Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Weekend dipje...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:09 schreef BrandX het volgende:
naja, dat dus... #46 is echt de langzaamste in de serie geweest tot nu toe geloof ik.....
quote:
Geen zin..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
neuh, ben kapot, vandaag veel gedaan, morgen betijds op en werken. En jij dan?
quote:
ok! ik dacht al, heb zo veel topics langs me heen zien gaan...quote:
Om 6 uur 's ochtends een eitje..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:15 schreef BrandX het volgende:
ben ook niet zo'n hele uitgaander (meer). Ga eigenlijk alleen nog uit met twee vriendinnen en een vriend, dan hebben we tot 6 uur lol, en gaat die vriend om 6 uur eieren bakken voor onswaarna ik rond half acht de twee meiden in de auto gooi en naar huis rij. Dit gebeurt 1x per twee maanden ofzo
(ben standaard de bob zeg maar)
Jupiler aka Zupiler aka Joepies aka Juupiesquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
ok! ik dacht al, heb zo veel topics langs me heen zien gaan...had zo maar gekunt
wat voor bier heb je voor je?
Ik lust morgenochtend ook wel een croissantje met een gekookt eitje en een plakje kaas.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:17 schreef OA het volgende:
[..]
Om 6 uur 's ochtends een eitje..das wel relaxed!
![]()
Dat is zeker geen slechte keuze!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jupiler aka Zupiler aka Joepies aka Juupies.
Kijk JD even lief aan!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik lust morgenochtend ook wel een croissantje met een gekookt eitje en een plakje kaas.
dan zul je het moeten doen met brood, pindakaas en senseo...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:29 schreef Kuukske het volgende:
Wij hebben dat soort dingen niet in huis.
Ziehier een belangrijk verbeterpuntquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:29 schreef Kuukske het volgende:
Wij hebben dat soort dingen niet in huis.
En kaas, jam en kipfilet!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
dan zul je het moeten doen met brood, pindakaas en senseo...![]()
Oh.. er is dus toch nog een fatsoenlijk ontbijt te maken!quote:
Ik moet ook nog gaan slapen hoor!quote:Op zondag 1 april 2007 00:21 schreef buzzer het volgende:
en voor alle slapers: Er zit een spin in je bed
say Hi to the spiderquote:
Daar is het wel weer voor!quote:Op zondag 1 april 2007 10:48 schreef Kuukske het volgende:
Dadelijk schransen bij de lokale Panos en het terras op.
wat?quote:Op zondag 1 april 2007 10:52 schreef OA het volgende:
Is Boem al wakker??
Z'n subforum is van naam veranderd...![]()
Welkom bij de wereld van de Fok!-1-april grappenquote:Op zondag 1 april 2007 10:52 schreef OA het volgende:
Is Boem al wakker??
Ohja, het is natuurlijk 1 aprilquote:Op zondag 1 april 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welkom bij de wereld van de Fok!-1-april grappen.
quote:Op zondag 1 april 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welkom bij de wereld van de Fok!-1-april grappen.
idd....quote:
Ik heb het nog steeds maar half doorquote:Op zondag 1 april 2007 11:03 schreef OA het volgende:
[..]
idd....![]()
en trouwens... het is zondagochtend hoor..dan heb je zulke dingen nog niet door...
![]()
en ik heb pas 1 dubbele senseo op..![]()
quote:
Want? ivm examens leren enzo zeker...quote:Misschien dat ik zo maar weer het bed induik, dit belooft een slechte dag te worden.
En volgende week een slechte week
Ik ga er nog eentje halen!quote:Maar misschien moet ik ook maar even een dubbele senseo zetten, wellicht dat het helpt
whehehquote:Op zondag 1 april 2007 10:52 schreef OA het volgende:
Is Boem al wakker??
quote:Op zondag 1 april 2007 11:10 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen ieder die ik hier vanochtend nog niet gezien had.
Wij hadden op de site ook een 1-4 grap.
Twee dagen terug een bericht geplaatst, dat door onze samenwerking met Sport1 wij een reis naar liverpool weggaven, de CL wedstrijd Liverpool-PSV. antwoord inzenden vóór 1-4, want op 1-4 werd de prijswinnaar bekend gemaakt. En de winnaar is degene die als 41ste het goede antwoord indient. (maw: hoe doorzichtig kan je zijn)
nou mijn mailbox heeft het geweten, tig inzendingen.
Maar we hebben een poedelprijs voor de poedelwinnaar. Een heuse SportOne string
Zie: prijswinnaar 1 april grap
![]()
![]()
![]()
Idd, leren + tentamens enzoquote:Op zondag 1 april 2007 11:10 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Want? ivm examens leren enzo zeker...![]()
leren als het lekker weer is...![]()
[..]
Ik ga er nog eentje halen!![]()
nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op zondag 1 april 2007 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Signature.
zie je... 1 april kan zóó leuk zijn...quote:
Ja, behalve in m'n eigen forum.quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
whehe.. leuk bedachtquote:Op zondag 1 april 2007 11:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, behalve in m'n eigen forum.
De admins zijn pas echt verkloot.
quote:
Ik heb ze weer hoor, kijk maar uitquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
De naam van KPD hebben ze wel leuk veranderd.
Danny en alle andere admins wisten van niets. En er is onder zijn naam door iemand anders gepost.quote:Op zondag 1 april 2007 12:17 schreef Kuukske het volgende:
Een hack?
ja, zondag hequote:Op zondag 1 april 2007 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
smakelijk.
Lekker op tijd trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |