quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
Die Hooliganlink klopt ook al een tijdje niet meer
Gert is coolquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Modjes zijn ook maar mensen.
In de OP staat : "TT: iedereen leg te maffen. Morgen gaat het gebeuren."quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
De TT is prima!![]()
BSOL bedoelt de OP denk ik?
Oh, zo!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de OP staat : "TT: iedereen leg te maffen. Morgen gaat het gebeuren."
Maar dat is vandaag ........
Dobranoc.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:41 schreef Ceessie het volgende:
truste allemaal
OKquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dobranoc.
Ik ga me ook even mentaal voorbereiden op morgenavond.
Truste allemaal![]()
![]()
Jij begonquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zitten we Gert nou ook al híer met z'n 2e lastig te vallen?
Ik wil het niet weten!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gezien de bewegingen en de tent in zijn dekbed heb ik het ernstige vermoeden dat nu een BiBroZaLo bewerkstelligd wordt door Japio.
[afbeelding]
Ik doe wel een witte glimlachquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:51 schreef STAP01 het volgende:
Tot vanavond allemaal! En vergeet niet: Todo Blanco he! Ik koop zelfs een flesje witte wijn!
Wat wil je niet weten ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keep the Sunny Side Up
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat wil je niet weten ?Aaahw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De verleiding van een spoilertag was wéér te groot...![]()
Ik wil het ook niet weten, maar hij heeft wel zijn handje netjes boven het dekbedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gezien de bewegingen en de tent in zijn dekbed heb ik het ernstige vermoeden dat nu een BiBroZaLo bewerkstelligd wordt door Japio.
[afbeelding]
Dat is maar 1 handje...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet weten, maar hij heeft wel zijn handje netjes boven het dekbed![]()
Hij is dus rechtsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet weten, maar hij heeft wel zijn handje netjes boven het dekbed![]()
Ja, zijn linkerhandje is braaf boven het dekbed. Dat heb je heel scherp gezien. Rechtshandig dus ! Wel stom want met je linkerhand lijkt het veel meer alsof iemand anders het doet .......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien is ie toch links, en gaat ie zo vreemd...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, zijn linkerhandje is braaf boven het dekbed. Dat heb je heel scherp gezien. Rechtshandig dus ! Wel stom want met je linkerhand lijkt het veel meer alsof iemand anders het doet .......
Edit:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, zijn linkerhandje is braaf boven het dekbed. Dat heb je heel scherp gezien. Rechtshandig dus ! Wel stom want met je linkerhand lijkt het veel meer alsof iemand anders het doet .......
(ondanks je edit .....) Voor vrouwen zal dat echt wel hetzelfde werken, waarom niet ?quote:
Goeie vraagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
(ondanks je edit .....) Voor vrouwen zal dat echt wel hetzelfde werken, waarom niet ?
Neh, er is maar plaats voor 1 ! de enige echte: http://www.youtube.com/watch?v=9Mw8hGKxiYIquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OK, het lijkt op Japio bashen, maar dat is het niet. Zijn gesprekken in zijn slaap zijn zo goed verstaanbaar en zo samenhangend dat je gewoon echt zijn dromen kunt volgen.
Het geeft wel aan onder welke enorme stress die mannen/vrouwen in feite staan, als je er ook maar een beetje gevoelig voor bent, krijg je gesprekken zoals Japio nu heeft. Ik denk dat je dat niet lang kunt volhouden ....... Wordt Japio een tweede para-brotha ?
Zou hij net zo zenuwachtig voor het feest zijn als LL ofzo!?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gaat bijna helemaal rechtop en steunt alleen maar "Ja man, ja man , ja man ..... "
[afbeelding]
denk dat jaap denkt aan het ijspaleisquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gaat bijna helemaal rechtop en steunt alleen maar "Ja man, ja man , ja man ..... "
[afbeelding]
Of aan King Sparerib..........quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
denk dat jaap denkt aan het ijspaleis![]()
LL droomt alleen nog maar van Stijn, volgens mij heeft Japio andere problemen .....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou hij net zo zenuwachtig voor het feest zijn als LL ofzo!?![]()
Bloeit er iets moois tussen LL en Stijn?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
LL droomt alleen nog maar van Stijn, volgens mij heeft Japio andere problemen .....
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij bereikt DGK unieke kijkcijfers verkoop cijfers. Dit is de eerste RL-soap waar iemand een echtscheiding aan z'n broek krijgt nog voor dat hij een huwelijksaanzoek heeft kunnen doen. En dat nog wel zonder vreemd te gaan, een huishoudster zwanger te knallen of buitenechtelijke kinderen zichzelf melden......
Zeker weten, LL is nu al bang dat Stijn het batterijtje van LL eruit trekt ........quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bloeit er iets moois tussen LL en Stijn?![]()
"... bij Eric slapen vannacht!"quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker weten, LL is nu al bang dat Stijn het batterijtje van LL eruit trekt ........
Ik zie Stijn er wel voor aan dat hij LL ff pittig gaat scripten : "Ik betaal je witte overhemd en jij gaat ......"
Nee, dat is Geen Stijl Stijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"... bij Eric slapen vannacht!"
"... GeenStijl promoten!"
"... tegen Jaap zeggen dat C.O.R.A. een hoer is!"
Of nog erger...
"... Amanda d'r haar aanraken!"
![]()
![]()
![]()
*sidder*
bedoel je King 'burn the fucker black' Sparerib?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat is Geen Stijl Stijn![]()
nu ik dit zo lees is het jammer dat prins bernhard niet meer met ons is anders was hij zeker een serieuze kandidaat geweest voor DGKquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij bereikt DGK unieke kijkcijfers verkoopcijfers. Dit is de eerste RL-soap waar iemand een echtscheiding aan z'n broek krijgt nog voor dat hij een huwelijksaanzoek heeft kunnen doen. En dat nog wel zonder vreemd te gaan, een huishoudster zwanger te knallen of buitenechtelijke kinderen zichzelf melden......
Pas op, de Prins heb ik een paar keer mogen ontmoeten en ik heb me heel kostelijk met hem vermaakt. Geloof me, die man had echt humor. We ontvingen vaker belangrijke gasten maar niemand anders had in de kofferbak van de auto een koelbox met flessen Sancerre van het eigen huis bij zich. De chauffeur bracht in razend tempo via de achterpoort de koelbox binnen nadat de Prins was uitgestapt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nu ik dit zo lees is het jammer dat prins bernhard niet meer met ons is anders was hij zeker een serieuze kandidaat geweest voor DGK
Ik dacht dat dat de kraaien buiten warenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 08:42 schreef blomst het volgende:
Jaap laat een scheet, en niet een kleintje ook .
Dit soort postings zijn eigenlijk echt weirdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 08:42 schreef blomst het volgende:
Jaap laat een scheet, en niet een kleintje ook .
Post slaat ook nergens op, maar het klonk zo heftig in mijn oor dat ik er van schrokquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit soort postings zijn eigenlijk echt weird(No offence hoor) maar moet je je voorstellen hoe een niet-gouden kooi kijker voor 't eerst 'n blik op dit forum werpt en ziet 'Jaap laat een scheet'. En dat heet dan Commentaar Op de Streams
![]()
![]()
over elf en een half uurquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Goeiemorgen !! .... Hoe laat begint het feest mensen?
![]()
(mijn oom is zelf uitgenodigd geweest door bea en claus en kom ik ook uit een goede familie)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pas op, de Prins heb ik een paar keer mogen ontmoeten en ik heb me heel kostelijk met hem vermaakt. Geloof me, die man had echt humor. We ontvingen vaker belangrijke gasten maar niemand anders had in de kofferbak van de auto een koelbox met flessen Sancerre van het eigen huis bij zich. De chauffeur bracht in razend tempo via de achterpoort de koelbox binnen nadat de Prins was uitgestapt.
Goed lezen: dat deed de chauffeur.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
(mijn oom is zelf uitgenodigd geweest door bea en claus en kom ik ook uit een goede familie)
over de dode niets dan goed, maar had ik in zijn schoenen gestaan dan ben je toch gek als je zelf die koelbox naar binnen moet sjouwen
Die laatste vind ik té ergquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"... bij Eric slapen vannacht!"
"... GeenStijl promoten!"
"... tegen Jaap zeggen dat C.O.R.A. een hoer is!"
Of nog erger...
"... Amanda d'r haar aanraken!"
![]()
![]()
![]()
*sidder*
daar zijn van die chirurgen handschoentjes voor:)quote:
Ik seg...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:57 schreef scanman01 het volgende:
Hé, Lieke bij Huub in bed ? Gesellug...
Waar hij absoluut mee moet stoppen is dat "what the fuck". Hij gebruikt het echt te pas en te onpas.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
daar mag i trouwens ook wel eens mee kappen, vinden jullie niet?
Haha, likkende lassie mag wel oppassen.. Erik staat ook lang droog. Dat rukken in de jacouzie was de laatste keer volgens mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:04 schreef scanman01 het volgende:
Het is dé dag van het feest.
Eric: "Ik krijg er een harde pik van als ik er aan denk"
Likkende Lassie zou toch die taak op zich nemen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
Er komen dus 7 mannen en 11 vrouwen
Weet iemand of er nog een gay tussen zit voor Eric?
Huub praat tegenwoordig meer Engels dan waar we Nathanael voor verfoeiden. Maar: ze doen het bijna allemaal.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar hij absoluut mee moet stoppen is dat "what the fuck". Hij gebruikt het echt te pas en te onpas.
Gelukkig weet hij dat zelf ook wel, maar schijnt er niet mee te kunnen stoppen helaas.
nieuwe rage:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:10 schreef KonnieKipke het volgende:
Sorry, ik heb toch heel wat gefitnessed in mn leven, maar dat je hoofd en romp zo meewiegelen als bij japio heb ik nog nooit gezien..
Of ze nemen het allemaal over. Als één iemand constant engelse woorden gebruikt (brian bv) dan neemt de rest zoiets misschien heel snel over. Helemaal als je zo op elkaars lip zit als in die villa. Maar het 'what the fuck' vind ik al een tijdje behoorlijk storend.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:09 schreef Gert het volgende:
Maar wat ik frappant vind, is dat bepaalde bewoners het steeds méér lijken te gaan gebruiken. Misschien komt het door het idee dat ze in een "Hollywood-achtige" setting zitten. Misschien voelen sommigen zich een beetje filmsterren, en daar "hoort" Engels bij.
Dat wekt de indruk dat hij het héél erg zwaar heeftquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:10 schreef KonnieKipke het volgende:
Sorry, ik heb toch heel wat gefitnessed in mn leven, maar dat je hoofd en romp zo meewiegelen als bij japio heb ik nog nooit gezien..
Over Engels gesproken, hier staat geen woord chinees bij en iedereen begrijpt het. Best wel normaal.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:12 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
nieuwe rage:
Brake'fiets'dancing![]()
Ja, het heeft inderdaad wat theatraalsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wekt de indruk dat hij het héél erg zwaar heeft
Je kan natuurlijk ook even vertellen dat "oooh maaai gooood" een heel populaire uitspraak isquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
daar mag i trouwens ook wel eens mee kappen, vinden jullie niet?
Begreep van niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:17 schreef scanman01 het volgende:
Huub eruit. Ik verbaasde me er al over dat hij bleef liggen terwijl Lieke er is.
valt er iig vanaf 11 uur weer wat te beleven in de kooi..tis s'morgens zo saai in de weekends met al die slaapkoppenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:19 schreef CARLAK het volgende:
Lieke gaat vanaf nu iedere zaterdag komen van 11.00 tot 14.00 uur.
Ennn weer.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:27 schreef scanman01 het volgende:
Dank u
Och, de regie heeft het alweer gehad met Lieke, we hebben nu Jaap in beeld.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:23 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
valt er iig vanaf 11 uur weer wat te beleven in de kooi..tis s'morgens zo saai in de weekends met al die slaapkoppen![]()
![]()
Die Huub net zong?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ennn weer.
Welk nummer was dat net trouwens, met dat 'girl'. Die wil ik hebben.![]()
Nee, die uit de fitnessruimte. Maar misschien zong Huub die ook wel, was wel toevallig namelijk. Ik hoorde alleen niet dat 't 't zelfde nummer was.quote:
jaap maakt zich fit voor de eerste huwelijksnacht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:26 schreef scanman01 het volgende:
Regie, we hoeven echt Jaap niet te zien
Ja, goeie reden ookquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:32 schreef Ashrak het volgende:
Ik begin echt een grote oprechte hekel aan haar te krijgen .. wat nep zeg. En dat gevoel is echt.
Die uit de fitnessruimte hoorde ik net weer niet maar Huub zong my girl van Nirvana. Volgens mij iets anders dan uit de fitness kwam.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee, die uit de fitnessruimte. Maar misschien zong Huub die ook wel, was wel toevallig namelijk. Ik hoorde alleen niet dat 't 't zelfde nummer was.
Ja dat was iets ehh trance achtigersquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die uit de fitnessruimte hoorde ik net weer niet maar Huub zong my girl van Nirvana. Volgens mij iets anders dan uit de fitness kwam.
Ik vind het wel een goede reden ja, want het gevoel klopt gewoon echt niet. En die zijn ook niet te rijmen met haar acties en dan kan ik het inderdaad maar op een manier uitleggen. Zeker omdat ik al dichtbij zulke situaties heb gestaan en er ook middenin.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, goeie reden ook
Ik snap geen zak van je bericht. De logica ontgaat me volkomen
Ik snap niet wat het op zaterdag werken er in vredesnaam mee te maken heeft. Ze wil wat vaker bij Huub zijn en werkt dus daarom op zaterdag nu ook. Blijkbaar was daar behoefte aan. Waarom krijg je dan een nog grotere hekel aan haar?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:35 schreef Ashrak het volgende:
En ik praat alleen voor mezelf ... unlike other people.
Is heel simpel..............quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Nu doet Amanda weer heel moeilijk met die BH over de handdoek heen, terwijl ze regelmatig ook gewoon topless in die kamer staat zonder problemen. Ik snap die meid ook totaal niet meer.
Ik vind het ook helemaal niets, het ligt er zo dik bovenop waar het haar om gaat( en dat is niet om Huub).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:36 schreef kleinzusje het volgende:
Scan het spijt me echt oprecht en ik respecteer je mening ten zeerste. Vind alle posters die Lieke fan zijn echt nog steeds fantastisch. Net zo als ik Peter 6000 zeer waardeer. Maar ik vind die Lieke toch een KUT
Ten eerste de timing, ten tweede is ze geen echte schoonmaakster en ten derde waarom is er nu opeens een schoonmaakster nodig.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat het op zaterdag werken er in vredesnaam mee te maken heeft. Ze wil wat vaker bij Huub zijn en werkt dus daarom op zaterdag nu ook. Blijkbaar was daar behoefte aan. Waarom krijg je dan een nog grotere hekel aan haar?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:41 schreef Ashrak het volgende:
En nee, ze wil niet vaker bij Huub zijn ... ze wil in het oog van van de camera staan. Groot verschil.
Bibber je al ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
En lieke blijft maar roepen dat ze geen internet heeft heTerwijl ze een onwijs groot hyves profiel heeft
Ze liegt gewoon joh. Duidelijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
En lieke blijft maar roepen dat ze geen internet heeft heTerwijl ze een onwijs groot hyves profiel heeft
Precies en dat is één van de meerdere punten waarom Lieke niet oprecht is!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Give me more!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:44 schreef Yollie het volgende:
[..]
Precies en dat is één van de meerdere punten waarom Lieke niet oprecht is!
Maakt niet uit of het past................ het maakt hem zwak. Of het nou ok gaat of nietquote:
Ik dacht eerst ook even nee he, op de dag van het feest nog ff Huub van Lieke voorzien. Maar toch denk ik dat het niet zoveel uitmaakt zolang Lieke er vanavond maar niet is. Huub gaat echt wel vreemd als ie dat wil, of ze er deze ochtend nu wel of niet is.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:41 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ten eerste de timing, ten tweede is ze geen echte schoonmaakster en ten derde waarom is er nu opeens een schoonmaakster nodig.
Zeker de timing (feest vanavond) en het hele schoonmaak verhaal maakt het allemaal nog nepper en bevestigd alleen het gevoel dat ik heb.
En nee, ze wil niet vaker bij Huub zijn ... ze wil in het oog van van de camera staan. Groot verschil.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:44 schreef Yollie het volgende:
[..]
Precies en dat is één van de meerdere punten waarom Lieke niet oprecht is!
Kun je dan niet beter nog even blijven?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Jullie geloven volgens mij ECHT dat ze wel internet heeft en er over liegt tegen Huub
![]()
Ik ga even weg uit dit topic. Het wordt nu echt hilarisch.
Heb je gelijk in, hij heeft haar duidelijk gezegd geen trouw te kunnen beloven.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:48 schreef kleinzusje het volgende:
Huub gaat niet vreemd. Vreemd ga je pas als je monogaam bent en een relatie hebt. Van beide is hier geen sprake
Ik denk dat jij die roze bril eens af moet zetten (wat Lieke betreft).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Jullie geloven volgens mij ECHT dat ze wel internet heeft en er over liegt tegen Huub
![]()
Ik ga even weg uit dit topic. Het wordt nu echt hilarisch.
Tja, ze zit vaak bij d'r ouders en vriendinnen. Geloof jij het ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
zal erg gezellig worden daar.... NOT.... een sjaggo Lieke die de kooi in wil... maar ja, daar is LL...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:53 schreef Marrije het volgende:
Lieke komt vanavond dus per definitie niet en gaat naar een eigen feessie.
Duidelijk en goed omschreven!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tja, ze zit vaak bij d'r ouders en vriendinnen. Geloof jij het ?
Ik in ieder geval voor geen meter.
In het begin gaf ze ook aan mediaschuw te zijn en wat blijkt.....
Ze heeft aan tv-programma's meegedaan. Ze doet mee aan kampioenschappen en staat vervolgens doodleuk in de Glamour haar seksleven te beschrijven, omdat ze zo schuw is ...
Het spel van monogamie klopt ook voor geen meter. Elke keer als Huub aangaf dat als ze niet met zijn opvatting van liefde kon leven ze beter kon opstappen trok ze weer helemaal naar hem toe. Goed spel en jammer dat hij zijn opmerking niet verder heeft doorgetrokken (wat wil je daar nu weer mee bereiken), want hij wordt gewoon bespeeld van hier tot Tokio. En net als Sylvia ook zei ... op het moment dat het niet goed gaat ... een zoen, knuffelen, huilen en uiteindelijk seks. Net zolang tot ze heeft wat ze wil. Het gaat haar alleen maar om de aandacht.
Ook zij heeft een paar maal aangegeven niet met zijn opvatting te kunnen leven en wilde opstappen. Ze doet dat niet en komt elke keer terug. Als je monogamie zo sterk in het vaandel hebt staan reageer je echt wel anders. En kom op ... als je echt verliefd bent begin je niet op dag 1 al eisen te stellen en soms Huub erg denigrerend toe te spreken. En je begint dan al helemaal niet over Brian.
Vanaf dag 1 heb ik het gevoel dat ze het spel speelt om en voor de camera's en dat is eigenlijk alleen maar versterkt. Ze denkt ook alleen maar aan zichzelf en geen seconde aan Huub, want ook voor hem heeft dit heel veel consequenties
Het is duidelijk dat de afgelopen weken hij niet lekker in zijn vel zit en dit eigenlijk wel makkelijk vindt om lekker even te ontsnappen. Is ook heerlijk, begrijp me niet verkeerd. Alleen heeft hij niet door dat hij toch behoorlijk wat zaken uit het oog verliest en minder goed in het spel staat. Hij verzwakt zichzelf elke dag meer en meer zolang hij met haar omgaat. En dat vind ik persoonlijk heel erg jammer.
Een gewone Huub die met het spel bezig is is echt superleuk om naar te kijken.
Personeelsfeestje "achter"?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:53 schreef Marrije het volgende:
Lieke komt vanavond dus per definitie niet en gaat naar een eigen feessie.
Dit is dus exact het verschil met Lesleyquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze heeft aan tv-programma's meegedaan. Ze doet mee aan kampioenschappen en staat vervolgens doodleuk in de Glamour haar seksleven te beschrijven, omdat ze zo schuw is ...
Het spel van monogamie klopt ook voor geen meter. Elke keer als Huub aangaf dat als ze niet met zijn opvatting van liefde kon leven ze beter kon opstappen trok ze weer helemaal naar hem toe. Goed spel en jammer dat hij zijn opmerking niet verder heeft doorgetrokken (wat wil je daar nu weer mee bereiken), want hij wordt gewoon bespeeld van hier tot Tokio. En net als Sylvia ook zei ... op het moment dat het niet goed gaat ... een zoen, knuffelen, huilen en uiteindelijk seks. Net zolang tot ze heeft wat ze wil. Het gaat haar alleen maar om de aandacht.
Ook zij heeft een paar maal aangegeven niet met zijn opvatting te kunnen leven en wilde opstappen. Ze doet dat niet en komt elke keer terug. Als je monogamie zo sterk in het vaandel hebt staan reageer je echt wel anders. En kom op ... als je echt verliefd bent begin je niet op dag 1 al eisen te stellen en soms Huub erg denigrerend toe te spreken. En je begint dan al helemaal niet over Brian.
Vanaf dag 1 heb ik het gevoel dat ze het spel speelt om en voor de camera's en dat is eigenlijk alleen maar versterkt. Ze denkt ook alleen maar aan zichzelf en geen seconde aan Huub, want ook voor hem heeft dit heel veel consequenties
Het is duidelijk dat de afgelopen weken hij niet lekker in zijn vel zit en dit eigenlijk wel makkelijk vindt om lekker even te ontsnappen. Is ook heerlijk, begrijp me niet verkeerd. Alleen heeft hij niet door dat hij toch behoorlijk wat zaken uit het oog verliest en minder goed in het spel staat. Hij verzwakt zichzelf elke dag meer en meer zolang hij met haar omgaat. En dat vind ik persoonlijk heel erg jammer.
Óf liefde maakt blind. . .quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:00 schreef havefun het volgende:
Maargoed als je alles even logisch bekijkt kan Lieke toch niet anders zijn dan een aandachtshoer of een 1 of andere actrice. Je gaat toch geen serieuze realtie aan met iemand in zo'n programma, die ook nog eens de reputatie heeft van hoeren batser?
ze heeft een ander feest heb ik begrepenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:
Mag Lieke nou vanavond wel of niet op het feest komen?
Je hebt een relatie met iemand om wie hij is en niet om wat je wilt dat hij zal zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:00 schreef havefun het volgende:
Maargoed als je alles even logisch bekijkt kan Lieke toch niet anders zijn dan een aandachtshoer of een 1 of andere actrice. Je gaat toch geen serieuze realtie aan met iemand in zo'n programma, die ook nog eens de reputatie heeft van hoeren batser?
Ben geen kijker van het eerste uur, maar het valt inderdaad heel erg op dat ze echt niet aan hem denkt. Ze geeft alleen maar aan dat ze zelf zo vaak mogelijk wil komen. De consequenties voor Huub zijn nog niet eenmaal naar voren gekomen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit is dus exact het verschil met Lesley
Juist en je weet ook dat je iemand niet kunt veranderen ...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je hebt een relatie met iemand om wie hij is en niet om wat je wilt dat hij zal zijn.
Kun je iets met mijn post ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:45 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Abosluut. hebben jullie nog meer argumenten waarom lieke niet bij huub hoort te zijn? dan kan ik dat subtiel ff opgooien vanavond. heb t topic wel doorgelezen over haar, maar een opsomming zou leuk zijn
Een kleine toevoeging ...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
hier kan ik het alleen maar 100% mee eens zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:36 schreef kleinzusje het volgende:
Scan het spijt me echt oprecht en ik respecteer je mening ten zeerste. Vind alle posters die Lieke fan zijn echt nog steeds fantastisch. Net zo als ik Peter 6000 zeer waardeer. Maar ik vind die Lieke toch een KUT
Dank je schat, had ik even nodig. De stoom komt uit mn oren en ik weet niet hoe ik het moet verwoorden. Ik voel exact of iets klopt of niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:11 schreef Desii het volgende:
[..]
hier kan ik het alleen maar 100% mee eens zijn.![]()
Je staat zeker niet alleen hoor ...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je schat, had ik even nodig. De stoom komt uit mn oren en ik weet niet hoe ik het moet verwoorden. Ik voel exact of iets klopt of niet.
Mijn idee!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:41 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ten eerste de timing, ten tweede is ze geen echte schoonmaakster en ten derde waarom is er nu opeens een schoonmaakster nodig.
Zeker de timing (feest vanavond) en het hele schoonmaak verhaal maakt het allemaal nog nepper en bevestigd alleen het gevoel dat ik heb.
Ja, ben ik helemaal met je eens ... de timing rammelt echt aan alle kanten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Mijn idee!!
Lieke wordt gebruikt voor de verhaallijn of liever nog láát zich gebruiken. Door er nu te zijn legt ze nog even extra druk op Huub voor vanavond.. zo van 'kijk uit wat je doet ik ben er ook nog'.
Als ze écht om Huub zou geven zou ze zich niet laten gebruiken voor deze spelletjes van de redactie.
Ik was zelfs even blij met Jaapquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:16 schreef Desii het volgende:
Ashrak en klein zusje ik zet zelfs de streams uit als Lieke in beeld kom..... moet niet erger worden
Ja ze moet dweilen ipv Huub opgeilenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:32 schreef Ecila111 het volgende:
Proef ik lichte irritatie bij Liekje?
Nee want dan neemt kleine huub het over.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:33 schreef Spoko het volgende:
mag Huub drinken vanavond zonder limiet?
Hier precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
Bof ik even, zet de strams aan , en zie ik die rotkop van Lieke![]()
![]()
![]()
Gelukkig is het zo dat smaken verschillen, anders zouden we allemaal op dezelfde persoon vallen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:40 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Voor jullie dan.
[afbeelding]
Ik vind haar trouwens geen rotkop hebben.
Dat vind ik ook niet, maar alle vrouwen hier schijnbaar welquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:40 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Voor jullie dan.
[afbeelding]
Ik vind haar trouwens geen rotkop hebben.
En Amanda kan geen maat houden met de alcohol, dus dat wordt weer smullen vanavond.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:46 schreef proh het volgende:
"mike" gaat Brian gek maken door met Amanda aan te pappen
Dan zijn dit de laatste momenten van Huub en Lieke samen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:45 schreef Desii het volgende:
Yesss... zijn alchoholrestrictie is eraf vanavond
Yup!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Amanda kan geen maat houden met de alcohol, dus dat wordt weer smullen vanavond.
En niet zo'n klein beetje ook ....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:47 schreef Clank het volgende:
Huub en Lieke liggen inmiddels al weer helemaal in elkaar op de Japen...
Laat het maar zien hoor ik Lieke zeggen.
Ik wil je niet kwijt raken zegt Huub.
De druk wordt opgevoerd.
Ja, voor de tigste keer.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:50 schreef Marrije het volgende:
En Lieke waarschuwt Huub nog maar een keer dat ze echt weg is als ie gaat lopen kloten vanavond.
\quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:48 schreef kleinzusje het volgende:
Huub gaat niet vreemd. Vreemd ga je pas als je monogaam bent en een relatie hebt. Van beide is hier geen sprake
Zal ze niet mogen van 'achter'.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft met Joris gesproken over Huub. O.a. over vrouwen en alcohol. Ze laat niet veel los.
Wel jammer dat Joris niet even heeft gebeld of snel een mailtje heeft gestuurd naar Huub.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft met Joris gesproken over Huub. O.a. over vrouwen en alcohol. Ze laat niet veel los.
Of naar Likkende Lassiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Wel jammer dat Joris niet even heeft gebeld of snel een mailtje heeft gestuurd naar Huub.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:54 schreef Ecila111 het volgende:
Lieke heeft een dominante toon in haar stem. En lacht een hoop weg. Als je het lachen noemt.
Huub en Lieke kwamen bij haar liggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:55 schreef robert2006 het volgende:
dia amanda ligt er gewoon mee te luisteren
Hij heeft alleen geen cp.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:53 schreef Clank het volgende:
Ze heeft Joris gisteren gesproken.
Huub wil er alles van weten.
Joris heeft haar wel gerustgesteld in dingen.
Ze zegt eigenlijk weinig.
Huub.. zegt nu dat hij hóópt dat de alcohollrestrictie wordt ingetrokken.
Als ik Huub was zou ik nu direct Joris bellen!!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:53 schreef kleinzusje het volgende:
Nena is vandaag jarig...................gefeliciteerd !!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
En tercht, ik zou ook lekker blijven liggen waar ik lag. Ondertussen prijst Amanda zich gelukkig dat zij wel om Brian heen kan hangen (met tig andere meisjes) en niet zoals Lieke 'op stap' hoeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:55 schreef robert2006 het volgende:
dia amanda ligt er gewoon mee te luisteren
"Spontaan" is net zo'n nietszeggend woord als "apart". Dat zeg je als je het eigenlijk nix vind.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:54 schreef Clank het volgende:
Joris vond Lieke 'spontaan'... ik hoop stilletjes dat dit voor Huub en Joris een code woord is voor 'ontzettende muts'!!!
amanda houdt zich wel slapende maar die zit met beide oren mee te luisteren, info brieft ze door aan brian en natas, hahaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
En tercht, ik zou ook lekker blijven liggen waar ik lag. Ondertussen prijst Amanda zich gelukkig dat zij wel om Brian heen kan hangen (met tig andere meisjes) en niet zoals Lieke 'op stap' hoeft.
Laten we hopen van wel, maar nu ik nog net naar de streams kijk is daar weinig van te merken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:58 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
"Spontaan" is net zo'n nietszeggend woord als "apart". Dat zeg je als je het eigenlijk nix vind.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:01 schreef beequeen het volgende:
Billie vraagt aan Lieke of ze EVEN zijn overhemd wil strijken.
Succes Lieke, zien je over een uur wel weer.
Ik vind 'nietszeggend' beter bij Lieke passen dan 'spontaan'.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:58 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
"Spontaan" is net zo'n nietszeggend woord als "apart". Dat zeg je als je het eigenlijk nix vind.
Jammer dat de concessies nu toch al de intrede doen ... nou Lieke en DGK ... goed gedaanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:01 schreef Marrije het volgende:
Huub: Aman, ik denk dat het over is als ik met iemand naar bed ga, maar als ik met iemand zoen dan kan het wel. . .
Vandaar de leuke timing van Lieke en DGK om toch nog even "schoon te maken".quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:03 schreef robert2006 het volgende:
huub gaat sexen vanavond, die is zo sexverslaafd, zal zich niet in kunnen houden
Straalt er vanaf hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
Billie zit zich weer te pletter te vervelen in de sauna.
Maar Lieke is er toch ook vanavond?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Vandaar de leuke timing van Lieke en DGK om toch nog even "schoon te maken".
De druk staat nu echt vol op de ketel.
Dat is vanavond niet in Rotterdam maar in Zaandamquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, die gaat naar een 'expornstarfeest' zegt ze...
Dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd verstaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is vanavond niet in Rotterdam maar in Zaandam
http://www.expornstar.com/expornstar.html
Er staat zo'n soort tafel opgesteld in het kantoor. Daar mogen de bewoners ook al een aantal dagen niet komen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:15 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Zag i kdaar een pokertafel?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind 'nietszeggend' beter bij Lieke passen dan 'spontaan'.
Dat was wrs het kantoor, daar mogen ze sinds gisteren niet meer in.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:15 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Zag i kdaar een pokertafel?
en weer aan zn tenen te plukkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
Billie is dus echt gestoord. Zit in zijn eentje keihard voor zich uit te lachen in de sauna.
Ik seg.....ik hou durfanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:22 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Weetje wat ik wil proberen vanavond...een goed gesprek te hebben met Jaap, en hem proberen te overtuigen om te trouwen!!!
ik zie en hoor liever lieke dan brian en jaap. vooral als de twee laatsten in gesprek zijn (lees: langs elkaar lullen)quote:
ted de braakquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:31 schreef CARLAK het volgende:
Wie is toch die man die het vlees snijdt.......
Zou Billie wachten tot het water warm wordt?quote:
Stomste wat je kunt doen als je je brandt..... onder koud water gaan staan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:43 schreef blomst het volgende:
Jaap heeft zich zeker gebrand in de sauna.
Staat al tijden zijn hand af te spoelen.
Ai, dat is een milieu-delict....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:44 schreef Kinga het volgende:
frituurvet door de wc spoelenbriljant hoor lieke
koelen is toch goed, of wou je hem direkt afvoeren naar Beverwijk?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:45 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Stomste wat je kunt doen als je je brandt..... onder koud water gaan staan.
Mensen van Van Dobben.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:46 schreef Katewalker het volgende:
Hum..waar gaat dit over? Ik dacht dat zij bezig waren voor het feest....niet? Drie man zijn bezig om de lunch te verzorgen voor onze miljonairs? Broodje ham, broodje kroket...en daar heb je drie man voor nodig en tig apparaten? wie zijn dit? Waarom doen zij dit?
Vage shit weer![]()
Koelen is juist fout. Dan sluiten meteen alle porieën en slaat de hitte naat binnen. En die hitte moet er juist uit. Dus je kunt beter onder een warme kraan gaan staan of speciale brandzalf gebruiken die je porieën opengooit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:46 schreef blomst het volgende:
[..]
koelen is toch goed, of wou je hem direkt afvoeren naar Beverwijk?
Lieke in gesprek met poetry Brian: "Je kunt heel veel zeggen zonder letterlijk te zijn."quote:
Nee, maar je snapt het niet ... Ze heeft geen internetquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:49 schreef petraa het volgende:
Het liedje van de zanglerares zegt Lieke tegen brian was toch jou gedicht. Is toch nog niet op tv geweest ???
Kan dat? Kan dat? Of is het weer een dooie mus?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:46 schreef blomst het volgende:
[..]
koelen is toch goed, of wou je hem direkt afvoeren naar Beverwijk?
Ohhhh dus daarom weet ze het !!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, maar je snapt het niet ... Ze heeft geen internet![]()
![]()
![]()
Lauw zul je bedoelen, en nooit met zalf aankomen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:50 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Koelen is juist fout. Dan sluiten meteen alle porieën en slaat de hitte naat binnen. En die hitte moet er juist uit. Dus je kunt beter onder een warme kraan gaan staan of speciale brandzalf gebruiken die je porieën opengooit.
echt ???quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:52 schreef Desii het volgende:
Ik lees bij de buren dat Huub dit gezegd zou hebben vanochtend:
Heb je gehoord wat Huub zei tegen Erik over Lieke, Ze is een schatie en liegen dat ze kan, I wan to break free nd : "
De actie "Eerst water, de rest komt later!" was dan ook bedoeld om meer klanten te werven voor Beverwijk...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:50 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Koelen is juist fout. Dan sluiten meteen alle porieën en slaat de hitte naat binnen. En die hitte moet er juist uit. Dus je kunt beter onder een warme kraan gaan staan of speciale brandzalf gebruiken die je porieën opengooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |