Dat zijn geen feiten, het zijn wel degelijk beschuldigingen en ik hoor liever oorzaken en oplossingen.quote:Op maandag 16 april 2007 00:26 schreef LazyDave het volgende:
[..]
1. feit blijft dat in de grote steden veel overlast is van de allochtone bevolking.
2. feit blijft dat zelfs in de kleinere steden veel overlast wordt veroorzaakt door de allochtone bevolking
3. feit blijft dat ongeveer 85% van de populatie ingevangenissen een kleurtje heeft.
4. feit blijft etc, etc, etc
ik beschuldig niemand, dit is gewoon realiteit en ontkenning van de realiteit is dom.
En slechts een beperkt aantal feiten te brengen en die feiten vervolgens verkeer -of tenminste onvolledig- te interpreteren is zo mogelijk nog dommer.quote:Op maandag 16 april 2007 00:26 schreef LazyDave het volgende:
1. feit blijft dat in de grote steden veel overlast is van de allochtone bevolking.
2. feit blijft dat zelfs in de kleinere steden veel overlast wordt veroorzaakt door de allochtone bevolking
3. feit blijft dat ongeveer 85% van de populatie ingevangenissen een kleurtje heeft.
4. feit blijft etc, etc, etc
ik beschuldig niemand, dit is gewoon realiteit en ontkenning van de realiteit is dom.
Volgens mij ook.quote:Op maandag 16 april 2007 12:14 schreef Ecthelion het volgende:
Volgens mij gaan we hier een beetje off-topic...
Je hebt daar volgens mij een goed punt. Wilders is natuurlijk een geliefd onderwerp in de media.quote:Op maandag 16 april 2007 12:45 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
Ik denk dat de TS niet goed oplet tijdens het krant lezen, want Wilders doet best veel moeite om iedereen aan het woord te laten. Dat hij het meest in het nieuws is, is dan wel waar, maar de vraag is of Wilders dat zelf wil of dat het de media zijn die altijd naar hem op zoek zijn, ipv naar Fleurtje of Sietse.
Dus in de krant staat dat Wilders best veel moeite doet om iedereen aan het woord te laten?quote:Op maandag 16 april 2007 12:45 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
Ik denk dat de TS niet goed oplet tijdens het krant lezen, want Wilders doet best veel moeite om iedereen aan het woord te laten.
Nee, in mijn krant staan regelmatig stukken over verschillende PVV-ers die iets te melden hebben watquote:Op maandag 16 april 2007 17:04 schreef ub40_bboy het volgende:
Dus in de krant staat dat Wilders best veel moeite doet om iedereen aan het woord te laten?
Nou ik lees elke dag de Volkskrant en op zaterdag en zondag De Telegraaf en ze hebben vaak interviews met Wilders maar ik zie nooit andere PVV'ers aan het woord.quote:Op maandag 16 april 2007 17:12 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nee, in mijn krant staan regelmatig stukken over verschillende PVV-ers die iets te melden hebben wat
Geert zelf ook best had kunnen doen. Of zelfs beter. Daaruit kun je vervolgens de conclusie trekken dat Geert zijn mensen allemaal aan het woord wil hebben. Misschien wel zijn woord, maar dat was niet je stelling.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 16 april 2007 19:38 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik ben geen Wilders-stemmer, maar ik moet zeggen dat hij zijn zaken heel behoorlijk voor elkaar heeft. Er waren genoeg mensen in politiek Den Haag (vooral bij zijn voormalige partij, maar ook elders) die eerst dachten dat het Wilders niet zou lukken electoraal zijn slag te slaan. Die vervolgens voorspelden dat zijn partij sneller uit elkaar zou vallen dan de LPF. Voorlopig is het de VVD die in de hoek zitten waar de klappen vallen, heeft Wilders de wind electoraal in de rug en is de fractiediscipline heel behoorlijk.
Dat is een compliment voor de politicus en organisator Wilders. Ik had het hem ook niet toegeschreven toen hij met veel bombarie de VVD verliet. Of je nu voor of tegen hem bent, als politicus krijgt hij voorlopig een dikke voldoende. Ben benieuwd of dat over een jaar nog zo is.
Telegraaf is geen krant, dat is een dikke reclamefolder met aangedikte ANP-tjes ertussendoor.quote:Op maandag 16 april 2007 19:23 schreef ub40_bboy het volgende:
Nou ik lees elke dag de Volkskrant en op zaterdag en zondag De Telegraaf en ze hebben vaak interviews met Wilders maar ik zie nooit andere PVV'ers aan het woord.
Dat jij hem niet goed vindt, betekent niet dat het waardeloze krant is...quote:Op maandag 16 april 2007 21:54 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Telegraaf is geen krant, dat is een dikke reclamefolder met aangedikte ANP-tjes ertussendoor.
Duivendak, dat 15 jarige blonde lachebekje (ja, jezus, de rest is in het kabinet gezet), Elias, Vosquote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef Floripas het volgende:
Vraagje aan TS en anderen: noem eens andere kamerleden van GroenLinks, CDA, VVD of PvdA dan de kamervoorzitter die niet ooit een ministersfunctie hadden?
Komen de meeste mensen ook niet ver zonder google.
Ja, voorbij de celebrities en de mensen die onder vuur liggen of lekker zijn kom je dan niet.quote:Op maandag 16 april 2007 23:51 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Duivendak, dat 15 jarige blonde lachebekje (ja, jezus, de rest is in het kabinet gezet), Elias, Vos
Duivendak doet alles waar je over kan zeiken, net zoals Kant.quote:Op maandag 16 april 2007 23:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, voorbij de celebrities en de mensen die onder vuur liggen of lekker zijn kom je dan niet.
Weet je welke portefeuille deze mensen hebben? Welke vragen ze hebben gesteld?
Ik snap vrouwen wel vaker niet, maar Elias als lekker ding wegzetten, gaat me wel wat erg ver.quote:Op maandag 16 april 2007 23:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, voorbij de celebrities en de mensen die onder vuur liggen of lekker zijn kom je dan niet.
Weet je welke portefeuille deze mensen hebben? Welke vragen ze hebben gesteld?
Feiten, beschuldigingen het is maar hoe je het noemt. Ik heb niets met Wilders, zou ook nooit op de man stemmen, maar ik denk wel dat zo iemand nu zoveel aanhang heeft doordat bepaalde dingen niet eens gezegd mogen worden. Ik denk dat links de man zoveel macht geeft, omdat de problemen die nu feit zijn bij een deel van de allochtone bevolking niet benoemd mogen worden. Ik stem zelf SP, maar dit vind ik zeker een punt van kritiek. De waarheid mag altijd gezegd worden!quote:Op maandag 16 april 2007 09:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn geen feiten, het zijn wel degelijk beschuldigingen en ik hoor liever oorzaken en oplossingen.
quote:Op zondag 22 april 2007 13:55 schreef kriele het volgende:
De waarheid mag altijd gezegd worden!
Wat voor acties had jij in gedachten?quote:Op zondag 22 april 2007 14:05 schreef gronk het volgende:
[..]
'de waarheid zeggen' zonder dat je daar acties aan verbind is zo, tsja, inproductief. En werkt uiteindelijk alleen maar stigmatiserend.
Geen idee. Ik maak geen beleid.quote:
Ooit waren je trolls beter.quote:
jah, ik word ook een dagje ouderquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 @ 19:56 schreef pberends het volgende:
Ja, partijdemocratie is de oplossing. Dat zien we aan D66: die verzuipen in partijdemocratie.
Democratie is dat je verschillende partijen hebt waar de bevolking uit kan kiezen. Hoe democratisch de partijen zelf zijn doet er 0,0 toe, als ze maar voorstander zijn van de parlementaire democratie en vrije verkiezingen.
Al de heren in dit stukje zijn een stel zeikerds en bemoeien zich met zaken die er en niet toe doen en waar ze niets mee te maken hebben. Ze zijn waarschijnlijk jaloers op het succes van Wilders. Een succes die hij heeft behaald door de partij niet overvloedig democratisch te maken.
Bij welke partij tolereren ze nee-schudders dan?quote:Op zondag 22 april 2007 15:09 schreef ub40_bboy het volgende:
Dit topic ging niet over het feit dat alleen Wilders lid kan worden van zijn partij. Dit partij ging over het feit dat Wilders alleen ja-knikkers heeft aangenomen.
We hebben het hier niet over onze parlementaire democratie, maar over de PVV. De vraag is, in hoeverre de leden (die ze dus niet hebben) de partijstandpunten kunnen beinvloeden. Het is toch op z'n minst vreemd dat je niet eens lid kan worden van de PVV, terwijl het een politieke partij is. En het is nog vreemder als hij in de media stelt dat hij de kloof tussen burger en politiek kan dichten.quote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef Mr.Adams het volgende:
Voor iedereen die nu over "democratisch" begint: Het idee van onze democratie is dat jij jouw stem uit kunt brengen op een volksvertegenwoordiger. Deze volksvertegenwoordiger behoort jouw ideeen en meningen te representeren en daarom stem jij op die persoon. Hoe deze volksvertegenwoordiger zijn eigen partij georganiseerd heeft staat daar volledig los van en is volstrekt irrelevant.
beide posts zijn een schaamteloze copy/paste uit het ander topic
Je kan intern wel nee schudden als je maar meestemt met de fractie. En volgens mij word er geen nee geschud in de fractie van de PVV.quote:Op zondag 22 april 2007 15:20 schreef Kieboom het volgende:
[..]
Bij welke partij tolereren ze nee-schudders dan?
Fractiediscipline heb je overal...
Wat moet Wilders met leden?quote:Op zondag 22 april 2007 15:09 schreef ub40_bboy het volgende:
Dit topic ging niet over het feit dat alleen Wilders lid kan worden van zijn partij. Dit partij ging over het feit dat Wilders alleen ja-knikkers heeft aangenomen.
quote:Op zondag 22 april 2007 16:15 schreef ub40_bboy het volgende:
Je kan intern wel nee schudden als je maar meestemt met de fractie. En volgens mij word er geen nee geschud in de fractie van de PVV.
Of zie jij de intellectueel Dion Graus al met zijn vuist op tafel slaan en vragen om een koerswijziging.quote:
Ik heb het niet over opstandige fractieleden gehad. Ik had het over intellectuelen met een eigen mening die ongeveer op dezelfde lijn zitten als Wilders zoals bijvoorbeeld Eerdmans. Maar Wilders heeft nu alleen knechten aangenomen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:20 schreef pberends het volgende:
Wat moet Wilders met opstandige fractieleden?
Mooie constructie toch. Ik denk dat Wilders zich vrij veel laat beinvloeden door mensen buiten zijn fractie, en dat levert goed resultaat op. Hij heeft de nieuwe middelgrote fractie tot nu toe erg goed bij elkaar weten te houden.quote:Op zondag 22 april 2007 18:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb het niet over opstandige fractieleden gehad. Ik had het over intellectuelen met een eigen mening die ongeveer op dezelfde lijn zitten als Wilders zoals bijvoorbeeld Eerdmans. Maar Wilders heeft nu alleen knechten aangenomen.
Klopt!quote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef pberends het volgende:
Mooie constructie toch. Ik denk dat Wilders zich vrij veel laat beinvloeden door mensen moslims
Ik denk eerder dat de PvdA zich erg door moslims laat beinvloeden, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 18:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Of zie jij de intellectueel Dion Graus al met zijn vuist op tafel slaan en vragen om een koerswijziging.
Volgens mij poetst die jongen alleen de schoenen van Wilders.
Komop zeg, bij zo'n beetje alles wat er gebeurd in moslimland is wilders er als de kippen bij om dat uit te leggen als zijnde een bedreiging voor de Ware Nederlandsche Cultuur.quote:Op zondag 22 april 2007 18:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de PvdA zich erg door moslims laat beinvloeden, maar dat kan ook aan mij liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |