Vol erin, snel op 2/3-0 komen en die spelers waar mogelijk wisselen danquote:Op zondag 1 april 2007 12:17 schreef kevin6188 het volgende:
Ik hoop wel dat er een beetje op wordt gelet, want Huntelaar, Stam, Heitinga en Emanuelson staan allemaal 'op scherp'![]()
absoluutquote:
Maakt me niet uit hoe. Als we maar winnenquote:Op zondag 1 april 2007 12:19 schreef denthemen het volgende:
we winnen vandaag en Klaas Jan maakt er 5
Dat maakt voetbal toch juist leuk?quote:Op zondag 1 april 2007 12:28 schreef SiemeN het volgende:
Hopen dat er gewoon 3 punten gepakt worden straks. Helaas is dit seizoen helemaal niets vanzelf sprekend.
Al jaren hoorquote:Op zondag 1 april 2007 12:28 schreef SiemeN het volgende:
Hopen dat er gewoon 3 punten gepakt worden straks. Helaas is dit seizoen helemaal niets vanzelf sprekend.
Da's waar.quote:
Niet als dat betekent dat Ajax gelijk speelt tegen Excelsior of verliest van Vitesse.quote:
Winnen is het allerbelangrijkste idd. Maar omdat doelsaldo nog wel eens van essentieel belang zou kunnen worden, zou het leuk zijn als Ajax vandaag eens met grote cijfers wint....quote:Op zondag 1 april 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt me niet uit hoe. Als we maar winnen.
Zo zonde dat we PSV zelf nu niet meer tegenkomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |