrijf in metaal en aluminium. Last alles wat los en vast zit.![]()
Verder is hij eerste monteur in een Europees opererend dragrace team. Met V-twins uiteraard.![]()
En hij gaat regelmatig naar Amerika, de Harley in een zeecontainer (kost 800 euro, en huren kost daar 1.250 per week) , en gaan met die handel. 2 jaar geleden zo het 100 jarig bestaan van Harley davidson gevierd tussen de Angels. Binnenkort gaat hij even drie maanden werken ergens in the states.![]()
Gave vent.![]()
Goed van betalen.![]()
Jij wordt ook steeds vrijpostiger.quote:
Ik heb AB. Hoefde er weinig voor te doen. BE is met aanhanger toch?quote:
Je vervalt in herhaling over die Raptor.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:06 schreef Makster het volgende:
HAAATS
HEerlijk geredenMet 105 km over Gorinchem gegaan, echt het wordt steeds relaxder allemaal. Zo blij dat ik de raptor niet verkocht heb
quote:Pole Position for Troy Bayliss
Troy Bayliss played the weather game better than anybody else to claim provisional pole position for this weekend’s World Superbike Championship races at Donington Park in England.
With rain plaguing the day's running, world champion Bayliss made sure he was on track at exactly the right time, setting the pace in 1:32.333 before a second shower prevented anybody else from beating his time.
That allowed the Ducati rider to celebrate his 38th birthday at the top of the timesheets - 0.484 seconds ahead of the Motor Italia Yamaha of his countryman Troy Corser - who recovered from a crash at Craner Curves in practice.
Spaniard Ruben Xaus produced the lap of the session on his year-old Sterilgada Ducati just before the heavens opened to claim third spot ahead of championship leader James Toseland's Ten Kate Honda.
An impressive fifth was Frenchman Regis Laconi on his PSG-1 Kawasaki with Karl Muggeridge next up on his Alto Evolution on his first day back in the seat since dislocating his ankle at Phillip Island.
Yukio Kagayama was seventh fastest on his Alstare Suzuki but was then knocked out when he crashed heavily - his second big accident in as many race weekends - with Noriyuki Haga next up on the second Motor Italia Yamaha.
Max Biaggi was ninth quickest on the second Alstare bike with Roberto Rolfo completing the top ten for Ten Kate Honda.
British competitors Dean Ellison and Aaron Zanotti were 20th and 22nd on their Pedercini Ducati and SMT Yamaha.
Damn nice, alleen geen Twinquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Watte.![]()
![]()
Er zijn al nieuwe uitlaten voor de Triumph Tiger 1050.![]()
[afbeelding]
Standaard uitvoering ..vanaf de verkeerde kant genomen.![]()
![]()
[afbeelding]
Krijgen morgen eters op beoek ( 10 manquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:06 schreef Worldbeater het volgende:
Je vervalt in herhaling over die Raptor.![]()
Kunnen we morgenmiddag niet eens even kijken of je daar echt lekker van bil gaat?![]()
![]()
Hun pakken en motoren matchen altijd zo mooiquote:
Driecylinder..onderin koppel en vette klappen, bovenin toerenbeuken en huilen.quote:
*Ziet het letterlijk voor zich*quote:Krijgen morgen eters op beoek ( 10 man![]()
![]()
) dus ben heel de dag aan het koken. Tapas is het onderwerp, ik word het lijdend voorwerp ben ik bang
![]()
No doubt.quote:Maar beter ben ik goed duidelijk over de Raptor, twijfel = failure![]()
De helm is dan weer minder.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:19 schreef Makster het volgende:
Hun pakken en motoren matchen altijd zo mooi![]()
LOL en nu in het Nederlandsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
HEAO-BEgelukkig laatste jaar
![]()
Moeilijk.quote:
quote:In de huidige maatschappij volgen de ontwikkelingen elkaar steeds sneller op. Gelukkig verlies je als HEAO Bedrijfseconoom niet snel het overzicht. Je bent namelijk het financiële brein van een organisatie. Je ontwikkelt en beoordeelt financiële stukken voor het bedrijf en rapporteert de bevindingen aan het management. Op basis van je input nemen zij belangrijke beslissingen voor investeringen op de korte én lange termijn. Kortom, de financiële gezondheid van het bedrijf ligt (deels) in jouw handen!
Een bedrijfseconoom heeft veel verantwoordelijkheden. Zo houd je de geldstromen in de gaten, onderhoud je contacten met bankiers en financiers, stel je budgetten vast en bewaak je deze. Je maakt financiële analyses en geeft op grond daarvan adviezen. Ook ben je verantwoordelijk voor het financiële jaarverslag. Een dag uit het leven van een bedrijfseconoom kan heel verschillende verhalen opleveren. Je moet zelf aanvoelen welke functie het beste bij jou past. Denk bijvoorbeeld aan specifieke financieel-economische functies als beleggingsadviseur of bedrijfseconomisch medewerker. Of aan functies waarbij het accent ligt op informatieverzorgende taken, zoals medewerker of hoofd financiële administratie of informatieanalist. Maar je kunt er ook voor kiezen om financieel-economische en informatieverzorgende taken te combineren, bijvoorbeeld in een functie als financieel manager of assistent-accountant.
Eén ding is duidelijk. Met je diploma HEAO BE kun je werkelijk overal terechtkomen.
Tja 3 cylinder, ik weet het niet hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Driecylinder..onderin koppel en vette klappen, bovenin toerenbeuken en huilen.![]()
![]()
Zei ik al iets over de inhoud van niet minder dan 1.050 cc?![]()
[..]
*Ziet het letterlijk voor zich*![]()
[..]
No doubt.![]()
Failure is only a problem when you are not trying at all to change the future.![]()
[..]
De helm is dan weer minder.![]()
die had ik dus nietquote:
alvast gefeliciteerd... zal het morgen wel vergetenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ghehe idd, helemaal blauwe reet
![]()
morgen jarig![]()
Wie had het over uppie:?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:58 schreef Worldbeater het volgende:
Anders ga ik misschien wel even in mijn uppie naar klaverblad *censuur*.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihiSowieso schrijf je zo.
Remlicht en knipperlicht in 1quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
tjek dis aut
[afbeelding]
pakketje binnen
Waar besteld ??quote:Op zondag 1 april 2007 10:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wil je een 1 apr reactie of...
1 APRILquote:Op zondag 1 april 2007 10:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wil je een 1 apr reactie of...
bestellen@cleartaillights.nl ofzoietsquote:Op zondag 1 april 2007 10:02 schreef ikookhier het volgende:
Waar besteld ??
Zelfde als deez http://www.whitelights.nl/quote:Op zondag 1 april 2007 10:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bestellen@cleartaillights.nl ofzoietsheb nog 5 euro vd prijs kunnen afdingen
daar staan ze ook jaquote:Op zondag 1 april 2007 10:12 schreef ikookhier het volgende:
Zelfde als deez http://www.whitelights.nl/
Oke!quote:Op zondag 1 april 2007 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar staan ze ook jawel wat duurder tho'
Met rijlessen?quote:Op zondag 1 april 2007 00:39 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, stond veel te veel SBS6 op deze pagina maar ben dankzij god dus niet gespot
Wat kostte het voor jouquote:Op zondag 1 april 2007 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar staan ze ook jawel wat duurder tho'
1 aprilquote:Op zondag 1 april 2007 10:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat kostte het voor jou?
Ik heb ook zo'n unit er in laten zetten na het coatenHad ik dat maar meteen gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Dat was vast een 1 april grapquote:Op zondag 1 april 2007 10:28 schreef worldpimber het volgende:?
Die grap van Rietvaerder, dat z'n bike gestolen was![]()
![]()
89 -/- 5,62%quote:Op zondag 1 april 2007 10:24 schreef worldpimber het volgende:
Wat kostte het voor jou?
Ik heb ook zo'n unit er in laten zetten na het coatenHad ik dat maar meteen gedaan
quote:Op zondag 1 april 2007 10:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
89 -/- 5,62%![]()
dus nu heb je zo een unit en doe je em weg
quote:Op zondag 1 april 2007 12:33 schreef Rib-i het volgende:
Er is mij ingefluisterd dat de Flitsdienst dit weekend overuren maakt
Hou er dus nog meer rekening mee
Eerst die prachtige bocht verkennen voordat je erdoor wil knallen
Gisteren heb ik ze rond Tilburg regelmatig gezien, dus ik weet niet.....quote:Op zondag 1 april 2007 12:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ik ze gisteren niet tegen gekomen ben
Jah kheb het gister ook gezienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef worldpimber het volgende:
Ff niet bijgelezen, maar straks bij Wegmisbruikers prutsert die met de motor pia gaat voor skotoe () en vervolgens op z'n snufferd gaat
Be there @ SBS6 [afbeelding] [afbeelding]
Jajaquote:Op zondag 1 april 2007 12:56 schreef Rib-i het volgende:
Ohja er is iemand jarig vandaag toch
Feli
Snelwagen
Jepquote:Op zondag 1 april 2007 12:58 schreef Geerd het volgende:
Is der een meet ??
Dankjequote:
Eerst was de vraagprijs rond de 2.000 euro.quote:De advertentie waarop u een bod heeft geplaatst is gewijzigd door de adverteerder. Onderaan dit bericht vindt u een kopie van de advertentie en het hoogste bod.
Bekijk de advertentie door op de onderstaande link te klikken.
http://motor-brommer.mark(...)prijs-deze-week.html
Huh maar je hebt tog al een thriumph?quote:Op zondag 1 april 2007 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eerst was de vraagprijs rond de 2.000 euro.![]()
SW feli.Nu ff douchen bijlezen.
![]()
Laat maar.. die halve pagina.quote:
Net ook gehoord op de radio, ze bleven maar voorlezen met alle flitswaarschuwingen.quote:Op zondag 1 april 2007 12:33 schreef Rib-i het volgende:
Er is mij ingefluisterd dat de Flitsdienst dit weekend overuren maakt
Hou er dus nog meer rekening mee
Eerst die prachtige bocht verkennen voordat je erdoor wil knallen
De Daytona heeft betere schokbrekers, dus een iets strakkere wegligging.quote:Op zondag 1 april 2007 13:17 schreef Snelwagen het volgende:
Huh maar je hebt tog al een thriumph?
16:00 Amsterdam CSquote:Op zondag 1 april 2007 14:40 schreef Geerd het volgende:
waar is de meet dan??
quote:Op zondag 1 april 2007 14:42 schreef hicham het volgende:
Motor![]()
En verders.. sjah... het is nou wel leuk geweest met je motorswitches Pepijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |