JAAA!! Die mis ik ook!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:11 schreef Nnelis het volgende:
Dune 2! Alleen als ik het nu opnieuw ga spelen is het drie keer niks, omdat je een muisarm krijgt van het klikken![]()
Laatst weer een keer geinstalleerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:35 schreef wijsneus het volgende:
X-wing vs Tie-fighter.
Dat is never nooit niet te vergelijken met de tijd dat het zo populair was natuurlijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:38 schreef ijsmeis het volgende:
Diablo 2 mis ik niet. Ik kan het nog steeds spelen en nog steeds spelen er vele andere mensen ook online.
Ik mis de point and click adventures.
Misschien is het daarom nu juist leukerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:50 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Dat is never nooit niet te vergelijken met de tijd dat het zo populair was natuurlijkMet de 24/7 cow games die gerushed werden etc, en de tijden voor het items dupe ellende.
Dat spel was wel zo vet in multiplayer.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:46 schreef Mirel het volgende:
Vigilante 8, dat was pas een spel voor mannen. (en vrouwen HOOR)
fotoBENG
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien is het daarom nu juist leuker.
Die speel ik sinds kort weer....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
mafia
medal of honor allied assault online
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:21 schreef rasor1 het volgende:
probeer dan eens dune2000
ik mis zelf warcraft 1 / warlords1 / diablo1 (die kutshrines die je mana permanent halveren waardoor je uiteindelijk een sorceror krijgt die geen spells meer kan casten
psycho pinball (o die speel ik nog steeds)
battlechess
hah zijn zoveel spellen die ik mis
Halo2 is zo oud toch nog niet?..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:05 schreef ArendBarend het volgende:
halo 2 was ook wel leuk
en Motogp 2 voor de xbox online
Dan moet je de patch downloade, dan loopt hij niet vast bij het laden;)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Die speel ik sinds kort weer....
Ik baal alleen dat ik Diablo 2 niet werkend krijg onder XP.![]()
En secret of Evermore, Super metroid en Zelda + donkey kong series ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Halo2 is zo oud toch nog niet?..
ontopic: Secret of Mana voor de SNES![]()
Ik snap niet dat ze de nieuwe c&c niet wat langzamer hebben gemaakt, het is echt na 2 minuten al een spamfestijn geworden. Ik vond van C&C1 juist zo leuk dat als je 3 tanks had dat het best wat was en dat je er zuinig op moest zijn, nu is het gewoon spam en rijden maar!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:12 schreef Arti het volgende:
[..]
dat je dune2000 durft te vergelijken met dune2, in mijn ogen is dune2000 de grootste belediging voor dune2. Niks geen goed woord voor over. Na dune 2 mis ik toch c&c deel 1, gewoon nette units, ipv al die vreemde vormen van nu
![]()
![]()
ze moeten t makkelijker maken eh, speciaal voor de noobsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze de nieuwe c&c niet wat langzamer hebben gemaakt, het is echt na 2 minuten al een spamfestijn geworden. Ik vond van C&C1 juist zo leuk dat als je 3 tanks had dat het best wat was en dat je er zuinig op moest zijn, nu is het gewoon spam en rijden maar!
Cs 1.5quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:19 schreef McNasty het volgende:
Worms![]()
En ik mis de goede CounterStrike tijden![]()
juist, het spannende van langzaam aan nieuwe units krijgen is er een beetje afquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze de nieuwe c&c niet wat langzamer hebben gemaakt, het is echt na 2 minuten al een spamfestijn geworden. Ik vond van C&C1 juist zo leuk dat als je 3 tanks had dat het best wat was en dat je er zuinig op moest zijn, nu is het gewoon spam en rijden maar!
Daar moest je nog zuinig zijn op units, als je daar dom mee omging verloor je zo, nu boeit het toch geen zak want er staan na 1 minuut toch weer 30 tanks op je te wachten, SPAMFEST!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:23 schreef Arti het volgende:
[..]
juist, het spannende van langzaam aan nieuwe units krijgen is er een beetje af![]()
Jaaa die was ook gaaf! Leasure suit Larry is looking for lovequote:
Die patch, die is gewoon te vinden op planetdiablo?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:17 schreef Ruzie het volgende:
[..]
Dan moet je de patch downloade, dan loopt hij niet vast bij het laden;)
Jaaaaa. die was zo vetquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:46 schreef Mirel het volgende:
Vigilante 8, dat was pas een spel voor mannen. (en vrouwen HOOR)
fotoBENG
[afbeelding]
Helemaal mee eens! Zomervakantie 1992 helemaal uit zitten spelen, 3 weken lang gordijnen dicht en niets anders dan Dune 2 in mijn Amigaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:11 schreef Nnelis het volgende:
Dune 2! Alleen als ik het nu opnieuw ga spelen is het drie keer niks, omdat je een muisarm krijgt van het klikken![]()
ja!quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:33 schreef Vassili_Z het volgende:
Red Alert 1, Return to Castle Wolfenstein
En dat goddelijke mario kart voor de SNES!!!
Ja, en zo zonde dat deel 2 zo slecht was terwijl er zoveel goede nieuwe dingen aan toegevoegd waren. Af en toe trek ik deel 1 dus maar uit de kast en doe wat custom levels of de campaign opnieuw.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:51 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Dungeon Keeper.
ZO zonde dat er geen deel 3 kwam..![]()
[afbeelding]
Heb je al weleens naar het Transport tycoon topic gekeken? TTD valt nog zeer goed te spelen en ook online enzo tegenwoordig, terwijl de gameplay nog wel hetzelfde is.quote:Op zondag 1 april 2007 01:24 schreef Frenzy_ls het volgende:
aahh ja, en niet te vergeten: "Transport Tycoon deluxe"
broekiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jaaa die was ook gaaf! Leasure suit Larry is looking for love![]()
Ja hey, ik was ook maar afhankelijk van de spelletjes die mijn vader meebrachtquote:Op zondag 1 april 2007 02:58 schreef Beckham het volgende:
[..]
broekie![]()
Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards natuurlijk ......
give apple to eve![]()
Cs 1.5quote:
in het begin was steam idd een kut programma, inmiddels 2-4 jaar verder en het programma werkt als een trein, en is nu imho 1 van de betere programma's gemaakt om spellen te distribuerenquote:Op zondag 1 april 2007 10:56 schreef Lampje_NL het volgende:
Je weet het niet omdat je nooit 1.6 of eerder hebt gespeelt
1.6 zuigt aan de ene kan ook weer. Omdat steam wordt gebruikt. Steam is het grootste tering programma wat ooit is gemaakt -.-
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:10 schreef Bullebak het volgende:
Ik denk nog regelmatig terug aan de glorieuze tijden van Diablo 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met afstand het beste spel wat ik ooit heb gespeeld. Voor mij ook zoveel beter dan WoWZoveel sneller.
Het rushen, de mephiruns, de tradingchannels, de pvp, de SoJGeniaal.
Was ook daadwerkelijk zwaar verslaafd aan dit spelTe ernstig zelfs.
Welke game mis jij nou echt?
In multiplayer mode was de church map toch wel het gaafste!quote:
whehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |