!
Moggûh Kuukskiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:45 schreef Kuukske het volgende:
Goeiemorgen Breda. Mooi weertje buiten.
Mogguh Fratski.quote:
En bij BCC staat ie voor 50 euro duurder ook !quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:50 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nee BCC
Nee natuurlijk MediaMarkt met 20% personeelskorting
tussen 12.00 en 13.30?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:51 schreef Kuukske het volgende:
Terrasmeet vandaag?
Respectabel.quote:
als ik nu ga eten ben ik er rond 12.15 a 12.20 en dan kan ik een uurtje ong er zijn voordat ik ga werkenquote:
Moet 'ie nog werken.. schiet toch niet op?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:54 schreef Frazz het volgende:
[..]
als ik nu ga eten ben ik er rond 12.15 a 12.20 en dan kan ik een uurtje ong er zijn voordat ik ga werken
Geld moet ergens vandaan komenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Moet 'ie nog werken.. schiet toch niet op?
uit de geldboomquote:
Wat snap je van het woordje PERSONEEL niet?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
uit de geldboom
ow en Frats, als jij korting krijgt......
Ja. Toch maar een nieuw maken, anders is het ook zo sneu?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:03 schreef Kuukske het volgende:
Dat Oosterhout topic. Wat een schande.
Nah..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja. Toch maar een nieuw maken, anders is het ook zo sneu?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:09 schreef Kuukske het volgende:
Zo, wij hebben vannacht met onze zatte bakkes even fijn reclame gemaakt voor het Breda topic op NachteGiel (Ned. 3). Wij hebben et volgende gesms't:
"Tijd voor een goeie Frazzbak! En Rizzo lust geen Jupiler"
"Citronella groet Roosendaal"; waarop terugkwam: "Roosendaal groet Citronella" (niet van ons die laatste)!!
Ik had: Breda op Fok! is teh pwn, groetjes veldmuis.
Again: bier.
Zo, wij hebben vannacht met onze zatte bakkes even fijn reclame gemaakt voor het Breda topic op NachteGiel (Ned. 3). Wij hebben et volgende gesms't:
"Citronella groet Roosendaal"; waarop terugkwam: "Roosendaal groet Citronella" (niet van ons die laatste)!!
Awwwh das lief dat je me hebt genoemt op de radioquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:09 schreef Kuukske het volgende:
Hihi. Nu kent heel Nederland mequote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:36 schreef JDude het volgende:
Op TV zelfs!
Tis mn vriendin wrom mot ik er er lief voor zijn? die dinge horen lief voor mij te zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je bent wel lief voor je vriendin![]()
Waarom doe je nu zoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:45 schreef Frazz het volgende:
[..]
Tis mn vriendin wrom mot ik er er lief voor zijn? die dinge horen lief voor mij te zijn
MSN is de andere kant op, raar kind.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:52 schreef Citronella het volgende:
[..]
Ja lach er maar mee, gek mens :S
BrEeZaH-KaMpFeRtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:52 schreef Citronella het volgende:
[..]
Ja lach er maar mee, gek mens :S
ow kutquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, dude. Je fotoboek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |