Vol erin, snel op 2/3-0 komen en die spelers waar mogelijk wisselen danquote:Op zondag 1 april 2007 12:17 schreef kevin6188 het volgende:
Ik hoop wel dat er een beetje op wordt gelet, want Huntelaar, Stam, Heitinga en Emanuelson staan allemaal 'op scherp'![]()
absoluutquote:
Maakt me niet uit hoe. Als we maar winnenquote:Op zondag 1 april 2007 12:19 schreef denthemen het volgende:
we winnen vandaag en Klaas Jan maakt er 5
Dat maakt voetbal toch juist leuk?quote:Op zondag 1 april 2007 12:28 schreef SiemeN het volgende:
Hopen dat er gewoon 3 punten gepakt worden straks. Helaas is dit seizoen helemaal niets vanzelf sprekend.
Al jaren hoorquote:Op zondag 1 april 2007 12:28 schreef SiemeN het volgende:
Hopen dat er gewoon 3 punten gepakt worden straks. Helaas is dit seizoen helemaal niets vanzelf sprekend.
Da's waar.quote:
Niet als dat betekent dat Ajax gelijk speelt tegen Excelsior of verliest van Vitesse.quote:
Winnen is het allerbelangrijkste idd. Maar omdat doelsaldo nog wel eens van essentieel belang zou kunnen worden, zou het leuk zijn als Ajax vandaag eens met grote cijfers wint....quote:Op zondag 1 april 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt me niet uit hoe. Als we maar winnen.
Zo zonde dat we PSV zelf nu niet meer tegenkomen..
Ik vind het vooral zonde omdat Ajax toen verdiende om te winnen, de andere wedstrijden die we verloren of gelijk speelde was het gewoon terecht.quote:Op zondag 1 april 2007 13:14 schreef HeatWave het volgende:
Die 0-1 thuis tegen psv is nu echt zo zonde. Uiteraard de andere verliespartijen ook, maar had die gewonnen dan was het nu op soort van eigen kracht gelijk geweest.
Tja, bekijk het eens van deze kant: als Ajax die achterstand tegen Groningen niet had kunnen ombuigen in 2-3 dan zat je nu van "Shit, als Ajax daar had gewonnen stonden we op drie punten"quote:Op zondag 1 april 2007 13:16 schreef HeatWave het volgende:
Jawel, maar je verspeelt altijd wel punten. Maar die 0-1 was echt debiel weer, we waren veel sterker maar 1 vrije trap en 0 punten. Das zo zuur, tegen dit brabandtse brandhout.
iets met een kikker....quote:Op zondag 1 april 2007 13:36 schreef Paaskonijn het volgende:
0-1
alleen zijn ondertitel alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |