Vol erin, snel op 2/3-0 komen en die spelers waar mogelijk wisselen danquote:Op zondag 1 april 2007 12:17 schreef kevin6188 het volgende:
Ik hoop wel dat er een beetje op wordt gelet, want Huntelaar, Stam, Heitinga en Emanuelson staan allemaal 'op scherp'![]()
absoluutquote:
Maakt me niet uit hoe. Als we maar winnenquote:Op zondag 1 april 2007 12:19 schreef denthemen het volgende:
we winnen vandaag en Klaas Jan maakt er 5
Dat maakt voetbal toch juist leuk?quote:Op zondag 1 april 2007 12:28 schreef SiemeN het volgende:
Hopen dat er gewoon 3 punten gepakt worden straks. Helaas is dit seizoen helemaal niets vanzelf sprekend.
Al jaren hoorquote:Op zondag 1 april 2007 12:28 schreef SiemeN het volgende:
Hopen dat er gewoon 3 punten gepakt worden straks. Helaas is dit seizoen helemaal niets vanzelf sprekend.
Da's waar.quote:
Niet als dat betekent dat Ajax gelijk speelt tegen Excelsior of verliest van Vitesse.quote:
Winnen is het allerbelangrijkste idd. Maar omdat doelsaldo nog wel eens van essentieel belang zou kunnen worden, zou het leuk zijn als Ajax vandaag eens met grote cijfers wint....quote:Op zondag 1 april 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt me niet uit hoe. Als we maar winnen.
Zo zonde dat we PSV zelf nu niet meer tegenkomen..
Ik vind het vooral zonde omdat Ajax toen verdiende om te winnen, de andere wedstrijden die we verloren of gelijk speelde was het gewoon terecht.quote:Op zondag 1 april 2007 13:14 schreef HeatWave het volgende:
Die 0-1 thuis tegen psv is nu echt zo zonde. Uiteraard de andere verliespartijen ook, maar had die gewonnen dan was het nu op soort van eigen kracht gelijk geweest.
Tja, bekijk het eens van deze kant: als Ajax die achterstand tegen Groningen niet had kunnen ombuigen in 2-3 dan zat je nu van "Shit, als Ajax daar had gewonnen stonden we op drie punten"quote:Op zondag 1 april 2007 13:16 schreef HeatWave het volgende:
Jawel, maar je verspeelt altijd wel punten. Maar die 0-1 was echt debiel weer, we waren veel sterker maar 1 vrije trap en 0 punten. Das zo zuur, tegen dit brabandtse brandhout.
iets met een kikker....quote:Op zondag 1 april 2007 13:36 schreef Paaskonijn het volgende:
0-1
alleen zijn ondertitel alquote:
dat gevoel heb ik vaker gehadquote:Op zondag 1 april 2007 13:43 schreef Mr.Mills het volgende:
Buiten de vraag of Ajax wel of geen kampioen wordt, is het érg lekker om weer eens echt het gevoel te hebben dat we er weer aankomen, is het niet dit seizoen dan wel volgend seizoen.
Ja, en nu écht!
Klopt, ik ook.quote:
Ik gok dat ie uit de regio r'dam komtquote:
Het kan gewoon gebeuren dat ajax kampioen wordt!quote:Op zondag 1 april 2007 13:43 schreef Mr.Mills het volgende:
Buiten de vraag of Ajax wel of geen kampioen wordt, is het érg lekker om weer eens echt het gevoel te hebben dat we er weer aankomen, is het niet dit seizoen dan wel volgend seizoen.
Ja, en nu écht!
Ja, daar zou ik ook voor gekozen hebben.quote:Op zondag 1 april 2007 14:02 schreef ericajax het volgende:
O god, als dit maar goed gaat![]()
Waarom niet gewoon van der Wiel in verdediging en Heitinga op middenveld laten![]()
Ons zwakste schakel zou bij heracles de sterkste schakel zijn. Ik voorzie geen problemen, ik zeg 4-0.quote:Op zondag 1 april 2007 14:02 schreef ericajax het volgende:
Waarom niet gewoon van der Wiel in verdediging en Heitinga op middenveld laten![]()
Komop zeg. Zo dramatisch is het ook weer nietquote:Op zondag 1 april 2007 14:02 schreef ericajax het volgende:
en terecht. Roger is in potentie echt wel een goede speler, hopelijk komt het er vandaag eens een keertje echt uit. Kut voor m dat ie nog niet de kans heeft gekregen de nare smaak van Bremen weg te spoelen.quote:Op zondag 1 april 2007 14:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik ook voor gekozen hebben.
Maar blijkbaar zullen ze wel intern besproken hebben om Roger een laatste kans te geven om zich te bewijzen. Hopelijk gaat hij niet weer zo kinderlijk de fout als tegen Bremen.
zo nu al je nest uitquote:
Wtf, waar kan je die kopen?quote:
Ja kon toch niet meer slapenquote:
quote:'Ten Cate wilde de Boer terughalen'
Geschreven door Matthijs van Laar op zondag, 1 april om 14:08
Ajax-trainer Henk ten Cate heeft tijdens de winterstop Frank de Boer benaderd om terug te keren in het eerste elftal. Dit bevestigde de zaakwaarnemer van De Boer, Rob Cohen, tegenover Sportweek.
De 36-jarige De Boer speelde in het seizoen 2004-2005 zijn laatste wedstrijden als profvoetballer, bij het Arabische Al-Rayyan. Daarna trad hij in dienst van Ajax, waar hij stage liep bij het eerste elftal, om vervolgens als assistent-trainer aan de slag te gaan bij de beloften.
Volgens Cohen had Ajax echter anders moeten handelen wanneer de club De Boer nog graag bij de selectie had gehad. “Het is een grote fout van Ajax dat ze spelers als Frank en Ronald en andere topspelers die bij Ajax hebben gespeeld, niet veel eerder benaderen voor een terugkomst,” zo meent hij.
De 112-voudig oud-international wordt nu veelvuldig genoemd als opvolger van John van den Brom, die aan het eind van dit seizoen vertrekt bij Jong Ajax. “Dat lijkt me niet verstandig. Voor leiding geven is ook ervaring nodig en die moet je opdoen. Hij zal er verstandig aan doen op termijn bij topcoaches mee te gaan lopen,” aldus Cohen.
Denk datie het over dat shirt hadquote:
Inderdaadquote:Op zondag 1 april 2007 14:28 schreef SoA-Holic het volgende:
ze hebben echt florius als shirtsponsor! Tenminste ik zag die kids er al in lopen.
1 April?quote:Op zondag 1 april 2007 14:13 schreef Nashje het volgende:
WTF is Florius?quote:Op zondag 1 april 2007 14:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Omg Florius is dus echt waar, zie het nu ook.
Een dochteronderneming van ABN Ambro dat nu op de shirt van ajacieden staat als sponsor, alleen voor vandaag.quote:
Dure grap dan..quote:Op zondag 1 april 2007 14:34 schreef chowshady het volgende:
ja 1 april florius?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
Hoezo missen?quote:Op zondag 1 april 2007 14:45 schreef Roi het volgende:
Ooohhh wat gaan we Sneijder missen.
1 aprilquote:Op zondag 1 april 2007 15:05 schreef donald_dick het volgende:
joehoe
ja, ik heb het ontworpen en opgestuurdquote:
Heldquote:Op zondag 1 april 2007 15:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja, ik heb het ontworpen en opgestuurd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |