in het begin was steam idd een kut programma, inmiddels 2-4 jaar verder en het programma werkt als een trein, en is nu imho 1 van de betere programma's gemaakt om spellen te distribuerenquote:Op zondag 1 april 2007 10:56 schreef Lampje_NL het volgende:
Je weet het niet omdat je nooit 1.6 of eerder hebt gespeelt
1.6 zuigt aan de ene kan ook weer. Omdat steam wordt gebruikt. Steam is het grootste tering programma wat ooit is gemaakt -.-
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:10 schreef Bullebak het volgende:
Ik denk nog regelmatig terug aan de glorieuze tijden van Diablo 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met afstand het beste spel wat ik ooit heb gespeeld. Voor mij ook zoveel beter dan WoWZoveel sneller.
Het rushen, de mephiruns, de tradingchannels, de pvp, de SoJGeniaal.
Was ook daadwerkelijk zwaar verslaafd aan dit spelTe ernstig zelfs.
Welke game mis jij nou echt?
In multiplayer mode was de church map toch wel het gaafste!quote:
whehehequote:
quote:
quote:
Damn, dat spel heb ik ook echt veel gespeeld indd.quote:Op zondag 1 april 2007 02:06 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
Heb je al weleens naar het Transport tycoon topic gekeken? TTD valt nog zeer goed te spelen en ook online enzo tegenwoordig, terwijl de gameplay nog wel hetzelfde is.
Gruwelijk spel gast. Had iets van 7 cd's ofzoquote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Me vriendin is phantasmagoria aan het spelenspel heeft 8 mb intern geheugen nodig, windows 3.1 of 95
en is alleen op te starten met DOS 5.0
quote:Op zondag 1 april 2007 16:12 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Gruwelijk spel gast. Had iets van 7 cd's ofzo![]()
![]()
puzzle of fleshquote:Op zondag 1 april 2007 16:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
er is zelfs een deel 2 ofzo
Ze is ny paaseieren aan het zoeken in het spel ofzo is een ingebouwd grapje van de makers
Looool die heb ik een paar dagen geleden nog gespeeld met een maat van me! Je kon met een trucje via een omhaal standaard scorenquote:Op zondag 1 april 2007 23:42 schreef jeroentjuhhh het volgende:
wat dacht je van deze dan op de nes:
[afbeelding]
geweldig spel, vooral omdat je je tegenstander knockout kon schieten!![]()
![]()
kon je ook niet opdezelfde manier met een snoekduik koppen? volgens mij kon je dan over het hele veld scorenquote:Op maandag 2 april 2007 00:02 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Looool die heb ik een paar dagen geleden nog gespeeld met een maat van me! Je kon met een trucje via een omhaal standaard scorenecht 10-0 aan het eind van de 1e helft
john woo stylequote:Op maandag 2 april 2007 00:34 schreef bugeye1 het volgende:
[afbeelding]
in dit spel Rise of the Triad draait het echt om de humor![]()
oke, ik mis nu ECHT mijn goeie ouwe tijdquote:Op maandag 2 april 2007 00:22 schreef Jimbo het volgende:
fifa 1998 en 1999![]()
super veel gespeeld, daarna werden de games saai en te reeel ect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |