Mediamarkt Heerlen ruilt gewoon die zooi omquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:43 schreef Tezz het volgende:
De brander van onze computer is kapot. Errug vervelend, want we hebben een stuk of 10 topfilms er op staan die er nu dus niet uit willen.............
Wat zeggen die paupers van Mediamarkt??? "Ja mevrouw, dat valt nog binnen de garantie, komt u alles maar brengen en we lossen het op". Ik blij. Maar dan: "het duurt zes tot acht weken".
Zijn ze gek??? Zes tot acht weken om een brander te repareren?? Jullie begrijpen, zes tot acht weken geen computer geen huis is een ramp!!!!!!!! Na veel gemopper en gedreig kwam de telefoniste met de oplossing om de Siemens (merk van onze pc) Home LIne of zoiets te bellen, dan heb je service aan huis.
Wat ik niet snap is dat ze niet direct met dat voorstel komen en dat je eerst heeeeeel boos moet doen voordat er actie ondernomen wordt.
Blegh.
Weet ik veel, dat is het speelgoed van mijn man. Hij download film en brandt ze daarna. Maar als ie stuk is lukt dat dus niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:44 schreef Koffielurk01 het volgende:
Hahaha, zo werkt dat bij al die winkels joh... ze hebben een of andere externe reparatiedienst die goedkoper is enzo haha
Maar ik snap het niet helemaal? Heb je een 10-voudige brander ofzo? Of heb je gewoon 10 films op DVD gefikt? ... DVD-brander vervangen is 2 minuten werk.
Hehe of gewoon even op en neer fietsen naar de lokale computerboer... je hebt voor 30 euri al een nieuwe DVD-brander... erin zitten kan een debiel nog.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:49 schreef sjimz het volgende:
Je kan toch ook de DVD brander eruit halen en dan opsturen. Heb je tenminste je computer nog.
dvd spelert eruit slopen en die naar de mediamarkt brengen en gelijk ff externe dvd-brandert kopenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat is het speelgoed van mijn man. Hij download film en brandt ze daarna. Maar als ie stuk is lukt dat dus niet.
Wat jij zegt, wie gaat nou een helpdesk lijn bellen van Siemens zodat er even iemand langs kan komen om een brander om te wisselenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:50 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Hehe of gewoon even op en neer fietsen naar de lokale computerboer... je hebt voor 30 euri al een nieuwe DVD-brander... erin zitten kan een debiel nog.
iddquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:50 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Hehe of gewoon even op en neer fietsen naar de lokale computerboer... je hebt voor 30 euri al een nieuwe DVD-brander... erin zitten kan een debiel nog.
Hehe ja, ik zou ook het gezicht van die Siemens-kerel wel willen zien als 'ie hoort waar 'ie voor op is komen dravenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat jij zegt, wie gaat nou een helpdesk lijn bellen van Siemens zodat er even iemand langs kan komen om een brander om te wisselendie mensen zullen wel denken.
idd het is Fujitsu-Siemens he! geen Siemens en geen Fujitsu maar Fujitsu-Siemens!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:17 schreef Blue Thunder het volgende:
Bij siemens is het garantie (Fujitsu-Siemens overigens)
Dus ik zou ook bellen als ik een FS had waarvan een brander stuk is.. Laat ze maar een nieuwe leveren...
ja maar ik ga geen 30 euro betalen voor een dvd brander als ik er nog garantie op heb. Tis goed!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat jij zegt, wie gaat nou een helpdesk lijn bellen van Siemens zodat er even iemand langs kan komen om een brander om te wisselendie mensen zullen wel denken.
pleur eens opquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
DE DIKKE EX-ONZMOD TESSZZSSZZZ IS WEER GEARRIVEERD..
.
.
ben jij mod geweest?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |