Je eerstequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:14 schreef bvvt het volgende:
Wil eens vragen of ik met em mee kan sleutelen om de bike na 7 jaar eens echt te leren kennen.......![]()
Die ervaring heb jij toch ook ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je eerstesmiley op Fok! en je gebruikt hem nog oprecht ook
![]()
Martiestilo, diensten die goedkoop en goed worden geleverd nog goedkoper willen
Maar neh serieus misschien zegt ie ja maar z'n hart zal nee zeggen.Pottenkijkers tijdens je werk is al -10 kuddo's, mensen die mee willen helpen minsten -250 kuddo's.
Maar vergeet geen pics te maken, zou je dan geen andere bike kopen?
Ik + TataK hebben er wel bij staan kijken. Maar geen foto's getrokken of meegedaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:28 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die ervaring heb jij toch ook ?
jij hebt toch ook eens mee gekeken bij een beurtje - incl. foto repo?
Of was dat WB?
WP of WB - ik haal ze altijd door elkaar
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:31 schreef BazzieK het volgende:
Ik + TataK hebben er wel bij staan kijken. Maar geen foto's getrokken of meegedaan
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:28 schreef bvvt het volgende:
Te lui ervoorquote:
WB is die met tetteh.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:28 schreef bvvt het volgende:
Ja, niet IRL maar qua kijken met onderhoud en zoquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:37 schreef BazzieK het volgende:
Te lui ervoorMejeh ik ben niet zo van de subtiele hints enzo, als mensen iets niet prettig vinden moeten ze het maar zeggen
Ook als iemand in de trein naast me gaat staan dan haal ik me stoel niet van de tas tot ie vraagt of ie even mag zitten
Heb soms mensen 5 minuten boos zien kijken tot ze hun bek open trokken
![]()
![]()
![]()
That's mequote:
Eenschquote:Die tweede laat ik me niet over uit, OV is namelijk voor kansarmen.
Tjeh dan zegt ie dat maar, ik vond het interessant om te kijken en het lijkt me duidelijk dat niemands belangen boven die van mij staanquote:Maar die eerste: niemand houdt ervan op de vingers gekeken te worden. Je moet extra voorzichtig doen, als je uitschiet met de schroevendraaier of per ongeluk de bike van de bok knalt knijpen de billen al samen en voel je de ogen van de n00b in je rug prikken etc. etc.
Tenzij je iemand echt iets leert of mee samenwerkt. Maar anders kan je beter gaan figuurpoepen. Hoeft ie ook niet z'n fluwelen handschoentjes aan te trekken bij het sleutelen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:41 schreef worldpimber het volgende:
Maar daaom hing er waarschijnlijk de laatste meet ook geen plakband meer onder je bike zeker heH?![]()
Nein, overigens is de kuip er nog niet afgevlogen op asociaal hoge snelheden dus fuck plakbandquote:Of hing dat er nog wel
Samengevat:quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef -XX- het volgende:
Allemachtigwat een belevenis zo nonstop 1.5 uur in het spitsuur in en rondom Alkmaar!
Te snel door de bochten.
Me linker duim is iet wat te kort...waardoor ik moeite moet doen om het knipperlicht aan te snoeien.![]()
En ik moet de kijktechniek eerder doen voor een kruispunt.![]()
En er kwam een hommel in me helm ofzo![]()
En ik reed door rood volgens mij!!, ik dacht owww dat red ik nog wel!SHit
Er stonden 2 strepen!
Waarvan ik dacht dat die eerste streep die van stoplicht was!!!
De volgende keer kan het alleen maar beter gaanpwhehe
Kwam onderweg ook nog een ongeluk tegen, die man/vrouw lag er stilletjes bij zeg..![]()
En bij een weg was de maximumsnelheid 80! Ik reed netjes 80!
Raced er een gare kip voorbij die nog even snel moest inhalen voor een tegemoet komende sjaak!![]()
Owkedat was een nutteloze post
![]()
Tsssquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Samengevat:
Je bent een vrouw en kan dus niet rijden?![]()
![]()
Allemaal?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:36 schreef Makster het volgende:
eej
NEt lekker geredenVoor de rest is het allemaal
Phatzak ook een beetje schat ik.quote:
Irl snap ik wel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:38 schreef bvvt het volgende:
Ja, niet IRL maar qua kijken met onderhoud en zo
quote:
Je houdt voorlopig toch nog wel ff je werk aan heH?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:36 schreef Makster het volgende:
eej
NEt lekker geredenVoor de rest is het allemaal
wtf wtfquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tijd voor pimp my Triumph.
[afbeelding]
![]()
Ok Ok Ok, net alles is kutquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Allemaal?Damn. Sterkte man. Ook thuis. ......
![]()
Ik kreeg vanmiddag post van het CWi.. vier vacatures waar ik op dien te reageren.
Allemaal voor intercendent.![]()
![]()
[..]
Phatzak ook een beetje schat ik.![]()
[..]
Irl snap ik wel.dat andere nog steeds niet.
![]()
[afbeelding]
Heb ook nog een pic met the master himself. Maar die staat op de GSM.![]()
![]()
![]()
Uhmmmm, tja uhmmm, hoop het wel, geloof ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je houdt voorlopig toch nog wel ff je werk aan heH? [afbeelding]
Ik bedoel, stel je hebt iemand in de vakantie nodig om te pendelen.
Vorig jaar kwam je met dat gezeik over inschrijven @ Hoekenrode etc, maar eventueel hoeft dat toch niet?![]()
Ging wel lekker dusquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef -XX- het volgende:
Allemachtigwat een belevenis zo nonstop 1.5 uur in het spitsuur in en rondom Alkmaar!
Te snel door de bochten.
Me linker duim is iet wat te kort...waardoor ik moeite moet doen om het knipperlicht aan te snoeien.![]()
Er stonden 2 strepen!
Kwam onderweg ook nog een ongeluk tegen, die man/vrouw lag er stilletjes bij zeg..![]()
Raced er een gare kip voorbij die nog even snel moest inhalen voor een tegemoet komende sjaak!![]()
Owkedat was een nutteloze post
![]()
Wtfquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:05 schreef -XX- het volgende:
Zo'n raar tijdstip ook!
Worldbeater
ReplierOnlineGeplaatst op woensdag 28 maart 2007 14:11
Citeer berichtBekijk berichtVoeg toe als favorietRapporteerTHE NAKED BIKER !!!
[afbeelding]
Nah. Buurman wilde 'm ooit wel hebben, maar toen reed ik er nog op. Straks leasewagen. Dan ga ik niet meer op eigen kosten rijden natuurlijk he. Geen idee wat ik dan met dat kreng doequote:
Kenkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nah. Buurman wilde 'm ooit wel hebben, maar toen reed ik er nog op. Straks leasewagen. Dan ga ik niet meer op eigen kosten rijden natuurlijk he. Geen idee wat ik dan met dat kreng doe
Alsnog aan je buurman verkopen natuurlijk, MET winst uiteraardquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nah. Buurman wilde 'm ooit wel hebben, maar toen reed ik er nog op. Straks leasewagen. Dan ga ik niet meer op eigen kosten rijden natuurlijk he. Geen idee wat ik dan met dat kreng doe
Jij hebt smaak, chek die bruine kop danquote:
Sjeh, ik wil me niet eerst gaan zitten bewijzen voor zo een batty op hoekenrode die thuis geslagen wordt door z'n vrouw.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:03 schreef Makster het volgende:
Uhmmmm, tja uhmmm, hoop het wel, geloof ik![]()
Maar Hoekenrode hoeft idd niet. Je kan ook voor Dordt gaan sturen hee. Wat wil je? Int. Voor SchenkLekker doekoe soren en weekie van huis
MAar die slet op Hoekenrode is weg hee, er zit nu een batty, dat match vast beter![]()
You pervertquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij hebt smaak, chek die bruine kop dan![]()
![]()
Ho!
Neee zoo nice bikeHebbe hoor!
Best hee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjeh, ik wil me niet eerst gaan zitten bewijzen voor zo een batty op hoekenrode die thuis geslagen wordt door z'n vrouw.Je weet wat je aan me hebt, mejeh boh. Ik ga rond 1 juni m'n eigen bedrijf polsen en als ze me niets interessants geven (geen zin in een hele dag kapot werken en slechts 100 km rijden
) dan wil ik toch ergens anders gaan kijken voor 2 maanden doekoe verdienen.
Alleen weekend thuis is best ok voor 2 maanden lang, zolang het maar richting bij vertrouwde landen blijft. Maar wellicht ga ik nog je voicemail spitteh tegen die tijd. Ff peile eh.![]()
mm, dat was ik ook van plan, maar als ik nu het bad vol gooi, geeft dat alleen maar praatjesquote:
Waarom:quote:
Is het je geluktquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:14 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wil eens vragen of ik met em mee kan sleutelen om de bike na 7 jaar eens echt te leren kennen.......![]()
[..]
Heb geen filter
Dan zou ik verstandigerwijs ook het luchtfilter moeten doen en die heb ik ook niet.
Dus is het handiger om die dingen maar eens in een goeie beurt te doen en eens meer over mijn bike te leren.
Bovendien kan dat nog ff duren (mijn planning dus) en versie olie is nu dan wel ff handig om te spoelen (of zo iets)
quote:
En toch he...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
Uit 30 pagina's x 24 produkten hebben wij voor u de volgende opvallende zaken geselecteerd.![]()
Flesje NOS voor ¤ 24,95.......
Een set vanaf ¤ 109,00 om je motor euh.. te WPimben.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt een hele belevenis voor ons bij je eerste meet met FOK MCquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef -XX- het volgende:
Te snel door de bochten.
Er stonden 2 strepen!
Yep, that's mequote:
Zo een mooie en waarschijnlijk dure motor en dan van die plastic kutpotjes op het stuurquote:
Ik hoop niet dat je het serieus meent, koop dan die ALP van Stinkiequote:Op woensdag 28 maart 2007 23:48 schreef -XX- het volgende:
Deze is beter
Ik moet natuurlijk wel bij bazzie staan he!Hahaha
!
Deze krijg je alleen ingevoerd als je er een bats geld tegenaan gooitquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:57 schreef -XX- het volgende:
Hoe hard kan dit pwnen! <--staat al zo lang te koop!maar staat hier pas vanaf maart NOHHhHH!!
met lachgas injectieZZZZZZZZZZZZIEHHHHHh!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |