Neem gewoon een gratis account bij www.photobucket.com. Werkt erg gemakkelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik heb in mijn fotoboek al wat foto's neergezet. Andere foto's werden hier kruisjes dus moet dat nog even uitpuzzelen...
EN er is een firefox extensie voor Photobucketquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:13 schreef misterDre het volgende:
[..]
Neem gewoon een gratis account bij www.photobucket.com. Werkt erg gemakkelijk![]()
Die is idd makkelijker (dan die ik daarvoor probeerde te gebruiken)...de eerste foto's staan erop...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:13 schreef misterDre het volgende:
[..]
Neem gewoon een gratis account bij www.photobucket.com. Werkt erg gemakkelijk![]()
Bezuidenhoutquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef misterDre het volgende:
Jah....daar zijn de foto's. Ziet er top uitwelke wijk in D-H is het?
Em idd zoals ozziecar al zegt, er gaat niets boven oudbouw![]()
Alleen weet ik dat ik er later niet zo snel iets meer mee zou doen...bovendien..als het een nieuwe vloer wordt wil ik graag een hele lichte vloer en ik kan me voorstellen dat ik op basis daarvan ook weer andere kleuren meubels zou kiezen...quote:Op zondag 1 april 2007 17:17 schreef Katinkat het volgende:
Ziet er goed uit; van de foto lijkt de vloer niet slecht. Je kunt ook altijd later nog iets met de vloer doen; hangt ook af van het budget wat je te besteden hebt natuurlijk.
Nog een bezuidenhouter !!!!!quote:Op zondag 1 april 2007 15:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Bezuidenhout
Ik hou ook helemaal van deze stijl en het appartement (niet helemaal van de inrichting van de huidige bewoonster trouwens..ben zelf meer van het strakke op een andere manier geloof ik. Dus het zal een mengeling worden van de oude stijl van het huis en het strakke van de meubels-zover ik nu in mijn hoofd heb.. Ben zo benieuwd hoe het er uit eindelijk uit zal zien!).
En de prijs hou ik liever voor mezelf op dit moment...misschien komt het nog wel als ik in een wat meer 'open' bui ben
Eerst twijfelpunt is trouwens de vloer (en dat is juist het belangrijkste voor de rest van de inrichting qua kleuren e.d.). Er ligt nu een soort vloer van zeil in met houten planken idee. In eerste instantie zie je niet snel dat het niet echt is maar of ik het nou mooi vind...en de kleur... hmm..
Ideeen? :p
Dankquote:
Dank jullie...leuke reactiesquote:Op zondag 1 april 2007 17:53 schreef parselmouth het volgende:
Wauw, prachtig joh! Glas in lood, schuifdeuren, die grote ramen en dat haardje...Helemaal geweldig, zou zelf ook heeeeeel graag zoiets hebben
Leuke buurtquote:
Probeer de vermenging dan ook door te voeren in je meubels, heel strak maar bijv. wel een kroonluchterquote:Ik hou ook helemaal van deze stijl en het appartement (niet helemaal van de inrichting van de huidige bewoonster trouwens..ben zelf meer van het strakke op een andere manier geloof ik. Dus het zal een mengeling worden van de oude stijl van het huis en het strakke van de meubels-zover ik nu in mijn hoofd heb.. Ben zo benieuwd hoe het er uit eindelijk uit zal zien!).
Je heb nog een paar weken om hierover te twijfelen.quote:Eerst twijfelpunt is trouwens de vloer (en dat is juist het belangrijkste voor de rest van de inrichting qua kleuren e.d.). Er ligt nu een soort vloer van zeil in met houten planken idee. In eerste instantie zie je niet snel dat het niet echt is maar of ik het nou mooi vind...en de kleur... hmm..
Ideeen? :p
W.b. die vermenging...dat wil ik ook wel graag maar vind ik echt lastig aangezien ik alleen nog maar mooie strakke dingen zie..quote:Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef misterDre het volgende:
[..]
Leuke buurt![]()
[..]
Probeer de vermenging dan ook door te voeren in je meubels, heel strak maar bijv. wel een kroonluchter![]()
[..]
Je heb nog een paar weken om hierover te twijfelen.![]()
Als het budget het toelaat zou ik vervangen omdat je nadien niet zo snel meer met al je meubels wilt gaan slepen![]()
Dat laatste weet ik...Alleen de eerste keer dat ik er was heb ik dus niet eens gezien dat het niet echt was...En mijn vader ook niet. Pas toen mijn zus het zei zagen we het...en die moest ook eerst voelen... Vandaar dat ik nog twijfel. Maar goed...eerst kijken dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:50 schreef Lishe het volgende:
Wat een mooi huisje! Gefeliciteerd en ik ben benieuwd hoe je het in gaat richten. (En weer een voor-stem voor de nieuwe vloer, mits het te betalen is. Later komt het er niet van en ik kan me ergernissen aan nephout voorstellen,) En nu op naar juni!
Die neemt ze lekker meequote:Op maandag 9 april 2007 16:45 schreef Frezer het volgende:
Ziet er tof uit!
Ik zou vragen of ze die kleding kast laten staan, past goed bij de deuren,.
Haha! Eerst moet er nog geverfd en verhuisd worden!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:40 schreef Q. het volgende:
Wanneer is de housewarming?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:04 schreef AnneX het volgende:
Moet dat dan? dat dorpels hoger liggen dan de vloer?
En deuren kun je toch (laten) afschuren.
Soms willen de vloerenleggers dat ook wel doen.
Die hebben daar alle apparatuur voor bij zich.
Volgens mij moeten er wel dorpels liggen aangezien anders de breedte te breed wordt en kan de vloer krom gaan staan? Bovendien vind ik het zonde van het aanzicht als de dorpels er niet zouden liggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:18 schreef CollinDH het volgende:
Gefeliciteerd !
Of helemaal geen dorpels ...
Hoe erg is het zeil en heb je al iets van een todo-lijst/planning ?
De berging (in de kelder) is nu nog leeg omdat ie zo vies is. Bovendien heb ik niet heel veel spullen en de spullen die er komen te staan gebruik ik nog wel even... Dus ik ga hem binnenkort wel schoonmaken maar dat heeft nog niet mijn prioriteit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:49 schreef AnneX het volgende:
Uit ervaring : dan zou ik met de berging beginnen - als-t-ie nog niet volstaat (?)
Dit is serieus bedoeld.
* zachtjes roepend foto's ?
Alleen kan ik geen laminaat vinden dat mij aanstaat... kritischquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:05 schreef CollinDH het volgende:
Mooie ruimtes, licht en deuren !
Voor laminaat moet je denken aan 4mm ondervloer + 9mm laminaat. Voor 25 euro/m2 kan je iets heel moois kopen (strucuur, vgroef).
Ik heb dezelfde IKEA klapstoeltjes voor op m'n balkon![]()
Het is een vloer van vinyl en is op 2 plaatsen (in de gang en in de voorslaapkamer) stuk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:29 schreef parselmouth het volgende:
Wat is er mis met de vloer die er nu ligt?
Vind 'm juist erg mooi!
Ik smelt met je mee ! (nog steeds en dat zal ook nog wel even durenquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
*smelt
(dus het is geen echt hout?)
Die wand zat er al. Het is een dikke plank. De mogelijkheid is er om dan de voorslaapkamer bij de woonkamer te betrekken maar dat doe ik niet...woonkamer is zo al groot genoeg! Bovendien is een aparte rommelkamer ook wel erg lekkerquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:09 schreef Charisma het volgende:
is er een muur dichtgemaakt in de woonkamer ? ( helemaal rechts) ik weet precies nu welk appartementje je hebt, zag ik aan het bordje op het raam![]()
leuke lichte woning![]()
Ja, hij is erg grappigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:42 schreef Charisma het volgende:
dat is wel zo , dan zou ik het ook niet doen,
trouwens de lamp in de hal , die is gaaf !!![]()
zo maar laten hangen? of je heb je hem overgenomen ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ja, hij is erg grappigZe heeft hem laten hangen (samen met de lamp in de keuken die ik ook erg gaaf vind), zodat ik toch wat licht zou hebben
Heb vanmiddag leuke draailampjes ervoor gekocht, zodat ie compleet is
Zo maar laten hangen!quote:Op zondag 17 juni 2007 08:55 schreef Charisma het volgende:
[..]
zo maar laten hangen? of je heb je hem overgenomen ?![]()
Heel toevallig wel jaquote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef zwahiel het volgende:
Zeg, komt die keuken heel toevalling van Ikea vandaan?
Die ziet er wel erg mooi uit zo!
Leuk huis zowieso!
Hoeveel vierkante meter is het vloeroppervlak wat je nodig hebt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik kreeg vandaag de offerte voor een nieuwe, houten vloer...bijna 7000 euro! Jaiks...ik ga nog maar even verder kijken (toch misschien maar even naar Eindhoven).
Uhm...ik zag iets staan over 60 m2 ondervloer en vloerdelen leggen en 63 m2 eiken vloerdelen. Dus zeg maar 60 m2...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:39 schreef Neptune het volgende:
[..]
Hoeveel vierkante meter is het vloeroppervlak wat je nodig hebt?
bij JSvloeren was ik 3300 euro kwijt voor ongeveer 40m2
Dit bedrag wat ik heb moeten betalen was inclusief ondervloer, plinten en leggen, all-in dus. prijs per vierkante met uit mijn hoofd 80 euroquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Uhm...ik zag iets staan over 60 m2 ondervloer en vloerdelen leggen en 63 m2 eiken vloerdelen. Dus zeg maar 60 m2...
Een grote kostenpost is ook wel de reiskosten (andere kant van het land) en het feit dat ze komen leggen...
Ok, thanks! Dat scheelt alweer een stuk!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:22 schreef Neptune het volgende:
[..]
Dit bedrag wat ik heb moeten betalen was inclusief ondervloer, plinten en leggen, all-in dus. prijs per vierkante met uit mijn hoofd 80 euro
Het fijne aan het bedrijf bij wie ik een offerte heb laten opmaken is dat ik weet dat het een goed bedrijf is (ze hebben de vloer ook bij mijn ouders en zus gedaan).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:50 schreef Charisma het volgende:
je woont er al? leuk joh!!! ja vloer kan duur uitkomen , ik zou alas ik jou was even rustig rondkijken, soms valt vanzelf wel een aanbieding in het huis
moet het perse hout zijn? laminaat met houtberf kan ook mooi zijn![]()
...en heb je de natuurwinkel al gevonden ??![]()
ja hout is inderdaad verschrikkelijk mooi, ik wilde dat ook altijd maar de prijzen lieten me schrikkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Het fijne aan het bedrijf bij wie ik een offerte heb laten opmaken is dat ik weet dat het een goed bedrijf is (ze hebben de vloer ook bij mijn ouders en zus gedaan).
Ik kijk nog wel even verder, wil eigenlijk dan ook nog maar even in Westerhoven kijken bij Esco vloeren (paar goede verhalen van gelezen hier op Fok). Hout kan eigenlijk niet tegen laminaat op vind ik...heb nog nergens laminaat gezien dat echt aan mijn wensen voldoet(kritische ik...ik weet het
).
Verder de natuurwinkel nog niet bezocht (zo vaak zal ik er ook vast niet komen, wel leuk dat er een in de buurt zit), al wel gezien waar 'ie zit
Het is meer dat het een groot huis is (voor mij dan) met poppenmeubeltjesquote:Op maandag 16 juli 2007 16:52 schreef Charisma het volgende:
wordt tijd dat inetrnet weordt aangesloten daarzo !! wil wel het poppenhuisje zien![]()
Ziet goed uit die vloerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Even weer een korte update van mijn kant: een paar foto's van de vloer waar ik al weer een maand van geniet!
De bank en eettafel komen a.s. dinsdag, dus dan is het alweer wat meer af! Stukje bij beetje wordt het een echt huisje... en ik vind het zo lekker dat er telkens weer iets nieuws is (ipv alles tegelijk) want zo kan ik elke keer weer genieten dat het weer wat meer af is!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(zal ze even draaien als ik ook foto's heb van de bank en eettafel)
Nou, het zou een vloer worden die wit geolied zou worden of een 'greylook' (geloogd) vloer. Uiteindelijk is het toch de greylook geworden, maar het verschil met wit geolied is erg klein hoor! In ieder geval een lichte vloer en ik ben er erg blij mee!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:10 schreef Charisma het volgende:
hey daar ben je weer,. dus het is toch geen witte vloer geworden ? deze is ook heel mooi en staat mooi bij de kleur van de muren![]()
Iets te vol naar mijn idee. Bovendien kan ik er dan nog een leuke stoel bij aanschaffenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:34 schreef Charisma het volgende:
de witte bank staat toch prachtig bij de rest![]()
misschien iets in rood of oranje tinten?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Iets te vol naar mijn idee. Bovendien kan ik er dan nog een leuke stoel bij aanschaffenen dan heb ik meteen weer wat meer loopruimte
Maar voor nu is het wel even prima zo.
Iemand ideen over wat voor kleur gordijnen? Ik wilde eerst voor een soort grijs gaan, maar dan wordt het misschien wel weer heel grijs...
Rood vind ik wel erg overheersend, maar oranje (wel warm, maar toch redelijk rustig, in ieder geval rustiger dan rood) was ook al door mijn hoofd geschoten ja...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:58 schreef Charisma het volgende:
[..]
misschien iets in rood of oranje tinten?![]()
Nou, dat rommeltje was nog veel erger. Ben gewoon veel aan het uitzoeken en dat brengt rommel met zich mee voordat er rust kan komenquote:Op zondag 18 november 2007 21:54 schreef Syytön het volgende:
Ziet er erg leuk uit.
Het is wel altijd een rommeltje bij je he..
Die design stoelen vind ik overigens niet echt mooi, maar die eenvoudige stoelen ben ik ook niet echt enthousiast over.
Hee, Catifa's! Die stonden ook bij ons een poosje op het verlanglijstje. Uiteindelijk heb ik ze geveto'd, want ik vond ze niet robuust genoeg bij een wat groffere houten tafel.quote:Op zondag 18 november 2007 20:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Nu nog aan het twijfelen tussen deze eenvoudige, doch enigszins strakke stoelen....
[ afbeelding ]
(die 'iets' goedkoper zijn)
en deze mooie design stoelen (en dan bijv. in kleuren zwart/wit/rood of iets anders):
[ afbeelding ]
(die 'iets' duurder zijn)
Wat vinden jullie???
Ik zou voor optie 1 gaan. Past beter bij je tafel (en kamer) denk ikquote:Op zondag 18 november 2007 20:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Nu nog aan het twijfelen tussen deze eenvoudige, doch enigszins strakke stoelen....
[ afbeelding ]
(die 'iets' goedkoper zijn)
en deze mooie design stoelen (en dan bijv. in kleuren zwart/wit/rood of iets anders):
[ afbeelding ]
(die 'iets' duurder zijn)
Wat vinden jullie???
Gispen is ook nog steeds optie, maar die vond ik laatst toch niet echt heel lekker zitten... Armleuningen zijn vaak weer lastiger, moet wel onder de tafel passen...quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:17 schreef CollinDH het volgende:
Hey Myxo,
Fraaie vloer en leuke kasten !
Je wilde toch Gispen (achtige) stoeltjes ? Ik zou zowiezo voor iets zachters met armleuningen gaan.
Misschien leuk 4 witte buisstoeltjes voor totaal 100 euro in Rijswijk. Eventueel ter overbrugging. http://link.marktplaats.nl/118360950
[ afbeelding ]
Ik zie juist beide stoelen wel zitten bij mijn tafelquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:12 schreef Charisma het volgende:
leuk die gordijnen![]()
maar de stoelen vind ik beiden niet mooi staan bij je eettafel, de eerste gaan nog wel maar de tweede design stoelen zijn te ielig daar hoordt een witte ronde tafel bij, modern.
in de woonkamer zou ik al dat kleine spul even wegdoen en een grote plant neerzetten, je zult zien dat alles veel rustiger overkomt
overal heel veel klein spul maakt het geheel erg druk...en dus rommelig, dat vind ik met open kasten sowieso
de zwartwitte stoel is gaaf !![]()
Ik wil juist voornamelijk rust in mijn huis, omdat in mijn vorige (studenten)kamer(s)/studio het altijd zo vol stond (en de kamers zo klein in verhouding met nu), terwijl ik dat eigenlijk niet prettig vind... Doe mij dus maar zo weinig mogelijk in zicht, maar wel gezellige dingenquote:Op donderdag 22 november 2007 06:02 schreef Charisma het volgende:
ooh het ziet er ook absoluut gezellig uit, ik hou zelf niet van de zoegenoemde "showrooms-achtige-woningen" waar niet eens een krant op tafel ligt ...ik heb ook heel veel prutsels hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |