Dat misschien wel ja, maar als dat met stappen van 90 graden kan vind ik het wel genoeg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik vind het wel beter dat je de gebouwen kunt draaien, dat mis ik toch bij RA2
generals heb je dan zeker ook niet gekocht als je al dat inzoomen, draaien en geen grid vervelend vind?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:36 schreef Heintje het volgende:
Ik heb de demo gespeeld en het kan mij niet echt boeien. Dit wordt het eerste deel uit de serie die ik niet koop.
Wat mij betreft had het in de RA2 stijl moeten blijven. Gewoon heel het veld opdelen in vakjes. 1 unit is 1 vakje, 5 infantrie in een vakje. En gebouwen bestaan uit 1 of meerdere vakjes. Een functie als de map draaien hoeft er ook niet in. Nel als het in en uit zoomen.
dat zou het al een stuk simpeler maken.
Units upgraden maakt het ook rommeliger vind ik. Al zou dat nog wel kunnen.
En de maps moeten veel meer beperkingen hebben en dus minder open zijn.
Nou zullen julie het hier wel niet mee eens zijn of er minder last van hebben, maar ik vind het jammer.
en waar ik ookmoe van wordt in dit soort spellen is dat het niet fijn werkt als je 2 monitoren hebt, dan kan je 1 kant niet op schuiven waardoor je dus persee de pijltjes toetsen nodig hebt.
En de linker en rechter muisknop functies zijn ook omgedraait in dit deel. Irritant.
Dat is echt gruwelijk irritant. Zo had ik ook iets bij de proloog van de GDI. Terwijl de orca's op de War Factory aan het schieten zijn, zeg ik dat ze terug moeten keren naar het vliegveld omdat er een aantal samsites worden neergezet door de NOD. Zijn er twee die doodleuk, na te zijn volgeladen met ammo, weer terug gaan naar de War Factory om vervolgens neergeschoten te worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:10 schreef Pheno het volgende:
Als je 10 bombers stuurt naar een doel die er eigenlijk na 4 al kapot is, dan blijven er 6 bombers dom rondcirkelen, en natuurlijk worden ze beschoten, gewoon doorcirkelen, stug volhouden!
Alsof ze een eigen willetje hebben, ik ben de commander verdomme
Generals heb ik wel. en daar vond ik het ook al niet fijn. Daarbij speel ik nou ook meer op mijn 360 (die er toen nog niet was) Het kan me nou niet echt meer boeien. Het is ook te veel rushen terwijl ik het juist leuk vind om eerst een goede verdediging te bouwen. Het aanvallen er na vind ik meestal al niks meer aan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
generals heb je dan zeker ook niet gekocht als je al dat inzoomen, draaien en geen grid vervelend vind?
en de muis setup schijnt een patch voor te komen zodat je kan wisselen..
Ik zie ze nog rustig vol richting vijand gaan om daar tiberium te gaan harvesten als het mijne op isquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb alle c&c's gespeeld (al is c&c1 wel erg lang geleden) maar vooralsnog staat mij bij dat bij elke c&c titel (ook red alert serie) de harvesters, als het dicht bij genoeg lag, gewoon door vijandelijk vuur naar geld reden.
nu zie ik ze af en toe blijven staan zowaar...
Dat doen ze ook..quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:36 schreef Brupje het volgende:
[..]
Ik zie ze nog rustig vol richting vijand gaan om daar tiberium te gaan harvesten als het mijne op isFijn dat ze mij ook even op de hoogte stellen.
In MP heb ik er ook niet echt een proleem mee. Maar tegen de pjoet speel ik rustiger, of ligt er uberhaupt minder tibirium, en dan heb ik wel wat beters te doen dan na te gaan of die krengen nog steeds op hun plek zijn. Ik wil een optie niet op zoek gaan anar nieuwe veldjes bij de harvesters hebben :pquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat doen ze ook..
'unit under attack'
10 seconden
' harvester lost'
![]()
Het is vervelend maar echt heel veel last heb ik er niet van. Tegen de tijd dat mijn veldjes op zijn (ik expand altijd meteen) heb ik al bijna gewonnen, of heb ik al nog een veldje overgenomen.
Misschien de hold fire stance?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:53 schreef Brupje het volgende:
[..]
In MP heb ik er ook niet echt een proleem mee. Maar tegen de pjoet speel ik rustiger, of ligt er uberhaupt minder tibirium, en dan heb ik wel wat beters te doen dan na te gaan of die krengen nog steeds op hun plek zijn. Ik wil een optie niet op zoek gaan anar nieuwe veldjes bij de harvesters hebben :p
quote:Op maandag 2 april 2007 22:35 schreef Timmehhh het volgende:
scrin vs gdi
Hey mensen hier een replay van mij tegen een goede koreaanse top 200 speler. Mastermind rox![]()
Iemand anders nog replays van online battles? outcast within mss?
Dat heet micro-management en dat hoor je zelf te doen, imo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:19 schreef Heintje het volgende:
Ze moeten het zo maken dat je tech centre een veilige route voro je harvester berekent. Als er tussen de basis en de tibirium vijanden zijn moet ie om rijden. Als dat niet mogelijk is pauze nemen. Is de arbo ook weer blij.
Sommie dingen wel, maar met sommige dingen mag de CPU je best wel helpen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat heet micro-management en dat hoor je zelf te doen, imo.
ik had er ook al last van, zelf zonder de bommen te gebruiken kreeg ik toch een boze Boss achter me aan. Vaag. Hoe was het einde als ze wel blij met je zijn ?quote:Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
vreemd...
bij mij ging hij 2x goed (met en zonder bom)
Andersom...maar ik wil hem wel zien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:01 schreef Helo het volgende:
[..]
ik had er ook al last van, zelf zonder de bommen te gebruiken kreeg ik toch een boze Boss achter me aan. Vaag. Hoe was het einde als ze wel blij met je zijn ?
Het is wachten op Patch 1.04 - 1.10 voordat ie het een beetje stabiel gaat doen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:15 schreef apensnot het volgende:
Ik word er wel gek van dat online het niet tot nauwlijks doet.
vind het reuze meevallen. Alleen in de lobby af en toe connectie probleem. Maar die schijnt opgelost te zijn ;pquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is wachten op Patch 1.04 - 1.10 voordat ie het een beetje stabiel gaat doen...
EA maakt zelf dikke winst cq dit spel maakt dikke winst, je hoeft je echt niet te schamen als je 'm niet officieel gekocht hebt hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:18 schreef ChrisFO het volgende:
Ik heb zelf de minder legale versie (stout ik weet het). Maar ik heb toch zin in een potje online spelen, en heb gelezen dat dit via hamachi kan.
Dus als iemand zin heeft![]()
Ik ben ook niet goed, heb nog maar 2 skirmishes gedaan. Maar ik vind online altijd veel leukerquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben nog niet zo goed om nu al on line te spelen. En waarschijnlijk trekt mijn Pc dat ook weer niet
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef pberends het volgende:
[..]
EA maakt zelf dikke winst cq dit spel maakt dikke winst, je hoeft je echt niet te schamen als je 'm niet officieel gekocht hebt hoor.
Voor zo' n reden als pberends geeft zou ik me wel schamen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:12 schreef ChrisFO het volgende:
Nou je hoeft je niet echt te schamen als je niet meteen een spel koopt van EA. Voordat je goed de kans gekregen heb om het te spelen.
Dat heb ik vaak genoeg gedaan terwijl het gewoon een klote spel was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |