quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:52 schreef Rib-i het volgende:
Vooral, wat heb je te besteden [afbeelding]
Ik ben niet zo'n fan van budget motoren, dus eigenlijk moet je gewoon snel veel geld verdienenquote:
meer is de jouwe toch ook niet waardquote:Op donderdag 29 maart 2007 06:00 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]Volgens mij rond de 2k
Maar die GPZ'en zijn volgens mij niet zomaar 25kW o pkenteken te krijgen toch
tuurlijk - wat denk jij .quote:
Ik denk niet dat dat moeilijk is, een restrictor erop, ofzo... of bedoel je op 25 Kw kopenquote:Op donderdag 29 maart 2007 06:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Volgens mij rond de 2k
Maar die GPZ'en zijn volgens mij niet zomaar 25kW o pkenteken te krijgen toch
quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:49 schreef bvvt het volgende:
[..]
tuurlijk - wat denk jij .
gelijk ff een rondje gereden om te zien of ik nog extra olie er bij moest gooien, was niet nodig.
Wel rustig ingereden toch..........quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:49 schreef bvvt het volgende:
tuurlijk - wat denk jij .
gelijk ff een rondje gereden om te zien of ik nog extra olie er bij moest gooien, was niet nodig.
Huis is ook leeg, om 10:00 eerste afspraakquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:49 schreef Worldbeater het volgende:
.
Vriendinnetje is net weg.. leuk wakker worden..normaal had ik al een kwartier op mijn werk moeten zitten.
Vervelend allemaal......................................![]()
Ik heb deze additief voor mijn oud blokkie:quote:[..]
Wel rustig ingereden toch..........![]()
Wanneer ga je naar TLR boy?
Ik heb nog wel een speciale motorblokflush. Voor in de olie, vlak voor het verversen. Mag je hebben.![]()
Had de motorzaak dat de vorige keer ook al niet gedaan?![]()
De opvolger, een Diversion 600 zie je ook al rond de 1.200 euro. En die kan officieel 25 Kw.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:52 schreef Rib-i het volgende:
Wat wil je eigenlijk serieus rijden, is een FJR 600 ofzo niets voor jou
Vooral, wat heb je te besteden [afbeelding]
Diverse 25 Kw uitvoeringen gesignaleerd op Marktplaats voor 1.200 tot en met 2.250.quote:Mooie Yamaha Diversion 600cc, vraagprijs ¤1.500,00
met onderkuip (weinig te zien in nederland).
Geen valschade.
Vorige maand is de voorvork binnenin voorzien van nieuwe olie en keerringen en opnieuw afgesteld bij de dealer. Dus geen lekke voorvork.
Tevens zijn in januari de voor en achterrem voorzien van nieuwe olie en blokken.
Ook zijn in januari het oliefilter en de olie vervangen.
Bouwjaar 1992, 65000km & heeft binnen gestaan.
Inclusief Givi topkoffer, motor-hoes, kuiptas & helm.
Dus wil je een sportieve toermotor die reeds klaar is voor de zomer.
Niet perse, maar ik moet weer aan het Honda CB-1 verhaal denken.. werd door iedereen afgebrand, terwijl het een hypermodern motorblok heeft. Onbekend maakt onbemind.quote:Op donderdag 29 maart 2007 06:00 schreef worldpimber het volgende:
Maak je geen zorgen, Pepijn verdedigd de GPZ altijd met vele positieve punten. Ff op hem wachten
Maar jij hebt al >9 jaar dezelfde in bed liggen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:02 schreef Rib-i het volgende:
Huis is ook leeg, om 10:00 eerste afspraak![]()
Eindelijk de baas in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessant wat een dergelijk additief met de koppeling gaat doen.quote:Ik heb deze additief voor mijn oud blokkie:
Doordat het een oude motor betreft heb ik het gehad om oa de afdichting te herstellen en zo het olieverbruik tegen te gaanAlleen heb ik het nog niet nodig gehad
Voor kleppen moet hij minimaal een nachtje overblijven. Maar goed, hij woont in de buurt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:07 schreef bvvt het volgende:
Lucht filter moet ook vervangen worden en de bougies.
Kleppen mogen wel weer eens gesteld worden.
En zo zijn er geloof ik nog wel een paar kleine K dingen die gedaan mogen worden.
Ketting tandwielen zijn nog niet zo heel erg lang geleden vervangen.
Moet em nog een mailtje sturen
Ok.. omdat je gisteren het over spoelen had.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:07 schreef bvvt het volgende:
En met de langere afstanden die ik de laatste tijd maak zijn de olie additieven niet echt nodig (geloof ik)
Blok is idd bij een vorige beurt schoongemaakt
V-strom of de nieuwe SV650 .. zelfde blok dus onderhoud.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:24 schreef worldpimber het volgende:
Maar vergeet geen pics te maken, zou je dan geen andere bike kopen?![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Worldbeater op 29-03-2007 09:17:58 ]
Ga je de motor opknappen voor de verkoop of rij je er nog een jaar meequote:Op donderdag 29 maart 2007 09:07 schreef bvvt het volgende:
Lucht filter moet ook vervangen worden en de bougies.
Kleppen mogen wel weer eens gesteld worden.
En zo zijn er geloof ik nog wel een paar kleine K dingen die gedaan mogen worden.
Ketting tandwielen zijn nog niet zo heel erg lang geleden vervangen.
Moet em nog een mailtje sturen
En met de langere afstanden die ik de laatste tijd maak zijn de olie additieven niet echt nodig (geloof ik)
Blok is idd bij een vorige beurt schoongemaakt
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar jij hebt al >9 jaar dezelfde in bed liggen.
Je gaat niet eens meer dezelfde tijd naar bed.![]()
How kjoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal het je laten wetenquote:[..]
Interessant wat een dergelijk additief met de koppeling gaat doen.![]()
quote:[..]
V-strom of de nieuwe SV650 .. zelfde blok dus onderhoud.![]()
Laat je aversie tegen de SV-modellen nog eens blijken, vind ik garppig![]()
Jij laat mensen op je tas zitten als ze er naar vragenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Te lui ervoorMejeh ik ben niet zo van de subtiele hints enzo, als mensen iets niet prettig vinden moeten ze het maar zeggen
Ook als iemand in de trein naast me gaat staan dan haal ik me stoel niet van de tas tot ie vraagt of ie even mag zitten
Heb soms mensen 5 minuten boos zien kijken tot ze hun bek open trokken
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja.. prille liefde is nog zo verwachtingsvol en wij doen het anders.quote:
quote:Ik zal het je laten weten![]()
![]()
quote:Laat je aversie tegen de SV-modellen nog eens blijken, vind ik garppig
Damn, jij bent scherp de laatse 2 dagen. Heb steeds uitleg nodig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Er is een verschil tussen verversen en vervangen![]()
quote:[..] een goed concentratievermogen, een beter geheugen, een goede gemoedstoestand,
voor betere leerprestaties [..]
Ik moest eerst in de OP kijken wat je nu weer hebtquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn eigen motor heeft overigens een budget voorvork en achtervering.![]()
En dat terwijl hij toendertijd veel duurder was dan de concurrentie.![]()
Oktober 2006: Yamaha XJ550quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef stinkie het volgende:
Ik moest eerst in de OP kijken wat je nu weer hebt
Vage storing. Duidelijk niet de koppen als je het via directe weergave (live) al ziet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:13 schreef stinkie het volgende:
Onderhoud/schoonmaken camcorder?
Iemand hier verstand van? Anders moet ik zo echt naar buiten en gaan informeren bij de lokale fotoboer
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:06 schreef Worldbeater het volgende:
Niet perse, maar ik moet weer aan het Honda CB-1 verhaal denken.. werd door iedereen afgebrand, terwijl het een hypermodern motorblok heeft. Onbekend maakt onbemind.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
meer is de jouwe toch ook niet waardsublieme kans voor beiden
![]()
De ene na de andere brande die motor volledig tot de grond af. -XX- kon het maar beter niet doen etc.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:27 schreef worldpimber het volgende:Volgens mij kraakte ik hem niet af
Maar zou best zo kunnen... enige wat ik weet is dat ie wel boven de GS500 staat
Bedankt voor alle inputquote:"Koos Thunderbird Sport" Doe nou maar verstandig en vul tot 105 mm vanaf de bovenkant met de onderpoten ingedrukt zover als het gaat
Die wist ik nog ja. Had alleen niet verwacht dat je de TL zo snel weg zou doen. Maat van mij heeft maand geleden of z'n CR500 verkocht. Ding is nu al in de soep gereden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oktober 2006: Yamaha XJ550
December 2006: Suzuki GS550
Februari 2007: zie OP.![]()
![]()
Het was 'in het donker' (onderderwater met verlichting) of als ik mijn hand ervoor hield wel erger dan met normale beelden (zwart filmen was echt een ramp). Donker zou niet uit mogen maken want het is een 0 lux kreng.quote:De eerste twee met een kleine winst verkocht.
En met de XJ zelfs nog een meeting gereden. Sprintje gewonnen van een ZXR400.........![]()
[..]
Vage storing. Duidelijk niet de koppen als je het via directe weergave (live) al ziet.
Gebeurt het ook bij voldoende licht? Dus als je iets buiten gaat filmen?![]()
Ik wil em wel kwijt - maar voor wat ik er mee rijd moet ie wel een beurtje hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga je de motor opknappen voor de verkoop of rij je er nog een jaar mee
Ik reed er toch te weinig op vond ik, en ik wilde cashen om een auto te kopen, en op vakantie te gaan. Bovendien zou ik er dan nog langer niet op rijden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:46 schreef stinkie het volgende:
Die wist ik nog ja. Had alleen niet verwacht dat je de TL zo snel weg zou doen.
Zelfde gevalletje als met mijn CR500 dus.quote:Maat van mij heeft maand geleden of z'n CR500 verkocht. Ding is nu al in de soep gereden.
Misschien dat er toch een instelling van dat grijsfilter op zit.quote:Het was 'in het donker' (onderderwater met verlichting) of als ik mijn hand ervoor hield wel erger dan met normale beelden (zwart filmen was echt een ramp). Donker zou niet uit mogen maken want het is een 0 lux kreng.
Maar ik ben toch even gaan spelen met de belichtingsprogrogramma's (staat normaal op auto). Nu zag het er net al iets beter uit dan gister, maar het veschil tussen vloer, muur en buiten was wel opvallend. Die ruis was er nog wel, maa viel eigenlijk niet echt op. Zo nog eens even mee verder spelen.
Goed bezig x2.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef bvvt het volgende:
Ik wil em wel kwijt - maar voor wat ik er mee rijd moet ie wel een beurtje hebben.
Loop ook te verzinnen wat ik zal doen. Was begonnen met sparen voor een Busa om die dan begin deze zomer te kopen, met als enige twijfel woon-werkverkeer. Straks leaseauto, dus ga ik niet meer op de motor naar werk en om nou 6K neer te tellen voor 2 keer in de maand op de motor naar de stadquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik reed er toch te weinig op vond ik, en ik wilde cashen om een auto te kopen, en op vakantie te gaan. Bovendien zou ik er dan nog langer niet op rijden.
[..]
Dat is geen optie.quote:
Omdat............quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:05 schreef -XX- het volgende:
Zo'n raar tijdstip ook!
Worldbeater
ReplierOnlineGeplaatst op woensdag 28 maart 2007 14:11
Citeer berichtBekijk berichtVoeg toe als favorietRapporteerTHE NAKED BIKER !!!
quote:[message=6867865,noline]crazy Chris schreef op 28 maart 2007 @ 13:02[/message]:
kom gewoon voor n les naar lex toe dan legt die je alles uit
dom gelul allemaal hier
kom op met die foto's en filmpjes![]()
stelletje toppic vern@#kers!!
Je vervalt in herhaling, maar het valt best mee hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef -XX- het volgende:
Iedereen zegt weer wat anders![]()
Me keuze word al breder![]()
cbr, cb-1, gs500, gsf, er5, cb500, div,xjr, sv, gpz etc etc![]()
![]()
Maar thanks![]()
Voor de diverse meningenIk ben weer een stuk wijzer...hehe
![]()
over 6 maanden mag je me gs'je kopenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef -XX- het volgende:
Iedereen zegt weer wat anders![]()
Me keuze word al breder![]()
cbr, cb-1, gs500, gsf, er5, cb500, div,xjr, sv, gpz etc etc![]()
![]()
Maar thanks![]()
Voor de diverse meningenIk ben weer een stuk wijzer...hehe
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
over 6 maanden mag je me gs'je kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij slechte ervaringen met een gs dan?Sowieso schrijf je zo.
Hij is twee meter langquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:20 schreef -XX- het volgende:![]()
Heb jij slechte ervaringen met een gs dan?
Fireblade is wel veel lol jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is geen optie.![]()
CBR klinkt ook jammer, maar aannemelijk.... oude Fireblade is nog leuker.
![]()
Is dat te langquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is twee meter lang, en in een clubje wordt je niet echt voor vol aangezien.
Zelfs niet door een ventje van 8 die hem zag staan bij een bepaalde stuntelmeeting. (![]()
)
![]()
[afbeelding]
Even wat anders, klik hier.![]()
meises hequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:32 schreef Worldbeater het volgende:
Driedubbel verkeerd begrepen in 1 post.![]()
![]()
No offence.
Waarom vraag je dat 1,5 jaar later????quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is twee meter lang, en in een clubje wordt je niet echt voor vol aangezien.
Zelfs niet door een ventje van 8 die hem zag staan bij een bepaalde stuntelmeeting. (![]()
)
![]()
[afbeelding]
Even wat anders, klik hier.![]()
Ik heb er normaal totaal geen moeite mee. Al hebben die gleufdiertjes soms hun buien.quote:
Omdat er geen einde aan het topic zit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef bvvt het volgende:
Waarom vraag je dat 1,5 jaar later????
Je bent er dan ook een tijdje uit geweest hèquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, jij bent scherp de laatse 2 dagen. Heb steeds uitleg nodig.![]()
En ik slik nog wel visolie sinds december..![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:40 schreef -XX- het volgende:
Die gasten op die foto is dat ook van rwp ?Wel op die plek!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef koffiekoekje het volgende:
En van die visolie zou ik niet gelovenvissen hebben namelijk een korte termijn geheugen van niks.
[afbeelding][afbeelding] "blub blb bl00b" "blub blb bl00b" "blub blb bl00b" "blub blb bl00b" etc.
Visisch -> Nederlands.
blub blb bl00b = Heej een poesje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |