Zie vorige topic.quote:
quote:
Het was leuk joh.quote:Op zondag 1 april 2007 14:40 schreef Geerd het volgende:
waar is de meet dan??
Bazziek was eerder, die zag ik al elders posten.quote:
Ja ik kom net uit de MF meet, ben er maar vantussen gegaan vanwege een mee rijdende bal gehaktquote:Op zondag 1 april 2007 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie vorige topic.![]()
[..]
[..]
Het was leuk joh.![]()
[afbeelding]
Haha, kunnen die Bossche Bollen nou nog steeds niet rijdenquote:Op zondag 1 april 2007 15:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja ik kom net uit de MF meet, ben er maar vantussen gegaan vanwege een mee rijdende bal gehakt![]()
Die bal gehakt zei dat Ik te agressief reed en zijn vriendin daar zenuwachtig van werdquote:Op zondag 1 april 2007 15:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Haha, kunnen die Bossche Bollen nou nog steeds niet rijden [afbeelding]
huilies daroquote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Gawaine het volgende:
Die bal gehakt zei dat Ik te agressief reed en zijn vriendin daar zenuwachtig van werd![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die bal gehakt zei dat Ik te agressief reed en zijn vriendin daar zenuwachtig van werd![]()
Moraalridders ftwquote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
We deden de eerste stop bij de pyramide van austelitz komt ie naar me toe,zegt ie jij moet je rijstijl aan passen, ikke; neequote:
hij zo van;quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
We deden de eerste stop bij de pyramide van austelitz komt ie naar me toe,zegt ie jij moet je rijstijl aan passen, ikke; nee![]()
![]()
Gelijk maar de eerste afslag rechts genomenquote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef hicham het volgende:
[..]
hij zo van; [afbeelding]
jij zo van;![]()
[afbeelding]
hij zo van;quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Gawaine het volgende:
We deden de eerste stop bij de pyramide van austelitz komt ie naar me toe,zegt ie jij moet je rijstijl aan passen, ikke; nee![]()
![]()
Damn zeg.. niet te gegeloven. Je bent toch geen 17 meer.quote:Op zondag 1 april 2007 15:38 schreef Gawaine het volgende:
Gelijk maar de eerste afslag rechts genomen![]()
Op de motor welquote:Op zondag 1 april 2007 15:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn zeg.. niet te gegeloven. Je bent toch geen 17 meer.![]()
Tevens.![]()
![]()
![]()
Gossie.... dan gaat vriendinnetje op een andere plaats in de groep rijden o.i.d.quote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Gawaine het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |