Ennn weer.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:27 schreef scanman01 het volgende:
Dank u
Och, de regie heeft het alweer gehad met Lieke, we hebben nu Jaap in beeld.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:23 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
valt er iig vanaf 11 uur weer wat te beleven in de kooi..tis s'morgens zo saai in de weekends met al die slaapkoppen![]()
![]()
Die Huub net zong?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ennn weer.
Welk nummer was dat net trouwens, met dat 'girl'. Die wil ik hebben.![]()
Nee, die uit de fitnessruimte. Maar misschien zong Huub die ook wel, was wel toevallig namelijk. Ik hoorde alleen niet dat 't 't zelfde nummer was.quote:
jaap maakt zich fit voor de eerste huwelijksnacht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:26 schreef scanman01 het volgende:
Regie, we hoeven echt Jaap niet te zien
Ja, goeie reden ookquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:32 schreef Ashrak het volgende:
Ik begin echt een grote oprechte hekel aan haar te krijgen .. wat nep zeg. En dat gevoel is echt.
Die uit de fitnessruimte hoorde ik net weer niet maar Huub zong my girl van Nirvana. Volgens mij iets anders dan uit de fitness kwam.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee, die uit de fitnessruimte. Maar misschien zong Huub die ook wel, was wel toevallig namelijk. Ik hoorde alleen niet dat 't 't zelfde nummer was.
Ja dat was iets ehh trance achtigersquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die uit de fitnessruimte hoorde ik net weer niet maar Huub zong my girl van Nirvana. Volgens mij iets anders dan uit de fitness kwam.
Ik vind het wel een goede reden ja, want het gevoel klopt gewoon echt niet. En die zijn ook niet te rijmen met haar acties en dan kan ik het inderdaad maar op een manier uitleggen. Zeker omdat ik al dichtbij zulke situaties heb gestaan en er ook middenin.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, goeie reden ook
Ik snap geen zak van je bericht. De logica ontgaat me volkomen
Ik snap niet wat het op zaterdag werken er in vredesnaam mee te maken heeft. Ze wil wat vaker bij Huub zijn en werkt dus daarom op zaterdag nu ook. Blijkbaar was daar behoefte aan. Waarom krijg je dan een nog grotere hekel aan haar?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:35 schreef Ashrak het volgende:
En ik praat alleen voor mezelf ... unlike other people.
Is heel simpel..............quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Nu doet Amanda weer heel moeilijk met die BH over de handdoek heen, terwijl ze regelmatig ook gewoon topless in die kamer staat zonder problemen. Ik snap die meid ook totaal niet meer.
Ik vind het ook helemaal niets, het ligt er zo dik bovenop waar het haar om gaat( en dat is niet om Huub).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:36 schreef kleinzusje het volgende:
Scan het spijt me echt oprecht en ik respecteer je mening ten zeerste. Vind alle posters die Lieke fan zijn echt nog steeds fantastisch. Net zo als ik Peter 6000 zeer waardeer. Maar ik vind die Lieke toch een KUT
Ten eerste de timing, ten tweede is ze geen echte schoonmaakster en ten derde waarom is er nu opeens een schoonmaakster nodig.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat het op zaterdag werken er in vredesnaam mee te maken heeft. Ze wil wat vaker bij Huub zijn en werkt dus daarom op zaterdag nu ook. Blijkbaar was daar behoefte aan. Waarom krijg je dan een nog grotere hekel aan haar?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:41 schreef Ashrak het volgende:
En nee, ze wil niet vaker bij Huub zijn ... ze wil in het oog van van de camera staan. Groot verschil.
Bibber je al ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
En lieke blijft maar roepen dat ze geen internet heeft heTerwijl ze een onwijs groot hyves profiel heeft
Ze liegt gewoon joh. Duidelijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
En lieke blijft maar roepen dat ze geen internet heeft heTerwijl ze een onwijs groot hyves profiel heeft
Precies en dat is één van de meerdere punten waarom Lieke niet oprecht is!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Give me more!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:44 schreef Yollie het volgende:
[..]
Precies en dat is één van de meerdere punten waarom Lieke niet oprecht is!
Maakt niet uit of het past................ het maakt hem zwak. Of het nou ok gaat of nietquote:
Ik dacht eerst ook even nee he, op de dag van het feest nog ff Huub van Lieke voorzien. Maar toch denk ik dat het niet zoveel uitmaakt zolang Lieke er vanavond maar niet is. Huub gaat echt wel vreemd als ie dat wil, of ze er deze ochtend nu wel of niet is.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:41 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ten eerste de timing, ten tweede is ze geen echte schoonmaakster en ten derde waarom is er nu opeens een schoonmaakster nodig.
Zeker de timing (feest vanavond) en het hele schoonmaak verhaal maakt het allemaal nog nepper en bevestigd alleen het gevoel dat ik heb.
En nee, ze wil niet vaker bij Huub zijn ... ze wil in het oog van van de camera staan. Groot verschil.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:44 schreef Yollie het volgende:
[..]
Precies en dat is één van de meerdere punten waarom Lieke niet oprecht is!
Kun je dan niet beter nog even blijven?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Jullie geloven volgens mij ECHT dat ze wel internet heeft en er over liegt tegen Huub
![]()
Ik ga even weg uit dit topic. Het wordt nu echt hilarisch.
Heb je gelijk in, hij heeft haar duidelijk gezegd geen trouw te kunnen beloven.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:48 schreef kleinzusje het volgende:
Huub gaat niet vreemd. Vreemd ga je pas als je monogaam bent en een relatie hebt. Van beide is hier geen sprake
Ik denk dat jij die roze bril eens af moet zetten (wat Lieke betreft).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Jullie geloven volgens mij ECHT dat ze wel internet heeft en er over liegt tegen Huub
![]()
Ik ga even weg uit dit topic. Het wordt nu echt hilarisch.
Tja, ze zit vaak bij d'r ouders en vriendinnen. Geloof jij het ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
zal erg gezellig worden daar.... NOT.... een sjaggo Lieke die de kooi in wil... maar ja, daar is LL...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:53 schreef Marrije het volgende:
Lieke komt vanavond dus per definitie niet en gaat naar een eigen feessie.
Duidelijk en goed omschreven!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tja, ze zit vaak bij d'r ouders en vriendinnen. Geloof jij het ?
Ik in ieder geval voor geen meter.
In het begin gaf ze ook aan mediaschuw te zijn en wat blijkt.....
Ze heeft aan tv-programma's meegedaan. Ze doet mee aan kampioenschappen en staat vervolgens doodleuk in de Glamour haar seksleven te beschrijven, omdat ze zo schuw is ...
Het spel van monogamie klopt ook voor geen meter. Elke keer als Huub aangaf dat als ze niet met zijn opvatting van liefde kon leven ze beter kon opstappen trok ze weer helemaal naar hem toe. Goed spel en jammer dat hij zijn opmerking niet verder heeft doorgetrokken (wat wil je daar nu weer mee bereiken), want hij wordt gewoon bespeeld van hier tot Tokio. En net als Sylvia ook zei ... op het moment dat het niet goed gaat ... een zoen, knuffelen, huilen en uiteindelijk seks. Net zolang tot ze heeft wat ze wil. Het gaat haar alleen maar om de aandacht.
Ook zij heeft een paar maal aangegeven niet met zijn opvatting te kunnen leven en wilde opstappen. Ze doet dat niet en komt elke keer terug. Als je monogamie zo sterk in het vaandel hebt staan reageer je echt wel anders. En kom op ... als je echt verliefd bent begin je niet op dag 1 al eisen te stellen en soms Huub erg denigrerend toe te spreken. En je begint dan al helemaal niet over Brian.
Vanaf dag 1 heb ik het gevoel dat ze het spel speelt om en voor de camera's en dat is eigenlijk alleen maar versterkt. Ze denkt ook alleen maar aan zichzelf en geen seconde aan Huub, want ook voor hem heeft dit heel veel consequenties
Het is duidelijk dat de afgelopen weken hij niet lekker in zijn vel zit en dit eigenlijk wel makkelijk vindt om lekker even te ontsnappen. Is ook heerlijk, begrijp me niet verkeerd. Alleen heeft hij niet door dat hij toch behoorlijk wat zaken uit het oog verliest en minder goed in het spel staat. Hij verzwakt zichzelf elke dag meer en meer zolang hij met haar omgaat. En dat vind ik persoonlijk heel erg jammer.
Een gewone Huub die met het spel bezig is is echt superleuk om naar te kijken.
Personeelsfeestje "achter"?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:53 schreef Marrije het volgende:
Lieke komt vanavond dus per definitie niet en gaat naar een eigen feessie.
Dit is dus exact het verschil met Lesleyquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze heeft aan tv-programma's meegedaan. Ze doet mee aan kampioenschappen en staat vervolgens doodleuk in de Glamour haar seksleven te beschrijven, omdat ze zo schuw is ...
Het spel van monogamie klopt ook voor geen meter. Elke keer als Huub aangaf dat als ze niet met zijn opvatting van liefde kon leven ze beter kon opstappen trok ze weer helemaal naar hem toe. Goed spel en jammer dat hij zijn opmerking niet verder heeft doorgetrokken (wat wil je daar nu weer mee bereiken), want hij wordt gewoon bespeeld van hier tot Tokio. En net als Sylvia ook zei ... op het moment dat het niet goed gaat ... een zoen, knuffelen, huilen en uiteindelijk seks. Net zolang tot ze heeft wat ze wil. Het gaat haar alleen maar om de aandacht.
Ook zij heeft een paar maal aangegeven niet met zijn opvatting te kunnen leven en wilde opstappen. Ze doet dat niet en komt elke keer terug. Als je monogamie zo sterk in het vaandel hebt staan reageer je echt wel anders. En kom op ... als je echt verliefd bent begin je niet op dag 1 al eisen te stellen en soms Huub erg denigrerend toe te spreken. En je begint dan al helemaal niet over Brian.
Vanaf dag 1 heb ik het gevoel dat ze het spel speelt om en voor de camera's en dat is eigenlijk alleen maar versterkt. Ze denkt ook alleen maar aan zichzelf en geen seconde aan Huub, want ook voor hem heeft dit heel veel consequenties
Het is duidelijk dat de afgelopen weken hij niet lekker in zijn vel zit en dit eigenlijk wel makkelijk vindt om lekker even te ontsnappen. Is ook heerlijk, begrijp me niet verkeerd. Alleen heeft hij niet door dat hij toch behoorlijk wat zaken uit het oog verliest en minder goed in het spel staat. Hij verzwakt zichzelf elke dag meer en meer zolang hij met haar omgaat. En dat vind ik persoonlijk heel erg jammer.
Óf liefde maakt blind. . .quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:00 schreef havefun het volgende:
Maargoed als je alles even logisch bekijkt kan Lieke toch niet anders zijn dan een aandachtshoer of een 1 of andere actrice. Je gaat toch geen serieuze realtie aan met iemand in zo'n programma, die ook nog eens de reputatie heeft van hoeren batser?
ze heeft een ander feest heb ik begrepenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:
Mag Lieke nou vanavond wel of niet op het feest komen?
Je hebt een relatie met iemand om wie hij is en niet om wat je wilt dat hij zal zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:00 schreef havefun het volgende:
Maargoed als je alles even logisch bekijkt kan Lieke toch niet anders zijn dan een aandachtshoer of een 1 of andere actrice. Je gaat toch geen serieuze realtie aan met iemand in zo'n programma, die ook nog eens de reputatie heeft van hoeren batser?
Ben geen kijker van het eerste uur, maar het valt inderdaad heel erg op dat ze echt niet aan hem denkt. Ze geeft alleen maar aan dat ze zelf zo vaak mogelijk wil komen. De consequenties voor Huub zijn nog niet eenmaal naar voren gekomen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit is dus exact het verschil met Lesley
Juist en je weet ook dat je iemand niet kunt veranderen ...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je hebt een relatie met iemand om wie hij is en niet om wat je wilt dat hij zal zijn.
Kun je iets met mijn post ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:45 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Abosluut. hebben jullie nog meer argumenten waarom lieke niet bij huub hoort te zijn? dan kan ik dat subtiel ff opgooien vanavond. heb t topic wel doorgelezen over haar, maar een opsomming zou leuk zijn
Een kleine toevoeging ...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
hier kan ik het alleen maar 100% mee eens zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:36 schreef kleinzusje het volgende:
Scan het spijt me echt oprecht en ik respecteer je mening ten zeerste. Vind alle posters die Lieke fan zijn echt nog steeds fantastisch. Net zo als ik Peter 6000 zeer waardeer. Maar ik vind die Lieke toch een KUT
Dank je schat, had ik even nodig. De stoom komt uit mn oren en ik weet niet hoe ik het moet verwoorden. Ik voel exact of iets klopt of niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:11 schreef Desii het volgende:
[..]
hier kan ik het alleen maar 100% mee eens zijn.![]()
Je staat zeker niet alleen hoor ...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je schat, had ik even nodig. De stoom komt uit mn oren en ik weet niet hoe ik het moet verwoorden. Ik voel exact of iets klopt of niet.
Mijn idee!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:41 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ten eerste de timing, ten tweede is ze geen echte schoonmaakster en ten derde waarom is er nu opeens een schoonmaakster nodig.
Zeker de timing (feest vanavond) en het hele schoonmaak verhaal maakt het allemaal nog nepper en bevestigd alleen het gevoel dat ik heb.
Ja, ben ik helemaal met je eens ... de timing rammelt echt aan alle kanten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Mijn idee!!
Lieke wordt gebruikt voor de verhaallijn of liever nog láát zich gebruiken. Door er nu te zijn legt ze nog even extra druk op Huub voor vanavond.. zo van 'kijk uit wat je doet ik ben er ook nog'.
Als ze écht om Huub zou geven zou ze zich niet laten gebruiken voor deze spelletjes van de redactie.
Ik was zelfs even blij met Jaapquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:16 schreef Desii het volgende:
Ashrak en klein zusje ik zet zelfs de streams uit als Lieke in beeld kom..... moet niet erger worden
Ja ze moet dweilen ipv Huub opgeilenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:32 schreef Ecila111 het volgende:
Proef ik lichte irritatie bij Liekje?
Nee want dan neemt kleine huub het over.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:33 schreef Spoko het volgende:
mag Huub drinken vanavond zonder limiet?
Hier precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
Bof ik even, zet de strams aan , en zie ik die rotkop van Lieke![]()
![]()
![]()
Gelukkig is het zo dat smaken verschillen, anders zouden we allemaal op dezelfde persoon vallen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:40 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Voor jullie dan.
[afbeelding]
Ik vind haar trouwens geen rotkop hebben.
Dat vind ik ook niet, maar alle vrouwen hier schijnbaar welquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:40 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Voor jullie dan.
[afbeelding]
Ik vind haar trouwens geen rotkop hebben.
En Amanda kan geen maat houden met de alcohol, dus dat wordt weer smullen vanavond.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:46 schreef proh het volgende:
"mike" gaat Brian gek maken door met Amanda aan te pappen
Dan zijn dit de laatste momenten van Huub en Lieke samen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:45 schreef Desii het volgende:
Yesss... zijn alchoholrestrictie is eraf vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |