Dat ziet er erg sportief uit zegquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht meer... er ging een lampje bij je branden.![]()
Vertel.
![]()
Triumph T509. Phat achterwerk.![]()
[afbeelding]
Hyperpro achtervoor voor Triumph Trident 900 1991>1998.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht meer... er ging een lampje bij je branden.![]()
Vertel.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nicequote:Triumph T509. Phat achterwerk.![]()
[afbeelding]
Hyperpro achtervoor voor Triumph Trident 900 1991>1998.![]()
[afbeelding]
[ Bericht 4% gewijzigd door koffiekoekje op 28-03-2007 14:22:11 ]
Linksachter is ook een vrouw!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
BazzieK links achter
En Yorinde de Fillmyhole, maar dat interesseerd uiteraard niemand
Door die schutkleur had ik d'r niet zo herkendquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
BazzieK links achter
Dit is mijn kont... eh.. achterband. Lekker genoeg?quote:
Too much info...........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het er toch wel op kunnen doen.. maar ja.. ik ben ook al wat ouder, en heb lagere eisen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef koffiekoekje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor jou meer..........quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is mijn kont... eh.. achterband. Lekker genoeg?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Meeeega schaamranden nog. Heel anders dan bij.. euh.. lampje.![]()
[..]
Too much info...........![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.}
[..]
Ik zou het er toch wel op kunnen doen.. maar ja.. ik ben ook al wat ouder, en heb lagere eisen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hartstikke lekkah!
Wooot!!tsssssss
![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is mijn kont... eh.. achterband. Lekker genoeg?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Meeeega schaamranden nog. Heel anders dan bij.. euh.. lampje.![]()
[..]
Too much info...........![]()
![]()
GefixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:[..]
Ik zou het er toch wel op kunnen doen.. maar ja.. ik ben ook al wat ouder, en heb lagere eisen.
Ik krijg altijd zo'n "WAAAAAAAH!!!" gevoel als ik dat mens zie/hoor praten op tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder... -XX- heeft wel een briljant idee![]()
Omfgquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Speciaal voor jou meer..........
[afbeelding]
Alleen liet een pic van louter de achterkant meer aan de verbeelding over.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:06 schreef worldpimber het volgende:
- X X - Lotte - X X - zegt:
HARTSTIKKE GEIL! DAMNIT MENNN IK SPUIT ME HELE BEELD ONDER MET NATTE VULVA VOCHT.
Ik lees de bewuste post pas net 1 minuut geleden...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:33 schreef worldpimber het volgende:
Gisteren @ 22:49 voorspellende post.![]()
En ik had het al verwacht nu Pepijn weer alle tijd had om te MF'en.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dacht al dat je zoiets zou zeggen, kan het wel evens screenshottenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat zuigt bazzie ook maar uit zijn linker duim![]()
![]()
Oh ja, moet die centenbak nog legenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Deze mocht nog even blijven.![]()
Ging niet over de TL heurquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben mij van geen kwaad bewust..![]()
Ehehehehehehequote:
Ik heb iig geen bewijs nodigquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dacht al dat je zoiets zou zeggen, kan het wel evens screenshotten![]()
Je gaat een brik kopen, repareren en weer verkopenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:28 schreef bvvt het volgende:
O ja, ik ga zo nog iets geks doen
Als je had gezegd "ruilen tegen je kind" dan had hij t zeker gedaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:36 schreef BazzieK het volgende:
Net ff lekker een klein stukje wezen rijden. Kwam een huisvader tegen ergens in een dorpje dat met een klein joekel aan het wandelen was. Nooit geweten dat mensen zo overduidelijk jaloers en afgunstig konden kijken
Zo zag het er wel uitquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als je had gezegd "ruilen tegen je kind" dan had hij t zeker gedaan![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als je had gezegd "ruilen tegen je kind" dan had hij t zeker gedaan![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:28 schreef bvvt het volgende:
Een WB bezigheid
sorry - dat dusquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:36 schreef koffiekoekje het volgende:
En zeg geen olie verversen, want praktisch gezien doet WB dat ook nooit
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
sorry - dat dus
heb de olie klaar staan
zo maar eens kijken wat ik evt. nog vergeten kan zijn voor ik begin
olie filter doe ik nu nog niet, dat komt wel als ik een afspraak heb gemaakt met TLRboy
heeft een iets grotere beurt nodig en de olie is erg hard nodig
En ik maar denken dat onze generaal een ruggegraat hadquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:45 schreef worldpimber het volgende:
Ook wel leuk speelfietsje .. hmmm .. houden![]()
![]()
Nog ff en je hebt 2 incomplete ruggengratenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En ik maar denken dat onze generaal een ruggegraat had![]()
Vroegah toen je nog niet op je uitspraken terugkwam en je nog geen bril droeg op meetings had ik deze uitspraak met huivering tegemoet gezien. Maar nu, tjeh.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nog ff en je hebt 2 incomplete ruggengraten
everiting voor a smooooooth ridequote:Op woensdag 28 maart 2007 19:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
sorry - dat dus
heb de olie klaar staan
olie filter doe ik nu nog niet, dat komt wel als ik een afspraak heb gemaakt met TLRboy
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:53 schreef BazzieK het volgende:
Vroegah toen je nog niet op je uitspraken terugkwam en je nog geen bril droeg op meetings had ik deze uitspraak met huivering tegemoet gezien. Maar nu, tjeh.
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]Je gaat pobbe
?
Yeah, eindelijk weer bike terug. Wat ben je toch snel overal op lokatie, alleen moet ik RIb-I ofzo strikken hem voor 5 euro per keer schoon te maken. Dan istie veel mooier![]()
Ook wel leuk speelfietsje .. hmmm .. houden
![]()
![]()
Beter pak je gelijk het filter mee, zoveel moeite is dat nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
sorry - dat dus
heb de olie klaar staan
Licht dat eens toe........quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:36 schreef koffiekoekje het volgende:
En zeg geen olie verversen, want praktisch gezien doet WB dat ook nooit
En het scheelt zeker 0.3 liter sterk vervuilde olie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:58 schreef Rib-i het volgende:
Beter pak je gelijk het filter mee, zoveel moeite is dat niet
Wil eens vragen of ik met em mee kan sleutelen om de bike na 7 jaar eens echt te leren kennen.......quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]Wat ga je laten doen bij TLRboy
Heb geen filterquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Beter pak je gelijk het filter mee, zoveel moeite is dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |