quote:
quote:
Damn, dat spel heb ik ook echt veel gespeeld indd.quote:Op zondag 1 april 2007 02:06 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
Heb je al weleens naar het Transport tycoon topic gekeken? TTD valt nog zeer goed te spelen en ook online enzo tegenwoordig, terwijl de gameplay nog wel hetzelfde is.
Gruwelijk spel gast. Had iets van 7 cd's ofzoquote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Me vriendin is phantasmagoria aan het spelenspel heeft 8 mb intern geheugen nodig, windows 3.1 of 95
en is alleen op te starten met DOS 5.0
quote:Op zondag 1 april 2007 16:12 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Gruwelijk spel gast. Had iets van 7 cd's ofzo![]()
![]()
puzzle of fleshquote:Op zondag 1 april 2007 16:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
er is zelfs een deel 2 ofzo
Ze is ny paaseieren aan het zoeken in het spel ofzo is een ingebouwd grapje van de makers
Looool die heb ik een paar dagen geleden nog gespeeld met een maat van me! Je kon met een trucje via een omhaal standaard scorenquote:Op zondag 1 april 2007 23:42 schreef jeroentjuhhh het volgende:
wat dacht je van deze dan op de nes:
[afbeelding]
geweldig spel, vooral omdat je je tegenstander knockout kon schieten!![]()
![]()
kon je ook niet opdezelfde manier met een snoekduik koppen? volgens mij kon je dan over het hele veld scorenquote:Op maandag 2 april 2007 00:02 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Looool die heb ik een paar dagen geleden nog gespeeld met een maat van me! Je kon met een trucje via een omhaal standaard scorenecht 10-0 aan het eind van de 1e helft
john woo stylequote:Op maandag 2 april 2007 00:34 schreef bugeye1 het volgende:
[afbeelding]
in dit spel Rise of the Triad draait het echt om de humor![]()
oke, ik mis nu ECHT mijn goeie ouwe tijdquote:Op maandag 2 april 2007 00:22 schreef Jimbo het volgende:
fifa 1998 en 1999![]()
super veel gespeeld, daarna werden de games saai en te reeel ect
Je bedoelt Summer Games, Summer Games II, Winter Games en World Games van epyx?quote:Op maandag 2 april 2007 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Boulderdash
En de ouderwetse Olympic Games waar bij je jezelf een tennisarm bezorgde om maar zo snel mogelijk te skiën en te bobsleeën.
Ja mijn god, dat spel was echt niet goed voor je gezondheid.quote:Op maandag 2 april 2007 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
En de ouderwetse Olympic Games waar bij je jezelf een tennisarm bezorgde om maar zo snel mogelijk te skiën en te bobsleeën.
Weet ik niet meer, je moest op die omhaal manier altijd zorgen dat iemand de bal passed aan jou en dan moest je met je rug naar het doel staan en op A + B tegelijk drukkenquote:Op maandag 2 april 2007 00:29 schreef jeroentjuhhh het volgende:
[..]
kon je ook niet opdezelfde manier met een snoekduik koppen? volgens mij kon je dan over het hele veld scoren![]()
won ook altijd minimaal met 15-0![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 09:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je bedoelt Summer Games, Summer Games II, Winter Games en World Games van epyx?
LoLz... Dat zaten we altijd met de hele buurt te spelen. Was echt gaaf. Duurde een potje, alle events, al snel 3 uur!quote:Op maandag 2 april 2007 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
En dan met een joy-stick als een debiel heen en weer rammen.
Dat heb ik heul nietquote:Op maandag 2 april 2007 09:47 schreef Wouter2006 het volgende:
Sowieso alle Lucasarts en Sierra adventures, die waren super.
En nog zoveel om op te noemen.
Het klote is als je ze nu gaat spelen het helemaal geen zak aan meer is.
De herinnering is veel mooier.
En dan vechten om wie er Amerika mocht zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 09:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... Dat zaten we altijd met de hele buurt te spelen. Was echt gaaf. Duurde een potje, alle events, al snel 3 uur!
Och.... die goeie oude tijd!
LoLz... inderdaad.... Och.. Ik was meestal wel vrij makkelijk, was meestal Epyx.quote:Op maandag 2 april 2007 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dan vechten om wie er Amerika mocht zijn.![]()
![]()
Helaas nooit de kans gehad om Hotwheels te spelen, tot mijn spijt... Giana Sisters speel ik nog wel eens van tijd tot tijd, op mijn xbox.quote:Op maandag 2 april 2007 09:58 schreef Twarres het volgende:
Giana Sisters en HotWheels op de Commodore 64.. Werkelijk uuuuuren aan besteed.
Thank god for emulators..quote:Op maandag 2 april 2007 09:59 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Helaas nooit de kans gehad om Hotwheels te spelen, tot mijn spijt... Giana Sisters speel ik nog wel eens van tijd tot tijd, op mijn xbox.
Sjeweets!quote:Op maandag 2 april 2007 10:07 schreef Twarres het volgende:
[..]
Thank god for emulators..
Moet ik misschien toch ook maar weer eens gaan doen.
Knuddequote:Op maandag 2 april 2007 09:47 schreef beertenderrr het volgende:
[afbeelding]
ook zoiets
daarnaast was dit spel ook geweldig
[afbeelding]
Omdat het minder leuk was dan Civilization..quote:Op maandag 2 april 2007 10:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Colonization is ook zo'n game waarvan ik mij afvraag waarom er nooit een remake van gemaakt is.
Ik vond het anders een zeer vermakelijk spel.quote:Op maandag 2 april 2007 11:00 schreef Twarres het volgende:
[..]
Omdat het minder leuk was dan Civilization..
Was wel leuk idd, maar haalde het bij lange na niet bij Civ.quote:Op maandag 2 april 2007 11:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond het anders een zeer vermakelijk spel.
Goal was leukerquote:Op zondag 1 april 2007 23:42 schreef jeroentjuhhh het volgende:
wat dacht je van deze dan op de nes:
[afbeelding]
geweldig spel, vooral omdat je je tegenstander knockout kon schieten!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |