quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
Die Hooliganlink klopt ook al een tijdje niet meer
Gert is coolquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Modjes zijn ook maar mensen.
In de OP staat : "TT: iedereen leg te maffen. Morgen gaat het gebeuren."quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
De TT is prima!![]()
BSOL bedoelt de OP denk ik?
Oh, zo!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de OP staat : "TT: iedereen leg te maffen. Morgen gaat het gebeuren."
Maar dat is vandaag ........
Dobranoc.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:41 schreef Ceessie het volgende:
truste allemaal
OKquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dobranoc.
Ik ga me ook even mentaal voorbereiden op morgenavond.
Truste allemaal![]()
![]()
Jij begonquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zitten we Gert nou ook al híer met z'n 2e lastig te vallen?
Ik wil het niet weten!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gezien de bewegingen en de tent in zijn dekbed heb ik het ernstige vermoeden dat nu een BiBroZaLo bewerkstelligd wordt door Japio.
[afbeelding]
Ik doe wel een witte glimlachquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:51 schreef STAP01 het volgende:
Tot vanavond allemaal! En vergeet niet: Todo Blanco he! Ik koop zelfs een flesje witte wijn!
Wat wil je niet weten ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keep the Sunny Side Up
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat wil je niet weten ?Aaahw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De verleiding van een spoilertag was wéér te groot...![]()
Ik wil het ook niet weten, maar hij heeft wel zijn handje netjes boven het dekbedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gezien de bewegingen en de tent in zijn dekbed heb ik het ernstige vermoeden dat nu een BiBroZaLo bewerkstelligd wordt door Japio.
[afbeelding]
Dat is maar 1 handje...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet weten, maar hij heeft wel zijn handje netjes boven het dekbed![]()
Hij is dus rechtsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet weten, maar hij heeft wel zijn handje netjes boven het dekbed![]()
Ja, zijn linkerhandje is braaf boven het dekbed. Dat heb je heel scherp gezien. Rechtshandig dus ! Wel stom want met je linkerhand lijkt het veel meer alsof iemand anders het doet .......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien is ie toch links, en gaat ie zo vreemd...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, zijn linkerhandje is braaf boven het dekbed. Dat heb je heel scherp gezien. Rechtshandig dus ! Wel stom want met je linkerhand lijkt het veel meer alsof iemand anders het doet .......
Edit:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, zijn linkerhandje is braaf boven het dekbed. Dat heb je heel scherp gezien. Rechtshandig dus ! Wel stom want met je linkerhand lijkt het veel meer alsof iemand anders het doet .......
(ondanks je edit .....) Voor vrouwen zal dat echt wel hetzelfde werken, waarom niet ?quote:
Goeie vraagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
(ondanks je edit .....) Voor vrouwen zal dat echt wel hetzelfde werken, waarom niet ?
Neh, er is maar plaats voor 1 ! de enige echte: http://www.youtube.com/watch?v=9Mw8hGKxiYIquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OK, het lijkt op Japio bashen, maar dat is het niet. Zijn gesprekken in zijn slaap zijn zo goed verstaanbaar en zo samenhangend dat je gewoon echt zijn dromen kunt volgen.
Het geeft wel aan onder welke enorme stress die mannen/vrouwen in feite staan, als je er ook maar een beetje gevoelig voor bent, krijg je gesprekken zoals Japio nu heeft. Ik denk dat je dat niet lang kunt volhouden ....... Wordt Japio een tweede para-brotha ?
Zou hij net zo zenuwachtig voor het feest zijn als LL ofzo!?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gaat bijna helemaal rechtop en steunt alleen maar "Ja man, ja man , ja man ..... "
[afbeelding]
denk dat jaap denkt aan het ijspaleisquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gaat bijna helemaal rechtop en steunt alleen maar "Ja man, ja man , ja man ..... "
[afbeelding]
Of aan King Sparerib..........quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
denk dat jaap denkt aan het ijspaleis![]()
LL droomt alleen nog maar van Stijn, volgens mij heeft Japio andere problemen .....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou hij net zo zenuwachtig voor het feest zijn als LL ofzo!?![]()
Bloeit er iets moois tussen LL en Stijn?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
LL droomt alleen nog maar van Stijn, volgens mij heeft Japio andere problemen .....
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij bereikt DGK unieke kijkcijfers verkoop cijfers. Dit is de eerste RL-soap waar iemand een echtscheiding aan z'n broek krijgt nog voor dat hij een huwelijksaanzoek heeft kunnen doen. En dat nog wel zonder vreemd te gaan, een huishoudster zwanger te knallen of buitenechtelijke kinderen zichzelf melden......
Zeker weten, LL is nu al bang dat Stijn het batterijtje van LL eruit trekt ........quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bloeit er iets moois tussen LL en Stijn?![]()
"... bij Eric slapen vannacht!"quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker weten, LL is nu al bang dat Stijn het batterijtje van LL eruit trekt ........
Ik zie Stijn er wel voor aan dat hij LL ff pittig gaat scripten : "Ik betaal je witte overhemd en jij gaat ......"
Nee, dat is Geen Stijl Stijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"... bij Eric slapen vannacht!"
"... GeenStijl promoten!"
"... tegen Jaap zeggen dat C.O.R.A. een hoer is!"
Of nog erger...
"... Amanda d'r haar aanraken!"
![]()
![]()
![]()
*sidder*
bedoel je King 'burn the fucker black' Sparerib?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat is Geen Stijl Stijn![]()
nu ik dit zo lees is het jammer dat prins bernhard niet meer met ons is anders was hij zeker een serieuze kandidaat geweest voor DGKquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij bereikt DGK unieke kijkcijfers verkoopcijfers. Dit is de eerste RL-soap waar iemand een echtscheiding aan z'n broek krijgt nog voor dat hij een huwelijksaanzoek heeft kunnen doen. En dat nog wel zonder vreemd te gaan, een huishoudster zwanger te knallen of buitenechtelijke kinderen zichzelf melden......
Pas op, de Prins heb ik een paar keer mogen ontmoeten en ik heb me heel kostelijk met hem vermaakt. Geloof me, die man had echt humor. We ontvingen vaker belangrijke gasten maar niemand anders had in de kofferbak van de auto een koelbox met flessen Sancerre van het eigen huis bij zich. De chauffeur bracht in razend tempo via de achterpoort de koelbox binnen nadat de Prins was uitgestapt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nu ik dit zo lees is het jammer dat prins bernhard niet meer met ons is anders was hij zeker een serieuze kandidaat geweest voor DGK
Ik dacht dat dat de kraaien buiten warenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 08:42 schreef blomst het volgende:
Jaap laat een scheet, en niet een kleintje ook .
Dit soort postings zijn eigenlijk echt weirdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 08:42 schreef blomst het volgende:
Jaap laat een scheet, en niet een kleintje ook .
Post slaat ook nergens op, maar het klonk zo heftig in mijn oor dat ik er van schrokquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit soort postings zijn eigenlijk echt weird(No offence hoor) maar moet je je voorstellen hoe een niet-gouden kooi kijker voor 't eerst 'n blik op dit forum werpt en ziet 'Jaap laat een scheet'. En dat heet dan Commentaar Op de Streams
![]()
![]()
over elf en een half uurquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Goeiemorgen !! .... Hoe laat begint het feest mensen?
![]()
(mijn oom is zelf uitgenodigd geweest door bea en claus en kom ik ook uit een goede familie)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pas op, de Prins heb ik een paar keer mogen ontmoeten en ik heb me heel kostelijk met hem vermaakt. Geloof me, die man had echt humor. We ontvingen vaker belangrijke gasten maar niemand anders had in de kofferbak van de auto een koelbox met flessen Sancerre van het eigen huis bij zich. De chauffeur bracht in razend tempo via de achterpoort de koelbox binnen nadat de Prins was uitgestapt.
Goed lezen: dat deed de chauffeur.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
(mijn oom is zelf uitgenodigd geweest door bea en claus en kom ik ook uit een goede familie)
over de dode niets dan goed, maar had ik in zijn schoenen gestaan dan ben je toch gek als je zelf die koelbox naar binnen moet sjouwen
Die laatste vind ik té ergquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"... bij Eric slapen vannacht!"
"... GeenStijl promoten!"
"... tegen Jaap zeggen dat C.O.R.A. een hoer is!"
Of nog erger...
"... Amanda d'r haar aanraken!"
![]()
![]()
![]()
*sidder*
daar zijn van die chirurgen handschoentjes voor:)quote:
Ik seg...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:57 schreef scanman01 het volgende:
Hé, Lieke bij Huub in bed ? Gesellug...
Waar hij absoluut mee moet stoppen is dat "what the fuck". Hij gebruikt het echt te pas en te onpas.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
daar mag i trouwens ook wel eens mee kappen, vinden jullie niet?
Haha, likkende lassie mag wel oppassen.. Erik staat ook lang droog. Dat rukken in de jacouzie was de laatste keer volgens mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:04 schreef scanman01 het volgende:
Het is dé dag van het feest.
Eric: "Ik krijg er een harde pik van als ik er aan denk"
Likkende Lassie zou toch die taak op zich nemen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
Er komen dus 7 mannen en 11 vrouwen
Weet iemand of er nog een gay tussen zit voor Eric?
Huub praat tegenwoordig meer Engels dan waar we Nathanael voor verfoeiden. Maar: ze doen het bijna allemaal.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar hij absoluut mee moet stoppen is dat "what the fuck". Hij gebruikt het echt te pas en te onpas.
Gelukkig weet hij dat zelf ook wel, maar schijnt er niet mee te kunnen stoppen helaas.
nieuwe rage:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:10 schreef KonnieKipke het volgende:
Sorry, ik heb toch heel wat gefitnessed in mn leven, maar dat je hoofd en romp zo meewiegelen als bij japio heb ik nog nooit gezien..
Of ze nemen het allemaal over. Als één iemand constant engelse woorden gebruikt (brian bv) dan neemt de rest zoiets misschien heel snel over. Helemaal als je zo op elkaars lip zit als in die villa. Maar het 'what the fuck' vind ik al een tijdje behoorlijk storend.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:09 schreef Gert het volgende:
Maar wat ik frappant vind, is dat bepaalde bewoners het steeds méér lijken te gaan gebruiken. Misschien komt het door het idee dat ze in een "Hollywood-achtige" setting zitten. Misschien voelen sommigen zich een beetje filmsterren, en daar "hoort" Engels bij.
Dat wekt de indruk dat hij het héél erg zwaar heeftquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:10 schreef KonnieKipke het volgende:
Sorry, ik heb toch heel wat gefitnessed in mn leven, maar dat je hoofd en romp zo meewiegelen als bij japio heb ik nog nooit gezien..
Over Engels gesproken, hier staat geen woord chinees bij en iedereen begrijpt het. Best wel normaal.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:12 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
nieuwe rage:
Brake'fiets'dancing![]()
Ja, het heeft inderdaad wat theatraalsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wekt de indruk dat hij het héél erg zwaar heeft
Je kan natuurlijk ook even vertellen dat "oooh maaai gooood" een heel populaire uitspraak isquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
daar mag i trouwens ook wel eens mee kappen, vinden jullie niet?
Begreep van niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:17 schreef scanman01 het volgende:
Huub eruit. Ik verbaasde me er al over dat hij bleef liggen terwijl Lieke er is.
valt er iig vanaf 11 uur weer wat te beleven in de kooi..tis s'morgens zo saai in de weekends met al die slaapkoppenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:19 schreef CARLAK het volgende:
Lieke gaat vanaf nu iedere zaterdag komen van 11.00 tot 14.00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |