Wie pest mij dan?quote:Op maandag 16 april 2007 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Het verbaasd mij dat Gert er nog is.
Ik had me allang afgemeld bij Fok! als iedereen me zó liep te pesten.
Nope.quote:
Hij steigert!!!quote:Op maandag 16 april 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
Jemig Gert, je wilt mn poes helpen zoeken en ik krijg je niet omhoog![]()
Edit:quote:Op maandag 16 april 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
Jemig Gert, je wilt mn poes helpen zoeken en ik krijg je niet omhoog![]()
Pest Gert niet zo!quote:Op maandag 16 april 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
Gert: Ian wil vast wel deel 2000 openen![]()
Ik denk niet dat DGK de 2000 haalt.quote:Op maandag 16 april 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
Gert: Ian wil vast wel deel 2000 openen![]()
Het tempo van de afgelopen 1000 COSsen was ongeveer 4 maanden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat DGK de 2000 haalt.
Maar we zullen zien.
Dijenkletser.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:28 schreef kleinzusje het volgende:
Grappig dat dit topic een "deel 1" in de titel heeft
Ik kan edits lezen schat.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef kleinzusje het volgende:
knip
Ik ben een optimistische pessimist.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:28 schreef kleinzusje het volgende:
Grappig dat dit topic een "deel 1" in de titel heeft
Nee want de rest van de crew kan ze ook lezen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar we kunnen nu dus privé berichten aan Gert typen als we ze gewoon weg-editten?
-edit-quote:Op woensdag 18 april 2007 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want de rest van de crew kan ze ook lezen.![]()
3 bedoel je.quote:
He, blauwe smurf, ben je nu jezelf aan het pesten ???quote:
Anders komen we nooit aan een deel 3.quote:Op woensdag 25 april 2007 08:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
He, blauwe smurf, ben je nu jezelf aan het pesten ???![]()
Dan had jouw moeder zeker ook een biefstuk om d'r nek hangen toen jij verwekt werd, hondekop!!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:58 schreef versabommie het volgende:
ff een klasieker voor Gert, de fanatieke voorzitter van de Henk ten Cate fanclub:
Gert is zo lelijk, zijn moeder moest vroeger een biefstuk om zijn nek binden, anders wilde zelfs de hond niet met hem spelen!
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan had jouw moeder zeker ook een biefstuk om d'r nek hangen toen jij verwekt werd, hondekop!!
Als je dit topic nou eens bovenaan sticky maakt, dan komt er zeker een deel 2!quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan had jouw moeder zeker ook een biefstuk om d'r nek hangen toen jij verwekt werd, hondekop!!
Die Henk "mijn-stem-is-nog-enger-dan-die-van-Brian-alleen-mijn-neus-is-nóg-enger" Ten Cate opmerking was minstens zo intens gemeen, dus we staan hartstikke kiet! Vriendjes?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ik pak je later wel weer terug, maar krijg het niet over m'n hart om grappen over andermans moeder te maken, lul![]()
i'll be bahack!![]()
ja is goed, totale TEWWOW!quote:Op woensdag 25 april 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Die Henk "mijn-stem-is-nog-enger-dan-die-van-Brian-alleen-mijn-neus-is-nóg-enger" Ten Cate opmerking was minstens zo intens gemeen, dus we staan hartstikke kiet! Vriendjes?![]()
Zullen we de rest van dat rapalje hier de volledige terror verklaren?![]()
Teamlead!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja is goed, totale TEWWOW!
![]()
![]()
waar beginnen we?
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:42 schreef Talitha het volgende:
Ik vond een plaatje van een brandende parachute, maar die zal ik maar niet posten. Da's niet lief hè? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |