abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47869237
Zoals velen in dit topic heb ook ik een eigen huisje gekocht!

Het gaat om een jaren 50 appartement in Den Haag met een grote woonkamer (gedeeld door glas in lood deuren) en 2 slaapkamers. Verder een balkon op het westen en een berging in de kelder.

Hoe het verliep...
15 februari 2007: 1e keer kijken (ik was meteen verliefd en zag me hier wel wonen)
21 februari 2007: 2e keer kijken (nu met ouders en zus erbij)
22 februari 2007: 1e bod gedaan
23 februari 2007: 1e tegenbod
26 februari 2007: 2e bod
27 februari 2007: 2e tegenbod; 3e (laatste) bod en deze werd geaccepteerd
16 maart 2007: voorlopig koopcontract getekend

De sleutel krijg ik op 8 juni. Vooralsnog is het dus meubels uitzoeken (al veel mooie spullen gezien); gas en elektriciteit en kabel en internetleverancier zoeken; en bedenken hoe ik het in ga richten.

In principe hoeft er weinig te gebeuren: er zitten een nette douche en keuken in. Wel wil ik alles gaan schilderen (al is het maar voor het idee) en er een nieuwe vloer in leggen (wil nog een keer kijken of ik dat wil).

Wat foto's om de boel wat op te vrolijken

Woonkamer aan de voorkant...

Woonkamer achterkant...

Glas in lood deuren...

Hal/gang...

Slaapkamer achter...

Slaapkamer voor...

Douche...

Keuken...

Meer foto's kunnen jullie verwachten vanaf 8 juni als ik de sleutel in handen heb!

[ Bericht 9% gewijzigd door myxomatosekonijn op 31-03-2007 22:26:41 ]
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_47869383
Gefeliciteerd
pi_47870461
Proficiat.
Na het spannende van loven en bieden komt het leuke van shoppen en kiezen.

Veel plezier.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:16:51 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_47871357
Gefeliciteerd

Heb je foto's? altijd leuk om te zien
pi_47872809
Ik heb in mijn fotoboek al wat foto's neergezet. Andere foto's werden hier kruisjes dus moet dat nog even uitpuzzelen...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:13:34 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_47873590
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik heb in mijn fotoboek al wat foto's neergezet. Andere foto's werden hier kruisjes dus moet dat nog even uitpuzzelen...
Neem gewoon een gratis account bij www.photobucket.com. Werkt erg gemakkelijk
pi_47873819
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:13 schreef misterDre het volgende:

[..]

EN er is een firefox extensie voor Photobucket
pi_47873976
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:13 schreef misterDre het volgende:

[..]

Die is idd makkelijker (dan die ik daarvoor probeerde te gebruiken)...de eerste foto's staan erop...
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:49:20 #9
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_47874890
Práchtig!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_47875464
Wow, wat een mooi huis!
Heel sfeervol ook, da's nog eens wat anders dan die standaard nieuwbouw blokhutten
Gefeliciteerd, en geniet alvast van de voorpret
  zaterdag 31 maart 2007 @ 23:11:42 #11
215 misterDre
Paint it black!
pi_47875709
Jah....daar zijn de foto's. Ziet er top uit welke wijk in D-H is het?

Em idd zoals ozziecar al zegt, er gaat niets boven oudbouw
pi_47877476
mooooooooooooi gefeliciteerd, hier hoeft zo te zien weinig aan te gebeuren.
mag ik heel onbeschoft vragen wat zoiets kost?
  zondag 1 april 2007 @ 00:04:21 #13
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_47877782
Wauw. Ik maar denken dat ze in de jaren '50 alleen maar trieste blokkenbouw hadden gemaakt.

Mooi.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_47884156
Ziet er echt heel mooi uit! Heerlijk om nu te gaan kijken wat je allemaal in je huisje wilt hebben...
Heel veel plezier ermee! En hou ons op de hoogte
  Moderator zondag 1 april 2007 @ 10:19:29 #15
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_47884911
Mooie huisje !
Maar die jaren 30 woningen zijn ook wel erg in trek tegenwoordig ; en om even typisch Nederlandse opmerking te plaatsen : Hoeveel heb je er voor betaald
pi_47889024
ziet er idd mooi uit
ik hou wel van die stijl (jaren 30 achtig )

Zo is mijn eigen huis ook
pi_47893255
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef misterDre het volgende:
Jah....daar zijn de foto's. Ziet er top uit welke wijk in D-H is het?

Em idd zoals ozziecar al zegt, er gaat niets boven oudbouw
Bezuidenhout

Ik hou ook helemaal van deze stijl en het appartement (niet helemaal van de inrichting van de huidige bewoonster trouwens..ben zelf meer van het strakke op een andere manier geloof ik. Dus het zal een mengeling worden van de oude stijl van het huis en het strakke van de meubels-zover ik nu in mijn hoofd heb.. Ben zo benieuwd hoe het er uit eindelijk uit zal zien!).

En de prijs hou ik liever voor mezelf op dit moment...misschien komt het nog wel als ik in een wat meer 'open' bui ben

Eerst twijfelpunt is trouwens de vloer (en dat is juist het belangrijkste voor de rest van de inrichting qua kleuren e.d.). Er ligt nu een soort vloer van zeil in met houten planken idee. In eerste instantie zie je niet snel dat het niet echt is maar of ik het nou mooi vind...en de kleur... hmm..
Ideeen? :p

[ Bericht 20% gewijzigd door myxomatosekonijn op 01-04-2007 15:26:10 ]
pi_47896891
Ziet er goed uit; van de foto lijkt de vloer niet slecht. Je kunt ook altijd later nog iets met de vloer doen; hangt ook af van het budget wat je te besteden hebt natuurlijk.
  zondag 1 april 2007 @ 17:19:06 #19
141482 Q.
JurassiQ
pi_47896933
Mooi!
Jaloers!
For great justice!
  zondag 1 april 2007 @ 17:26:26 #20
141482 Q.
JurassiQ
pi_47897147
Wanneer is de housewarming?
For great justice!
pi_47897675
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:17 schreef Katinkat het volgende:
Ziet er goed uit; van de foto lijkt de vloer niet slecht. Je kunt ook altijd later nog iets met de vloer doen; hangt ook af van het budget wat je te besteden hebt natuurlijk.
Alleen weet ik dat ik er later niet zo snel iets meer mee zou doen...bovendien..als het een nieuwe vloer wordt wil ik graag een hele lichte vloer en ik kan me voorstellen dat ik op basis daarvan ook weer andere kleuren meubels zou kiezen...

Ik moet eerst weer eens gaan kijken. Destijds zaten er in de woonkamer al wel 2 bobbels in dus die moeten er wel uit te halen zijn anders kies ik meteen voor een nieuwe vloer
pi_47897753
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Bezuidenhout

Ik hou ook helemaal van deze stijl en het appartement (niet helemaal van de inrichting van de huidige bewoonster trouwens..ben zelf meer van het strakke op een andere manier geloof ik. Dus het zal een mengeling worden van de oude stijl van het huis en het strakke van de meubels-zover ik nu in mijn hoofd heb.. Ben zo benieuwd hoe het er uit eindelijk uit zal zien!).

En de prijs hou ik liever voor mezelf op dit moment...misschien komt het nog wel als ik in een wat meer 'open' bui ben

Eerst twijfelpunt is trouwens de vloer (en dat is juist het belangrijkste voor de rest van de inrichting qua kleuren e.d.). Er ligt nu een soort vloer van zeil in met houten planken idee. In eerste instantie zie je niet snel dat het niet echt is maar of ik het nou mooi vind...en de kleur... hmm..
Nog een bezuidenhouter !!!!!
Welkom
pi_47897874
Wauw, prachtig joh! Glas in lood, schuifdeuren, die grote ramen en dat haardje... Helemaal geweldig, zou zelf ook heeeeeel graag zoiets hebben
pi_47897880
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:48 schreef realbase het volgende:

[..]

Nog een bezuidenhouter !!!!!
Welkom
Dank
pi_47897922
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:53 schreef parselmouth het volgende:
Wauw, prachtig joh! Glas in lood, schuifdeuren, die grote ramen en dat haardje... Helemaal geweldig, zou zelf ook heeeeeel graag zoiets hebben
Dank jullie...leuke reacties

Dat haardje vind ik zelf maar zo-zo....beetje neppig. Gelukkig zit er wel een rookkanaal dus als ik het ooit zat ben kan ik altijd nog een echte open haard nemen
Maar verder ben ik er ook echt blij mee
  zondag 1 april 2007 @ 18:03:04 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47898115
Wat mooi
  maandag 2 april 2007 @ 10:23:26 #27
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47917399
Mooi huis zeg!

Ben benieuwd naar de foto's als je het ingericht hebt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47932155
Erg mooi huis , gefeliciteerd!
pi_47936665
Hihi leuk..nog meer leuke reacties
  maandag 2 april 2007 @ 22:00:05 #30
215 misterDre
Paint it black!
pi_47943121
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Bezuidenhout
Leuke buurt
quote:
Probeer de vermenging dan ook door te voeren in je meubels, heel strak maar bijv. wel een kroonluchter
quote:
Je heb nog een paar weken om hierover te twijfelen.

Als het budget het toelaat zou ik vervangen omdat je nadien niet zo snel meer met al je meubels wilt gaan slepen
pi_47943433
ziet er heel mooi uit!

gefeliciteerd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_47943452
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef misterDre het volgende:

[..]

Leuke buurt
[..]

Probeer de vermenging dan ook door te voeren in je meubels, heel strak maar bijv. wel een kroonluchter
[..]

Je heb nog een paar weken om hierover te twijfelen.

Als het budget het toelaat zou ik vervangen omdat je nadien niet zo snel meer met al je meubels wilt gaan slepen
W.b. die vermenging...dat wil ik ook wel graag maar vind ik echt lastig aangezien ik alleen nog maar mooie strakke dingen zie..

En die vloer..we zullen zien
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:50:32 #33
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_47976224
Wat een mooi huisje! Gefeliciteerd en ik ben benieuwd hoe je het in gaat richten. (En weer een voor-stem voor de nieuwe vloer, mits het te betalen is. Later komt het er niet van en ik kan me ergernissen aan nephout voorstellen, ) En nu op naar juni!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_47982008
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:50 schreef Lishe het volgende:
Wat een mooi huisje! Gefeliciteerd en ik ben benieuwd hoe je het in gaat richten. (En weer een voor-stem voor de nieuwe vloer, mits het te betalen is. Later komt het er niet van en ik kan me ergernissen aan nephout voorstellen, ) En nu op naar juni!
Dat laatste weet ik...Alleen de eerste keer dat ik er was heb ik dus niet eens gezien dat het niet echt was...En mijn vader ook niet. Pas toen mijn zus het zei zagen we het...en die moest ook eerst voelen... Vandaar dat ik nog twijfel. Maar goed...eerst kijken dus
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 april 2007 @ 10:33:18 #35
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47996170
Mooi huis zeg

Die vloer moet je bekijken als het huis leeg is. Als het zeil is, kunnen er putten van de huidige meubels in zitten, op plaatsen die jou niet uitkomen En dan kun je altijd nog voor iets anders kiezen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48005402
Dat ziet er leuk en sfeervol uit.
Gefeliciteerd!
  FOK!fotograaf woensdag 4 april 2007 @ 15:03:41 #37
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_48005464
wat een prachtig huis gefeliciteerd
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  woensdag 4 april 2007 @ 20:08:55 #38
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_48017499
Lijkt me een erg gezellige woning
Gefeliciteerd!!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_48148266
Thanks Dit weekend heb ik het helemaal gehad...ik ben in mijn hoofd heel onrustig mbt allerlei keuzes en wil gewoon lekker verhuizen en alles inrichten! Maar ja...dat duurt nog 2 maanden...
  maandag 9 april 2007 @ 16:45:27 #40
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48148540
Ziet er tof uit!

Ik zou vragen of ze die kleding kast laten staan, past goed bij de deuren, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_48148870
quote:
Op maandag 9 april 2007 16:45 schreef Frezer het volgende:
Ziet er tof uit!

Ik zou vragen of ze die kleding kast laten staan, past goed bij de deuren, .
Die neemt ze lekker mee Maar goed ook want er zitten vrij veel inbouwkasten in het appartement dus die megakast vind ik -voorlopig- gewoon zonde
  maandag 9 april 2007 @ 23:55:14 #42
161756 hierissiedan
second first impression
pi_48163483
WOW! ik ben benieuwd hou jij het inricht, strak is ook meer mijn smaak in combinatie met dit
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  dinsdag 10 april 2007 @ 11:40:00 #43
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_48171133
heel erg leuk en welkom in Bezuidenhout, er schrijven hier redelijk wat Bezuidenhouters mee (met zijn drieeen uit mijn straat)
Ik zou kiezen voor een nieuwe vloer.... maar moet financieel haalbaar zijn natuurlijk.
pi_48971094
Gisteren heb ik mijn eerste grote aankoop gedaan voor mijn huis:

[

In de aluminium omranding-variant dus en op hoge poten, met (gedeeltelijk) verstelbare spiralen en fijne matrassen maar zonder extra poespas als lampjes, kastjes of achterwand. Mooi en eenvoudig strak

Woei!

[ Bericht 23% gewijzigd door myxomatosekonijn op 03-05-2007 17:01:05 ]
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:09:53 #45
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_48979675
tvp wat een prachtig huis
pi_49905480
Telt...nog anderhalve week en dan krijg ik (eindelijk) de sleutel!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:40:34 #47
141482 Q.
JurassiQ
pi_49905629
For great justice!
pi_49905761
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:40 schreef Q. het volgende:
Haha! Eerst moet er nog geverfd en verhuisd worden!
pi_50209081
Het huis is leeg...ben net weer even geweest en heb de sleutels al gekregen (maar moest beloven dat ik pas naar het huis ga als ik morgenmiddag bij de notaris ben geweest)... Genoeg dingen om te doen zag ik al weer en daar komt vast nog een boel bij

Kan niet wachten tot morgen !
  donderdag 7 juni 2007 @ 18:22:06 #50
215 misterDre
Paint it black!
pi_50209562
Spannend, vel plezier morgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')