Nena heeft een ordinaire bruine kop zeg...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eveline : Huub, pak Brian nog maar een keer goed aan.
Nena : Amanda, jammer dat je gisteren meteen wegliep
[afbeelding]
de vulkaan amanda heeft weer een oprisping. ze spuwt graag vuur. beetje heetgebakkerd 'dametje'.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:57 schreef noekje het volgende:
Amanda wordt altijd ongekend boos als het om Nena gaat.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:01 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat Jaap zijn charismatisch leiderschap nog niet zo goed in de praktijk weet te brengen.
Anders had hij best wel iets zinnigs kunnen bijdragen
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jawel, ze gaat het nu toch netjes opschrijven.![]()
Eensch...heel erg eensch...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:00 schreef noekje het volgende:
Och, wat een kinderachtig stom wijf is het ook.
Ja snap ik ook niet goed hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub krijgt van iedereen een veeg uit de pan.. en Sylvia zegt (weer) niks.
Huub heeft best wel een punt, maar het zootje daar begrijpt het toch niet. Ik snap dat er tv moet worden gemaakt, maar doordat Huub steeds diegene is die de discussie aanzwengelt is hij de zwarte piet.
Heeft er totaal niets mee te maken en dat toont haar zwakte maar weer eens....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda komt nog ff terug op Huubs puntenverdeelgedrag van eergisteren.
Ja, lekker om dat er ook nog ff bij te slepen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda komt nog ff terug op Huubs puntenverdeelgedrag van eergisteren.
Dat begrijp ik ook nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef Suikeroom het volgende:
waarom doet Huub steeds een poging om met dat kind een discussie te voeren?
Oh...maak me maar weer gek!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:06 schreef Charmian het volgende:
Wat een gekrijs weer, waar zijn die mooie beelden van pak 'm beet 2 uur geleden, waar nog leuke mannen in witte en grijze shirtjes door de villa liepen *zucht*
Ik vind het ook een vies kampwijf.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik vind Amanda een onredelijke domme snol .... zo dat is eruit !!!!
jij bent gemeenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
Ze is niet zwanger hoor. Ze wordt morgen ongesteld.
Leuk, dat witte broekje!
Mijn ideequote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:08 schreef Mokum020 het volgende:
Ik snap niet dat Huub hier nog energie insteekt...Snollie luistert voor geen meter en
raaskalt maar door....
Inderdaad Huub kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef Suikeroom het volgende:
Lucht het op?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat ben je laat met deze conclusie, je bent altijd zo scherp.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
huub noemt haar een vriendin. je moet een groot hart hebben om 'zoiets' (amanda) een vriendin te noemen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef Suikeroom het volgende:
Ik dacht eerst dat het haar gebruikelijk verstandige woordje was NA AFLOOP van een discussie waar ze niet aan meedeed.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef Clank het volgende:
Komt Sylvia met een neutraal bedankje voor de ketting... pfff... krijg ik nu toch heel langzamerhand ook een sikje van hoor!
nou na een half uur dringt het zowaar een beetje door, waarop ze Huub toevoegt dat hij dat meteen moet zeggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:09 schreef Sug4r het volgende:
Amanda is in discussies zo vreselijk irritant, dan heb zo'n hekel aan dat wicht.
Ze luistert niet is zo dom en is stront eigenwijs![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:10 schreef Marrije het volgende:
Brian: ik heb in principe een groter bezwaar. . . . . .ik heb jullie niet zien koken.
neuken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:10 schreef Marrije het volgende:
Brian: ik heb in principe een groter bezwaar. . . . . .ik heb jullie niet zien koken.
'quote:
Lucht je hart in mijn PM.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
'
...nou, ik dénk andere dingen maar die durf ik hier niet eens te schrijven. Ik heb zo'n intense pleurishekel aan een paar bewoners. Grrrrrr
JA nog even en ze lezen jou profiel voorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
doet het geluid van de streams het bij jullie?
Yep, Lieke met een vriendin.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:14 schreef CARLAK het volgende:
18 mensen zijn uitgenodigd. Hebben ze soms 2 verrassingsgasten in petto?![]()
nou jij zit hier dus ook bij???? ll?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
doet het geluid van de streams het bij jullie?
Waarschijnlijk omdat ze nu een beetje buiten de boot valt vergeleken bij de vrouwen, kwa uiterlijk.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:15 schreef petraa het volgende:
Amanda wordt niet blij van de gasten.
lijkt me niet zo erg moeilijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze nu een beetje buiten de boot valt vergeleken bij de vrouwen, kwa uiterlijk.....![]()
Gedaan .... voel me nu een stuk beter.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lucht je hart in mijn PM.Ik vertel het niet door.
![]()
Ben jij die jongen in die string?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
is mijn profiel al voorbij? ik kan niet kijken
Nee ze kijken alleen ze lezen niets voorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Misschien wel een zender Lassiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Alles stond op 3 A4-tjes. Eentje heb ik kunnen cappen - die zie je hierboven bij Sylvia. Meer is niet in beeld geweest.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:20 schreef pullup het volgende:
Ik krijg nu toch het vermoeden dat het morgen gigantisch uit de hand gaat lopen![]()
In ieder geval nog één beschaafd persoon in DGK.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef Clank het volgende:
Komt Sylvia met een neutraal bedankje voor de ketting... pfff... krijg ik nu toch heel langzamerhand ook een sikje van hoor!
Dat brengen ze ook verkeerd, je moet het gewoon Tapas noemen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:21 schreef Polonium-120 het volgende:
wat een armoede in den villa. 'kleine' hapjes voor de bezoekers.
Maak van je hart geen moordkuil hoor...ik denk ook zoveel..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
'
...nou, ik dénk andere dingen maar die durf ik hier niet eens te schrijven. Ik heb zo'n intense pleurishekel aan een paar bewoners. Grrrrrr
heb dr gister weer hier zien lopen en zo bruin is ze niet hoor.....valt best mee ze liep met dr kleine kuttelikkertje op het buikslotermeerplein...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:01 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nena heeft een ordinaire bruine kop zeg.......denkt ze nou dat ze daar mooier van wordt ?
![]()
Je ziet bijna alleen haar witte slagtanden.....![]()
Ik hoor het al weer.....Nena is weer in de onduidelijke, nietszeggende kweenie-ofzo-de ander de schuld geef-modus geweest.......zoals altijd......![]()
Volgens mij staat LL daar net op, die foto onder Syl haar rechter duimquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alles stond op 3 A4-tjes. Eentje heb ik kunnen cappen - die zie je hierboven bij Sylvia. Meer is niet in beeld geweest.
Lijkt me erg verstandig, tenminste als die snel naar huis wil.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:23 schreef Desii het volgende:
Huub heeft gevraagd of zijn alchololverbod opgeheven mag worden
Was Brian toch ff uit de kooiquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:24 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
heb dr gister weer hier zien lopen en zo bruin is ze niet hoor.....valt best mee ze liep met dr kleine kuttelikkertje op het buikslotermeerplein...
Ben jij die latente homo aardige jongen waar Eric aan vroeg wat de lengte is van je lul?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |