zo flauwquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik zie door de letters het forum niet meer.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:08 schreef veldmuis het volgende:
Wie is Jimmy Pop?
U riep?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:14 schreef Kuukske het volgende:
GEILE VENT OF NIE DAN!!!!111einszweidreilollers
Zo een hitte is ook geen pretje. 19 graden lekker op het terrasje. Koud Juupje of Jantje in hand.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:29 schreef Kuukske het volgende:
Damn. Wij waren al blij met de 19 graden hier.
Kuukske had ze allebei vandaag!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:04 schreef bassieVL het volgende:
Zo een hitte is ook geen pretje. 19 graden lekker op het terrasje. Koud Juupje of Jantje in hand.
Dat kan niet meer, dat moet dan de vulling worden!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:26 schreef bassieVL het volgende:
hier hebben ze geen terrasjes. misschien wel een gat in de markt.
Op de Haagdijk zit er nu een die zo heet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, dat moet dan de vulling worden!
1) Haagdijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:45 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Op de Haagdijk zit er nu een die zo heet.
Foutje. Gat in de Mark. zonder T.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
1) Haagdijk
2) Waarom niet het gat in de haagdijk, vraag ik me dan af.
3) Haagdijk.
Ah, okay! Dan snap ik het weer wel, maar punt 1 en 3 blijven geldig!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:50 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Foutje. Gat in de Mark. zonder T.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ah, okay! Dan snap ik het weer wel, maar punt 1 en 3 blijven geldig!
schadeformulier ingevuld?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:08 schreef Kuukske het volgende:
[KLB-modus]
Stomme kut Ginnekenezen die denken dat ze op het Valkeniersplein gewoon een uitrit uit mogen komen rijden en daarmee bijna hun KUT Ford Fiesta of wat het ook mocht wezen in MIJN auto beuken.![]()
WIE DENK JE WEL NIET DAT JE BENT. HOERRRR.
En dan die stomme Breezersletjes op scooters.. DE WEG IS SMAL. JE KAN ER NIET LANGS.![]()
[/KLB-modus]
Breda, zoeen fijne stad.
Hear herequote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:09 schreef veldmuis het volgende:
Ze zouden voortaan alleen nog rijbewijzen aan mannen moeten geven, dan was het een stuk beter op de weg!
oowwwwquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:39 schreef Kuukske het volgende:
Neuh er was hooguit schade aan het gehoor van omstanders. Slechts een hoop getoeter en gescheld.
andere supermarkt nemen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:53 schreef JDude het volgende:
Kuukske d'r middelvinger was ook erg subtiel gemikt.
Maar man man wat een ellende, dat Valkeniersplein. Mensen die minutenlang de hele doorstroming blokkeren omdat iemand net begonnen is z'n volle kar in de kofferbak leeg te kiepen en dat parkeerplekje dus wel eens vrij zou kunnen komen.
Helaas is drie lege kratten op een fiets ook niet echt een optie.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:24 schreef bassieVL het volgende:
niet schrikken. maar er zit een levensgrote kiwi naast jullie.
Matige compositie, rode ogen, en wat onderbelichte vlakken!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:20 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens! Wat denken jullie ervan:
[afbeelding].
Ik zal niet alles doen, want je wil niet weten hoeveel foto's je in een half uurtje maakt danquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:28 schreef JDude het volgende:
Laat jij in de Mezz maar eens zien hoe het wel moet!
Je stuurt ons de foto's wel toe, toch?
Tofquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zal niet alles doen, want je wil niet weten hoeveel foto's je in een half uurtje maakt dan
Maar prima!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Matige compositie, rode ogen, en wat onderbelichte vlakken!
Snapshots kunnen óók doordacht zijn!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
HATUH IS VERLATUH
dit was gewoon als snapshot genomen
met een fokking Ixus55
Tof.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:20 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens! Wat denken jullie ervan:
[afbeelding].
Nope. Dus hebben we 'm weggekiwiet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Tof.
Maar durft kiwi niet met zijn smoelwerk op fok?
net als ik
Hij is vol! Verdulle. Wie notified wanneer er een nieuw Oosterwood topic is gefixed?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja. Toch maar een nieuw maken, anders is het ook zo sneu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |