Ooit waren je trolls beter.quote:

jah, ik word ook een dagje ouderquote:

quote:Op zaterdag 21 april 2007 @ 19:56 schreef pberends het volgende:
Ja, partijdemocratie is de oplossing. Dat zien we aan D66: die verzuipen in partijdemocratie.
Democratie is dat je verschillende partijen hebt waar de bevolking uit kan kiezen. Hoe democratisch de partijen zelf zijn doet er 0,0 toe, als ze maar voorstander zijn van de parlementaire democratie en vrije verkiezingen.
Al de heren in dit stukje zijn een stel zeikerds en bemoeien zich met zaken die er en niet toe doen en waar ze niets mee te maken hebben. Ze zijn waarschijnlijk jaloers op het succes van Wilders. Een succes die hij heeft behaald door de partij niet overvloedig democratisch te maken.

Bij welke partij tolereren ze nee-schudders dan?quote:Op zondag 22 april 2007 15:09 schreef ub40_bboy het volgende:
Dit topic ging niet over het feit dat alleen Wilders lid kan worden van zijn partij. Dit partij ging over het feit dat Wilders alleen ja-knikkers heeft aangenomen.

We hebben het hier niet over onze parlementaire democratie, maar over de PVV. De vraag is, in hoeverre de leden (die ze dus niet hebben) de partijstandpunten kunnen beinvloeden. Het is toch op z'n minst vreemd dat je niet eens lid kan worden van de PVV, terwijl het een politieke partij is. En het is nog vreemder als hij in de media stelt dat hij de kloof tussen burger en politiek kan dichten.quote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef Mr.Adams het volgende:
Voor iedereen die nu over "democratisch" begint: Het idee van onze democratie is dat jij jouw stem uit kunt brengen op een volksvertegenwoordiger. Deze volksvertegenwoordiger behoort jouw ideeen en meningen te representeren en daarom stem jij op die persoon. Hoe deze volksvertegenwoordiger zijn eigen partij georganiseerd heeft staat daar volledig los van en is volstrekt irrelevant.
beide posts zijn een schaamteloze copy/paste uit het ander topic

Je kan intern wel nee schudden als je maar meestemt met de fractie. En volgens mij word er geen nee geschud in de fractie van de PVV.quote:Op zondag 22 april 2007 15:20 schreef Kieboom het volgende:
[..]
Bij welke partij tolereren ze nee-schudders dan?
Fractiediscipline heb je overal...

Wat moet Wilders met leden?quote:Op zondag 22 april 2007 15:09 schreef ub40_bboy het volgende:
Dit topic ging niet over het feit dat alleen Wilders lid kan worden van zijn partij. Dit partij ging over het feit dat Wilders alleen ja-knikkers heeft aangenomen.

quote:Op zondag 22 april 2007 16:15 schreef ub40_bboy het volgende:
Je kan intern wel nee schudden als je maar meestemt met de fractie. En volgens mij word er geen nee geschud in de fractie van de PVV.

Of zie jij de intellectueel Dion Graus al met zijn vuist op tafel slaan en vragen om een koerswijziging.quote:

Ik heb het niet over opstandige fractieleden gehad. Ik had het over intellectuelen met een eigen mening die ongeveer op dezelfde lijn zitten als Wilders zoals bijvoorbeeld Eerdmans. Maar Wilders heeft nu alleen knechten aangenomen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:20 schreef pberends het volgende:
Wat moet Wilders met opstandige fractieleden?

Mooie constructie toch. Ik denk dat Wilders zich vrij veel laat beinvloeden door mensen buiten zijn fractie, en dat levert goed resultaat op. Hij heeft de nieuwe middelgrote fractie tot nu toe erg goed bij elkaar weten te houden.quote:Op zondag 22 april 2007 18:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb het niet over opstandige fractieleden gehad. Ik had het over intellectuelen met een eigen mening die ongeveer op dezelfde lijn zitten als Wilders zoals bijvoorbeeld Eerdmans. Maar Wilders heeft nu alleen knechten aangenomen.

Klopt!quote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef pberends het volgende:
Mooie constructie toch. Ik denk dat Wilders zich vrij veel laat beinvloeden door mensen moslims

Ik denk eerder dat de PvdA zich erg door moslims laat beinvloeden, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:

quote:Op zondag 22 april 2007 18:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Of zie jij de intellectueel Dion Graus al met zijn vuist op tafel slaan en vragen om een koerswijziging.
Volgens mij poetst die jongen alleen de schoenen van Wilders.

Komop zeg, bij zo'n beetje alles wat er gebeurd in moslimland is wilders er als de kippen bij om dat uit te leggen als zijnde een bedreiging voor de Ware Nederlandsche Cultuur.quote:Op zondag 22 april 2007 18:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de PvdA zich erg door moslims laat beinvloeden, maar dat kan ook aan mij liggen.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |