abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47840063
Amanda wordt niet blij van de gasten.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47840070
Er zit niets bij voor Natasia.. ze zijn allemaal zó jong!
pi_47840085
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
doet het geluid van de streams het bij jullie?
nou jij zit hier dus ook bij???? ll?
pi_47840097
De lipjes van Amanda staan nog op de pruilstand
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_47840104
Likkende Lassy is dus een jongere?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:16:22 #166
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_47840106
En een lol hadden we toch .....

Keep the Sunny Side Up
pi_47840121


Oef zelfde cap
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:16:54 #168
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_47840123
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:15 schreef petraa het volgende:
Amanda wordt niet blij van de gasten.
Waarschijnlijk omdat ze nu een beetje buiten de boot valt vergeleken bij de vrouwen, kwa uiterlijk.....
pi_47840127
7 jongens, 11 meisjes. De jongen uit Oosterhout is gewoon leuk wordt gezegd.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:17:06 #170
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_47840129
7 mannen
11 vrouwen
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:17:44 #171
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_47840154
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:16 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze nu een beetje buiten de boot valt vergeleken bij de vrouwen, kwa uiterlijk.....
lijkt me niet zo erg moeilijk
pi_47840156
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:15 schreef beequeen het volgende:

[..]

Yep, Lieke met een vriendin.
Ah Bah...komt die ook?!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:18:32 #173
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_47840176
Laten nou al deze meiden de pest aan Brian hebben......
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:18:35 #174
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_47840178
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:16 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]

Oef zelfde cap
Maak maar wat meer caps, ik ga ff eten maken .......
Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:19:16 #175
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47840193
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Lucht je hart in mijn PM. Ik vertel het niet door.
Gedaan .... voel me nu een stuk beter.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:19:25 #176
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_47840198
is mijn profiel al voorbij? ik kan niet kijken
pi_47840212
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
is mijn profiel al voorbij? ik kan niet kijken
Ben jij die jongen in die string?
pi_47840215
Goedemorgen :W
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:20:06 #179
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_47840216
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
is mijn profiel al voorbij? ik kan niet kijken
Nee ze kijken alleen ze lezen niets voor
pi_47840217
Ik krijg nu toch het vermoeden dat het morgen gigantisch uit de hand gaat lopen
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')