jij bent gemeenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
Ze is niet zwanger hoor. Ze wordt morgen ongesteld.
Leuk, dat witte broekje!
Mijn ideequote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:08 schreef Mokum020 het volgende:
Ik snap niet dat Huub hier nog energie insteekt...Snollie luistert voor geen meter en
raaskalt maar door....
Inderdaad Huub kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef Suikeroom het volgende:
waarom doet Huub steeds een poging om met dat kind een discussie te voeren?
Lucht het op?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik vind Amanda een onredelijke domme snol .... zo dat is eruit !!!!
Wat ben je laat met deze conclusie, je bent altijd zo scherp.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik vind Amanda een onredelijke domme snol .... zo dat is eruit !!!!
huub noemt haar een vriendin. je moet een groot hart hebben om 'zoiets' (amanda) een vriendin te noemen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef Suikeroom het volgende:
waarom doet Huub steeds een poging om met dat kind een discussie te voeren?
Ik dacht eerst dat het haar gebruikelijk verstandige woordje was NA AFLOOP van een discussie waar ze niet aan meedeed.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef Clank het volgende:
Komt Sylvia met een neutraal bedankje voor de ketting... pfff... krijg ik nu toch heel langzamerhand ook een sikje van hoor!
nou na een half uur dringt het zowaar een beetje door, waarop ze Huub toevoegt dat hij dat meteen moet zeggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:09 schreef Sug4r het volgende:
Amanda is in discussies zo vreselijk irritant, dan heb zo'n hekel aan dat wicht.
Ze luistert niet is zo dom en is stront eigenwijs![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:10 schreef Marrije het volgende:
Brian: ik heb in principe een groter bezwaar. . . . . .ik heb jullie niet zien koken.
neuken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:10 schreef Marrije het volgende:
Brian: ik heb in principe een groter bezwaar. . . . . .ik heb jullie niet zien koken.
'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |