Hoe teleurgesteld? Heb je al de neiging strafbare acties te ondernemen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:46 schreef Gert het volgende:
Ik ben niét boos, alleen maar een beetje teleurgesteld.
En ik pest gewoon lekker terug.
Houd jij van billekoek of zo?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe teleurgesteld? Heb je al de neiging strafbare acties te ondernemen?![]()
`quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:46 schreef Gert het volgende:
Ik ben niét boos, alleen maar een beetje teleurgesteld.
En ik pest gewoon lekker terug.
Nee hoor, tenminste: HiDiHo leest de Libelle niet, neem ik aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:09 schreef petraa het volgende:
[..]
`
Teleurgesteld toch niet in ons de lieve libelle-lezeressen he![]()
Nee ik vind eigenlijk dat dit topic in de volgende OP vermeld moet worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, tenminste: HiDiHo leest de Libelle niet, neem ik aan.![]()
Loopt nog niet erg storm hè, het Gertje pesten, zo onderaan in het forum bungelend.![]()
Komt omdat ie niet te zien is in de lijst, net als de COS-sen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Loopt nog niet erg storm hè, het Gertje pesten, zo onderaan in het forum bungelend.![]()
idd, geen Libelle voor mijquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Post dan wel ff wat nuttigs zegquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik post hier ook wel even,
Zijn er toch nog 5 verschillende users geweest...
Niet boos, maar teleurgesteld zegt ie net.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:20 schreef blomst het volgende:
Waarom boos dan?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, pardon...
Euh...
Gert! Je haar zit raar!
Staat stond toch keurig een llink inquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet boos, maar teleurgesteld zegt ie net.
[COS #994] Voorbereidingen voor het feest in volle gang
Hij hangt helemaal nergens! Is niet te zien in de lijst. Arme gert!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:28 schreef demins het volgende:
Schopje voor Gert!![]()
Edit: Of hangt ie niet meer onderaan?
Ben jij scheel ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:35 schreef Talitha het volgende:
Hij hangt helemaal nergens! Is niet te zien in de lijst.
Het is een kloon van dikke berney!quote:
COS-en verdwijnen, Gert-topics verdwijnen. Maar gelukkig heb jij dit topic kunnen vinden. Wat zouden we moeten doen zonder jouw scherpe blik en waardevolle bijdragen.quote:
Je kunt beter Gert! Of ben je soms bang dat je topic een succes wordt?quote:
Hij hangt héérlijk in de luwte zo. Wat een geniale move om jou de wind uit de zeilen te nemen, zonder zo kinderachtig te zijn hem te sluiten. Al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je kunt beter Gert! Of ben je soms bang dat je topic een succes wordt?
Nee joh, heerlijk exclusief.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:57 schreef Leandra het volgende:
Toch wel jammer dat ie onderaan sticky is gemaakt.... daarmee is een potentioneel stormlooptopic toch aardig afgeremd
Ik heb er geen problemen mee Gert, om dit topic lekker lang rond te zien dobberen. Komt vast nog wel van pas de komende weken.quote:Op maandag 2 april 2007 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij hangt héérlijk in de luwte zo. Wat een geniale move om jou de wind uit de zeilen te nemen, zonder zo kinderachtig te zijn hem te sluiten. Al zeg ik het zelf.![]()
Misschien moet je toch wat hárder je best doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:24 schreef kleinzusje het volgende:
Ik krijg Gert dus niet meer omhoog
Laat teamlead zich zó makkelijk omkopen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
En weer down. Het was wel secondenwerk hè?![]()
Lekker hè, hoe kleinzusje "up" zegt.quote:Op maandag 16 april 2007 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind dit een uiterst goed topic.
Wie pest mij dan?quote:Op maandag 16 april 2007 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Het verbaasd mij dat Gert er nog is.
Ik had me allang afgemeld bij Fok! als iedereen me zó liep te pesten.
Nope.quote:
Hij steigert!!!quote:Op maandag 16 april 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
Jemig Gert, je wilt mn poes helpen zoeken en ik krijg je niet omhoog![]()
Edit:quote:Op maandag 16 april 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
Jemig Gert, je wilt mn poes helpen zoeken en ik krijg je niet omhoog![]()
Pest Gert niet zo!quote:Op maandag 16 april 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
Gert: Ian wil vast wel deel 2000 openen![]()
Ik denk niet dat DGK de 2000 haalt.quote:Op maandag 16 april 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
Gert: Ian wil vast wel deel 2000 openen![]()
Het tempo van de afgelopen 1000 COSsen was ongeveer 4 maanden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat DGK de 2000 haalt.
Maar we zullen zien.
Dijenkletser.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:28 schreef kleinzusje het volgende:
Grappig dat dit topic een "deel 1" in de titel heeft
Ik kan edits lezen schat.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef kleinzusje het volgende:
knip
Ik ben een optimistische pessimist.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:28 schreef kleinzusje het volgende:
Grappig dat dit topic een "deel 1" in de titel heeft
Nee want de rest van de crew kan ze ook lezen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar we kunnen nu dus privé berichten aan Gert typen als we ze gewoon weg-editten?
-edit-quote:Op woensdag 18 april 2007 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want de rest van de crew kan ze ook lezen.![]()
3 bedoel je.quote:
He, blauwe smurf, ben je nu jezelf aan het pesten ???quote:
Anders komen we nooit aan een deel 3.quote:Op woensdag 25 april 2007 08:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
He, blauwe smurf, ben je nu jezelf aan het pesten ???![]()
Dan had jouw moeder zeker ook een biefstuk om d'r nek hangen toen jij verwekt werd, hondekop!!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:58 schreef versabommie het volgende:
ff een klasieker voor Gert, de fanatieke voorzitter van de Henk ten Cate fanclub:
Gert is zo lelijk, zijn moeder moest vroeger een biefstuk om zijn nek binden, anders wilde zelfs de hond niet met hem spelen!
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan had jouw moeder zeker ook een biefstuk om d'r nek hangen toen jij verwekt werd, hondekop!!
Als je dit topic nou eens bovenaan sticky maakt, dan komt er zeker een deel 2!quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan had jouw moeder zeker ook een biefstuk om d'r nek hangen toen jij verwekt werd, hondekop!!
Die Henk "mijn-stem-is-nog-enger-dan-die-van-Brian-alleen-mijn-neus-is-nóg-enger" Ten Cate opmerking was minstens zo intens gemeen, dus we staan hartstikke kiet! Vriendjes?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ik pak je later wel weer terug, maar krijg het niet over m'n hart om grappen over andermans moeder te maken, lul![]()
i'll be bahack!![]()
ja is goed, totale TEWWOW!quote:Op woensdag 25 april 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Die Henk "mijn-stem-is-nog-enger-dan-die-van-Brian-alleen-mijn-neus-is-nóg-enger" Ten Cate opmerking was minstens zo intens gemeen, dus we staan hartstikke kiet! Vriendjes?![]()
Zullen we de rest van dat rapalje hier de volledige terror verklaren?![]()
Teamlead!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja is goed, totale TEWWOW!
![]()
![]()
waar beginnen we?
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:42 schreef Talitha het volgende:
Ik vond een plaatje van een brandende parachute, maar die zal ik maar niet posten. Da's niet lief hè? [afbeelding]
Bedankt!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is toch eigenlijk wel het beste topic van heel DGK...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:08 schreef Gert het volgende:
Probeer haar e-mailadres eens. Je kunt 'm vinden op straat.
kan gebeuren Loes!..... dom, dom doosje.
![]()
Ohoooooo.... klikspaan!!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
Loessssssssssssssss![]()
![]()
Gert vindt je een dom dom doosje![]()
Meldt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert is stom want hij is er nu niet en ik had juist een snood plan!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:38 schreef APK het volgende:
Mag ik hier even helemaal losgaan?
Wegens werk -wat is dat?- niks gepost.
Hoezeer ik jou ook waardeer, de vraag was niet aan jou gericht.quote:
Maar wat nou als Gert er niet is!?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezeer ik jou ook waardeer, de vraag was niet aan jou gericht.
Met mij te pesten?quote:
Heb jij weer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan gaat er dus een mooi stukje APKbanter aan mijn neus voorbij!?
quote:
Wat stel je voor?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat je Gert moet pakken op zijn contact met de onderdanen zoals kleinzusje.![]()
![]()
Klinkt goed!quote:
Kut.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Heb jij een foto van Zusje als starting point?![]()
Geyl!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:15 schreef APK het volgende:
Ik weet niet eens de naam van dat wijf dat de tepels van Gert likt, maar volgens mijh is het 'queenbee' oid.
Van mij mag ze dus duizendmaal sterfen wegens het verkankeren van de COS met haar huisvrouwengelul.
DOOD!
Loesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:15 schreef APK het volgende:
Ik weet niet eens de naam van dat wijf dat de tepels van Gert likt, maar volgens mij is het 'queenbee' oid.
Van mij mag ze dus duizendmaal sterfen wegens het verkankeren van de COS met haar huisvrouwengelul.
DOOD!
Loes is lief!quote:
Loes is topquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef APK het volgende:
[..]
Loes is lief!![]()
Ik heb nu een prachtige mailinglist voor mijn terror.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef APK het volgende:
[..]
Loes is lief!![]()
Ik heb nu een prachtige mailinglist voor mijn terror.![]()
Doe maar even icon vervangen Gert, ik heb 'm in de SC OP al geplaatst!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
He blauwe modsmurf, Loes is op je strand gaan liggen![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
Je gaat mij toch niet in het openbaar 'poppedop' noemen?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet in het openbaar 'poppedop' noemen?
Hier wens ik aangesproken te worden met 'Tijger' of 'Tarzan'
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:35 schreef kleinzusje het volgende:
Is lekkere hitsige oerwoudbewoner ook ok ?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
He blauwe modsmurf, Loes is op je strand gaan liggen![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:19 schreef Gert het volgende:
Leuk, die communicatie middels het lezen van de edits.![]()
Dat kan ik niet en wil ik nietquote:
Wat ga je dan doen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Muhaha! Nu kunnen we hier compleet los gaan!
Die IPban komt toch pas over 2 weken!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Litha & Ian SC in 4 verschillende topics
![]()
Hmpf... Kutnewbie!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht daarnet serieus dat ik in HOOLIGANS zat![]()
Met zo'n postgemiddelde mag jij je echt geen newbie meer noemen!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Met zo'n postgemiddelde mag jij je echt geen newbie meer noemen!![]()
Wel een huilie zo te zien.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:51 schreef Talitha het volgende:
Zonder Gert is Gekke-Gertje-pesten lang zo leuk niet hè?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |