Nena heeft een ordinaire bruine kop zeg...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eveline : Huub, pak Brian nog maar een keer goed aan.
Nena : Amanda, jammer dat je gisteren meteen wegliep
[afbeelding]
de vulkaan amanda heeft weer een oprisping. ze spuwt graag vuur. beetje heetgebakkerd 'dametje'.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:57 schreef noekje het volgende:
Amanda wordt altijd ongekend boos als het om Nena gaat.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:01 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat Jaap zijn charismatisch leiderschap nog niet zo goed in de praktijk weet te brengen.
Anders had hij best wel iets zinnigs kunnen bijdragen
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jawel, ze gaat het nu toch netjes opschrijven.![]()
Eensch...heel erg eensch...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:00 schreef noekje het volgende:
Och, wat een kinderachtig stom wijf is het ook.
Ja snap ik ook niet goed hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub krijgt van iedereen een veeg uit de pan.. en Sylvia zegt (weer) niks.
Huub heeft best wel een punt, maar het zootje daar begrijpt het toch niet. Ik snap dat er tv moet worden gemaakt, maar doordat Huub steeds diegene is die de discussie aanzwengelt is hij de zwarte piet.
Heeft er totaal niets mee te maken en dat toont haar zwakte maar weer eens....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda komt nog ff terug op Huubs puntenverdeelgedrag van eergisteren.
Ja, lekker om dat er ook nog ff bij te slepen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda komt nog ff terug op Huubs puntenverdeelgedrag van eergisteren.
Dat begrijp ik ook nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef Suikeroom het volgende:
waarom doet Huub steeds een poging om met dat kind een discussie te voeren?
Oh...maak me maar weer gek!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:06 schreef Charmian het volgende:
Wat een gekrijs weer, waar zijn die mooie beelden van pak 'm beet 2 uur geleden, waar nog leuke mannen in witte en grijze shirtjes door de villa liepen *zucht*
Ik vind het ook een vies kampwijf.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik vind Amanda een onredelijke domme snol .... zo dat is eruit !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |