Ik vond juist die sfeer leuk. Dat dreigende. De omgeving die het je lastig kon maken door mutaties (waar zijn ze, die zwijnen, die rollende stukken vlees en vliegende kwallenquote:Op maandag 2 april 2007 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er geen voertuigen meer die van slag raken door die stormen en had het geen zin om ze erin te stoppen.
De Ion Storm kwam volgens mij ook niet echt vaak voor bij TS. Dus het is niet echt iets dat ik mis. Wat ik inderdaad wel mis is de flora en fauna uit TS. Die gaven je echt het gevoel dat de meeste plekken op Aarde nou niet echt gezellig meer waren.quote:Op maandag 2 april 2007 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond juist die sfeer leuk. Dat dreigende. De omgeving die het je lastig kon maken door mutaties (waar zijn ze, die zwijnen, die rollende stukken vlees en vliegende kwallen) om maar niet te spreken van de mensen die nu hun naam eer aan doen: de forgotten.
Desalnietemin vermaak ik me prima hoor, maar ik had graag wat continuiteit gezien. Het lijkt nu meer een remake van deel 1.
Zo moeilijk was die toch niet? Die Tripods kwamen bij er amper door dankzij 2/3 Sonic Towers en 11 squads Zone Troopers. Had geen kind aan ze.quote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef mschol het volgende:
net klaar met rome...
hij bleef op easy alleen maar komen met tripods...
ik had niet veel later meer tripods dan eigen units
die tripods neem ik ook altijd over met een engineer en dan naar je wagenfabriek gaan om te laten repareren.quote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef mschol het volgende:
net klaar met rome...
hij bleef op easy alleen maar komen met tripods...
ik had niet veel later meer tripods dan eigen units
opzich was hij niet heel lastig enige probleem waar ik mee zat waren die klote war ships...quote:Op maandag 2 april 2007 14:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zo moeilijk was die toch niet? Die Tripods kwamen bij er amper door dankzij 2/3 Sonic Towers en 11 squads Zone Troopers. Had geen kind aan ze.
Het hele spel is scriptedquote:Op maandag 2 april 2007 15:22 schreef mschol het volgende:
die rome missie is wel erg scripted..
ik maak nu op normal gewoon een complete basis op het afgelegen deel:
heb inmiddels alles gebouwd en alleen die mastermind objective is aan gegaan
me ion cannon is inmiddels al 4 minuten actief
met scripted doelde ik meer op het feit dat iets pas aangaat als je voorbij of op een bepaald punt komt...quote:Op maandag 2 april 2007 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het hele spel is scripted
Zelfs op hard gaat het allemaal niet lastig, doe eens gek, probeer het uit
Dat bedoel ik ook hoorquote:Op maandag 2 april 2007 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
met scripted doelde ik meer op het feit dat iets pas aangaat als je voorbij of op een bepaald punt komt...
en het is niet gebonden aan tijd...
quote:Op maandag 2 april 2007 10:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Na Rome moet je er nog één. Ik heb zelf elke missie apart opgeslagen en een nummer gegeven en als ik goed heb geteld kwam ik op 16 uit. Naar die stats heb ik niet eens gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2007 17:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2007 17:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem vanmiddag gekocht en een beetje de GDI campagne zitten spelen, maar ik wou eens online gaan kijken en ik krijg ook verbinding mislukt. Is het trouwens mogelijk om die nederlandse ondertitels uit te zetten in de tussenfilmpjes. Ik word er nu al schijtziek van, ten eerste is nl ondertiteling crap, ten tweede is de vertaling crap want de helft wordt niet vertaald en ten derde het blokt mijn beeld als Grace Park en Tricia in beeld zijn en dat is ubercrap. Maar opzich vermaak ik me prima tot nu toe, alleen jammer dat je helemaal niks zelf mag uitzoeken omdat EA denkt dat iedereen debiel is.quote:Op maandag 2 april 2007 19:58 schreef stFz het volgende:
Zijn de EA servers down ofzo, ik krijg steeds login failed :s
2v1 en dan nog winnen, zegt genoeg over je tegenstandersquote:Op maandag 2 april 2007 20:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
3potjes online gehad 3 gewonnen
![]()
een 1vs1 automatch
en twee 2vs2 automatches.
Eentje was door neat teamwork, maar die van daarnet was nog leuker.
Mijn ally disconnecte vanaf het begin al, dus ik moest 2vs1, dacht dat het hopeloos was maar ik won![]()
![]()
Voordeel is: je krijgt je ally zn structures
nadeel is: niet zijn geld.
Dus ik begon met 2 rassen maar maar 1 keer 10000 dollar.
Toen maar bij die ene alleen 2 refineries neergezet tot ze me vonden en voor de rest alleen mn eigen ras gespeeld.
Of over mijquote:Op maandag 2 april 2007 20:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
2v1 en dan nog winnen, zegt genoeg over je tegenstanders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |