Die patch, die is gewoon te vinden op planetdiablo?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:17 schreef Ruzie het volgende:
[..]
Dan moet je de patch downloade, dan loopt hij niet vast bij het laden;)
Jaaaaa. die was zo vetquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:46 schreef Mirel het volgende:
Vigilante 8, dat was pas een spel voor mannen. (en vrouwen HOOR)
fotoBENG
[afbeelding]
Helemaal mee eens! Zomervakantie 1992 helemaal uit zitten spelen, 3 weken lang gordijnen dicht en niets anders dan Dune 2 in mijn Amigaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:11 schreef Nnelis het volgende:
Dune 2! Alleen als ik het nu opnieuw ga spelen is het drie keer niks, omdat je een muisarm krijgt van het klikken![]()
ja!quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:33 schreef Vassili_Z het volgende:
Red Alert 1, Return to Castle Wolfenstein
En dat goddelijke mario kart voor de SNES!!!
Ja, en zo zonde dat deel 2 zo slecht was terwijl er zoveel goede nieuwe dingen aan toegevoegd waren. Af en toe trek ik deel 1 dus maar uit de kast en doe wat custom levels of de campaign opnieuw.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:51 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Dungeon Keeper.
ZO zonde dat er geen deel 3 kwam..![]()
[afbeelding]
Heb je al weleens naar het Transport tycoon topic gekeken? TTD valt nog zeer goed te spelen en ook online enzo tegenwoordig, terwijl de gameplay nog wel hetzelfde is.quote:Op zondag 1 april 2007 01:24 schreef Frenzy_ls het volgende:
aahh ja, en niet te vergeten: "Transport Tycoon deluxe"
broekiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jaaa die was ook gaaf! Leasure suit Larry is looking for love![]()
Ja hey, ik was ook maar afhankelijk van de spelletjes die mijn vader meebrachtquote:Op zondag 1 april 2007 02:58 schreef Beckham het volgende:
[..]
broekie![]()
Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards natuurlijk ......
give apple to eve![]()
Cs 1.5quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |