abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47854332
De brander van onze computer is kapot. Errug vervelend, want we hebben een stuk of 10 topfilms er op staan die er nu dus niet uit willen.............

Wat zeggen die paupers van Mediamarkt??? "Ja mevrouw, dat valt nog binnen de garantie, komt u alles maar brengen en we lossen het op". Ik blij. Maar dan: "het duurt zes tot acht weken".

Zijn ze gek??? Zes tot acht weken om een brander te repareren?? Jullie begrijpen, zes tot acht weken geen computer in huis is een ramp!!!!!!!! Na veel gemopper en gedreig kwam de telefoniste met de oplossing om de Siemens (merk van onze pc) Home LIne of zoiets te bellen, dan heb je service aan huis.

Wat ik niet snap is dat ze niet direct met dat voorstel komen en dat je eerst heeeeeel boos moet doen voordat er actie ondernomen wordt.

Blegh.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:44:43 #2
168657 Koffielurk01
Ik weet geen ondertitel...
pi_47854348
Hahaha, zo werkt dat bij al die winkels joh... ze hebben een of andere externe reparatiedienst die goedkoper is enzo haha

Maar ik snap het niet helemaal? Heb je een 10-voudige brander ofzo? Of heb je gewoon 10 films op DVD gefikt? ... DVD-brander vervangen is 2 minuten werk.
pi_47854359
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:43 schreef Tezz het volgende:
De brander van onze computer is kapot. Errug vervelend, want we hebben een stuk of 10 topfilms er op staan die er nu dus niet uit willen.............

Wat zeggen die paupers van Mediamarkt??? "Ja mevrouw, dat valt nog binnen de garantie, komt u alles maar brengen en we lossen het op". Ik blij. Maar dan: "het duurt zes tot acht weken".

Zijn ze gek??? Zes tot acht weken om een brander te repareren?? Jullie begrijpen, zes tot acht weken geen computer geen huis is een ramp!!!!!!!! Na veel gemopper en gedreig kwam de telefoniste met de oplossing om de Siemens (merk van onze pc) Home LIne of zoiets te bellen, dan heb je service aan huis.

Wat ik niet snap is dat ze niet direct met dat voorstel komen en dat je eerst heeeeeel boos moet doen voordat er actie ondernomen wordt.

Blegh.
Mediamarkt Heerlen ruilt gewoon die zooi om
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_47854389
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:44 schreef Koffielurk01 het volgende:
Hahaha, zo werkt dat bij al die winkels joh... ze hebben een of andere externe reparatiedienst die goedkoper is enzo haha

Maar ik snap het niet helemaal? Heb je een 10-voudige brander ofzo? Of heb je gewoon 10 films op DVD gefikt? ... DVD-brander vervangen is 2 minuten werk.
Weet ik veel, dat is het speelgoed van mijn man. Hij download film en brandt ze daarna. Maar als ie stuk is lukt dat dus niet.
pi_47854396
Je kan toch ook de DVD brander eruit halen en dan opsturen. Heb je tenminste je computer nog.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:50:04 #6
168657 Koffielurk01
Ik weet geen ondertitel...
pi_47854404
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:49 schreef sjimz het volgende:
Je kan toch ook de DVD brander eruit halen en dan opsturen. Heb je tenminste je computer nog.
Hehe of gewoon even op en neer fietsen naar de lokale computerboer... je hebt voor 30 euri al een nieuwe DVD-brander... erin zitten kan een debiel nog.
pi_47854407
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:47 schreef Tezz het volgende:

[..]

Weet ik veel, dat is het speelgoed van mijn man. Hij download film en brandt ze daarna. Maar als ie stuk is lukt dat dus niet.
dvd spelert eruit slopen en die naar de mediamarkt brengen en gelijk ff externe dvd-brandert kopen
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:54:01 #8
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_47854448
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:50 schreef Koffielurk01 het volgende:

[..]

Hehe of gewoon even op en neer fietsen naar de lokale computerboer... je hebt voor 30 euri al een nieuwe DVD-brander... erin zitten kan een debiel nog.
Wat jij zegt, wie gaat nou een helpdesk lijn bellen van Siemens zodat er even iemand langs kan komen om een brander om te wisselen die mensen zullen wel denken.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:00:44 #9
78918 SeLang
Black swans matter
pi_47854521
Dat is echt een probleem tegenwoordig met computerspullen; het draait alleen nog maar om lage prijs en you get what you pay for....
Je kunt niet voor 2 of 3x de prijs een hele betrouwbare brander van hoge kwaliteit kopen. (Je kunt wel 3x teveel betalen maar dan heb je nog steeds niet een die significant beter is)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:05:39 #10
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47854582
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:50 schreef Koffielurk01 het volgende:

[..]

idd

ga toch geen 8 weken zonder pc zitten.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_47854643
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Wat jij zegt, wie gaat nou een helpdesk lijn bellen van Siemens zodat er even iemand langs kan komen om een brander om te wisselen die mensen zullen wel denken.
Hehe ja, ik zou ook het gezicht van die Siemens-kerel wel willen zien als 'ie hoort waar 'ie voor op is komen draven Ronduit belachelijk dit
Trust me, I know what I'm doing.
pi_47854673
koop een nieuwe NEC dvd brander 18x dual layer bij een computerzaak voor 30 euro?
pi_47854679
Zo gaat het bijna overal tegenwoordig
pi_47854726
Bij siemens is het garantie (Fujitsu-Siemens overigens )

Dus ik zou ook bellen als ik een FS had waarvan een brander stuk is.. Laat ze maar een nieuwe leveren...
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:19:47 #15
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47854762
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:17 schreef Blue Thunder het volgende:
Bij siemens is het garantie (Fujitsu-Siemens overigens )

Dus ik zou ook bellen als ik een FS had waarvan een brander stuk is.. Laat ze maar een nieuwe leveren...
idd het is Fujitsu-Siemens he! geen Siemens en geen Fujitsu maar Fujitsu-Siemens!

ik heb er zooooon schijthekel aan als mensen het over siemens pc's hebben. die vind je bijna alleen in ziekenhuizen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_47854793
meeste drives hebben trouwens een klein gaatje aan de voorkant , als je daarin met een paperclip oid duwt kan je de cd houder met de hand open doen.

Unfold the paperclip until there is at least 1 to 2 inches (2 to 5 cm) that is perfectly straight.

Look closely at your CD or DVD drive. Directly under or above the drive bay door (the part that "ejects" the CD or DVD) there should be a very small pinhole.

Insert the paperclip into the pinhole. Directly behind the pinhole is small gear that when rotated will manually open the drive.

Retract and reinsert the paperclip as often as needed to eject the drive bay enough to grab a hold of it.

Slowly pull on the drive bay until it's fully retracted. Take care not to continue to pull when you feel resistance.

Remove the CD or DVD from the drive.

Slowly push the drive bay back into the drive until closed or press the open/close button if the drive is still working.
http://www.computerdust.com/images/cpu-6-cd-rom.jpg

ontopic dan maar, klaagbaak zie ik nu : mediamark
Soccer , spice and everything nice
stop overpopulation!
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:34:07 #17
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_47854983
Mediamarkt..
0 topics op naam. 14.gif
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:44:14 #18
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_47855138
DE DIKKE EX-ONZMOD TESSZZSSZZZ IS WEER GEARRIVEERD. . . .
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_47855442
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

ja maar ik ga geen 30 euro betalen voor een dvd brander als ik er nog garantie op heb. Tis goed!
Enne, zelf er uithalen en opsturen is geen optie, dan vervalt de garantie namelijk (omdat je er zelf aan gesleuteld hebt)
pi_47855449
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
DE DIKKE EX-ONZMOD TESSZZSSZZZ IS WEER GEARRIVEERD. . . .
pleur eens op
pi_47855532
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 11:05 schreef Tezz het volgende:

[..]

pleur eens op
ben jij mod geweest?
pi_47855888
Dat doen ze expres, om mensen te ontmoedigen gebruik van de garantie te laten maken.
Een nieuwe DVD kost hun minder dan het heen en weer sturen en laten repareren, maar niet repareren kost nog minder.

En mediamarkt is niet het goedkoopst, vaak duurder zelfs.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_47855965
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 11:11 schreef postmortum het volgende:

[..]

ben jij mod geweest?
NU: MET HEUPEN!!
pi_47856962
Branden is zo 2002

Ga streamen joh

Branden
Mediamarkt
Tien