quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
Die Hooliganlink klopt ook al een tijdje niet meer
Gert is coolquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Modjes zijn ook maar mensen.
In de OP staat : "TT: iedereen leg te maffen. Morgen gaat het gebeuren."quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
De TT is prima!![]()
BSOL bedoelt de OP denk ik?
Oh, zo!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de OP staat : "TT: iedereen leg te maffen. Morgen gaat het gebeuren."
Maar dat is vandaag ........
Dobranoc.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:41 schreef Ceessie het volgende:
truste allemaal
OKquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dobranoc.
Ik ga me ook even mentaal voorbereiden op morgenavond.
Truste allemaal![]()
![]()
Jij begonquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zitten we Gert nou ook al híer met z'n 2e lastig te vallen?
Ik wil het niet weten!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gezien de bewegingen en de tent in zijn dekbed heb ik het ernstige vermoeden dat nu een BiBroZaLo bewerkstelligd wordt door Japio.
[afbeelding]
Ik doe wel een witte glimlachquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:51 schreef STAP01 het volgende:
Tot vanavond allemaal! En vergeet niet: Todo Blanco he! Ik koop zelfs een flesje witte wijn!
Wat wil je niet weten ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keep the Sunny Side Up
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat wil je niet weten ?Aaahw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De verleiding van een spoilertag was wéér te groot...![]()
Ik wil het ook niet weten, maar hij heeft wel zijn handje netjes boven het dekbedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gezien de bewegingen en de tent in zijn dekbed heb ik het ernstige vermoeden dat nu een BiBroZaLo bewerkstelligd wordt door Japio.
[afbeelding]
Dat is maar 1 handje...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet weten, maar hij heeft wel zijn handje netjes boven het dekbed![]()
Hij is dus rechtsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet weten, maar hij heeft wel zijn handje netjes boven het dekbed![]()
Ja, zijn linkerhandje is braaf boven het dekbed. Dat heb je heel scherp gezien. Rechtshandig dus ! Wel stom want met je linkerhand lijkt het veel meer alsof iemand anders het doet .......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien is ie toch links, en gaat ie zo vreemd...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, zijn linkerhandje is braaf boven het dekbed. Dat heb je heel scherp gezien. Rechtshandig dus ! Wel stom want met je linkerhand lijkt het veel meer alsof iemand anders het doet .......
Edit:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, zijn linkerhandje is braaf boven het dekbed. Dat heb je heel scherp gezien. Rechtshandig dus ! Wel stom want met je linkerhand lijkt het veel meer alsof iemand anders het doet .......
(ondanks je edit .....) Voor vrouwen zal dat echt wel hetzelfde werken, waarom niet ?quote:
Goeie vraagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
(ondanks je edit .....) Voor vrouwen zal dat echt wel hetzelfde werken, waarom niet ?
Neh, er is maar plaats voor 1 ! de enige echte: http://www.youtube.com/watch?v=9Mw8hGKxiYIquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OK, het lijkt op Japio bashen, maar dat is het niet. Zijn gesprekken in zijn slaap zijn zo goed verstaanbaar en zo samenhangend dat je gewoon echt zijn dromen kunt volgen.
Het geeft wel aan onder welke enorme stress die mannen/vrouwen in feite staan, als je er ook maar een beetje gevoelig voor bent, krijg je gesprekken zoals Japio nu heeft. Ik denk dat je dat niet lang kunt volhouden ....... Wordt Japio een tweede para-brotha ?
Zou hij net zo zenuwachtig voor het feest zijn als LL ofzo!?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gaat bijna helemaal rechtop en steunt alleen maar "Ja man, ja man , ja man ..... "
[afbeelding]
denk dat jaap denkt aan het ijspaleisquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gaat bijna helemaal rechtop en steunt alleen maar "Ja man, ja man , ja man ..... "
[afbeelding]
Of aan King Sparerib..........quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
denk dat jaap denkt aan het ijspaleis![]()
LL droomt alleen nog maar van Stijn, volgens mij heeft Japio andere problemen .....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou hij net zo zenuwachtig voor het feest zijn als LL ofzo!?![]()
Bloeit er iets moois tussen LL en Stijn?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
LL droomt alleen nog maar van Stijn, volgens mij heeft Japio andere problemen .....
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij bereikt DGK unieke kijkcijfers verkoop cijfers. Dit is de eerste RL-soap waar iemand een echtscheiding aan z'n broek krijgt nog voor dat hij een huwelijksaanzoek heeft kunnen doen. En dat nog wel zonder vreemd te gaan, een huishoudster zwanger te knallen of buitenechtelijke kinderen zichzelf melden......
Zeker weten, LL is nu al bang dat Stijn het batterijtje van LL eruit trekt ........quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bloeit er iets moois tussen LL en Stijn?![]()
"... bij Eric slapen vannacht!"quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker weten, LL is nu al bang dat Stijn het batterijtje van LL eruit trekt ........
Ik zie Stijn er wel voor aan dat hij LL ff pittig gaat scripten : "Ik betaal je witte overhemd en jij gaat ......"
Nee, dat is Geen Stijl Stijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"... bij Eric slapen vannacht!"
"... GeenStijl promoten!"
"... tegen Jaap zeggen dat C.O.R.A. een hoer is!"
Of nog erger...
"... Amanda d'r haar aanraken!"
![]()
![]()
![]()
*sidder*
Forum Opties | |
---|---|