Lucht je hart in mijn PM.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
'
...nou, ik dénk andere dingen maar die durf ik hier niet eens te schrijven. Ik heb zo'n intense pleurishekel aan een paar bewoners. Grrrrrr
JA nog even en ze lezen jou profiel voorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
doet het geluid van de streams het bij jullie?
Yep, Lieke met een vriendin.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:14 schreef CARLAK het volgende:
18 mensen zijn uitgenodigd. Hebben ze soms 2 verrassingsgasten in petto?![]()
nou jij zit hier dus ook bij???? ll?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
doet het geluid van de streams het bij jullie?
Waarschijnlijk omdat ze nu een beetje buiten de boot valt vergeleken bij de vrouwen, kwa uiterlijk.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:15 schreef petraa het volgende:
Amanda wordt niet blij van de gasten.
lijkt me niet zo erg moeilijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze nu een beetje buiten de boot valt vergeleken bij de vrouwen, kwa uiterlijk.....![]()
Gedaan .... voel me nu een stuk beter.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lucht je hart in mijn PM.Ik vertel het niet door.
![]()
Ben jij die jongen in die string?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
is mijn profiel al voorbij? ik kan niet kijken
Nee ze kijken alleen ze lezen niets voorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Misschien wel een zender Lassiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Alles stond op 3 A4-tjes. Eentje heb ik kunnen cappen - die zie je hierboven bij Sylvia. Meer is niet in beeld geweest.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:20 schreef pullup het volgende:
Ik krijg nu toch het vermoeden dat het morgen gigantisch uit de hand gaat lopen![]()
In ieder geval nog één beschaafd persoon in DGK.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef Clank het volgende:
Komt Sylvia met een neutraal bedankje voor de ketting... pfff... krijg ik nu toch heel langzamerhand ook een sikje van hoor!
Dat brengen ze ook verkeerd, je moet het gewoon Tapas noemen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:21 schreef Polonium-120 het volgende:
wat een armoede in den villa. 'kleine' hapjes voor de bezoekers.
Maak van je hart geen moordkuil hoor...ik denk ook zoveel..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
'
...nou, ik dénk andere dingen maar die durf ik hier niet eens te schrijven. Ik heb zo'n intense pleurishekel aan een paar bewoners. Grrrrrr
heb dr gister weer hier zien lopen en zo bruin is ze niet hoor.....valt best mee ze liep met dr kleine kuttelikkertje op het buikslotermeerplein...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:01 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nena heeft een ordinaire bruine kop zeg.......denkt ze nou dat ze daar mooier van wordt ?
![]()
Je ziet bijna alleen haar witte slagtanden.....![]()
Ik hoor het al weer.....Nena is weer in de onduidelijke, nietszeggende kweenie-ofzo-de ander de schuld geef-modus geweest.......zoals altijd......![]()
Volgens mij staat LL daar net op, die foto onder Syl haar rechter duimquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alles stond op 3 A4-tjes. Eentje heb ik kunnen cappen - die zie je hierboven bij Sylvia. Meer is niet in beeld geweest.
Lijkt me erg verstandig, tenminste als die snel naar huis wil.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:23 schreef Desii het volgende:
Huub heeft gevraagd of zijn alchololverbod opgeheven mag worden
Was Brian toch ff uit de kooiquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:24 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
heb dr gister weer hier zien lopen en zo bruin is ze niet hoor.....valt best mee ze liep met dr kleine kuttelikkertje op het buikslotermeerplein...
Ben jij die latente homo aardige jongen waar Eric aan vroeg wat de lengte is van je lul?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |